به نظر میرسد که مهندسان تسلا طرز فکر متفاوتی نسبت به همتایان خود در دیگر کمپانیها دارند زیرا مدل ۳ جدید دارای ویژگیهایی بوده که یادگیری و عادت به آنها کمی زمان میبرد.
برای نمونه، درحالیکه یک دسته کاملاً مرسوم برای استفاده از برفپاککنها در دیگر خودروها وجود دارد اما تنها راه برای تغییر سرعت آنها در تسلا مدل ۳ رفتن به یک منو در سیستم اطلاعات سرگرمی است! از همینجا هم راننده مجبور است دیگر عملکردها نظیر سیستم تهویه، گرمکن صندلیها و استریو را تنظیم نماید.
همینالان گوش دادن به موزیک در کابین تسلا مدل ۳ یک عمل سخت است! گفته شده این خودرو فاقد رادیو FM/AM و سی دی پلیر بوده و برای استفاده از برخی عملکردهای سیستم صوتی نیز باید پکیج پریمیوم را انتخاب کرد. البته تسلا میگوید ویژگیهایی چون رادیو FM و بلوتوث در آیندهای نزدیک با یک بهروزرسانی به خودرو اضافه خواهند شد.
خرید محصولات تسلا در آمریکا اجازه دسترسی به Spotify را نیز نمیدهد بنابراین تنها گزینه باقی مانده استفاده رایگان یا پولی از رادیو Slacker است. در گزینه دوم شما هر ماه تا ۱۰ دلار باید بپردازید.
علاوه بر این از ارتباط دادهای سلولی استفاده می شود که برای ۴ سال اول رایگان بوده بنابراین پوشش آن شاید در مکانهای مختلف خیلی خوب نباشد. همچنین مشخص نیست که اگر استفاده رایگان به پایان برسد چه اتفاقی میافتد. آیا مالکان باید پولی پرداخت کنند یا اینکه تسلا به گونهای استفاده رایگان از آن را گسترش خواهد داد.
باید منتظر ماند و دید که تسلا مدل ۳ با چه استقبالی در بازار مواجه خواهد شد.
ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)
۱۸ مهر ۱۳۹۶به نظر من اینطوری سطح حواس پرتی راننده افزایش پیدا میکنه چون برای هر کاری باید از مانیتور استفاده کنه که موقع رانندگی خطرناکه
بنزما
۱۸ مهر ۱۳۹۶همیشه متفاوت بودن دلیل بر خوب بودن نیست
تسلا خیلی عالی عمل کرده ولی باید بدونیم که
فناوری و علم مکانیک با ای تی کاملا متفاوته و چیزی نسیت که در فرصت کوتاه پیشرفت صدساله بشه کرد مثل کاری که هواوی و سامسونگ تو حوزه ایتی انجام دادن
روزی که مدل های تموم الکتریکی غول های خودروسازی جی ام و فوردو فولکس واگن و پورشه و نیسان و تویوتا و هوندا و … معرفی بشه عرصه بر تسبا خیلی تنگ میشه و باید دید چقدر میتونه تداوم موفقیت هاش رو حفظ کنه
:::فرشاد:::
۱۸ مهر ۱۳۹۶زیاده روی تو هیچ چیزی خوب نیست؛ اینکار تسلا صرفا باعث کاهش ایمنی میشه و هیچ سودی نداره، وگرنه امثال بنز قبلا این راه رو میرفتن.
Amir.z
۱۸ مهر ۱۳۹۶فکر کنم تسلا با اپل همکاری کرده در این زمینه?
خو چرا همش پول و پیچیدگیو…..
الان اون اهرم برف پاک کن چشه مگه?