اختصاصی ژنو ۲۰۱۴ : تویوتا برای رقابت با دو محصول فرانسوی ، نسل دوم پژو ۱۰۸ و سیتروئن C1 ، محصول جدیدی را روانه بازار خواهد کرد .
نسل دوم Aygo با رشد ۲۵ میلی متری در طول و کاهش ۵ میلی متری در ارتفاع مواجه بوده است . پس از این تغییرات طول و ارتفاع این خودرو به ترتیب به ۳۴۵۵ و ۱۴۶۰ میلی متر رسیده است . Aygo در مقایسه با پسرعموهای فرانسویش به علت افزایش ۸ میلی متری فاصله بین چرخ ها (track) و بهره گیری از گرافیک X در نمای جلو ، چهره ای به مراتب جذاب تر دارد . طراحی متفاوت در نمای عقب نیز سبب شده است تا خودرو بزرگ تر از آنچه که هست به نظر بیاید .
موتور ۳ سیلندر یک لیتری با قدرت ۶۸ اسب بخار و گشتاور ۹۵ نیوتن متر وظیفه تامین نیرو محرکه برای این کامپکت شهری را بر عهده دارد . به لطف این پیشرانه و کاهش ضریب درگ تا ۰.۲۹ ، مصرف سوخت Aygo در یک بازه اقتصادی قرار دارد ، تنها ۴.۱ لیتر به ازای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر !
در کابین نیز شاهد استفاده از یک کنسول ساده ذوزنقه ای هستیم که کاملا با ماهیت اقتصادی خودرو هماهنگ است . تغییر ابعاد افزایش ۲۹ لیتری فضای بار را سبب شده است . صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی و دوربین دید عقب از دیگر امکانات نسخه استاندارد Aygo می باشد .
محمدرضا
۱۳ اسفند ۱۳۹۲طراحی نو آورانه و جالبیه
نو آوری چیزیه که صنعت خودرو تشنه شه
فرهاد
۱۳ اسفند ۱۳۹۲از رقیباش بهتره و فکر کنم فروش بهتری داشته باشه
احمدرضا بنز
۱۳ اسفند ۱۳۹۲اسب بخارش اندازه پرایده
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۳ اسفند ۱۳۹۲حجم موتورش چی؟؟؟مصرف سوختش چی؟؟؟
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۳ اسفند ۱۳۹۲محمد جان قبول کن کلا خروجی تویوتاها رو میانگین بگیری در هر کلاس ضعیفه
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۴ اسفند ۱۳۹۲همه چیز که اون اسب بخار نیست ، پرادو های قدیم که 240 اسب بخار بودن به قرآن قدرتشون 2 برابر یه سانتافه 280 اسب بخاری بود … چند بار بگم؟؟ یک ماشین رو از رو کاغذ نمیشه شناخت و گفت خوبه یا بده یا مقایسش کرد
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲درود .
محمد بعضا اون رگ تعصبت میگیره هااااااا.
خودت به من میگی تعصب نداشته باش .
بعدشم اگر قرار به الگوی کم مصرف بودن باشه که همه باید
از فولکس یاد بگیرند . فولکس کم مصرف ترین خودروی
دنیارو تولید میکنه . هرچند گران . ولی همون پولو با
موتور 1.4 لیتری ، 3.4 لیتر میسوزونه . همه باید از
همدیگر یاد بگیرند . از تویوتا مشتری مداری . از لکسس
کیفیت . از فولکس مدیریت و کاهش مصرف . از بنز لوکس
بودن . از کادیلاک و مازراتی خاص بودن . از ائودی
تعادل . از ب ام و پیشرو بودن . و ……
و در اخر هم از بنز جی کلاس افرود و قابلیت های خارج
جاده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) :) :) :)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲در ضمن محمد کره را فقط باید پیشرفتشو نحسین کرد .
فقط همین . البته در مقابل بزرگان . منظورم ژاپن و
المان و امریکا و ایتالیاست .
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۴ اسفند ۱۳۹۲اصلا قدرتش از سانتافه بیشتر نیست . قبول دارم که آفرودش بهتره ولی قدرت صرفا یعنی اسب ، پس قدرتش بیشتر نیست . افرودش بهتره به دلیل ضریب دنده سازگارتر با آفرود و کیفیت بالاتر نسبت به سانتافه و محض اطلاعت بگم یکی از ماشینای مورد علاقم پرادو VX دو در قدیمیه . بحث اینجاست که اون موتور 4 لیتریشو اگه یه کمپانی دیگه بزنه خروجیش میره بالاتر.بعدشم من نگفتم تویوتا بده،من خودم مخالف سنجش با اسب هستم.نظرات من درمورد مزراتی و رولز بخون،اصلا اسم من فقط ب ام و است ب ام و با اسب کمتر خیلی از ماشینای اسب بالاتر از خودشو حتی تو درگ گرفته.روی کاغذ مشخص نیست قبول،ولی خروجی تویوتا کمتره قبول کن،ماکسیما و کمری گرند هم سن هستن تقریبا،جفتشون 3 لیتر،خروجیشو مقایسه کن(من قبلا کامنت دادم گرند از ماکسیما بهتره به دلایل مختلف هنوز هم همینو میگم)،اینجا یه نظر دادم بازدهی موتورای تویوتا نسبت به موتورای هم حجم رقبا پایینه،دلیل بد بودن نیست ولی این حقیقته
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۵ اسفند ۱۳۹۲اگه به اون باشه که تویوتا سبز ترین برند خودروسازیه و این الگو رو به طور جامع و کلی رعایت میکنه
;)
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۵ اسفند ۱۳۹۲و در جواب اون جی کلاس باید بهت بگوییم : واسه ی نبرد تو آفرود نیاز نیست که اصلا LX570 رو بیاریم ، حتی با 4runner هم میتونیم خوردتون کنیم ؛ بنز سر و ته چندتا ماشین واسه آفرود داره؟؟تویوتا چند تا؟؟؟ FJ , PRADO , LAND CRUISER , 4RUNNER , Fourtuner , Tundra , hilux
Zonda R
۱۵ اسفند ۱۳۹۲F.A
طراحیشو دوست دارم
خیلی بهتر شده نسبت به نسل قبل
البته برند تویوتا هم روشه دیگه
میلاد
۱۳ اسفند ۱۳۹۲امیدوارم باکش مثل اکثر تویوتاها کوچیک نباشه.
همیشه ماشین کم مصرف می سازه بعد با نصب باک کوچیک رنجش رو کم می کنه!!! خوب فایده ی این کم مصرف بودن چیه؟!
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۳ اسفند ۱۳۹۲فایده ی این کم مصرف بودن اینه که صاحب ماشین هزینه ی کمتری برای بنزین پرداخت میکنه و هوا کمتر آلوده مبیشه…در ضمن ماشین های پر مصرف هم داره ، مثلا لندکروز و پرادو که البته با توجه به حجم موتورشون کاملا طبیعیه ، مثلا باک پرادو 180 لیتر جا میگیره چون اگه میخواست 70 لیتری باشه هر هفته باید میرفتی پمپ بنزین
خاوری مزراتی
۱۳ اسفند ۱۳۹۲تویوتا برند فوق العاده ایه. اما این ماشین یه چیز دیگه س….
بنظرم تهران تشنه اینجورماشیناس… بنظرم راهکارخوبیه برا رفع آلودگی پایتخت کهنوع برقیش یا هیبریدیش بیاد تهران و دولت به خریداراش یارانه بده… سر دوسال از محل صرفه جویی درمصرف بنزین یارانه ای که داده جبران میشه
زیگما
۱۳ اسفند ۱۳۹۲راسته میگن موتور و گیربکس و پلتفورمش با پژو 108 و سیتروئن سی یک مشابه هست؟
sorena330
۱۴ اسفند ۱۳۹۲اولین بار کدوم کمپانی درب صندوقشو مشکی کرد همه یاد گرفتن؟ رنو بود؟
فرهاد
۱۸ آذر ۱۳۹۳در اتاق قبلی ۳ کارخانه تویوتا ،سیتروئن وپژو ،موتور و گیربکس و طراحی داخلی یکسان داشتند.ولی در مدل جدید نه
محمد
۱۳ اسفند ۱۳۹۲68 اسب بخار؟؟!! این دیگه چه ماشینیه؟!
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۳ اسفند ۱۳۹۲به نظر من از هر لحاظ از رقباش سر تره ، خدایا 4.2 لیتر تو 100 کیلومتر میسوزونه فقط ♥
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲درود . همچین میگی 4.2 لیتر ، انگار که بقیه برندها : رنو . پژو . فولکس
. شورولت . هیوندای . و …. در هر 100 کیلومتر 10 لیتر میسوزونند .
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۵ اسفند ۱۳۹۲حرف تو دهن آدم نزار من کی گفتم اونا 10 لیتر تو 100 کیلومتر میسوزونن؟؟
GTR-50
۱۳ اسفند ۱۳۹۲مصرفش خیلی خوبه
احسان(احسان سابق)
۱۳ اسفند ۱۳۹۲با اینکه میونه خوبی با این کلاس ماشین ندارم اما این یکی دلنشینه
saied
۱۳ اسفند ۱۳۹۲پدال رولز رویز گاست سری ۲ رو معرفی کرده !!!۱ لطفا ازش مطلب بزار .
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۳ اسفند ۱۳۹۲پدال یه مقایسه ی لندکروز 5.7 لیتر با پاترول هم بزار لطفا
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲درود .
لندکروز تو طراحی خیلی بهتره . عالیه .
چند روز پیش تو میدان توپخانه ، یدونه پاترول 2014 نقره ای دیدم ، حالم
به خورد . بدنه که خودش نقره ای بود . چراغای هقب هم کاملا سفید و شفاف .
خیلی خیلی بی روح . من فقط طراحیشو گفتم . کاری به عملکردش در افرود و
تکنولوژیش ندارم .
از نظر ظاهری لندکروز 20 است . در مقابل پاترول .
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۴ اسفند ۱۳۹۲میلاد پسر خالم یه GXR 2013 خریده سپر بلند سفید ، یعنی یه هیولاست واسه خودش ، هیچیزی کم نداره این ماشین
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲درود .
ببین داش ممد ، کسی مخالف تویوتا و لکسس و ژاپن نیست .
من ژاپن و از امریکا بیشتر قبول دارم . تو امریکایی فقط
کادیلاک . همینطور وانتهاش .
ولی من بحثم روی فراخوان های کمری بود . ولی از زمانیکه
فهمیدم جنرال موتورز میدونسته که محصولاتش ایراد
دارند و فراخوان نداده ، خیلی بدم اومد ازش . این
نهایت کثافت بودنه . ادعاشم که همه جارو پاره میکنه .
ازون موقع فهمیدم که تویوتا خیلی ….. چیز داره که
اینهمه فراخوان داده . خدایی مرد میخواد . خاک بر سر
امریکا که ادعای حقوق بشر میکنه . یکی از کشورهایی
که میشه انسانیت را درونش دید ، همین ژاپنه .
البته محمد نباید از شبهت عقب لکسس ها و تویوتا ها
بگذریم . ولی پسر خاله ی من نشته بود تو لندکروز ،
میگفت م3 هواپیماست . من هنوز درونش ننشسته ام .
hero
۱۳ اسفند ۱۳۹۲درود بر ژاپن
درود بر تویوتا که الگوی همه خودروسازهای دنیاست
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۳ اسفند ۱۳۹۲خداییش هر خودروسازی کپی میزنه عمرا به این فکر کنه از رو تویوتا بزنه!کجاش الگوی همه است ؟
حمید
۱۴ اسفند ۱۳۹۲عزیزم یکم بیشتر مطالعه کن ببین بنز که کعبه آمال شماست روش تولیدش رو از کی کپ زده
اصلا پورشه برای خط تولیدش از کی مشاوره میگیره
البته کسی که خودشو v, به خواب زده نمیشه بیدار کرد!!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲درود .
میشه بگی مرسدس بنز روش تولیدشو از کی کپی کرده ؟؟؟
میشه منبعشو بگی؟؟؟
بعدشم فولکس واگن کلا سه تا خط تولید بیشتر نداره !!!!
من فکر کنم شما بهتره بری مطالعه کنی :
((( شرکت فولکس بیش از 280 مدل خودرو تولید میکند.این
شرکت سیستمی
دارد که اجازه میدهد از اشکودای ساده تا بنتلی لوکس را با
ساده ترین ادوات بسازند!!!در حقیقت این سیستم انها شامل 4
ابزار نمیشود.یکی برای خودروهای اسپورت.یکی برای خودروهای
میان سایز و دیگری برای خودروهای بزرگ اندازه و اس یو وی .
این کار پروسه تولید انهارا خیلی راحت و کم هزینه و سود
سرریز شده را بیشتر میکند. )))
متن داخل پرانتز از مجله ی ماشین بهمن ماه 1392 ، شماره ی 373
کلا خودروسازهای بزرگ دنیا همچون تویوتا و فولکس از
شاسی های مدولار استفاده میکنند .
شماها به همه میگید تعصب نداشته باشید ، در صورتی که
خودتون کاملا تعصبی هستید .
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۴ اسفند ۱۳۹۲حمید خان ، وای به روزی که همه تویوتا رو الگو کنن!!!! میشه بگی از 2010 تا حالا تویوتا چند دستگاه ماشینو به علت صوتی های ریز و درشت فرا خوان زده ؟؟؟؟ (شماها که ادعا کردین تویوتا با کیفیت ترینه!!!) میشه لینک تست تصادف کرولا رو بذاری همه ببینن چطوری رد شد ؟(شماها که ادعا کردین تویوتا ایمن ترینه!!!!)وای به روزی که تویوتا الگوی همه باشه!!!ببخشید که ما تعصبی هستیم!!!شرمنده
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۴ اسفند ۱۳۹۲اصلاح میکنم سوتی نه صوتی
meysam
۱۳ اسفند ۱۳۹۲اونقدر هم که میگین کم مصرف نیستا، فولکس پولو با موتور 1.4 لیتری 3 سیلندر 74 اسب بخاری فقط 3.2 لیتر مصرف میکنه. از این هم جادارتره. مقاله اش تو همین سایت پدال هست. (ماشین خوب زیاده ولی آلمانی یه چیز دیگس)
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۳ اسفند ۱۳۹۲درود به شرف و غیرتت!!!
فرهاد دانمارک
۱۸ آذر ۱۳۹۳عزیز اون گازوییلی است
یه پسل باهوش
۱۴ اسفند ۱۳۹۲مطمئنا قیمت بی نظیری هم داره
اشكان
۱۴ اسفند ۱۳۹۲چه فایده در ایران وارد نمیشه که تازه اگر وارد هم بشه برای مصرف کننده خیلی خیلی زیاد گران تمام میشه
sorena330
۱۴ اسفند ۱۳۹۲نسل قبلی،خیلی خیلی زشت بود،در مدل بیسش حتی آینه ها دستی بود…
خوشحالم تویوتا روند زشت کردن ماشیناشو خاتمه داده…
رضا
۱۴ اسفند ۱۳۹۲عقبش که تازه شده شبیه نیسان لیف
جلوشم که یه ایکس گندس
ولی در کل واسه شهرهای شلوغ جهان خیلی خوبه ولی نه برای ایران
امید
۱۴ اسفند ۱۳۹۲کلا ماشینای ژاپنی به با کیفیتی معروفن
گاریهای ما هم به گاری بودن
فرهاد دانمارک
۱۸ آذر ۱۳۹۳دوست عزیزی که میگه فولکس lopoمصرفش در ۱۰۰ کیلومتر ۳ لیتر است بدونند که مدل گازوییلیش این مصرف داره اونم فقط رو کاغذ