در ادامهی تصمیمی که در سال ۲۰۱۳ گرفته شده اولین دستگاه تویوتا راو۴ خط تولید این کمپانی در سنپترزبورگ روسیه را ترک کرد.
این کراس اوور پس از کمری دومین مدل تویوتا است که در این تأسیسات تولید میشود. وظیفهی این کارخانه تأمین بازارهای روسیه، بلاروس و قزاقستان است.
مدیر تولید تویوتا موتور دراینباره میگوید:
آمادهسازی کامل برای تولید دومین مدل تویوتا در سه سال گذشته صورت گرفته و امروز ما مفتخریم اعلام کنیم که فاز جدیدی را در این کارخانه شروع میکنیم و همچنین راو۴ را با کیفیت بسیار بالایی به مشتریان عرضه میکنیم.
محمدرضا
۸ شهریور ۱۳۹۵بزرگترین ارزو من در مورد خودروسازی ایران اینه که یه روز تو ایران همه مدل های تویوتا تولید بشه واقعا این ارزو منه
uss zumwalt DDG-1000
۹ شهریور ۱۳۹۵درود برشما بزرگوار.
انشالله موفقی
Radison
۹ شهریور ۱۳۹۵آرزو بر جوانان عیب نیست….. هعیییییی.. ?
Davood
۸ شهریور ۱۳۹۵آرزو بر جوانان عیب نیست!!
داداش من از شورولت وبنز دهه ۵۰سقوط کردیم به سیلو تودهه۷۰از سیلو هم افتادیم الان به جیلی و جوجو وچری و ام وی ام
آخرش کجا میره خدا داند
با این وضع مدیریتی که ایران الان داره پورشه هم بیاد تویوتا محال بیاد خودش هم مونتاژ!!!!؟
ELEMENTO
۸ شهریور ۱۳۹۵اگه خودروسازی ما در دنیا آبرو و اعتباری داشت الان تبدیل به بزرگترین تولید کننده ی خودروی خاورمیانه شده بودیم.
تویوتا، فولکس، مزدا ، benz همه میومدن در ایران کارخونه تاسیس میکردن. موقعیت جغرافیایی و پتانسیل جمعیتی کشور ما در خاورمیانه بی نظیره.
ایران خودرو و سایپا هم حداقل مثل کیا و هیوندای شده بودن.
یک جوون بیکار هم نداشتیم.
uss zumwalt DDG-1000
۸ شهریور ۱۳۹۵نظرت خیلی قشنگ
سامان اذری
۸ شهریور ۱۳۹۵کارخونه ایدم تو تبریز یه زمانی به شدت موتور دیزلی بنز تولید میکرد و بزرگترین سهام دار ایدم دایلمر بنز المان بود
تو چرخشگر هم گیربکس ZF المان تولید میشد
ولی با عربده کشی و یاوه گویی های محمود تو مجالس بین المللی و با تشدید تحریم ها همه چیز به باد رفت
امیر
۸ شهریور ۱۳۹۵محمود چه کاره بود سامان جان؟ .حالا ملت گلایه میکنن از محمود ولی منظورشون محمود نیست اا
سامان اذری
۸ شهریور ۱۳۹۵محمود چکاره نبود ؟؟؟؟؟
8 سال مملکت رو اونم با نفت 140 دلار اداره کرد
اندازه 80 سال به ….داد
دلار 800 تومن بود حقوق یه کارگر حدود 400 تومن بود الان دلار 3500 تومن هست حقوق کارگر 800 تومن
شما فقط اون پولهایی بی رویه ای که زمان ایشون چاپ شدند رو یکم راجبش تحقیق کن
اگه یکم تو این جامعه باشی میفهمی که من چی میگم
Mehr
۸ شهریور ۱۳۹۵شاید منظور آقا امیر اینه که محمود هم زیاد کاره ای نبود! افرادی بودند که می تونستند مانع محمود بشن ولی این کارو نکردند. خیلی ها می دونستند مسیری که محمود داره میره به کجا ختم می شه اما چون تحریما اثری رو مون نداشت فکر می کردیم این بی اثریش دائمیه و بی توجه به بصیرتمون از محمود حمایت کردیم!!
ناشناس
۸ شهریور ۱۳۹۵ایشون امید بیست میلیون جوون 25 تا 40 ساله رو به باد دادند
ناشناس
۸ شهریور ۱۳۹۵آقا سامان عربده کش هم جرات نداره آبروی یه محل رو ببره ایشون که همه چیز رو به باد داد
Archi KHAN
۹ شهریور ۱۳۹۵داد از محموددد …
سامان اذری
۹ شهریور ۱۳۹۵دقیقا
Mercede.Kaviani
۸ شهریور ۱۳۹۵با سلام به دوستان
در سال 1373 تویوتا می خواست یک خط تولید مدل کرولا در ایران راه اندازی کنند که کنسل شد
هینطور فولکس واگن ومرسدس که در کارخانه خاور تولید کلاس ایی را شروع کرد که بخاطر تحریم ها متوقف شد حالا که تحریم ها برداشته شده است مرسدس تولید کلاس سی ای ال را شروع کند با استقبال بی نظری روبرو میشود
دوستدار شما مرسده کاویانی
سامان اذری
۸ شهریور ۱۳۹۵سی کلاس قیمت جهانیش حدود 40 هزار دلاره
اگه اینجا تولیدم بشه بازم 200 تومن پایینتر نمیدن
uss zumwalt DDG-1000
۹ شهریور ۱۳۹۵حداقل 250 میلیون در ایران
Mercede.Kaviani
۸ شهریور ۱۳۹۵با سلام به دوستان
در سال 1373 تویوتا می خواست یک خط تولید مدل کرولا در ایران راه اندازی کنند که کنسل شد
هینطور فولکس واگن ومرسدس که در کارخانه خاور تولید کلاس ایی را شروع کرد که بخاطر تحریم ها متوقف شد حالا که تحریم ها برداشته شده است مرسدس تولید کلاس سی ای ال را شروع کند با استقبال بی نظری روبرو میشود
دوستدار شما مرسده کاویانی
Mehr
۸ شهریور ۱۳۹۵اگه بازار ایران آزاد بشه و امکان سرمایه گذاری خارجی بدون واسطه فراهم بشه تویوتا و هیوندای و فولکس و امثالش بی درنگ می آن ایران. هر چند که زمزمه هاش هست ولی موانعِ این کار زیاده.
ahmad
۸ شهریور ۱۳۹۵برند تویوتا فقط در یک کلمه خلاصه میشه:
“کیفیت”
Mercede.Kaviani
۹ شهریور ۱۳۹۵با سلام دوست عزیز سامان جان
خیلی ممنون از نظرات شما اتفاقا جلوی تولید خط تولید مدل کرولا تویوتا را ایران خودرو وسایپا گرفتن تا انحصار شان در بازار باقی بمانند وبعد از 26 سال هنوز 405 وپراید تولیدی دهه 1980 را همچنان ادامه دهند و همچنان با قیمت های نجومی و کیفیت صفر تولید کنند به مشتری بدون حق انتخاب تحمیل کنند ولی در مورد مرسدس ولی باز هم قیمت کیا اپتیما وهیوندای سوناتا میشود که خیلی از انها بلاتر است مخصوصا اینکه سیستم محور محرک عقب است
امیدوارم مثل کشورهای همسایه ما هم بتوانیم اتوموبیل های روز را با قیمت جهانی خریداری کنیم
به امید ان روز
باز هم از شما متشکرم واز اشنایی با شما دوست عزیز خوشبختم
باتشکر دوستدار شما مرسده کاویانی
حميد
۹ شهریور ۱۳۹۵من خودم تویو تا رافور دارم خیلی حوصله سر بره
البته خدا رو شکر میکنم
Mercede.Kaviani
۹ شهریور ۱۳۹۵با سلام به سامان جان
خیلی متشکرم از نطر شما اتفاقا جلوی خط تولید تویوتا فولکس و… همین سایپا وایران خودرو گرفتن تا اتوموبیل های دهه 1980 میلادی 405 و پراید را به مشتریان ایرانی بدون حق انتخاب هم قیمت های اتوموبیل روز جهان در کلاس خود تحمیل کنند
مرسدس سی کلاس درست بین 150تا 200 میلیون تومان قیمت می خورد ولی هم قیمت کیا اپتیما و هیوندای سونتا میشود که از هر نظر خصوصا کیفیت و دوام بر انها برتری دارد
امیدوارم روزی ما هم بتوانیم اتوموبیل را روز جهانی را به قیمت روز جهان خریداری کنیم
با تشکر دوستدار شما مرسده کاویانی