حتماً تاکنون شنیدهاید که نسخههای ابتدایی یک خودروی مونتاژ شده در کشورمان کیفیت بهتری در مقایسه با مدلهای بعدی همان خودرو دارند؛ اما این قضیه در مورد خودروهای خارجی چگونه است؟
از آنجایی که تسلا مدل ۳ یکی از خبرسازترین خودروهای کنونی در سراسر جهان است و برخی مالکان شکایات زیادی دربارهی کیفیت ساخت این خودرو دارند، مقایسهی نسخههای ابتدایی این خودرو با مدلهایی که بعدها تولید شدهاند جالبتوجه خواهد بود.
ما قبلاً میدانستیم که تسلا دوست دارد کارها را کمی متفاوت انجام دهد بنابراین مشتریان میتوانند انتظار بهبود مداوم کیفیت خودروهای خود بدون یک فیس لیفت را داشته باشند.
با این وجود چنین به نظر میرسد که با افزایش تولید تسلا مدل ۳، برخی تغییرات در این خودرو رخ دادهاند. به منظور فهم این تغییرات، Teslaunity مقایسهای سریع بین یک مدل ۳ از سری مونتاژهای ابتدایی با نسخهای که اخیراً تولید شده داشته است. خودروی قدیمی دارای شماره شناسایی #005XXX بوده درحالیکه شماره شناسایی مدل جدیدتر #101XXX است. فاصلهی تولید این دو خودرو هفت ماه میباشد.
در آغاز باید گفت مدل قدیمیتر فاقد قطعه دکوراتیو روی صندوق است. مالک خودروی خاکستری مجبور شده این قطعه را بعداً نصب کند.
همچنین تغییری ظریف در طراحی صندلی مدل جدیدتر وجود دارد و در بخش جلو الگوی دوخت جدیدی بکار رفته است. همچنین پشتی صندلی نیز ۵ سانتی جلو آمده است. مدلهای جدید تسلا مدل ۳ همچنین دارای نشان مات تسلا روی فرمان بوده درحالیکه مدل قدیمیتر دارای نشان کرومی است. البته این یک تغییر مثبت است چراکه کروم ظاهر ارزانتری ایجاد میکند.
پشت فرمان نیز شاهد عناصر کرومی خواهید بود. همچنین آفتابگیر خودرو دیگر از پوشش آلکانترا برخوردار نیست.
برخی تغییرات دیگر نیز بین این دو مدل وجود دارند که با تماشای ویدئو به آنها پی خواهید برد.
کوروش
۱۱ دی ۱۳۹۷مقایسه تسلا با خودرو سازان !!!!!؟؟؟؟ ما جالب بود
ولی بهر حال خودروساز جدیدی هست و این مسائل بنظر کاملا طبیعیه شخصا طراحی بیرون را خیلی خوب و طراحی داخلی را خیلی ضعیف می دانم ولی قطعا بدلیل حاشیه سود نسبتا بالا روی کیفیت قطعات داخلی کار زیادی خواهد کرد و در اینده قطعا کیفیتش افزایش هم پیدا می کند
محمد
۱۱ دی ۱۳۹۷بنظر من اصلا ارزش این قیمت را نداره بیش از حد اکونومی بنظر می رسد حتی آینه آفتاب گیرش چراغ شب نداره حالا با این وجود مشکل مونتاژ هم داشته باشد که هیچی
اگر دوباره به من مثل پست سدان ها حمله نکنند واقعا فرق بین ژاپنی با ماشین های آمریکایی و آلمانی را الان آدم می فهمد
mohammad
۱۱ دی ۱۳۹۷واقعا فکر میکنی خودروهای ژاپنی از آمریکایی و آلمانی بهتره !!!!!؟؟ اااای خداااا ، داداش از خواب بلندشو….
Amir
۱۳ دی ۱۳۹۷قیمتش ۳۰۰۰۰ دلاره اون مدل اس هست که گرونه
امیر.عارف
۱۱ دی ۱۳۹۷نمیخوام از تسلا دفاع کنم ولی واقعیت اینه که اگر حمایت بی چون و چرایی که دولت از خودروسازها میکنه و قیمتهای چند برابری که از مردم میگیرند را تسلا داشت قطعا شرایطش بمراتب بهتر از اینی که هست بود. مسئولین توانمند ما کاری با صنعت کردند که همیشه باید مواد اولیه را به دلار بخری و محصول را به ریال بفروشی . این یعنی نابودی تدریجی صنعت