تجربه و آزمایش
-
پشت فرمان جنسیس G80 اسپرت مدل 2022، تغییراتی جزئی، نتیجهای عالی
جنسیس G80 سال گذشته با نسل کاملاً جدیدی به بازار آمد. نسل سوم سدان میان سایز لوکس کرهایها با دو…
-
رانندگی با تویوتا فورانر TRD مدل 2022، شاسیبلندی از دوران ژوراسیک!
حتی با توجه به استانداردهای شاسیبلندهای شاسی مستقل هم تویوتا فورانر خودرویی قدیمی است. نسل کنونی این خودرو از سال…
-
تجربهٔ رانندگی با پورشه کاین توربو GT، یک اوروس ارزانتر!
در سال ۲۰۰۳، رانندگان خودروهای اسپرت باید به دیدن پورشه کاینهای سریعتر در پشت سر خود و راه دادن به…
-
تجربهٔ رانندگی با فیسلیفت آئودی A8، همچنان زیر سایهٔ S کلاس
شاید یک سدان بزرگ ۵.۲ متری با پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو در سال ۲۰۲۲ مثل یک دایناسور در…
-
تجربهٔ رانندگی با نسل جدید 308، جذابترین هاچبک پژو
ازآنجاییکه در صنعت خودروسازی جهانی برای کاهش هزینهها بیشتر و بیشتر از پلتفرمها و قطعات مشترک بین خودروهای مختلف استفاده…
-
تجربهٔ رانندگی با فورد موستانگ مکوان، جذابیت بیرحمانه!
فورد موستانگ مکوان نشاندهندهٔ نفسهای آخر پیشرانههای V8 تنفس طبیعی است خصوصاً اینکه فورد آیندهٔ الکتریکی خود را با مکایی…
-
تجربهٔ رانندگی با بیامو i4 M50، معادل الکتریکی M3؟
i4 اولین خودروی الکتریکی بامو محسوب میشود که بخش M روی آن کار کرده است و بنابراین، اگر بخواهیم یکی…
-
تجربهٔ رانندگی با بیامو M3 کامپتیشن چهارچرخ محرک، سریعتر و باثباتتر
این نسل جدید بامو M3 است که احتمالاً تاکنون بارها در مطالب و ویدئوهای مختلف آنرا دیدهاید اما نمونهای که…
-
تجربهٔ رانندگی با کوروت کانورتیبل فرمان راست در اروپا، بینقص و بینظیر!
تاکنون مالکیت و رانندگی با کوروت در بریتانیا در بین عموم مردم جذابیت زیادی نداشته است زیرا این خودرو فقط…
-
وقتی خودروی پلاگین هیبریدی را بدون بنزین برانید چه اتفاقی میافتد؟
اکثر رانندگان روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر را با خودرو رانندگی میکنند و این بازه حرکتی به خوبی توسط…
-
پشت فرمان نسل جدید نیسان پثفایندر، پیشرفت چشمگیر نسبت به قبل
خودروهای خانوادگی سه ردیفهٔ امروزی را میتوان مینیونهایی در قامت کراساوور دانست اما نسل قبلی نیسان پثفایندر طبق معیار هردوی…
-
اولین تجربهٔ رانندگی با نسل جدید هوندا سیویک Si، همچنان لذتبخش
هوندا یکی از محدود خودروسازانی است که هنوز خودرویی جمعوجور، مقرونبهصرفه و لذتبخش با گیربکس دستی میسازد. منظور سیویک Si…
-
تجربهٔ رانندگی با لکسس GX460 بلک لاین مدل 2022، پیرمرد بَزک شده!
نسل دوم لکسس GX بیش از یک دهه پیش به بازار آمد و از آن زمان تاکنون تغییر چندانی نکرده…
-
اولین تجربهٔ رانندگی با کارما GS-6، رقیبی جدی برای سدانهای الکتریکی؟
فیسکر کارما سرنوشت پرفرازونشیبی داشت. این خودرو حاصل تلاشهای طراحی مشهور خودرو «هنریک فیسکر» بود اما اوضاع برای آن بهخوبی…
-
اولین تجربهٔ رانندگی با آلپینا M8 گرن کوپه، بهتر از بی ام و M8؟
هنوز به یاد دارم زمانی که سوئیچ بامو M8 گرن کوپه را گرفتم، بسیار هیجانزده بودم اما بعداً به دلیل…
-
اولین تجربهٔ رانندگی با نسل جدید جیپ گرند چروکی، لوکس، پیشرفته، توانمند
در ایالاتمتحده مکانهای زیادی برای آفرود وجود دارد اما تعداد کمی از آنها مناظر خیرهکننده موآب را دارند. این ویژگی،…
-
اولین تجربهٔ رانندگی با جیپ رانگلر 392، برانکو کجایی؟!
اگر از خودرویی با پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی با ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر…