تویوتا به قولهایی که اوایل سال جاری داده بود پایبند است و به آرامی در حال معرفی نسخههای پرفورمنس اکثر محصولات خود است. اول از همه ما نسخهی TRD پریوس را دیدیم و حالا هم نوبت کراس اوور بسیار محبوب راو ۴ فرا رسیده است. این خودرو دارای چهار نسخهی متفاوت متمرکز روی جاده و آفرود سبک میباشد.
مدلهای TRD که به عنوان هیولای خیابان و زمین شناخته میشوند اکثراً از بهبودهای بصری برخوردار هستند و این امر به مالکان اجازهی شخصیسازی خودرویشان را میدهد. تمرکز اصلی هیولای خیابان روی بدنه بوده و در این حالت شاهد ظاهری لوکس برای راو ۴ هستیم که در واقع آن را به کراس اوور کوچک لکسس تبدیل میکند.
هیولای زمین باعث ایجاد ظاهری گیرا و آفرود برای راو ۴ میشود. پانلهای جدید ظاهری با ابهت را به ارمغان آوردهاند که تقریباً میتوان آن را نسخهی مینیاتوری TRD Pro 4Runner دانست.
ما همچنین متوجه شدیم که هر دو خودرو با مافلرهای مخصوص TRD عرضه میشوند که شاید تأثیر زیادی روی پرفورمنس این دو کراس اوور نداشته باشند اما صدای تولیدی را ارتقا میدهند.
اما راو ۴ در نسخههای دیگری نیز معرفی شده است. بخش مودلیستای تویوتا که بیشتر تمرکز خود را روی ارتقای بصری محصولات این برند گذاشته یک جفت راو ۴ سفارشی را ارائه میکند. کیت بدنهی آنرود این شرکت کمی سادهتر از نسخهی TRD بوده و خودرو را بیشتر شبیه محصولات لکسس میکند. البته کیت آفرود مودلیستا که JAOS نام گرفته با ابهتتر از پسرعموی TRD میباشد.
ویژگی دوستداشتنی این کیت محافظ نمای جلوست که در بالای سپر مینشیند. این قطعه علاوه بر محافظت از رنگ بدنه، دارای مه شکنهای LED نیز میباشد.
نوید جهرمی
۲۵ فروردین ۱۳۹۸با این که از خز و شلوغ کردن بدنه بدم میاد اما این یکی خوب شده و بهش نشسته.
این سری از راو4 واقعا حرف نداره.
NAVID۰۰۹۸
۲۵ فروردین ۱۳۹۸یکی از کاربردی ترین تویوتا هایی که آمریکائیها ، روسها و کانادائیها ، خوب قَدرشو بَلَدَن .
لذت میبرم ، هر وقتی پدال مقاله ای در مورد راو۴ میزاره ، البته کمری گرند ۲۰۰۶ رنگ پوسته پیازی را هم دوست دارم .
ماشینیه برای مجرد و متاهل .
لذت رانندگی نسل قبلی فیسلیفت مدل ۲۰۱۷ که معرکه هست ، حتماً جدید ۲۰۱۹ معرکه ترِ ، و کیت TRD هم خاصترش میکنه .
بلند ، کم مصرف ، کم استهلاک ، ساده و زیبا ، چشمنواز ، رانندگی لذت بخش ، تا سالهای سال میشه روش حساب کرد .
اما ظاهر مدل فیس لیفت ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ بخاطر سادگیش بیشتر به دل میشینه و احساس میکنم بلند تر باشه ، اما نسل جدید در نمای داخلی سنگ تمام گذاشته .
bricks
۲۵ فروردین ۱۳۹۸اینا کیت شهری نیستن که
هرکدومش ساعتها و ماه ها تحقیق و تجربه پشتشه
حالا منی که یه موقعی پاژن داشتم میدونم چقدر کاربردی ان
چون موقعی که میخوایی دم و دستگاه های نگهدارنده لاستیک زاپاس و یا دبه بنزین یا باقی یچزا نصب کنی بیریخت میشه قیافش.
ولی با این کیت همه چیشون قشنگ میشه
مثلا من خودم دیدم رو تویوتا راو۴ معمولی از این نگهدارنده های دبه بنزین نصب کرده بودن رو ستون عقب ماشین خیلی زشت شده بود. اون نگهداره ها خودش کیت بودن یعنی دست ساز نبودن که بگیم برا همین زشته.
این ماشینا برا عشق و حاله
sina
۲۵ فروردین ۱۳۹۸عالی شده.
تو نمایشگاه نسل جدید هایلندر هم معرفی میشه و تویوتا تقریبا اغلب محصولات کلیدیش رو به روز کرده: کمری، کرولا، آوالون، راو. سی اچ آر هم که تازه اومده.
فقط می مونن پیکاپ ها و سکویا و حضرت که 2020 قولشون رو داده.
امپراطور ❤️
ایمان
۲۵ فروردین ۱۳۹۸به روز بودن و آینده نگر مثل تویوتا
فقط امیدوارم موتور V۸ رو برای نسل بعد حضرت حفظ کنه
موتور ۳.۵ لیتری توربو هم میتونه یکی از گزینه ها باشه
در کنار موتور قدرتمند و اصلی لندکروزر