تجربه و آزمایش
-
رانندگی با بنتلی بنتایگا EWB، جانشین شاسیبلند برای مولسان
هرچند مدتها است که بنتلی بنتایگا در بازار حضور دارد و شاید کمی تکراری شده باشد اما سازندهٔ بریتانیایی بهتازگی…
-
پشت فرمان آئودی RS5 کامپتیشن، وقتی خوب بودن کافی نیست!
نسل دوم آئودی RS5 از زمان معرفی در حدود نیم دهه پیش یک معما بوده است. در آن زمان، آئودی…
-
اولین تجربه رانندگی با پورشه 911 GT3 RS جدید، جادویی و شگفتانگیز
اکثر پورشههای ۹۱۱ خصوصاً نسخههای سریعتر معمولاً با پیشرانههای خود تعریف میشوند اما GT3 RS نسل ۹۹۲ اینطور نیست زیرا…
-
پشت فرمان بیامو M4 CSL، وحشیترین کوپه باواریا
بامو از نام CSL (مخفف کامپتیشن اسپرت لایت) زیاد استفاده نمیکند و طی پنجاه سال گذشته این نام مقدس فقط…
-
اولین رانندگی با شورلت کوروت Z06 جدید، بهترین سوپراسپرت تاریخ آمریکا
پس از مدتها انتظار سخت، شورلت سرانجام از رسانههای خودرویی مختلف برای رانندگی با کوروت Z06 جدید در پیست دعوت…
-
رانندگی با نیسان قشقایی e-Power، کراساووری برقی با ژنراتور بنزینی
نیسان علیرغم تمرکز زیاد روی کراساوور جدید آریا و الکتریکیسازی کامل آیندهٔ خود، میداند که هنوز همهٔ مشتریانش آمادهٔ حرکت…
-
رانندگی با رولزرویس کولینان بلک بج، مخوفتر، قویتر، سریعتر
با توجه به تاریخ ۱۱۵ سالهٔ رولزرویس، شاید فکر کنید این شرکت از تغییرات مصون خواهد بود. از بسیاری جهات…
-
پشت فرمان لامبورگینی اونتادور اولتیمائه رودستر، آخرین نعره V12
تا هر جای که دوست دارید در تاریخ لامبورگینی به عقب بازگردید. بین همهٔ ساختههای سنت آگاتا یک رویهٔ واحد…
-
پشت فرمان هیوندای سانتافه XRT، کراساوور آفرودی نمایشی با پیشرانه کمتوان!
هیوندای نیز مثل هوندا با نشان جدید تریلاسپرت و سوبارو با ویلدرنس، وارد بازار رو به رشد کراساوورهای آفرودی شده…
-
آیا تغییر بدنه در پشت خودرو، آیرودینامیک و مصرف سوخت را بهبود میدهد؟
مصرف سوخت بالا یکی از ضعف های آیرودینامیک خودرو را گوشزد می کند و این موضوع در کشور ما نمود…
-
اولین تجربه رانندگی با نسل جدید رنجروور اسپرت، جنتلمن بریتانیایی با قلب آلمانی
هرچند الکتریکیسازی در نسل جدید رنجروور اسپرت پررنگتر شده است اما در سینهٔ این خودرو هنوز هم پیشرانهٔ V8 قرار…
-
اولین تجربه رانندگی با ریویان R1S، جایگزینی برقی برای اسکالید؟
ریویان R1S با ظاهر جذاب، ظرفیت حمل هفت سرنشین و تکنولوژیهای چشمگیر، حتی در لسآنجلس یعنی جایی که معمولاً میتوان…
-
تجربه رانندگی با کونیگزگ یسکو ابسلوت، یک شاهکار نبوغ آمیز
بهترین آغاز برای بررسی کونیگزگ یسکو ابسلوت چیست؟ بیایید با چند عدد مثل ۱۶۰۰ و ۱۵۰۰ شروع کنیم. اینها به…
-
پشت فرمان جگوار F تایپ P450 مدل 2022، آخرین نفسهای بنزین
جگوار پس از یک قرن ساخت خودروهای زیبای درونسوز، بهزودی وارد دوران الکتریکی خواهد شد. این شرکت قصد دارد تا…
-
تجربه رانندگی با هیوندای توسان 2023: یک محصول هیبریدیِ عالی با فضای کابین زیاد!
شما باید برای طراحان هیوندای توسان ۲۰۲۳ اعتبار خاصی قائل شوید. آنها واقعاً کار خوبی انجام دادهاند. در کلاسی خودرویی…
-
اولین تجربه رانندگی با نسل جدید جنسیس G90، خودرویی شایسته توجه
جنسیس در عرصه خودروهای لوکس بهعنوان برندی نسبتاً نوپا، با طراحیهای جسورانه و برداشتی تازه از تجمل، خود را مطرح…
-
تست و بررسی هیوندای سوناتا 2018 هیبرید LF وارداتی به ایران
بررسی و تجربه رانندگی با هیوندای سوناتا هیبریدی مدل 2018 وارداتی، مشخصات فنی، تجهیزات، معایب، قیمت و رقبا و هر…
-
پشت فرمان مرسدس EQE53 AMG، سوپرسدانی با 625 اسب بخار قدرت
انقلاب پرفورمنس بیصدای مرسدس با EQE53 که دستپروردهٔ بخش تیونینگ داخلی شرکت یعنی AMG است ادامه پیدا کرده است. این…