این اواخر اخبار زیادی از لندکروزر در رسانهها منتشر شده که دلیل اصلی آن معرفی نسل جدید LC300 در ماههای اخیر و همچنین بازنشسته شدن آن در بازار آمریکا میباشد. شاید این خبر برای برخی افراد سورپرایز کننده باشد اما سری ۷۰ هنوز هم حضوری پرقدرت در بازار داشته و این در حالی است که خودروی یاد شده سال ۱۹۸۴ روانه بازار شده است. همچنین لندکروزر سری ۷۰ به تازگی ارتقا یافته، خودرویی که در استرالیا محبوبیت زیادی دارد.
لندکروزر سری ۷۰ یا همان LC70 بهصورت پیکاپ تک و دو کابین، استیشن ۵ درب و نظامی دو درب در دسترس بوده و طی یک سال آتی از نظر سختافزاری بهروز خواهد شد. مجله استرالیایی موتورینگ میگوید این آفرودر مشهور از نظر ایمنی و ظرفیت بار بهبود خواهد یافت.
لندکروزر سری ۷۰ در طول عمر ۳۷ ساله خود بارها و بارها بهبود یافته و جدیدترین تغییرات آن به سال پیش مربوط میشود. پارسال شاهد نصب نمایشگر ۶.۱ اینچی و دو درگاه USB در این خودرو بودهایم. در سال ۲۰۱۶ نیز یک پیشرانه دیزلی پاکتر روی سری ۷۰ نصب شد تا این خودرو هماهنگی بیشتری با قوانین آلایندگی داشته باشد. به لیست تغییرات این خودرو باید سیستم کنترل کشش، کیسههای هوای جانبی و سیستمهای کمکراننده را اضافه کرد.
لندکروزر سری ۷۰ هماکنون با پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری توربودیزل که قدرت ۲۰۲ اسبی و گشتاور ۴۳۰ نیوتون متری دارد عرضه میشود. این نیرو از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به تمامی چرخ ها فرستاده میشود. موتورینگ میگوید بهروزرسانیهای سال ۲۰۲۲ این خودرو احتمالاً شامل نصب پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربو دیزل لندکروزر LC300 جدید در سری ۷۰ نخواهد بود. این پیشرانه که با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری میکند خروجی ۳۰۵ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری دارد.
سری ۷۰ علاوه بر استرالیا در خاورمیانه نیز محبوب بوده و تا چند سال آینده در بازار حضور خواهد داشت. تویوتا از سال ۲۰۱۳ تاکنون در فکر تولید جانشین مستقیم برای سری ۷۰ بوده اما به نظر میرسد بهروزرسانی سری ۷۰ فعلی اولویت بالاتری دارد. همین موضوع درباره سری ۴۰ قبلی نیز صدق کرده، خودرویی که از سال ۱۹۶۰ تا ۲۰۰۱ عرضه شد.
هنوز مشخص نیست که سری ۷۰ بهروز شده چه زمانی عرضه خواهد شد اما تویوتا گفته است:
به عنوان بخشی از تعهد ما به توسعه ادامهدار، ما برنامههایی برای ادامه بهروزرسانی سری ۷۰ داریم.
Nima
۱۰ مرداد ۱۴۰۰قیمتشم میدونم خیلى بالاس
خوشنام
۱۰ مرداد ۱۴۰۰اصلا در برابر پیکاپهای آمریکایی که ظاهر خفن تر، تکنولوژی بالاتر و کارایی بهتر دارند، حرفی برای گفتن نداره.
اینها همه فقط و فقط شگردهای تبلیغاتی تویوتا است که مردم رو خام کنه و به به و چه چه کنند.
Iman99
۱۰ مرداد ۱۴۰۰خوشنام اینجوری نگو دیگه چون طرفداراش ناراحت میشن ولی درسته تو اروپا یا امریکا جایگاهی نداره چون گرینه های بهتر از این رو دارن ولی تو خاورمیانه و آسیا طرفدار داره تویوتا هم بجای اینکه واسه لندکروز محدودیت ایجاد کنه واسه این لندکروز باید یه فکری کنه دست داعش نیوفته چون اونها که نمیان هاموی یا خودروی ارتش امریکا رو بخرن چون ۱۰ تا که بخره میشه ۵ میلیون دلار میان این رو میخرن که فیت خود داعش یا طالبانه.
Irani
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ایران طرفدار طالبان هست یا دشمنش؟
ما که نفهمیدیم!
Iman99
۱۰ مرداد ۱۴۰۰صحبت هایی با طالبان داشتن ولی در مجامع بین المللی نه طرف اون رو میگیرن و نه اینکه هم مثل داعش با اون مقابله کنن فعلا کاری به کار هم ندارن فقط در حدی که تکلیف خودشون رو روشن کنن تا بعد باید دید.
کیانوش
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲فاز امثال شمارو نمیدونم چیه سری ۷۰ اصلا قابل قیاس نییست با پیکاپ های فول سایز امریمایی سری هفتاد ی جواهر که از قرن گذشته به حا مونده بله شاید خریدش دلیل منطقی نداشته باشه اما خیلی ها دوسش دارن و میخرنش شما چرا جر میخوری
mahan
۱۰ مرداد ۱۴۰۰به به سردار خدمتی که این به ایران کرده و الانم لب مرزها داره میکنه هیچ کدوم از مسئولین نکردن!
Aryan🥋🥋🥋judo
۱۰ مرداد ۱۴۰۰عجب حرفی زدی
مسئولین که ماستن
mahan
۱۰ مرداد ۱۴۰۰باز صد رحمت به ماست.اینا شیر ترشیده ای هستند که دارند مردمو مسموم می کنند
Ninja
۱۰ مرداد ۱۴۰۰اب موزن اینا
mahan
۱۰ مرداد ۱۴۰۰👌👌 مهیار جان اینا اب شا* هم نیستن
یوسف
۱۰ مرداد ۱۴۰۰دمش گرم دوتا پورت USB داره…
خوشنام
۱۰ مرداد ۱۴۰۰😂😂😂
Mad.z.Max
۱۰ مرداد ۱۴۰۰عاشقشم، مخصوصا نسخه کروکبش :) قشنگ آدم صفرشو بگیره میتونه واسه نسل بعدیش به ارث بذاره :))
♦SHAHRUKH♦
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ماشین خوبیه
ای کاش برای بازار ایران هم هر ماشینی نسخه مخصوص داشت
سعیدرحیمی
۱۰ مرداد ۱۴۰۰با افتخار در دوره سربازی شانس راندن نسل دوم سری 70 ( ملقّب به ۴/۵) را داشتم، نتیجه آنکه بعداز قرارگرفتن پشت فرمان لندکروزهای سری هفتاد دیگر هیچ آفرودری شمارا خوشحال نخواهد کرد…! ( مگر آنهایی که ارتقاء یا تیونینگ شده باشند)
Iman99
۱۰ مرداد ۱۴۰۰نسبت به آفرودر های پایین تر از خودش شاید ولی تو تا اینجا دیدی آفرودر های خیلی سطح بالاتر هم هست که ندیدی اگه ببینی همین واست هیچ میشه.
حسن
۱۰ مرداد ۱۴۰۰اخه اگر ازلنکروزبهترومناسبتربودن رقابت می کردن چرامته به خشخاش میزاری برای مردم امارات که قیمتش مهم نیست کمبودوارات مشین امیکایی هم ندارندعلت استقبال برتربودن لنکرزه
Iman99
۱۰ مرداد ۱۴۰۰تا این رده ای که دیدی شما رو خوشحال کرده ولی نه اینکه بگی هیچ نه خیلی آفرودر های سطح بالاتری هست که ببینی کف میکنی که اونها رو ندیدی و در رده های بالاتری هستن.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ مرداد ۱۴۰۰دوست داشتنی ترین نسل لندکروز ، سردار
محمد مختاری آذر
۱۰ مرداد ۱۴۰۰باید جالب باشه به نظر ماشین جان سختی میاد
حسین
۱۰ مرداد ۱۴۰۰37 سال اش هست!!
405 جلوش جوونه 😁
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ مرداد ۱۴۰۰شاید جالب باشه که بگم پراید تقریبا ۳۴ سالشه ( اولین پراید : مزدا ۱۲۱ نسل دوم ۱۹۸۷ )
Ninja
۱۰ مرداد ۱۴۰۰نیسان جونیور ملقب به نیسان ابی در بعضی مواقع گاوی
سومین نسل این نیسان جونیور در ایران همچنان تولید میشه که یه 5 سال هست میخواد متوقف شه تولیدش ولی نمیشه تا پنج سال بعد با اون موتور مضخرف کم قدرت اندازه دو تا اتوبوس مدرن با اون قدرت و حجم الودگی داره موتور سی 125 هم کلی الودگی داره نسبت به حجمش که 125 سی سی هست اگه حجم نیسان گاوی رو داشت موتور الودگیش خیلی بیشتر از جونیور میشد
ایمنی جونیور و کیفیت سرعت ضرفیت بار هم نگم براتون
حال به سن میرسیم که 51 سالشه
نیسان جونیور نسل سه ملقب به نیسان ابی در سال 1970 ساخته شد
Ninja
۱۰ مرداد ۱۴۰۰بنز خاور هم 62 سالشع
میثم
۱۰ مرداد ۱۴۰۰😍😍😍😍😍
💞💞💞💞💞
🤩🤩🤩🤩🤩
علی آقا
۱۰ مرداد ۱۴۰۰در همان خبر قبلی در مورد لندکروزر جدید نوشتید تولید این وانت متوقف خواهد شد. چی شد یک دفعه؟
" Swedish Arrogant Tiger "
۱۰ مرداد ۱۴۰۰وانت جالب و دوست داشتنی ایه، اگه قیمت مناسبی داشت و در دسترس بود قعا یه دو کابینش رو میگرفتم.