افرادی که به فکر خرید تویوتا لندکروزر هستند انتظار آفرودی سطح بالا از این خودرو را دارند. با معرفی نسل جدید این خودرو، تویوتا به تازگی ویدئویی از تواناییهای لندکروزر تازهنفس در بحث آفرود را منتشر کرده است.
این شاسیبلند مشهور به سیستم رانندگی مولتی تراین مجهز شده که تنظیمات مربوط به ترمزها، سیستم تعلیق و پیشرانه را تغییر میدهد. در حالت دندهسنگین تنظیمات خودکار، شن، گلولای و صخره وجود دارد. در حالت دندهسبک نیز حالتهای خودکار، شن، گلولای و برف عمیق در نظر گرفته شده است. تغییر وضعیت بین این پیکربندیها با چرخاندن یک دکمه در داشبورد و کنسول مرکزی صورت میگیرد.
اگرچه سیستم کرال کنترل لندکروزر تکنولوژی منحصربهفردی نیست اما باعث بهبود تواناییهای این شاسیبلند میشود. وقتی سیستم کراس کنترل فعال شود خودرو بهصورت تدریجی در سرپایینیها حرکت میکند و بنابراین راننده فقط باید ترمز را کنترل کند.
همچنین زمان استفاده از کرال کنترل یک ویژگی دستیار چرخش وجود دارد که در زمان عبور از پیچها نیروی ترمز را روی چرخ های داخلی اعمال میکند تا شعاع گردش بهتری ایجاد شود.
دیفرانسیلهای جلو، مرکزی و عقب قفل شونده لندکروزر جدید نیز در شرایط سخت به کار میآیند. شما میتوانید این دیفرانسیلها را با دکمههایی روی کنسول فعال کنید.
شاسیبلند جدید تویوتا ارتفاع ۲۳۰ میلیمتری از سطح زمین دارد. زاویه حمله لندکروزر سری ۳۰۰ برابر با ۳۲ درجه بوده و زاویه فرار آن نیز ۲۶.۵ درجه است.
نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی بنزینی با قدرت ۴۰۹ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری است. همچنین یک پیشرانه ۳.۳ لیتری توئین توربو دیزل در دسترس است که قدرت و گشتاور آن برابر با ۳۰۵ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتون متر میباشد.
به نظر نمیرسد تویوتا لندکروزر جدید در آمریکا عرضه شود هرچند احتمال عرضه نسخه لوکس لکسس در آینده وجود دارد.
[دانلود ویدئو]
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰چه بی ابهت!
کلا هیچ وقت از لندکروز خوشم نیومد تا SUVآمریکایی است!
sepehr
۲۱ خرداد ۱۴۰۰دقیقا به چی میگی “ابهت” ؟
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰آره!
نکنه از نظر شما ابهت یعنی یک ماشین بیشتر از یک دَههِ یک شکل باشه
Hamid...Audi
۲۲ خرداد ۱۴۰۰سطحی نگر
متعصب
قضاوت کننده از روی ظاهر
نظر دهنده از پشت صفحه نمایش
دنیای ماشینا خیلی بزرگتر از اعداد و ارقام و لیست آپشن هاست.
Iman99
۲۲ خرداد ۱۴۰۰تقریبا پیشرفت خاصی نبوده صرفا رو همون سیستم قبلی کارکردن که همونم تکنولوژی آنچنانی نداره و به پای رقبا نمیرسه و درحد توان تویوتا بوده دیگه. بررسی ها نشون داده که تو بهترین سیستم های الکترونیکی کنترلی آفرود و نوع سیستم تعلیق و سیستم های الکترونیکی و تعلیق و همه موارد دیگه آلمانی ها و امریکایی ها مثل مرسدس جی کلاس و هامر و فورد بهترین سیستم ها رو دارن و تونستن تو همه چیزای دیگه هم بهترین باشن از همه نظر.
داود
۲۲ خرداد ۱۴۰۰سلطان و حضرت آفرود واقعا برازنده لندکروز هست مثلش نیومده و نخواهد آمد.به قول کار اند درایور : اول لندکروز اومد بعدش آفرود خلق شد.
Iman99
۲۳ خرداد ۱۴۰۰نه برازنده لندکروز نیست لندکروز آفرودر معمولیه «اونی هم که اول اومد بعد آفرود خلق شد جیپ بود لندکروز هم براساس جیپ بوده ولی هیچوقت به پای خود جیپ نمیرسه».
سلطان و حضرت آفرود اینهایی هستن که میگم که در سطح بالاتری از از خود جیپ هستن لندکروز که هیچه دربرابرشون سلطان و حضرت آفرود مرسدس جی کلاس در نسخه های مختلف از جمله نسخه های پیکاپ نسخه های حرفه ای نظامی نسخه های آفرودر با اکسل پرتال و.. سلطان و حضرت آفرود هامر در انواع نسخه های مختلف مثل هامر اچ تو که لندکروز رو میخوره یا هاموی که خودروی میدان نبرده بصورت تخصصی تو ارتش ها استفاده میشه و لندکروز دربرابرش هیچه سلطان و حضرت آفرود فورده که از همه نظر بهتره اینها اول اومدن و آفرود برتر رو خلق کردن آفرودر های روسی و آلمانی و امریکایی از هر نظر بهترین هستن تو همه چیز هم همینطور بهترین هستن. مرسدس جی کلاس و هامر و فورد مثلشان نیامده و نخواهد آمد چون بهترین هستن فقط رده های جانشین بالاتر از خودشان بهترشان هستن که از ریشه خودشونه.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ خرداد ۱۴۰۰چیز جدیدش کجا بود؟😑 یه کرال کنترل بیشتره؟ باقیش تو همه ماشین ها خصوصا هامر پیدا میشه….
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰یه جراغ و رنگ عوض کرده گفته تغیر نسل!.
عین سایپا!
یه رینگ و رنگ عوض میکنه بعد هزار جور حرف درباره اش میگه!!!!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ خرداد ۱۴۰۰تغییراتش بیشتر از یه چراغ و رنگه اما خب ساده ست و چون طرح کلی تغییر نکرده آدم فکر میکنه یه جور فیس لیفته…
Iman99
۲۲ خرداد ۱۴۰۰تو همون کرال کنترل کنترل هم سیستم های الکترونیکی و سیستم تعلیق آفرودی رو من بررسی کردم و سیستم تریل کنترل فورد و سیستم آفرود مرسدس جی کلا و هامر از همه نظر خیلی بهتر از لندکروز هستن.
R@m!n
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ویژگی شاخص و جدیدی ارائه نداده و صرفا آپدیتی از کراول کنترل و چند تا بهبود نسبت به قبله.
محافظه کاری های تویوتا واقعا دیگه رو مخه.
sepehr
۲۱ خرداد ۱۴۰۰حتما باید یه نوآوری خفنی داشته باشه که نشه محافظ کار؟
هر چند سیستم تعلیقش هم در نوع خودش اولینه ولی بازم یه عده میگن محافظه کار…
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰تا جیپ هست چرا افرود با این بری!
مال عهد بوقه سیستم هاش!
ماشالله انشاالله!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ خرداد ۱۴۰۰تویوتا برای خودش خوبه اما این تعصب برای چیه نمیدونم…..
کیان
۲۱ خرداد ۱۴۰۰شما چرا حالا اینقدر جوش میزنی ؟ مگه کسی شما رو مجبور کرده ک بیا حتما بخر و …
یکی دوس داره میخره یکی دوس داره نمیخره
من اصلا درک نمیکنم چرا اینقدر اصرار به نفرت پراکنی و تخریب و … داریم.
تکنولوژیش قدیمی، عهد بوقه، نواوری نداره، همه چیز مسخرس و … ، تویوتا داره میفروشه حرکیم دوس داره میخره، تویوتا سودش و میکنه ما هم اینجا اصرار داریم بگیم قدیمیه
شما ماشین خودت چی هست؟ 2020 فول آپشن ؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ خرداد ۱۴۰۰جناب سپهر شما طراح این ماشین بودی اینقدر تعصبشو میکشی؟ تویوتا همینه چه بخوای چه نخوای…
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰تویوتا اسمش مترادف است با :
قدیمی!
عهد بوقی!
گرون!
غیر روز!
خصیص!
خصیص حتی در معرفی ماشین هاش!!!
R@m!n
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ماشینی که بعد 14 سال نسل جدید میده بایدم نواوری خفن داشته باشه نه اینکه صرفا خلاصه بشه یه آپدیت فنی-بصری کوچیک.
تغییر نسل یعنی از J100 بری به J200 !!!
میثم
۲۱ خرداد ۱۴۰۰نوآوری خفن هم داشته.
“”یکی دیگر از سیستمهای جدید لندکروزر ۳۰۰ سیستمی بنام E-KDSS است که مخفف «سیستم الکترونیکی پویایی تعلیق» است. به گفتهٔ تویوتا، این سیستم که برای اولین بار در دنیا ارائه شده است، موجب بهبود عملکرد خودرو روی جاده میشود.””
بعضی دوستان از لندکروز خوششون نمیاد و این باعث میشه که کلا همه چیزو زیر سوال ببرن.
خوشتون نمیاد و یه مدل دیگه رو میپسندین،اوکی هیچ ایرادی هم نداره. ولی خدایی دیگه چرت و پرت نگین.
یعنی این همه بهبود و تکنولوژیهای جدید رو ندیدن و میگن چراغاش عوض شده؟؟؟
کانال toyota global چندتا ویدئو ازش منتشر کرده که ویژگیها و بهبودهای نسل جدید نسبت به نسل قبلی رو کامل و واضح نشون داده.
Iman99
۲۲ خرداد ۱۴۰۰از نظر نوعش مهم نیست اولی باشه یا دومی مهم اینه که از لحاظ معیار های برتری و بهتر بودن و پیشرفته تر بودن و عملکرد بالاتری چی بهتره که مسلما مرسدس جی کلاس و هامر و فورد تو همه چیز ازجمله سیستم های الکترونیکی آفرودی نثل تریل کنترل و سیستم تعلیق بهتر و سیستم های الکترونیکی کنترلی تعلیق و همه موارد دیگه از همه نظر بهتر و اول هستن. لنکدکروزم بد نیست ولی به پای اونها نمیرسه.
MOS
۲۱ خرداد ۱۴۰۰به نظرم کلا بخش کامنت های سایت رو ببندید بهتره سطح سایت بالاتر میاد.
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰به نظرم بعضی ها برن سطح خیلی بالاتر میاد 👎🏼☝☝☝
rezars pc
۲۱ خرداد ۱۴۰۰بن کردن ها فضا رو دیکتاتوری میکنه طبق صحبت هایی که باجناب سردبیر داشتم موارد های بن شدن بعضی افراد اتک زن فرق داره داستانش
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰میدونی چیه بعضی ها طاقت دیدن مارو ندارن !
مثلlssn یاbos!
hssn
۲۱ خرداد ۱۴۰۰@mohammdscv12
رستمی جان الان من نه حرفی زدم بهت نه حتی اینجا کامنت گذاشتم!😂
الان این چه حرکتی بود؟ قصدت چیبود؟ چرا اصن😂
دوستان شما شاهد باشید…
MOS
۲۱ خرداد ۱۴۰۰آره دیگه مثلا خودت و رفیقت آبتین
آریا+منش
۲۱ خرداد ۱۴۰۰پس قصد رفتن داری ؟
حسین
۲۱ خرداد ۱۴۰۰اینا از سوزششون این چیزا رو میگن mos عزیز.
بالاخره تویوتا حقارت سنگینی به حلب سازان آمریکایی توی خاک خودشون بهشون وارد کرد. سدان ها و کراس اورهاشون رو یکی پس از دیگری از خط تولید خارج کرد. نوبت وانت ها و SUV های مینی بوسی شون هم میرسه و همشون به سرنوشت خفت بار پونتیاک دچار میشن
Saleh,soleimani
۲۱ خرداد ۱۴۰۰با اینکه واقعا تویوتا رو قبول دارم
ولی دنیای ماشین های آمریکایی اصن دنیای دیگه ایه
هرکی بسته به معیار هاش ماشینشو انتخاب میکنه و هر سلیقه ای محترمه
کسی که آمریکایی انتخاب میکنه ماشین های بزرگ با حجم موتور های بالا و صدای غرش طورش و لذت رانندگی خفتش رو دوس داره
کسی هم که ژاپنی و بخصوص تویوتا انتخاب میکنه ماشین کم خرج ، نرم و بی دردسر و بخصوص مناسب خانواده دوس داره
به هر حال هر سلیقه ای قابل احترامه
کاش اینو همه متوجه بشن
HamiD
۲۲ خرداد ۱۴۰۰والا
شما اومدی جلوی تعصب یه عده رو بگیری ؛ خودت زدی جاده خاکی برادر … حلب سازان آمریکایی آخه!
تعصب هم حدی داره! وقتی خودتون میدونید ی عده ترول ریختن تو سایت هر چی دلشون میخواد میگن پس حرف هاشون خیلی اهمیت نداره! نمونش هم پست قبلی دیدیم!
آره لندکروز از نظر من تفاوت های بصری خاصی در نسل جدید نداشته و من فعلا نسل قبل رو ترجیح میدم ، حالا یکی میاد میگه تویوتا مال عهد بوقه و … کلا چرت و پرته؛ مگه میشه یکی از بزرگ ترین خودروساز ها تکنولوژی نداشته باشه!
در ضمن این پست ربطی به آمریکایی ها نداشت
حالا بحث کره و ژاپن ی چن وقته راه افتاده ؛ آقا یکی بودجه اش محدود تره میره کره ای میخره (آپشن دوست)؛ یکی بیشتر داره و دوست داره ماشین به نسبت با دوام تری بگیره میره سراغ خودرو سازان ژاپنی مثلا … بحثی نمیمونه که! کره ای ها خیلی پیشرفت کردن و به مرور نظر خریدار ها رو جلب میکنند … طرفدار کره نیستم چون کلا حال طرفداری کردن از اقتصادی ساز ها رو ندارم…
Iman99
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ژاپن نوکر و نوچه و پادوی امریکاس همه چیزشم دست امریکاست همینی هم که هست هرچی داره داره به لطف امریکاست هرچند همونم هیچه دربرابر آلمان یا امریکا.
Iman99
۲۳ خرداد ۱۴۰۰همین لندکروز ریشه اون جیپ آمریکاس یا مثلا تویوتا قبلا از موتور مرسدس آلمان واسه لندکروز استفاده میکرد تو همه چیز هم همینطوره هرچیزی میبینی از ژاپن بیشترشون از طراحی و یا تکنولوژی و یا سیستم های آلمان یا امریکا استفاده کردن و با کمک گرفتن یا همکاری کردن با اونها بوده ژاپن از خودش چیز خاصی نداره و کلا تو همه چیزاز از رو دست آلمان یا امریکا نکاه کردن که همونم هیچوقت به پای آلمان و امریکا نمیرسه و نمیتونه هم برسه.
حسین
۲۴ خرداد ۱۴۰۰این حرفارو جای دیگه نزنی *** تا الان چقدر راجع به تاریخچه صنعتی ژاپن خوندی؟ میدونی صنایع ژاپنی مثل advantest یا shin etsu تو چه حوزه هایی فعالیت دارن؟
میدونی کوروت C5 از روی nsx ساخته شده؟ میدونی تا قبل از سال 2005 شرکت های ژاپنی مثل NEC, fujitsu, Toshiba, hHitachi high tech بزرگترین تولید کننده های میکروچیپ در دنیا بودن؟ در حالی که آلمان ها هیچوقت حرفی در این زمینه نداشتن.
Iman99
۲۴ خرداد ۱۴۰۰حسین شما این حرفا رو جایی دیگه نزنی ***
خود هوندا ان اس ایکس تو امریکا طراحی و تولید شده بعد میگی کروت از رو ان اس ایکسه ضمن اینکه که خود کوروت رو اصلا نخواستن هزینه بر باشه و ساده و ارزون طراحیش کردن عقل کل یه چیزی میگی که خودتم نمیفهمیش درمورد صنایع و میکروچیپ فقط بهت بگم که بدونی ژاپن نخودیه و تولید کننده میکروچیپ فقط اون محصول رو تولید کرده که این هیچ ارزش علمی و فنی نداره. بزرگترین یعنی شرکت آی بی ام که دنیای کامپیوتر رو ساخت نه هیتاچی که یخچال و بیل مکانیکی هم میزنه آی بی ام بطور تخصصی تو زمینه کامپیوتر و الکترونیک فعالیت میکنه و تو همین یک زمینه متخصص به تمام معنا هست و از کل هیتاچی با ارزش تر هستش که یک شرکت چند خوشه ایه بسیار بالاتره بزرگترین یعنی شرکت arm که طراحی تمام پردازنده های معماری arm رو انجام میده همین موبایلی که دستته پردازنده اون رو همین شرکت آرم طراحی کرده اصل کار هم همین طراحیه بقیش دیگه مهم نیست پیشرفته ترین میکروچیپ ها و سی پی یو ها تو سی پی یو که اینتل و ای ام دی پادشاه هستن تو این زمینه انواع میکرو چیپ های دیگه هم الان بالای ۸۰ درصدش رو تایوان تولید میکنه که بازم تولیدش مهم نیست دستگاه های بسیار پیشرفته ای که اونها رو تولید میکنندمهم هستن که وزنشون چند صد تن هست که این مورد رو شرکت asml پرچم داری میکنه که بالای ۸۰ درصد بازار دستگاه های پیشرفته تولید نیمه هادی و میکروچیپ رو در اختیار داره ژاپن این وسط بوق هم نیست اون یکی مثل چینه ولی چون هم پیمان با امریکاس همه جوره ساپورت میشه و بهش کمک میشه ولی تو پیشرفته بودن و کلا معیار های برتری و پیشرفته تر بودن که چند تارو عرض کردم چند کشور اروپایی و امریکا پیشرفته ترین صنایع از جمله الکترونیک و خودرو سازی رو دارن و تو همه چیزای دیگه هم همین برتری رو دارن. پس درنتیجه دیدیم که تمام مواردی که گفتی اشتباه بود بنابراین بیشتر از این متعصب بودن خودت و بت ساختن از چیزی که از اون بت ساختی رو نشون نده چون مشخصه تو این وضعیت تعصب جای عقل رو میگیره.
Iman99
۲۴ خرداد ۱۴۰۰و همچنین در زمینه hi-tech و تکنولوژی های پیشرفته یا تکنولوژی خودروسازی آلمان و امریکا با فاصله زیادی بالاتر برتر از ژاپن هستن تو همین زمینه تکنولوژی آفرود نمونه های آلمانی که مرسدس جی کلاس یا فورد یا هامر دارن از همه نظر خیلی بهتر از تویتا لنکروز هستن و در کل در تو همه چیز بخصوص در معیار های تعیین کننده برتری در هر زمینه ای آلمان و امریکا با فاصله زیادی از همه نظر بهتر و بالاتر از ژاپن هستن ژاپن خودش تو هرچی که داشته از اونها کمک گرفته که که همینم به پای خودشون نمیرسه مثل همین لندکروز که از اول بر اساس جیپ بوده و الانم به پای خود مرسدس جی یا فورد یا هامر نمیرسه.
MOS
۲۱ خرداد ۱۴۰۰تو هر لیستی که بهترین آفرود های جهان رو معرفی کرده نگاه کنی لندکروزر با وجود قدیمی بودنش تو اون لیست حضور داره
(ترجمه شده بعضی از این ها تو پدال هم هست)
حالا نسل جدیدش با کلی بهبود تو قسمت های مختلف رونمایی شده باز یه عده میگن فرقی نکرده
نسبت به نسل قبل ۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۰ نیوتون متر گشتاور بیشتری داره
وزنش ۲۰۰ کیلو کمتر شده
موتورش ۳۰ میلیمتر پایین تر و ۷۰ میلیمتر عقب تر نصب شده که باعث شده تقسیم وزنش به ۵۳.۵ جلو، ۴۶.۵ عقب برسه که حتی از بعضی از ماشین های اسپورت هم بهتره!
گیربکسش نسبت به قبل بهتر شده و گشتاور بیشتری رو تو دور موتور پایین ارائه میده
برای اولین بار سیستم تعلیق e-KDSS داره
سیستم Multi Terrain داره که خودش تو شرایط مختلف (گِل، ماسه ، سخره و….) سیستم تعلیق و ترمز ها رو تنظیم میکنه
کرال کنترلش به روز شده و زیر ماشین دوربین داره تا نیرو رو بهتر بین چرخ ها تقسیم کنه و ماشین رو در بیاره
و……..
حالا مثل اینکه دو فرد منفور سایت رستمی نژاد و آبتین بیشتر از تویوتا میفهمن که این رو تو جاهای مختلف تست کرده (حتی تو مسیر رالی داکار تست شده) و گفته بهترین آفرودری هست که ساختم…
وقتی لیست بهترین آفرودر های سال منتشر شد میبینمتون
Iman99
۲۲ خرداد ۱۴۰۰لیست رو زمانی که به ضررتون هست میگین این مجلات همه با پول و رشوه و نفوذ آمار میدن حالا دیگه قابل استناد شدن ضمن اینکه این آمار به این صورت هیچوقت دلیل و سند و معیار به حساب نمیاد و یه جزء از کله که هزینه رو هم توش درنظر میگرن که با این کار نتیجه از واقعیت دور میشه در واقعیت مهمه و همچنین معیار ها و ملاک های برتری هستن که مشخص میکنن که از هر لحاظ مرسدس جی کلاس و هامر و فورد از همه نظر بهتر از لند کروز هستن هم آفرودی ترن و هم اینکه درسطح خیلی بالاتری هستن.
آفرود یعنی زاویه ورود و خروج و شکست بهتر قابلیت صعود از شیب بالاتر سیستم های الکترونیکی و کنترلی بهتر و ارتفاع از زمین و… خیلی چیزای دیگه تو همه اینها ها و همه چیز آفرودر روسی و بخصوص آلمانی مثل مرسدس جی کلاس با اکسل پورتال و.. و هامر که غوله و.. و فورد که برتره و.. از همه نظر بهتر هستن ضمن اینکه همینها کلاسها و رده های بالاتر از خودشونم دارن.
MOS
۲۲ خرداد ۱۴۰۰خسته نمیشی Mazda3 ؟
Farzad
۲۱ خرداد ۱۴۰۰رستمی نژاد ، نوجوان عزیز وقتی میخوای درباره چیزی کامنت بزاری قبلش تحقیق کن .
اتفاقا تویوتا مترادف فروش هست .
خسیس هم اینطوری نوشته میشه : )
الان تو هفت دقیقه ۷ تا کامنت گزاشتی یکم آرامش خودتو حفظ کن .
قبلا هم بهت گفتم اگه از ماشینی خوشت نمیاد لازم نیست بکوبیش و نظرتو به دیگران تحمیل کنی ، سعی کن برای نظر دیگران هم ارزش قائل باشی .
موفق باشی .
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰تقصیر سیستم خودکار تایپ گوشیم هست کلمات رو تغیر میده!
SRT
۲۲ خرداد ۱۴۰۰هیچ سیستم خودکار تایپ گوشی ای خسیس رو به خصیص تغییر نمیده!
VENENO / SC V12
۲۳ خرداد ۱۴۰۰😔😕😑
Farzad
۲۱ خرداد ۱۴۰۰بله دقیقا
راستش اومدم یه مطلب درباره این لندکروز جدید بنویسم با کامنتها که مواجه شدم هر چی تو ذهنم پرید ، خلاصه آدم رو از کامنت گزاشتن منصرف میکنن .
الان ۷ تا کامنتش شد ۱۷ تا ماشالا خیلی حرف گوش کنه !
بنده قبلا هم به جناب سردبیر گفتم که تعداد سوابق و دیدگاه ها رو حذف کنه و کلا نمایش نده که این مشکلات هم پیش نیاد .
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰کی ۸۰ ، ۹۰ هزار دلار پول میده بعد باهاش میره افرود!
هیچ کس!.
بعدا که این تویوتا ها دست دوم شدن و چند سال گذشت و قیمت شون کم شد اون کسی که ۲۰ هزار تا میخره اون از ویژگی های افرودی اش استفاده میکنه!
کی میره gکلاس بخره با اون قیمت بالا و بره افرود!
هیچ کس !
کسی که ۵ سال دیگه بخرش با قیمت کمتر باهاش افرود میره چون یه قیمت ۵ رقمی براش داده نه ۶ رقمی بالای ۱۰۰ هزار دلار مثلا ۳۰ هزار دلار!
فهمیدین!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!؟؟!؟!!؟!؟!؟!؟
HamiD
۲۲ خرداد ۱۴۰۰این چ حرفاییه که میزنی!!!
یعنی چی ؛ الان فلسفه رنجروور و جی کلاس و … رو بردی زیر سوال با حرف هات ؛ یکم فکر کن ، یکی دوست داره با ماشین یه میلیون دلاری بره آفرود حالش رو ببره ؛ همه که با پاژن نمیرن!!!!!!!!!
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰یه رانگر میخری و ⅛ پول لندکروز قدیمی از مد افتاده خرجش کنی هیچ ماشینی بهش نمیرسه!
تازه توربو هم هست اصطحلاک در حد آلمانی ها میشه!
حسین
۲۱ خرداد ۱۴۰۰رانگلر؟ فقط واسه چهارتا بچه خوشگل یوتیوب خوبه که باهاش یه صخره نوردی کنن بعدم مستقیم بره مکانیکی.
رانگلر اول بره ستاره های ایمنی رو بهبود بده بعد با سلطان آفرود دنیا رقابت کنه
R@m!n
۲۱ خرداد ۱۴۰۰اقا حسین دیگه شما دم به دم اینا نده
Iman99
۲۲ خرداد ۱۴۰۰سلطان آفرود مرسدس جی و هامر و انواع فورد هستن که از هر لحاظ و تو همه چیز بهترین هستن و بهترین آفرودر های دنیا هستن ضمن اینکه کلاس ها و رده های بالاتر از خودشون هم دارن از توسعه دهنده های خودشون و ریشه دار هستن.
با مهربونی جهان زیباتره
۲۱ خرداد ۱۴۰۰با توربو گند زده میشه بهش
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰موندم چه طور بعضی ها از پشت گوشی میان تعین سن میکنن!؟!؟!؟!؟!؟!!؟؟!!؟؟!!؟؟!؟!!؟؟!!؟؟!!؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
سهند
۲۱ خرداد ۱۴۰۰با توجه به محتوای کامنت هایت
HamiD
۲۲ خرداد ۱۴۰۰قشنگ شما تعیین سن شده ای تجربه داری داداش
آریا+منش
۲۱ خرداد ۱۴۰۰تعیین به معنی معین کردن است و تعین به معنی بزرگی و دارایی یافتن / به چشم دیدن است . واقعا کیبردت مشکل داره یا تو زبان پارسی گیر کردی ؟
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰به نظرت از فعل های جمله های من ، مشگلی گیر میاد!؟
جمله بندیم مشکل داره!؟
نه!
پستمام!
احمد
۲۲ خرداد ۱۴۰۰مجید جان
دلبندم
اون مشکل هست
نه مشگل
با مهربونی جهان زیباتره
۲۱ خرداد ۱۴۰۰یاد یک شعر افتادم فک کنم از سعدی باشه
تویوتا عزیز افریدست خدای
هرکه خوارش بکرد خوار بشد
با اندکی تغییرات
قابل توجه کودکان
مهردادکمال
۲۱ خرداد ۱۴۰۰رقیباش تا دندان مسلح ان ولی در مورد تویوتا لندکروز ماندگاری و استهلاک کمش باعث موفقیتش خواهد شد
محمدرسول صمدی (◕‿◕)
۲۱ خرداد ۱۴۰۰بیشتر با کامنتها حال کردم تا با این ماشین که بش میگن حضرت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی
۲۱ خرداد ۱۴۰۰یه نظرسنجی
جی ام سی هامر = لایک
لندکروز جدید = دیسلایک
RezaRs
۲۱ خرداد ۱۴۰۰رقیب مستقیم هم نیستند من ترجیحم هامویه با یدونه توپ ریموت کنترل روش
RezaRs
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ملت نمی دونن هاموی چیه هاموی بابابزرگ نظامی هامر غول تر و افرودر تر و زرهی تر
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ خرداد ۱۴۰۰قطعا هامر…
بهنام
۲۱ خرداد ۱۴۰۰واقعا کی بعضیا رو مجبور کرده کامنت بزارن ؟ صدتا کامنت که حسادت و ترس در اونها بیشتر از بار فنی نمایان هست
شاهین
۲۱ خرداد ۱۴۰۰یه چیزی راجب این لندکروزر هست که درسته نسل جدیده و پلتفرم و موتور و … جدیده ولی بازم طراحی و ابعاد و فرم بدنه همونه! چیز خاصی پیدا نکردیم توی چهرش
معرفی نسل جدید باید مثل جیپ گرندچروکی باشه! یه مثال دهن پُر کن زدم که کسی نتونه دیسشو بگه و بهونه بیاره
الانم بنظرم تویوتا نخواسته مثل بی ام و و بنز و جیپ و … ریسک طراحی کنه و اومده یه فیس لیفت زده به بهونه نسل جدید. ولی جالبه که از تعریف طراحی جدید دنیای خودرو پیروی کرده و قالب چراغ هارو کوچیک کرده!
BenzSLR
۲۱ خرداد ۱۴۰۰آفرین تویوتا ماشین خوبی درست کردی فقط تغییراتت یکم کمه باید بیشترش میکردی بچه ها احساس میکنم بخش پایین داشبورد از پلاستیک خشکه درسته یا خیر ؟
خوشنام
۲۱ خرداد ۱۴۰۰طراحی پشتش خیلی زشته!
samurai
۲۱ خرداد ۱۴۰۰70 و خورده ای میراث پشت این ماشینه
طراحیم عالی کار کرده مثل المانیا گند نزده یا مثل کرره چینیا بی هویت طراحی نزده
تنها عیبی که میدونم موتوره
اگه یه 8 سیلندر یا یک 12 سیلندر تنفس طبیعی تویوتا واسش بزاره دیگه تکمیل میشه بازم توربویی که تویوتا میزاره با بقیه از زمین تا اسمون فرق داره
Iman99
۲۲ خرداد ۱۴۰۰نه اینطور نیست بت نساز توربوی اونم مثل بقیه هست هیچ تقدس و تمایزی هم وجود نداره منم میتونم بگم سوپراسپرتی که فراری میسازه یا آلمانی ها میسازن یا آفرودری که امریکایی ها میسازن با بقیه زمین تا آسمون فرق داره اگه هم میگیم اون آلمانی بهتره یا امریکایی اون از این جهت که واقعا در ملاک ها و معیار های مشخص کننده برتری بهتر از ژاپنی یا تویوتا بودن تو همین توربو هم میگم همون آلمانی یا امریکایی خیلی بهتره ولی بت نمیسازم مثل شما چون درمقایسه و بصورت علمی و حساب شده و با معیار های تعیین مننده میگم درستش هم همینه که گفتم.
حسن
۲۲ خرداد ۱۴۰۰به بدخواهان بایدگفت توربوی تویوتا یک چیزدیگه اس سلطان سلطانه چه راضی باشی چه نباشی پس بهتره راضی باشی وجیک نزنی وگرنه وجدانا پشیمون میشی
Iman99
۲۲ خرداد ۱۴۰۰کسی بد خواه نیست حرف شما مثل اینه که الان روز باشه ولی تو بگی شبه و انتظار داشته باشی ما هم قبول کنیم نه من علمی و منطقی میگم تو همون توربو هم برتری از آلمانی و امریکاییه و از همه نظر تو همه چیز خیلی بهتر از ژاپنی یا تویوتا هستن
mm.y@rlou
۲۲ خرداد ۱۴۰۰تویو تا لند کروز هم با تولید نسل جدید پیشرفت هایی داشته فقط یکم به طراحی نقد دارم من
Tommy
۲۲ خرداد ۱۴۰۰فکر میکنم بحث فنی از بحث طراحی جدا باشه، بعضی از دوستان همه چیز رو با هم قاطی میکنند شاید بعضی ها این طراحی رو دوست نداشته باشند مثل بعضی ها که از طراحی m3 یا s class یا … خوششون نیومد (هر تغییری هم خوب از آب در نمیاد) اما از لحاظ فنی واقعا خوب بوده و هست و هر کس بخواد این مسئله رو رد کنه فکر میکنم اصلا ارزش بحث کردن نداشته باشه البته که هیچ چیز تو دنیا کمال مطلق نخواه داشت
محمد مختاری آذر
۲۲ خرداد ۱۴۰۰زیاد بد نیست ولی بهتر می تونست باشه
امیرحسین
۲۲ خرداد ۱۴۰۰سللم شاهین جان،جسارتا بنظرم چندتا اشکال ریز این مقاله و یکی از ۲ مقاله قبلی لندکروز داره.
این مقاله،۱.کرال کنترل نه کراس بند سوم،۲.بند سوم راننده فقط باید فرمونو فکر کنم کنترل کنه نه ترمزو،البته بنظر بنده شایدم درست باهش نمیددنم.پست قبلی،مشخصات انجین لندکروزو اشتباه درج کردین،اسب بخارشونو،حالا ننیدونم اصلاح کردین یانه.
محسن
۲۲ خرداد ۱۴۰۰تویوتا ماشین بد نمیسازه
Iman99
۲۲ خرداد ۱۴۰۰نکته قابل تاملی گفتی منم همین رومیگم که تویوتا بد نمیسازه همین الان خودت هم بگی ماشین چی بخرم بهت میگم تویوتا بخر و اون رو پیشنهاد میکنم و درسته که توبوتا واقعا ماشین بد نمیسازه ولی بهترین هم نمیتونه بسازه بعضیا ممکنه فکر کنن کامنتای دیگه هیت کردم یا بکوبم نه تصورشون اشباهه و من میخوام تصور درستی داشته باشن از واقعیت با درنظر گرفتن معیار ها در همه چیز. مثلا مواردی رو که قبلا گفتم و متفاوت بود واسه این بود که درمورد بهترین بود که مثلا تو موارد گفته شده یا تو هر چیز با درنظر گرفتن ملاک ها و معیار های تخصصی اون بهترین اول آلمان ( اروپا مثلا سوپراسپرت سازی فراری)و امریکا هستن اینها تو همه چیز از هر لحاظ در رده اول و بهترین هستن با فاصله زیاد بعد از اونا آسیا مثل کره و ژاپن در رده های پایینتر هستن.
Roham
۲۵ خرداد ۱۴۰۰بعضیامون حرف زدن بلد نیستیم…
حرف نزدن هم بلد نیستیم؟!
دیگه اینکه این آمار اطلاعاتتون من رو یاد … میندازه!
مطالعه کنیم، هر حرف بی اساسی رو تکرار نکنیم
و آخر اینکه ته تهش یادمون نره که دشمن هم نیستیم، این برندا هم مال بابامون نیست که رگ گردنمون واسش بیرون بزنه!