تویوتا

به‌روزرسانی چهار محصول تویوتا برای سال 2017

تویوتا چهار محصول خود شامل مدل‌های یاریس، آئوریس، ورسو و آونسیس را برای سال ۲۰۱۷ با برخی تغییرات ظاهری، پیشرفت‌های تکنولوژیک و ویژگی‌های دیگر برای بازار اروپا به‌روزرسانی کرده است. در این به‌روزرسانی برای همهٔ این چهار خودرو یک رنگ قرمز جدید با نام قرمز توکیو ارائه شده است.

my17line-upa

بررسی خودروها را با یاریس ۲۰۱۷ شروع می‌کنیم. برای این خودرو دو تم بیرونی تک‌رنگ و دورنگ ارائه شده است که در نمونهٔ دوم، رنگ قرمز بدنه با رنگ مشکی قسمت انتهایی سقف، ستون A، آینه‌های جانبی و لبهٔ کاپوت در تضاد است.

my17yarisa

برای آئوریس ۲۰۱۷ رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، صندلی‌های اسپرت و تودوزی آلکانترای مشکی‌رنگ ارائه شده است. به‌روزرسانی‌های دیگر این خودرو برای سال ۲۰۱۷ شامل ارائهٔ پکیج ایمنی تویوتا به‌صورت استاندارد می‌شود که سیستم هشدار پیش از برخورد، هشدار خروج از خط، نوربالای خودکار و شناسایی علائم رانندگی را به خودرو اضافه کرده است.

my17aurisa

برای MPV ورسو ۲۰۱۷ نیز تودوزی داخلی جدید در سراسر کابین به همراه با دوخت قرمزرنگ در نظر گرفته شده است درحالی‌که مجموعه‌ای از رینگ‌های ۱۷ اینچی جدید هم به لیست آپشن‌های آن اضافه شده است. و درنهایت به سدان آونسیس می‌رسیم که کمترین به‌روزرسانی را در بین این چهار خودرو دریافت کرده و برای آن رینگ‌های ۱۸ اینچی ارائه شده است.

my17versoa

خریداران اروپایی می‌توانند این چهار محصول بروز شدهٔ تویوتا را از همین ماه خریداری کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. AMG///

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (218 ديدگاه)

    با این عکسا من چیزی دستگیرم نشد .

  2. فرشاد سجادیان

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    تویوتا الان بیشتر از هر‌چیزی‌به یه طراح‌خیلی برجسته نیاز داره تا علاوه بر اینکه یه انقلاب تو ظاهر‌محصولاتش ایجاد کنه، یه‌هویتیم به این بخش‌ بده، مثل کاری‌ که‌ پیتر شرایر برای‌ کیا کرد. الان نه تنها اکثر‌محصولات تویوتا طراحی عالی ندارن، بلکه از بس تو هر نسل و تو هر کشور، شاهد ظاهر کاملا متفاوت بودیم، ارتباط برقرار‌کردن و عادت کردن به ظاهر محصولاتش تقریبا غیر ممکن شده. شباهت زیاد نسل‌ها خوب نیست اما تفاوت بیش از حد هم، خودروساز رو بی هویت میکنه. الان تویوتا مثلا طی سال‌های اخیر سال، چندین شکل‌ مختلف کرولا تولید کرده که عملا ظاهرشون هیچ ربطی به هم‌ ندارن، این یعنی حضور یه تیم طراحی‌ کاملا به‌ هم ریخته و بی هدف که هر کسی ساز خودش رو میزنه.

    1. احمد

      ۲۰ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (381 ديدگاه)

      اینجا چند نکته رو به شما یادآوری میکنم :

      تویوتا به عنوان بزگترین خودروساز دنیا و همینطور پول دارترین خودروساز دنیا دقیقا میدونه داره چیکار میکنه
      تویوتا صدها تیم طراحی داره که هر کدوم طراحی رو برای بازار های مختلفی ارایه میدن و هر تیم طراحی شامل بیش از 150 نفره از طراح و روانشناس و …..

      البته بحث از حوصله اینجا خارجه ولی وقتی یک شرکت ماشینی رو تحت عنوان تویوتا کرولا میسازه و این ماشین از بدو ایجاد صنعت خودرو تا همین الان پرفروشترین ماشین تاریخ خودروسازی دنیاست یعنی دقیقا تویوتا میدونه داره چی کارمیکنه

      وقتی تویوتا کمری بیش از 15سال پر فروشترین ماشین یکی از بزرگترین بازار های خودرو دنیا یعنی امریکاست بی شک تویوتا میدونه دقیقاداره چی کار میکنه

      کلا اگر نگاهی به سوابق تویوتا بندازیم مثل

      بزگترین و اولین خودروساز دنیا برای حدود 4 سال
      پول دارترین خودروساز دنیا برای 10 سال
      باارزشترین برند خودرویی دنیا برای بیش از 14سال
      تولیدکننده پرفروشترین ماشین تاریخ خودروسا زی دنیا

      این ها هیچ کدوم اتفاقی نیست اون هم توبازاربه شدت رقابتی امروز دنیا
      این حاصل دقیقترین برنامه ریزی ها از اولین لحضات تولید تا اتمام تمامی مراحله که خوب طراحی هم شاملشه

      این که شخصی از طراحی تویوتا خوشش نیاد این یک نظر شخصی
      اما فروش تویوتا که در سال داره بیشاز 10 میلیون خودرورو میفروشه که بخش اعظمی از اون در بزرگترین یازار خودرودنیایعنی امریکاست این خودش گویای خیلی چیزهاست

  3. reza-a

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (455 ديدگاه)

    حرف فرشاد سجادیان درسته طراحی تویوتا داره به هم میریزه اینکه تو هر کشور یه ظاهر داشته باشه جالب نیست

  4. وحید

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (36 ديدگاه)

    چقدر عکسها گنگ بود
    کاش یک عکس از یاریس جدید میذاشتید، اینهمه توضیح دادید ما باید تجسم کنیم!

  5. بهزاد

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2544 ديدگاه)

    تویوتا دارای یک تیم طراحی نیست، بلکه چندین مرکز تحقیق و توسعه و طراحی داره و هرکدامشون بر اساس بازارشون خودروهارو طراحی و تولید میکنند و این محصولاتش در بلژیک و فرانسه توسعه یافته اند.
    مراکز اصلی طراحی تویوتا در ژاپن ، چین ، تایلند ، استرالیا ، کالیفرنیا و اروپا قرار دارند و همگی دارای نظم و هدفی خاص به کارشون ادامه میدن و هیچ به هم ریختگی در کار نیست.

    1. reza-a

      ۱۹ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (455 ديدگاه)

      آره درسته ولی باید یک هماهنگی بین مدل های یک محصول باشه مثلا کمری برای بازار آسیا طوری طراحی شده که شباهتی به نسخه آمریکایی نداره و انگار بازار آسیا اهمیت نداره (البته فنی یکی هستن) چون طراحی جالبی نداره

      1. AK_007

        ۱۹ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (562 ديدگاه)

        کرولا هم برعکسه!

  6. AMG///

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (218 ديدگاه)

    عکس ماشینا قرمز ، رنگ زمینه عکسا قرمز ، اگه از تو ماشینا ام عکس میذاشتن حتما” داخل قرمز بود .

  7. Enzo

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (171 ديدگاه)

    اتفاقا به نظرم کار تویوتا تو بخش طراحی درسته . مثل بعضی از کمپانیا شور یه طرح رو در نمیاره .

  8. احمد باقری

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مثل همیشه، عالی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا