نسخه فیس لیفت تویوتا لندکروزر پرادو پیش از معرفی در اواخر سال جاری در بندر ژاپن دیده شده است.
تصاویر تهیه شده توسط LiveDoor Blog تغییرات نسخه فیس لیفت پرادو نسبت به نسل فعلی آن را نشان میدهد. این تغییرات شامل بازطراحی نمای جلو، چراغهای جلوی جدید، سپر، کاپوت و جلوپنجره میباشد. انتظار میرود اصلاحاتی نیز در بخش پشتی خودرو صورت بگیرد.
پیش از نیز تصاویری جاسوسی از بروشور تهیه شده توسط تویوتا منتشر شده بود که در آن جزئیات بیشتری مشخص بود.
انتظار نداریم که پیشرانه خودرو تغییرات زیادی را متحمل شود. احتمالاً تویوتا پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۸ لیتری توربودیزل فعلی را که قدرت ۱۷۴ اسبی و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری دارد حفظ خواهد کرد. این پیشرانه به یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک متصل میشود.
انتظار میرود پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری بنزینی نیز در این خودرو حفظ شود. این پیشرانه توانایی تولید قدرت ۲۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۳۸۱ نیوتون متری داشته و آن نیز با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه میشود.
ما فهمیدهایم که تویوتا در حال کار روی تکنولوژی ایمنی فعال بوده که شامل تجهیزاتی چون ترمز اضطراری خودکار و تشخیص عابران پیاده میباشد. این سیستم ابتدا در لندکروزر پرادو دیده خواهد شد و پس از آن نیز مدلهای لندکروزر و هایلوکس از آنها بهره خواهند برد.
ما انتظار داریم لندکروزر سری ۲۰۰ نیز در سال جاری بهروزرسانیهایی را در بخشهای مختلف از جمله قوای محرکه دریافت کند.
:::فرشاد:::
۱۹ شهریور ۱۳۹۶به به، عالی شده رخش ? شما رو نمیدونم اما من پرادو رو به لندکروز ترجیح میدم، واقعا ماشین جون سختیه.
:::فرشاد:::
۱۹ شهریور ۱۳۹۶دوستان یه تصویر واضحتر هم منتشر شده که میتونین از لینک زیر ببینین:
http://s8.picofile.com/file/8306043568/20170910_155930.png
:::فرشاد:::
۱۹ شهریور ۱۳۹۶ادمین جان ممنون میشم در تایید نظرات، سریعتر عمل کنید ❤
mohammad_FM 480
۱۹ شهریور ۱۳۹۶رخش واقعا بهتر شده .با نسل قبلش به شدت حال نمیکردم ولی هنوز لندکروز یه چیز دیگست…
علیرضا
۱۹ شهریور ۱۳۹۶بذارن این مدلای تویوتا(پرادو,فوررانر,هایلندر,فرچونر) بیاد یخورده خیابونا قشنگ شه.
مردم از بس سانتافه و سورنتو دیدم .
:::فرشاد:::
۱۹ شهریور ۱۳۹۶وقتی سورنتو رسیده به ۳۰۰ میلیون، محصولاتی که نام بردی، زیر ۴۰۰ تومن به فروش نمیرسن متاسفانه.
Ahmadreza 2002
۱۹ شهریور ۱۳۹۶اخه لندکروزر با این اصلا تو یه کلاس هستن که هی مقایسه میکنین باهم؟
mohammad_FM 480
۱۹ شهریور ۱۳۹۶اقای Ahmadreza 2002 اگه منظورتون منه باید بگم اصلا مقایسه نبود و نظر شخصی بندست و در جواب اقا فرشاد گفتم .
مثلا کسی نمیتونه بگه سرس 3 از سری 4 قشنگتره؟
:::فرشاد:::
۱۹ شهریور ۱۳۹۶آقا احمد رضا مگه قراره حتما دو تا خودرو تو یک کلاس باشن که بشه به هم ترجیحشون داد؟؟؟
عليرضا
۱۹ شهریور ۱۳۹۶حیف نیست ماشین به این کم استهلاکی و جون سختی و توانایی های افرود بینظیرش وارد نمیشه به شخصه تویوتا رو با ۱۰ تا بنز عوض نمیکنم جون سختی فقط تویوتا
:::فرشاد:::
۱۹ شهریور ۱۳۹۶درسته که خیلی از خودروهای فعلی تا چند ده سال میتونن عمر کنن اما شرکتها تمایل دارن بعد از مدتی محصولشون نزد مشتری بازنشسته شه و مدل جدید رو جایگزینش کنن، وگرنه اگر قرار بود هر ماشینی n سال استفاده شه، خودروسازها باید در کارخونشون رو تخته میکردن چون دیگه کسی پول برای خرید ماشین جدید نمیداد. هیچکدوم از برندهای معتبر، تو چند سال اول استفاده، خریدار رو نا امید نمیکنن.
Omid622
۱۹ شهریور ۱۳۹۶هنوزم عاشق نسل سومش مدل ۲۰۰۹ هستم طراحی خارجی نسل سومشو بیشتر میپسندم بخصوص سه درب ۶ سیلندر
عليرضا
۱۹ شهریور ۱۳۹۶فرشاد عزیز با صحبت شما موافقم ولی باید قبول کرد جمعیت در حال افزایشه و نیاز به خودرو و خریدار های اون در حال افزایشه و بسیاری از خریدار های خودرو های جدید مشتری قبلی همون برند بودند و حتی شخصی بنز سوار بوده بعد از ۱۰ سال مشکل و خرابی برای ماشین اتفاق نیفته به احتمال زیاد دوباره سمت همون بنز میره به دلیل اینکه ازش راضی بوده خریدار های جدید هم با تحقیق در مورد کیفیت و دوام و خیلی از موارد اعم از ظاهر و مشخصات فنی و… ماشین خودشون رو انتخاب میکنند و مثلا وقتی کسی بنز و تویوتا و… رو تو خیابون میبینه که هنوز بعد از سالها سالم و سرحال هستند اونو انتخاب میکنه و به نوعی میشه اعتبار برای اون برند و سرتونو درد نیارم درنهایت میخوام عرض کنم که ماشین ها هر جقدر با دوام تر باشن فروششون بیشتره
سیاستی که تویوتا سالهاست داره و با ارزش ترین برند خودرو دنیاست
موفق باشید