تجربه و آزمایش
-
پشت فرمان مازراتی GT2 استراداله، معمولیتر از چیزی که به نظر میرسد
سوپراسپرت مازراتی MC20 وزن کم کرده و به داونفورس افزوده ولی آیا اینها برای رقابت با بهترین سوپرکارهای بازار کافی…
-
پشت فرمان مرسدس S63 E Performance هیبرید، گران و سردرگم!
مرسدس S63 هیبریدی هرچند خودروی سریع و راحتی است ولی افزایش قدرت ناشی از برق و باطری همهچیز را به…
-
پشت فرمان کوروت Z06 فرمان راست، سوپراسپرتی خیرهکننده از آمریکا
شورلت کوروت Z06 یکی از معدود سوپراسپرتهای واقعی آمریکایی است که با پیشرانهٔ باشکوه و شاسی عالی، لایق تحسین خواهد…
-
اولین رانندگی با دوج چارجر دیتونا برقی، انتقال خودروی عضلانی به عصر الکتریکی
اولین خودروی الکتریکی دوج، عصر جدید خودروسازی را روی فرمولی قدیمی شکل داده و شخصیت شیطانی هلکت و دیمن را…
-
اولین رانندگی با نسل جدید ونکوئیش، ناجی آستونمارتین و پیشرانه V12
نسل جدید آستونمارتین ونکوئیش با نیروگاه V12، یک پرچمدار شایسته برای برندی است که به چنین خودرویی نیاز دارد. آستونمارتین…
-
بررسی تیگو ۷ پرو: مشخصات،قیمت و تجربه رانندگی
نسل قبلی چری تیگو ۷ یکی از محصولات موفق چری در بازار خودروی کشورمان بود و برای ادامهٔ این موفقیت،…
-
پشت فرمان نسل جدید بی ام و M5، وقتی اعداد جای لذت رانندگی را میگیرند
اعداد و ارقام نسل جدید بامو M5 بسبار چشمگیر هستند اما در دنیای واقعی این اعداد کاربردی نخواهند داشت. بیایید…
-
رانندگی با لکسوس TX550h+ پلاگینهیبرید، وقتی انتظارات برآورده نمیشود!
TX اولین کراساوور لکسوس با سه ردیف صندلی برای بزرگسالان محسوب میشود ولی از لحاظ پالایش و ظرافت مثل یک…
-
پشت فرمان مرسدس AMG GT63 S E پرفورمنس، سریعترین سدان بنزینی جهان
مرسدس AMG GT63 S E پرفورمنس سریعترین سدان بنزینی در شتاب صفرتاصد محسوب میشود اما آیا ارزش قیمت ۲۰۰ هزار…
-
اولین رانندگی با رنو 5 برقی جدید، ادای احترام موفق به یک نماد کلاسیک
سالها منتظر بازگشت رنو ۵ و رانندگی با آن بودیم اما آیا این مدل الکتریکی جدید به همان اندازهای که…
-
رانندگی با مکلارن سولوس GT در پیست فرمول یک آمریکا
هایپرکار تکنفرهٔ مخصوص پیست مکلارن سولوس نشان میدهد که چرا برخی حاضر میشوند برای چند ساعت رانندگی در پیست، ۳.۳…
-
رانندگی با تویوتا لندکروزر J40 مدل 1960؛ افسانه توقفناپذیر در آفرود
با یک لندکروزر مدل ۱۹۶۰ در اسکاتلند رانندگی کردیم و بار دیگر متوجه شدیم که چرا این نام در جهان…
-
رانندگی با مرسدس E60 AMG مدل 1994، پسر بد بنز!
E60 AMG یکی از آخرین خودروهایی است که پیش از ادغام AMG با مرسدس ساخته شد و یکی از منحصربهفردترین…
-
پشت فرمان جنسیس GV80 کوپه، تلاش ناکافی برای اسپرت شدن!
جنسیس GV80 کوپه یک پکیج لوکس قانعکننده است که هرچند برای ارائهٔ شخصیتی اسپرت تلاش کرده اما در این زمینه…
-
رانندگی با نسل جدید ام جی HS، همتای اروپایی رووی eRX5 وارداتی
نسل دوم امجی HS اساساً همان رووی eRX5 وارداتی پارسخودرو برای بازار اروپا است که کیفیت و تجهیزات مناسبی را…
-
اولین رانندگی با نسل جدید لانچیا اپسیلون؛ لوکس، راحت، متمایز
لانچیا اپسیلون جدید با ظاهر منحصربهفرد، قطعاً پتانسیل جلبتوجه را دارد و بهعنوان یک خودروی کوچک شهری، از قدرت کافی،…
-
اولین رانندگی با مرسدس AMG GT63 S E پرفورمنس؛ سریع، راحت، سنگین!
افزودن سیستم هیبریدی به GT63، آن را بیشتر به سمت شخصیت جدید گرند تورری خود سوق داده و به خودروی…
-
اولین رانندگی با پورشه 911 هیبرید؛ همگام با زمانه، پایبند به سنتها
مهندسان پورشه به سیستم هیبریدی ۹۱۱ بسیار افتخار میکنند و پس از نشستن پشت فرمان کاررا GTS متوجه شدیم آنها…