خودروهای الکتریکی از دو جهت چالشی عجیب برای تیونرها محسوب میشوند. یکی اینکه تواناییهای پرفورمنس این خودروها بهخودیخود بسیار شگفتانگیز است و مخصوصاً بهبود شتاب این ماشینها کاری بسیار دشوار به نظر میرسد. از سویی تغییر در ویژگیهای فنی این خودروها نظیر ارتقای موتور الکتریکی یا افزودن به ظرفیت باتریها بهسادگی ممکن نیست. بنابراین تیونرها در مواجهه با خودروهای الکتریکی به جنبههای دیگری ازجمله تغییرات در بدنه، ترمزها و چرخها میپردازند.
نوویتک این بار به جای فراری و لامبورگینی به سراغ کراساوور تمام الکتریکی تسلا مدل X رفته است. خودرویی که بدون تغییر فنی هم میتواند در برخی ویژگیها خودروهای فراری و لامبورگینی را به چالش بکشد.
نوویتک در گام نخست از چرخهای آلیاژی ووسن در ابعاد ۲۲ اینچی با طراحی خاص و قابل سفارش در ۷۲ رنگ بهره گرفته است. وضعیت پرههای این رینگها به گونهایست که در هنگام حرکت به خنک شدن بیشتر ترمزها نیز کمک میکنند.
فرشاد
۲۹ تیر ۱۳۹۶تغییر خاص و چشمگیری دیده نمیشه.
MAHDI . TUNING
۲۹ تیر ۱۳۹۶اگه قرار باشه با دوتا تغییر ظاهری تیون حساب بشه پس ماشین ما باید تیونینگ حساب بشه
به نظر من وقتی میگن تیون یعنی افزایش قدرت یا کاهش وزن و از این جور چیزا نه اسپرت کردن ماشین
DYBALA
۲۹ تیر ۱۳۹۶فقط رینگاش
ونوم اف ۵
۲۹ تیر ۱۳۹۶این نشون از اعتبار روز افزون تسلا میده که نوویتک روسو هم سراغش میاد