تویوتا

معرفی تویوتا سکویا 2021 با نسخه سفارشی و رنگ بدنه جدید

یکی از قدیمی‌ترین شاسی بلندهای بازار آمریکا تویوتا سکویاست. نسل دوم این خودرو حدود ۱۳ سال است که در بازار حضور دارد. تویوتا هم‌اکنون اقدام به ارتقای شاسی‌بلند فول سایز خود کرده هرچند خبری از ورود سکویا به نسل جدید نیست و تنها یک نسخه سفارشی و رنگ بدنه جدید برای مدل سال ۲۰۲۱ این شاسی‌بلند در نظر گرفته شده است.

اول از همه به مدل سفارشی نایت شید ادیشن می‌رسیم که در واقع اولین بار در نمایشگاه شیکاگو معرفی شد و حالا جزئیات قیمت‌گذاری آن اعلام شده است. در نسخه تک دیفرانسیل باید ۶۰۱۲۰ دلار برای سکویا نایت شید ادیشن پرداخت کرد درحالی‌که بهای مدل چهار چرخ محرک به ۶۳۳۴۵ دلار می‌رسد.

این خودروی سفارشی با رنگ‌های بدنه مشکی، خاکستری یا صدفی در دسترس بوده و از تریم تیره‌رنگ در نشان‌های بدنه، مه شکن‌ها، جلوپنجره و… سود می‌برد. داخل کابین این شاسی‌بلند بدنه روی فریم هم پوشش چرم مشکی بکار رفته است.

مدل آماده آفرود TRD Pro این خودرو در مدل سال ۲۰۲۱ دیگر با رنگ سبز نظامی عرضه نشده و بجای آن رنگ جدید لونار راک در نظر گرفته شده است. سکویا TRD Pro 2021 فقط به‌صورت چهار چرخ محرک در دسترس بوده و قیمت پایه ۶۴۲۲۵ دلاری دارد.

قیمت پایه این شاسی‌بلند با حداکثر ظرفیت هشت نفر برابر با ۵۰۱۰۰ دلار است که ۱۲۰ دلار بیشتر از مدل سال قبل است. گران‌ترین نسخه سکویا ۲۰۲۱ هم تریم پلاتینیم چهار چرخ محرک است که ۶۹۳۷۵ دلار قیمت می‌خورد.

اگر نسل جدید سکویا را ترجیح می‌دهید پس باید کمی صبر کنید زیرا خبری از آن تا یکی دو سال آینده نخواهد بود. نسل جدید سکویا هم مثل نسل فعلی بر پایه پیکاپ توندرا ساخته خواهد شد. قرار است توندرای جدید به عنوان محصول سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. Sajjad

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1864 ديدگاه)

    چه تغییرات چشمگیری

    موافقم 21
    مخالفم 6
    1. مانی

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      خخخ آره برای ۱۳ سال کافیه دیگه
      بیشتر از این تغییر بدن خریدار‌ها پر رو میشن
      شاسی که بازار داره خجالت نمیکن ۱۳ سال تولیدش می‌کنن
      کم کمش پلتفرم رو یکمی اصلاح کن و طراحی داخلی‌ رو عوض کن

      موافقم 6
      مخالفم 4
  2. Soli

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (54 ديدگاه)

    متاستفانه اکثر سدان هاب تویوتا که بسیار زیاد هم هستند قدیمی شده و نواوری در اونا دیده نمیشه
    لندکروزر فوررانر سکویا هایلندر(همشون هم فول سایزن?)

    موافقم 19
    مخالفم 22
    1. Soli

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (54 ديدگاه)

      پرادو رو یادم رفت?

      موافقم 6
      مخالفم 4
      1. Soli

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (54 ديدگاه)

        و فورچونر

        موافقم 2
        مخالفم 3
    2. بی ریا

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (297 ديدگاه)

      داداش اینا که نوشتی suv هستن نه سدان

      موافقم 11
      مخالفم 3
      1. Soli

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (54 ديدگاه)

        بله ببخشید اشتباه نوشتم

        موافقم 4
        مخالفم 2
  3. محمد

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (613 ديدگاه)

    عجب هیکلی

    موافقم 16
    مخالفم 6
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10385 ديدگاه)

    به عنوان یکی از طرفداران تویوتا که دوسدار محصولاتش هستم ، اما دیگه شورشو در آورده با این خودرو ، چیه اینقدر ساده بزرگ و بی‌روح ، در حالی که به لندکروز و پرادو را بدون تاریخ مصرف میبینم و باور کنید طراحیشون در عین سادگی زیبا و دلنشینه .

    موافقم 11
    مخالفم 11
  5. امین

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (685 ديدگاه)

    ماشین خوبی نیست

    موافقم 7
    مخالفم 15
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (10385 ديدگاه)

      این حرف چیه
      ماشین خوبی نیست یعنی چی ؟
      با چه استدلالی میگی خوب نیست در صورتی که هنوز طالب داره در کشوری مثل آمریکا .
      تنها عیب این ماشین ظاهر قدیمی اونه و اِلا بهترینه از هر لحاظ .

      موافقم 18
      مخالفم 11
      1. بی ریا

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (297 ديدگاه)

        شما توی کدوم شهر آمریکا زندگی میکنی عزیزم ????

        موافقم 6
        مخالفم 11
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (10385 ديدگاه)

          در محله ۲ ماساچوست تهران ایران ، بپیچی به چپ ، منو میبینی !

          موافقم 8
          مخالفم 2
      2. امین

        ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (685 ديدگاه)

        اینکه بهترین از هر لحاظ از توی کدوم عکس فهمیدی؟
        به نسبت قیمتی که در مقابل رقبا داره خوب نیست
        سوارشی خودت متوجه میشی

    2. h.s

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (13 ديدگاه)

      چطور به این نتیجه رسیدین ک خوب نیست؟ اینطوری میشه گفت نسبت به هم رده های خودش خوب نیست( سابربن و یوکان ایکس ال) ک بازم نمیشه گفت خیلی بهترن ازش البته در یک سطح هستن. نسب به چی باید گفت خوب نیست. این از نظر شما خوب نیست حالا خیلی جالبه برام نظرتون راجب خودروهای ایرانی و چینی دیگ چیه???

      موافقم 6
      مخالفم 6
      1. مانی

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        سابربن و یوکان نسل جدیدشون اومده
        با توجه به این که تویوتای هم کلاس با شورولت خیلی‌ بیشتر میفروشه
        و اینجا فروش تویوتا در مقابل رقیبش خیلی‌ کمتره در نتیجه
        نسبت به رقیبش خوب نیست و حرفی‌ برای گفتن نداره

        موافقم 4
        مخالفم 3
      2. امین

        ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (685 ديدگاه)

        با توجه به حداقل 65تا هزینه ای که میکنید وقتی ماشینهای هم کلاس این سوارمیشید خودتون متوجه موضوع میشید
        حتی با این پول میشه به سراغ رده پرمیوم رفت که تفاوتها بیشتر میشه

      3. امین

        ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (685 ديدگاه)

        باید سوارش شید تا متوجه ضعفهاش در مقابل رقبایی که با 65 تا میشه خرید و تفاوت هاشون با سکویا که خیلی زیاده بشوید
        اولین مورد سیستم تعلیق که سواریش خراب کرده از کیفیت پایین کابین و امکانات کم در مقابل رقبا با این مبلغ سرخورده میشید
        حالا کاری به طراحیش نداریم که اون سلیقه ای هست

  6. AMG///

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (576 ديدگاه)

    غولیه

    موافقم 5
    مخالفم 2
  7. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1892 ديدگاه)

    منتظر بلک ادیشن بودم.

  8. امین قلیپور

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (121 ديدگاه)

    اتفاقا ظاهر این و ظاهر توندرا خیلی خیلی خاص و زیبان یه قیافه عجیبی دارن خیلی با ابهتن به نظرم سابربن و تاهو خیلی طراحی زشت تر و ناپخته تری نسبت به اینا دارن

    موافقم 3
    مخالفم 11
  9. یوسف

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1065 ديدگاه)

    تویوتا شورش رو درآورده دیگه. این چیه بابا. جمع کن دیگه. با وجود فورد و شورلت و کادیلاک خرید این زمخت بد هیکل کار احمقانه ای به نظر میاد.

    موافقم 6
    مخالفم 8
  10. امین

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (685 ديدگاه)

    باید سوارش شید تا متوجه ضعفهاش در مقابل رقبایی که با 65 تا میشه خرید و تفاوت هاشون با سکویا که خیلی زیاده بشوید
    اولین مورد سیستم تعلیق که سواریش خراب کرده از کیفیت پایین کابین و امکانات کم در مقابل رقبا با این مبلغ سرخورده میشید
    حالا کاری به طراحیش نداریم که اون سلیقه ای هست
    پی. نوشت: مسئولین محترم سایت پدال برای من امکان ثبت چندین نظر وجود نداره یا حداقل اگر ثبت میشه نمایش داده نمیشه. آیا بین آی پی داخل و غیر داخلی تفاوت وجود داره؟

  11. MR.JJ

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تازه زمانی که اس یو وی های آمریکایی هستند :
    تاهو و سابربن
    یوکان و یوکان xl
    ناویگیتر و اسکالید
    حتی فورد اکسپیدشن
    نیازی به این فسیل نیست !!!

    1. TOYOTA

      ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (201 ديدگاه)

      تو که به اصطلاح به این میگی فسیل سوارش شدی؟ هیچکدوم از اینایی که گفتی تو افرود حریف این غول چماق نمیشن

  12. Afg

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (496 ديدگاه)

    درسته ماشینای امریکایی بزرگترن اما این تویوتا از نزدیک دیدن داره واقعا طراحیشو دوست دارم کاش تویوتا هم چندین گیت بدنه بزاره براش دراون صورت نظر خیلیارو میتونه جلب کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا