یکی از قدیمیترین شاسی بلندهای بازار آمریکا تویوتا سکویاست. نسل دوم این خودرو حدود ۱۳ سال است که در بازار حضور دارد. تویوتا هماکنون اقدام به ارتقای شاسیبلند فول سایز خود کرده هرچند خبری از ورود سکویا به نسل جدید نیست و تنها یک نسخه سفارشی و رنگ بدنه جدید برای مدل سال ۲۰۲۱ این شاسیبلند در نظر گرفته شده است.
اول از همه به مدل سفارشی نایت شید ادیشن میرسیم که در واقع اولین بار در نمایشگاه شیکاگو معرفی شد و حالا جزئیات قیمتگذاری آن اعلام شده است. در نسخه تک دیفرانسیل باید ۶۰۱۲۰ دلار برای سکویا نایت شید ادیشن پرداخت کرد درحالیکه بهای مدل چهار چرخ محرک به ۶۳۳۴۵ دلار میرسد.
این خودروی سفارشی با رنگهای بدنه مشکی، خاکستری یا صدفی در دسترس بوده و از تریم تیرهرنگ در نشانهای بدنه، مه شکنها، جلوپنجره و… سود میبرد. داخل کابین این شاسیبلند بدنه روی فریم هم پوشش چرم مشکی بکار رفته است.
مدل آماده آفرود TRD Pro این خودرو در مدل سال ۲۰۲۱ دیگر با رنگ سبز نظامی عرضه نشده و بجای آن رنگ جدید لونار راک در نظر گرفته شده است. سکویا TRD Pro 2021 فقط بهصورت چهار چرخ محرک در دسترس بوده و قیمت پایه ۶۴۲۲۵ دلاری دارد.
قیمت پایه این شاسیبلند با حداکثر ظرفیت هشت نفر برابر با ۵۰۱۰۰ دلار است که ۱۲۰ دلار بیشتر از مدل سال قبل است. گرانترین نسخه سکویا ۲۰۲۱ هم تریم پلاتینیم چهار چرخ محرک است که ۶۹۳۷۵ دلار قیمت میخورد.
اگر نسل جدید سکویا را ترجیح میدهید پس باید کمی صبر کنید زیرا خبری از آن تا یکی دو سال آینده نخواهد بود. نسل جدید سکویا هم مثل نسل فعلی بر پایه پیکاپ توندرا ساخته خواهد شد. قرار است توندرای جدید به عنوان محصول سال ۲۰۲۲ عرضه شود.
Sajjad
۲۳ مرداد ۱۳۹۹چه تغییرات چشمگیری
مانی
۲۴ مرداد ۱۳۹۹خخخ آره برای ۱۳ سال کافیه دیگه
بیشتر از این تغییر بدن خریدارها پر رو میشن
شاسی که بازار داره خجالت نمیکن ۱۳ سال تولیدش میکنن
کم کمش پلتفرم رو یکمی اصلاح کن و طراحی داخلی رو عوض کن
Soli
۲۳ مرداد ۱۳۹۹متاستفانه اکثر سدان هاب تویوتا که بسیار زیاد هم هستند قدیمی شده و نواوری در اونا دیده نمیشه
لندکروزر فوررانر سکویا هایلندر(همشون هم فول سایزن?)
Soli
۲۳ مرداد ۱۳۹۹پرادو رو یادم رفت?
Soli
۲۴ مرداد ۱۳۹۹و فورچونر
بی ریا
۲۳ مرداد ۱۳۹۹داداش اینا که نوشتی suv هستن نه سدان
Soli
۲۴ مرداد ۱۳۹۹بله ببخشید اشتباه نوشتم
محمد
۲۳ مرداد ۱۳۹۹عجب هیکلی
NAVID۰۰۹۸
۲۳ مرداد ۱۳۹۹به عنوان یکی از طرفداران تویوتا که دوسدار محصولاتش هستم ، اما دیگه شورشو در آورده با این خودرو ، چیه اینقدر ساده بزرگ و بیروح ، در حالی که به لندکروز و پرادو را بدون تاریخ مصرف میبینم و باور کنید طراحیشون در عین سادگی زیبا و دلنشینه .
امین
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ماشین خوبی نیست
NAVID۰۰۹۸
۲۳ مرداد ۱۳۹۹این حرف چیه
ماشین خوبی نیست یعنی چی ؟
با چه استدلالی میگی خوب نیست در صورتی که هنوز طالب داره در کشوری مثل آمریکا .
تنها عیب این ماشین ظاهر قدیمی اونه و اِلا بهترینه از هر لحاظ .
بی ریا
۲۳ مرداد ۱۳۹۹شما توی کدوم شهر آمریکا زندگی میکنی عزیزم ????
NAVID۰۰۹۸
۲۴ مرداد ۱۳۹۹در محله ۲ ماساچوست تهران ایران ، بپیچی به چپ ، منو میبینی !
امین
۲۶ مرداد ۱۳۹۹اینکه بهترین از هر لحاظ از توی کدوم عکس فهمیدی؟
به نسبت قیمتی که در مقابل رقبا داره خوب نیست
سوارشی خودت متوجه میشی
h.s
۲۳ مرداد ۱۳۹۹چطور به این نتیجه رسیدین ک خوب نیست؟ اینطوری میشه گفت نسبت به هم رده های خودش خوب نیست( سابربن و یوکان ایکس ال) ک بازم نمیشه گفت خیلی بهترن ازش البته در یک سطح هستن. نسب به چی باید گفت خوب نیست. این از نظر شما خوب نیست حالا خیلی جالبه برام نظرتون راجب خودروهای ایرانی و چینی دیگ چیه???
مانی
۲۴ مرداد ۱۳۹۹سابربن و یوکان نسل جدیدشون اومده
با توجه به این که تویوتای هم کلاس با شورولت خیلی بیشتر میفروشه
و اینجا فروش تویوتا در مقابل رقیبش خیلی کمتره در نتیجه
نسبت به رقیبش خوب نیست و حرفی برای گفتن نداره
امین
۲۶ مرداد ۱۳۹۹با توجه به حداقل 65تا هزینه ای که میکنید وقتی ماشینهای هم کلاس این سوارمیشید خودتون متوجه موضوع میشید
حتی با این پول میشه به سراغ رده پرمیوم رفت که تفاوتها بیشتر میشه
امین
۲۶ مرداد ۱۳۹۹باید سوارش شید تا متوجه ضعفهاش در مقابل رقبایی که با 65 تا میشه خرید و تفاوت هاشون با سکویا که خیلی زیاده بشوید
اولین مورد سیستم تعلیق که سواریش خراب کرده از کیفیت پایین کابین و امکانات کم در مقابل رقبا با این مبلغ سرخورده میشید
حالا کاری به طراحیش نداریم که اون سلیقه ای هست
AMG///
۲۳ مرداد ۱۳۹۹غولیه
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۳ مرداد ۱۳۹۹منتظر بلک ادیشن بودم.
امین قلیپور
۲۳ مرداد ۱۳۹۹اتفاقا ظاهر این و ظاهر توندرا خیلی خیلی خاص و زیبان یه قیافه عجیبی دارن خیلی با ابهتن به نظرم سابربن و تاهو خیلی طراحی زشت تر و ناپخته تری نسبت به اینا دارن
یوسف
۲۴ مرداد ۱۳۹۹تویوتا شورش رو درآورده دیگه. این چیه بابا. جمع کن دیگه. با وجود فورد و شورلت و کادیلاک خرید این زمخت بد هیکل کار احمقانه ای به نظر میاد.
امین
۲۶ مرداد ۱۳۹۹باید سوارش شید تا متوجه ضعفهاش در مقابل رقبایی که با 65 تا میشه خرید و تفاوت هاشون با سکویا که خیلی زیاده بشوید
اولین مورد سیستم تعلیق که سواریش خراب کرده از کیفیت پایین کابین و امکانات کم در مقابل رقبا با این مبلغ سرخورده میشید
حالا کاری به طراحیش نداریم که اون سلیقه ای هست
پی. نوشت: مسئولین محترم سایت پدال برای من امکان ثبت چندین نظر وجود نداره یا حداقل اگر ثبت میشه نمایش داده نمیشه. آیا بین آی پی داخل و غیر داخلی تفاوت وجود داره؟
MR.JJ
۱۲ شهریور ۱۳۹۹تازه زمانی که اس یو وی های آمریکایی هستند :
تاهو و سابربن
یوکان و یوکان xl
ناویگیتر و اسکالید
حتی فورد اکسپیدشن
نیازی به این فسیل نیست !!!
TOYOTA
۲۹ مرداد ۱۴۰۰تو که به اصطلاح به این میگی فسیل سوارش شدی؟ هیچکدوم از اینایی که گفتی تو افرود حریف این غول چماق نمیشن
Afg
۲۶ بهمن ۱۴۰۰درسته ماشینای امریکایی بزرگترن اما این تویوتا از نزدیک دیدن داره واقعا طراحیشو دوست دارم کاش تویوتا هم چندین گیت بدنه بزاره براش دراون صورت نظر خیلیارو میتونه جلب کنه