فقط چند روز تا شروع به کار نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۲۰ باقی مانده و شرکت صنایع تویوتا نیز با پیشنمایش یک نسخه اصلاح شده از شاسیبلند محدود راو ۴ به استقبال این رویداد خودرویی میرود.
برای افرادی که نمیدانند باید گفت شرکت صنایع تویوتا سازنده ماشینآلات بوده و یکی از زیرشاخههای متعدد گروه تویوتا میباشد. بخش اعظم تولیدات این کارخانه را لیفتتراکها تشکیل میدهند اما خب این شرکت مسئول تولید راو ۴ در کارخانه ناگاکوسا هم میباشد.
راو ۴ موردبحث که ادونچر گیر کانسپت نام گرفته اصلاحاتی دارد که باعث شده در بحث آفرود گیراتر ظاهر شود. برای مثال این شاسیبلند به رینگ و لاستیکهای آفرود مجهز شده و دارای کیت بدنهای متشکل پلههای جانبی میباشد. یک روف راک بزرگ و پلکان کوچک برای حضور راحت روی سقف نیز جزو دیگر تغییرات این شاسیبلند ژاپنی هستند.
فعلاً مشخص نیست که آیا چنین خودرویی وارد خط تولید خواهد شد یا خیر اما تویوتا ماه پیش نسخه جدید راو ۴ پرایم ۲۰۲۱ را معرفی کرد. این خودرو از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۷۶ اسب بخاری و گشتاور ۲۲۸ نیوتون متری استفاده کرده و وجود یک پیشرانه الکتریکی در بخش عقب نیز باعث شده قدرت کل این خودرو برابر با ۳۰۲ اسب بخار باشد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت راو ۴ پرایم در ۵.۸ ثانیه ثبت شده و شعاع حرکتی آن در حالت تمام الکتریکی نیز ۶۳ کیلومتر اعلام شده است.
محمد
۱۱ دی ۱۳۹۸خدمتی که الکتریکی ها به ارزان سازی میکنند بی نظیره
علاوه بر این که خورو نیاز به موتور بزرگ تر نداره کم خرج تر و کم مصرف تره
meysam
۱۱ دی ۱۳۹۸منتظر اون روزایی هستم که تویوتا به بازار تمام الکتریکی حمله کنه.
فکر کنم از سال آینده یا نهایتا 2022 استارت بزنه