تویوتا

تابلوی تبلیغاتی تویوتا میرای با قابلیت تصفیه هوا

تویوتا برای تبلیغ مدل هیدروژنی میرای در بازارهای منتخب کالیفرنیا که خروجی پیشرانه‌اش تنها «بخار آب» است، از تابلویی با تکنولوژی زیست‌محیطی استفاده کرده است. این تابلوی تبلیغاتی خاص توسط گروهی با عنوان PURETi توسعه داده شده و در آن از یک وینیل با پوشش تیتانیوم دی‌اکسید برای تصفیه هوای اطراف استفاده شده است. در اینجا وقتی اکسیژن با این کاتالیست «تیتانیوم دی‌اکسید تحریک‌شده» واکنش نشان می‌دهد، نیتروژن دی‌اکسید به نیترات تبدیل شده و از هوا خارج می‌شود. این سیستم تصفیه هوا تنها نیاز به نور، رطوبت و جریان هوا بر روی پوشش تیتانیوم دی‌اکسید دارد.

toyota-mirai-eco-billboard-technology-2
مارک انگلاکوس (Mark Angelacos)، مدیر ارشد تکنولوژی پیشرفته تویوتا موتور امریکای شمالی در این زمینه می‌گوید:

تویوتا همیشه به دنبال تکنولوژی‌های جدید زیست‌محیطی برای کاربرد در تمام‌ زمینه‌ها است. وقتی Clear Channel Outdoor Americas این فرصت را برای ما فراهم کرد، ما آن را به عنوان گزینه مناسب درنظر گرفتیم. این تبلیغات جدید، حاوی پیام «وسیله نقلیه‌ی تغییر» از طرف تویوتا میرای است که ضمناً تعهد آن را نیز نسبت به به این پیام نشان می‌دهد.

این کارزار تبلیغاتی محیط زیستی تویوتا میرای با همکاری CCOA، شامل ۳۷ بیلبورد در بازارهای لس‌آنجلس و سان‌فرانسیسکو می‌شود و از ۳ آوریل تا ۲۸ می ادامه خواهد داشت. به گفته تویوتا، این تابلوها در مجموع سطحی برابر ۲,۳۱۸  مترمربع را تشکیل می‌دهند که می‌تواند اکسیدهای نیتروژن ۵۲۸۵ وسیله نقلیه را در طول یک ماه پوشش دهد. اکسیدهای نیتروژن موادی هستند که می‌تواند زمینه‌ساز باران‌های اسیدی و مه‌دود شوند. جن لیهان (Gene Leehan)،  معاون و ریاست منطقه‌ای CCOA در این زمینه می‌گوید:

خوشحالیم که به مشتریانی مانند «تویوتا» که نسبت به محیط زیست احساس مسئولیت می‌کنند، یک گزینه وینیل زیست‌محیطی برای تبلیغات رسانه‌ای خارج از خانه (OOH) ارائه می‌کنیم. در نتیجه، ایالات متحده اولین مکانی در دنیا خواهد بود که از این تکنولوژی به صورت OOH استفاده می‌کند و ما درصدد هستیم که این نوع طراحی را برای سایر تبلیغ‌دهندگان با ذهنیت‌های مشابه انجام دهیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. یوسف

    ۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (746 ديدگاه)

    ایده خیلی هوشمندانه و جالبیه و مسلما یه تبلیغ خیلی موثر برای تویوتا.

  2. ASA

    ۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    باشه باو تو همش سبز
    اصن شما کارخونتون رو با درخت ساختین

    1. ساسان.م

      ۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (338 ديدگاه)

      میتونه میسازه ، میتونی بساز
      بسم الله

      1. ASA

        ۷ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1867 ديدگاه)

        الان میرم تو زیر زمین خونمون میسازم ها :)

  3. ونوم اف ۵

    ۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    به ازای هر فولکس باید یه میرای تولید بشه تا کره ی زمین نجات پیدا کنه

    1. پرهام

      ۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (741 ديدگاه)

      ????
      حتی بیشتر

    2. Madjid

      ۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      فولکس و تویوتا هر دو خودروسازان معتبر و دوست داشتنی هستند.

  4. فيصل.

    ۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    یه فیلم از هوندا کلاریتی هم هست لیوان گرفته زیر اگزوز و آب میخوره. عجب زمونه ای داره میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا