تویوتا C-HR جدید پس از ورود به بازار ایالات متحده، هماکنون راه خود را به نمایندگیهای این خودروساز در وطنش ژاپن پیدا کرده است.
این کراساوور سابکامپکت که همانند نسل چهارم پریوس روی پلتفرم جهانی جدید تویوتا (Toyota New Global Architecture) توسعه یافته، در چهار کد مختلف S-T، G-T، S و G و با قیمت پایه ۲,۵۱۶,۴۰۰ یِن (۲۱,۸۷۴ دلار) به فروش میرسد.
ویژگیهای استاندارد مدل پایه شامل ورود بدون کلید، استارت دکمهای، غربیلک فرمان سه شاخه چرمی، ترمز پارک (ترمز دستی) الکتریکی و بسته کمکی Toyota Safety Sense P میباشد.
برای کدهای G-T و G باید به ترتیب ۲,۷۷۵,۶۰۰ یِن (۲۴,۰۹۷ دلار) و ۲,۹۰۵,۲۰۰ یِن (۲۵,۲۲۲ دلار) بپردازید تا از رینگهای ۱۸ اینچی آلومینیومی، چراغهای جلو و مه شکنهای LED، پوشش بسیار با کیفیت ساده یا چرمی صندلیها، نشانگر نقاط کور اطراف خودرو، کمکی پارک جلو و عقب و… نیز بهرهمند گردید.
در بحث قوای فنی دو گزینه در دسترس است: ۱.۲ لیتری توربو با مصرف سوخت ۱۵.۴ کیلومتر به ازای هر لیتر (۶.۴۹ لیتر در یکصد کیلومتر)؛ مجموعه هایبرید با مصرف ناچیز ۳.۳۱ لیتر در یکصد کیلومتر که در صورت اثبات، عنوان پربازدهترین خودرو در گروه خود را برای C-HR به ارمغان خواهد آورد. همچنین ازآنجاییکه هردو اینها ۷۵ درصد انتشار کمتری نسبت به استاندارد Exhaust Emissions سال ۲۰۰۵ دارند، مشمول کسر مالیاتی خودروهای دوستدار طبیعت نیز میشوند.
تویوتا C-HR جوان از هماکنون در نمایندگیهای سرتاسر ژاپن قابل خریداری است.
منبع: carscoops
Ali.usa
۲۸ آذر ۱۳۹۵خیلی توهمی.?
ولی خوشکل
Farshid
۲۸ آذر ۱۳۹۵انتظار چنین طراحی ماجراجویانه و استفاده از حجم و خطوط تیز رو از تویوتا نداشتم … ولی خیلی زیبا و جوان پسند شده !
سامان اذری
۲۸ آذر ۱۳۹۵21 هزار دلار
اگه با قیمت مناسب بیاد ایران تمام معادلات رو به هم.میزنه
الان تویوتا پریوس که قیمت تقریبیش حدود 27 هزار دلاره به قیمت 145 میلیون تو ایرتویا به فروش میرسه
اگه مدل هایبریدی این ماشین به قیمت 130 تومن بیاد (البته بعید میدونم چون تو ایران به ظاهر ماشین نگاه میکنن و قیمت میزارن روش)
درسته مینی کراس اوور هست ولی مطمئنم بازار توسان و اسپورتیج و نیسان جوک رو کلا به هم میزنه
مصرف سوختش هم که فوق العاده هست
Mohamad
۲۸ آذر ۱۳۹۵بعید میدونم زیر 170-180 تومن بفروشنش تو ایران
بقول شما به قیافه ماشین نگاه میکنن و قیمت میزارن
از حق نگذریم واقعا زیبا و جذابه
داخلشم که عالی
سامان اذری
۲۸ آذر ۱۳۹۵اره متاسفانه
مهدی
۲۸ آذر ۱۳۹۵طراحی جالبی داره . از نمای پشت شبیه هونداست
ناصر
۲۸ آذر ۱۳۹۵بیاد ایران و واردکننده نخواد خون پدر یا اجدادشو بهش اضافه کنه فروش فوقالعاده بالایی داره(تجربه نیسان جوک اینو میگه)
از نظر حجم موتور هم که برای واردات مشکلی نداره.
Mahdi
۲۸ آذر ۱۳۹۵قیافش خیلی فضاییه …
امیدوارم تو ایران با ی قیمت خوب; بیاد.
MB
۲۸ آذر ۱۳۹۵چه عجب یه ماشین حداقل کمی تا قسمتی زیبا از تویوتا به (بازار) ورود پیدا کرد
?
زمان
۲۸ آذر ۱۳۹۵این خودر به پول ایران 85 میلیون با هزینه حمل میرسه که اگر قانون رعایت میشد با هزینه های گمرک وترخیص وسود حدود115 بایستی به مشتری تحویل داده میشد ولی اگر بیاد حول حوش 270 الی290 قیمت میزنند این ماوالتفاوت به که میرسه من نمیدونم اگر میدونید بگویید
بیژن
۲۸ آذر ۱۳۹۵البته قسمت اول حرف شما درسته ولی از اونجایی که سیاست توو هر سوراخی سرک میکشه و همچنین واس اینکه خاطر مبارک دوستان چینی وکره ای مکدر نشه قسمت دوم حرفتون حقیقت حقیقته…!
احمد باقری
۲۸ آذر ۱۳۹۵عجب طراحی کم نظیری داره، حرف نداره. واقعا آفرین به تویوتا.
محمدامین مقدم
۲۸ آذر ۱۳۹۵دیدگاه من نسبت به این ماشین این هست که ماشین زشتی شده و عادت داریم به همه ماشین های خارج از ایران زیبا بگیم
ASA
۲۸ آذر ۱۳۹۵زیباست
حميد
۲۸ آذر ۱۳۹۵اگه ایران وارد بشه بالآی صدو هشتاد قیمت میخوره
F.A
۲۷ اسفند ۱۳۹۵.مدیران محترم ایرتویا، لطفأ CHR را با موتور قوی تر و حداقل 140 اسب بخار وارد کنید تا بتواند جوابگوی وزن 1460 کیلوگرمی آن شود؟! واقعأ موتور ۱۲۰۰ سی سی با قدرت ۱۱۵ اسبی برای CHR خیلی ضعیفه؟! حیف نیست ماشین به این خوبی با این موتور ضعیف.؟!.