تویوتا اعلام کرد در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ از نسخههای سفارشی آیگو با نامهای X-Cite و X-Style رونمایی خواهد کرد.
مدل آیگو X-Style از رنگ بدنهی سفید و نارنجی برخوردار بوده و رینگهای ۱۵ اینچی، مه شکنها و شیشههای عقب تیره در آن دیده میشوند.
داخل کابین هم عناصر نارنجیرنگ روی ورودیهای هوا و اطراف اهرم تعویض دنده بکار رفته است. این نسخه از آیگو در کنسول مرکزی طرح مشکی پیانو داشته و صندلیهای چرمی و کفپوشهایی با لبههای نارنجی نیز از دیگر شاخصههای آن هستند.
اما مدل جدید آیگو X-Cite نیز از رنگ بدنهی نارنجی روشن با سقف مشکی استفاده کرده و دارای عناصر نارنجی و مشکی میباشد. رینگهای ۱۵ اینچی مشکی براق، مه شکنها و شیشههای عقب دودی تکمیل کنندهی تغییرات ظاهری هستند.
ورودیهای هوا با طرح نارنجی، صندلیهای پارچهای، کنسول مرکزی و پانل داشبورد تیره و محیط اطراف اهرم تعویض دنده با طرح کروک نیز باعث تمایز کابین این نسخه از دیگر مدلهای استاندارد آیگو میشوند.
هر دو مدل یاد شده بهصورت استاندارد از سیستم تهویه مطبوع، فرمان چندکاره، صندلی قابل تنظیم راننده و محدود کنندهی سرعت در مدلهای مجهز به گیربکس دستی سود میبرند. صفحهنمایش ۷ اینچی، اندروید اتو، اپل کارپلی، دوربین دندهعقب، رادیو DAB و ورود و استارت بدون کلید هم از جمله امکانات استاندارد و سفارشی این خودروها میباشند.
تنها پیشرانهی در دسترس برای آیگو X-Style و X-Cite از نوع ۳ سیلندر ۱ لیتری ۷۲ اسب بخاری است.
مهدی
۲۲ بهمن ۱۳۹۷خیلی زشته جس بدی به ادم میده
سعید کایا
۲۳ بهمن ۱۳۹۷تو بدترین حالتشم … یه ژاپنیه
خودشم از جنس تویوتا
me84
۲۲ بهمن ۱۳۹۷.
این ماشین مخصوص تهرانه. البته با یه کم ارتفاع بیشتر تا از پس چاله ها و تپه ماهورهای خیابونها بر بیاد. طراحی بانمکی داره.
نسل سوخته
۳ اسفند ۱۳۹۷باحاله شبیه همستره :)
emad1990
۲۳ بهمن ۱۳۹۷این ماشین اگه 2سال پیش میومد ایران قیمتش دور و بر میتسوبیشی میراژ بود (حول و حوش 70میلیون)
که او نموقع قیمت مناسبی بود
ولی الان با فرض ازاد شدن واردات قیمتش حول و حوش 200میلیون میشه که واقعا زیاده
Afg
۲۵ اسفند ۱۴۰۰خیلی دوست داشتنی