تویوتا قبلاً قیمت و مشخصات بسیاری از محصولات مدل سال ۲۰۲۰ خود همچون ۴ رانر، یاریس و ۸۶ را اعلام کرده است؛ اما امروز شاهد اعلام قیمت مدل سفارشی لندکروزر هریتیج ادیشن هستیم. این خودرو امسال در نمایشگاه شیکاگو معرفی شد و در عرض چند هفتهی آینده با قیمت قابلتوجه ۸۷۶۴۵ دلار وارد بازار خواهد شد.
اما آنچه که با این پول به دست میآورید یک لندکروزر نیمه سفارشی با نشان سالگرد ۶۰ سالگی است. از جمله ویژگیهای این خودرو میتوان به رینگهای ۱۸ اینچی BBS، عناصر مشکی روی جلوپنجره، چراغهای عقب و مه شکنها با لبههای کرومی تیره و حذف رکابهای جانبی و چند تغییر بصری دیگر اشاره داشت. این خودرو تنها با دو رنگ مشکی میدنایت و بلیزارد صدفی عرضه میشود.
داخل کابین شاهد صندلیهایی با پوشش چرم مشکی و دوخت برنزی و همچنین پوشش چرمی بخشی از داشبورد خواهید بود. البته برخلاف لندکروزر استاندارد، این خودرو فاقد ردیف سوم صندلیها میباشد. تنها آپشن در دسترس نیز سیستم اطلاعات سرگرمی صندلی عقب با بهای ۲۲۲۰ دلار است. از نظر فنی هیچگونه تغییری در لندکروزر هریتیج ادیشن رخ نداده است. همان پیشرانهی ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری ۳۸۱ اسب بخاری در دل این شاسیبلند نمادین حضور داشته و این نیرو از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک به تمامی چرخ ها منتقل میشود.
مدل هریتیج ادیشن در مقایسه با نسخه استاندارد لندکروزر ۲۰۱۹ حدود ۲۴۸۰ دلار گرانتر است. این خودرو کاملاً گرانقیمت است مخصوصاً اینکه میدانیم لکسس LX که پایه و اساس مشابهی با لندکروزر دارد بهای پایهی ۸۶۲۳۰ دلاری برای مدل دو ردیفه و بهای ۹۱۲۳۰ دلاری برای مدل سه ردیفه دارد.
بهنام
۱۴ مرداد ۱۳۹۸میارزه. لندکروزه لندکروز
Sajjad
۱۴ مرداد ۱۳۹۸تو امریکا با همون قیمت عادیش کسی نگاش نمیکنه
به درد کشورایی مثل ایران میخوره چون جز لندکروز شاسی بلندی ندیدن
H
۱۴ مرداد ۱۳۹۸خیلی هم ماشین خوبی هستش فقط قدیمی شده که اگر تویوتا با این قیمت نسخه به روزشو بده بیرون عالی میشه
درضمن اونایی که به این میگن آشغال ماشین خودشون چیه
Sajjad
۱۵ مرداد ۱۳۹۸دقیقا ایرادش همین قدیمی بودنشه
محمد
۲۰ مرداد ۱۳۹۸دقیقا
نمیدونم چرا تویوتا روی بروز رسانی شاسی بلندهاش داره تعلل میکنه؟؟؟
برعکس خودروهای سدان تویوتا
.
ضمن اینکه در این مورد خاص همه چیز داشت خوب پیش میرفت تا اینکه به این قسمت رسید که:
قیمت لکسس Lx پایه از این لندکروز ارزانتر درمیاد
.
من باشم شخصا لکسس رو میخرم
Mohamad
۱۴ مرداد ۱۳۹۸Sajjad
فروش 3.5 هزار واحدی برای یک شاسی بلند با پلتفرم سالخورده و بهای 85 هزار دلاری با جمله (کسی نگاش نمیکنه) کاملا در تضاده!
وقتی آمار فروش رو میبینی، قیمت رو هم مبنا قرار بده، همچین یه طرفه نکوب که منصفانه نیس
s.h
۱۵ مرداد ۱۳۹۸واقعا تو بازار ازاد هیچ حرفی واسه گفتن نداره نه تو افرود نه تو بحث تجملی بوودنش نه هیچ چیز دیگه ای و فروشش در برابر رقبا فقط قیمت رقابتی و البته که جان سختی محصولات تویوتا نسبت به قیمت هست که با این قیمت کسی نگاهش نمیکنه البته وقتی میگیم جان سختی اتفاقا بنز ها به قول معروف سگ جون تر از هر وسیله ای هستند ولی خوب گرانتر هم هستند و ماشینای امریکایی هم جان سختی خوبی دارند البته من زیاد تو این چند سال اخیر ندیدم که بخوام چیزی بگم چون یه سری از دوستتان میگند جون سخت نیستند البته ما هنوز کف خیابانهای این شهر ماک و جی ام سی میبینیم که داره عین بنز کار میکنه
H
۱۵ مرداد ۱۳۹۸اگه شاسی بلند آمریکایی خوب بود سازمان ملل همه اش لندکروز و لندرور استفاده نمیکرد
s.h
۱۵ مرداد ۱۳۹۸این هم هست
محمد
۲۰ مرداد ۱۳۹۸تویوتا یه قانون و قرارداد نانوشته داره با سازمانهای رسمی و ارگانهای خدمات عمومی
مثل سازمان ملل
مثل تاکسیرانی شهرهای مختلف دنیا
…
اینه که خودروهاش قدیمی هم باشه، قسمت زیادی از فروش رو همین نوع تقاضا تشکیل میده
.
یه حسن داره که اعتبار تویوتاست
یه عیب داره
که آمار فروش بالای هر خودروش نمیتونه ملاک علاقه عمومی مردم یه بازار آزاد بهشون باشه
.
یکی هم اینکه نمیدونم حسنه یا عیب،
ولی مدت زمان بیشتری رو میتونه یه ماشین رو بدون تغییر نسل و با طراحی قدیمی در بازار نگه داره چون تقاضای روتین برای استفاده عمومی ازشون زیاده
.
اما در کل تویوتا و صنعت خودروی ژاپن رو تحسین میکنم
گرچه که در موارد رقابتی، خودروهای هوندا و مزدا رو ترجیح میدم به هموطنشون
مزدا
۱۴ مرداد ۱۳۹۸طراحی داخلی و چراغ های عقب لندکروز یه فیس لفت اساسی میخواد تا جذاب تر بشه .لندکروز بیشتر در خاورمیانه محبوبیت داره .تو امریکا انقد رقبای قدرتمندی داره که تو صدر نیست .اروپای ها هم بیشتر خودرو کم مصرف دوست دارن
امیر
۱۴ مرداد ۱۳۹۸بنظرم اصلا نمیزره
هرچی باشه اخرش لندکروزره دیگه
در خوب بودنش شکی نیس ولی با این قیمت رقبای خیلی بهتری هستن و همینطور لوکس تر!
از امریکا تا اروپا و خود ژاپن
پدرام اهوازی
۱۴ مرداد ۱۳۹۸در آمریکا که بهترین شاسی بلندها ساخته میشه اصلا ارزش خرید نداره فکر کنید اسکالید تاهو سابربن و فورد اکسپدیشن رو بیخیال بشی و لندکروز بخری!!!
زامیار
۱۴ مرداد ۱۳۹۸لابد اسکالید تاهو سابربن و اکسپدیشن نتونستن به کیفیت لندکروزر برسن که مردم امریکا بازم میگم مردم خود امریکا هر روز بیشتر لندکروزر میخرن.
همون مردمی که به ترامپ رای دادن تا به توی ایرانی ویزا نده، لندکروزر میخره.
سروش
۱۴ مرداد ۱۳۹۸سال ۲۰۰۷ که معرفی شد از رقیباش بهتر بود. الان چی؟ رقبا از اون موقع تا حالا دو نسل عوض کردن! اگه لندکروزر رو در حد همون ۲۰۰۷ به روز نگه میداشتن هر ۶-۷ سال نسل جدید ارائه میدادن، فروشش کمتر از SUV های آمریکایی نبود. با پولش شما میتونید
Me
۱۴ مرداد ۱۳۹۸حرفت کاملا درسته.تمام مشکل تویوتا تو دهه گذشته همین بوده.ولی توی دوسال گذشته بخصوص امسال واقعا یه تکونی بخودش داد.موتورهای هیبرید جدیدش مخصوصا موتور دولیتری کرولا واقعا فراتر از نام تویوتا بود.امیدوارم نسل جدید لندکروز رو قبل ازینکه این نسل ۲۰ ساله بشه ببینیم
M
۱۴ مرداد ۱۳۹۸قابلیت اطمینان :
لندکروز در تمامی مجلات برای این مورد لفظ افسانه ای رو کسب کرده !
آفرود :
به رغم قدر بودن رقبا لند کروز یکی از سه ضلع مثلث افرود جهان یعنی رانگلر جی کلاس لندکروزه
لوکس بودن و کیفیت کابین :
حداقل تو این نسخه چیزی کم نداره
خاص بودن :
این ماشین فقط 1200 دستگاه ازش ساخته میشه و چون نسخه ویژه 60 سالگی این افسانه ژاپنی هست قطعا میتونه بسیار جذاب باشه
ببخشید چی کم داره ؟ همچین میگه اینارو ول کنی لند کروزبخری انگار داریم در مورد جک S5 حرف میزنیم !
marine
۱۴ مرداد ۱۳۹۸دقیقا
اینایی که اومدن هی امریکا امریکا میکنن خدا شاهده حتی پراید از نزدیک ندیدن.
تنها چیزی که یاد گرفتن اینه که میخوان چیزی رو بکوبونن میگن تو امریکا فروش نمیره. تو امریکا نمیخرن تو امریکا فلاننن.
یکی نیست بهشون بگه ترامپ جونتون بهت حتی ویزا نمیده چرا اینقدر دروغ سر هم میکنی؟ کاش حرفاشون راست بود.
خود تویوتا میگه فروش لندکروزر تو خود امریکا رشد داشته بعد این امریکاییای داخلی که حتی ویزا ندارن اومدن میگن به جز ایران کسی لندکروزر نمیخره.
لابد اونایی که تو امریکا زندگی میکنن امریکایی نیستن و اینایی که تو ایرانن و حتی بهشون ویزا نمیدن امریکایی هستن.
به خدا اینا جوک قرنن.
Sajjad
۱۵ مرداد ۱۳۹۸اینکه چی سوار میشی و کجا زندگی میکنی هیچ دخل و تصرفی توی نظر دادنت نداره!
آمار فروش اینو ثابت کرده
پرفروش ترین شاسی بلندهای فول سایز امریکا تو 2018 رو نگاه کن
لندکروز بعد ارمادا و سکویا رتبه هشتم رو داره
درسته پرفروشه اما نسبت به رقبای امریکایی و حتی رقیب هموطن خودش (آرمادا) خیلی ضعیف تر عمل کرده که اونم به تنبلی تویوتا برای معرفی نسل جدیدش بر میگرده.
ما نگفتیم لندکروز ماشین بدیه، صرفا گفتیم از رقبا عقب تره.
جریان محبوبیت لندکروز تو ایران و دادن لقبای الکی بهش برمیگرده به بازار محدود خودروی داخلی
پس فردا هم آمیکو آسنا میشه یه سلطان یا چمیدونم یه حضرت دیگه
(چو بیشه تهی ماند از نره شیر، شغالان درآیند در آنجا دلیر…)
marine
۱۴ مرداد ۱۳۹۸اینایی که میگن لندکروز رو تو امریکا نمیخره شما یه سر به امار بزن. رشد فروش ۳.۹ درصدی لندکروزر تو امریکا شوخی نیست. مریخی ها نیومدن بخرن. خود مردم امریکا خریدن. تو ایرانم اصلا وار نمیشه که هی میایین میگین فقط ایرانیا میخرن.
Elmiraj
۱۴ مرداد ۱۳۹۸نهایت قیمتی که در برابر رقبای آمریکایی باید داشته باشه ۶۰ هزار دلاره و نه بیشتر……
.
وقتی حرف از سالخوردگی پلتفرم می شه کرایسلر در مقابل تویوتا حرفی واسه گفتن نداره…..
H
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ماشین آمریکایی به جز تو خاک خودش بفروشه
مهرداد كمال
۱۴ مرداد ۱۳۹۸لوکس میخوای ایکس ۷ یا gls یا سابربن و انواع لینکلن و کادیلاک با ارزش خرید وافعا بیشتر اگه افرود باکلاس میخوای رنجرور اس یو وی سریع پورشه و مازراتی
این فقط یه تویوتاس در حد و کلاس نیسان پاترول دوبرابر ارزش واقعیش قیمتش گذاشتن نمای عقبشو ببینین با رقیباش مقایسه کنین بدرد عربهای خلیج فارس میخوره که تو عمرشون کفش پا نکردن یه بچه شترم همیشه باهاشونه که از ادرارش تناول کنن
Mohammadreza
۱۴ مرداد ۱۳۹۸عربهای خلیج فارس میخوره که تو عمرشون کفش پا نکردن یه بچه شترم همیشه باهاشونه که از ادرارش تناول کنن
یعنی هنوز نسل شما که عرب رو سوسمار خور میدونه منقرض نشده؟
مهرداد كمال
۱۵ مرداد ۱۳۹۸http://jamejamonline.ir/nama/2231568721150887326
لینک تناول ادرار شتر
یکی از دوستان میگفت عنبر نسارا رو میخورن !!!!! دود میکنن عنبر نسارا رو
هنوزم اعراب سوسمار میخورن یه سرچ بزن میبینی
بله هنوزم دختر ۶-۸ ساله تو اعراب ازدواج میکنن اینا همون انسانهای بی تمدنن فقط سر روشون عوض شده
faviroir
۱۵ مرداد ۱۳۹۸تو یکی از بزرگترین سایتایی که پست موبایل و لپ تاپ و تکنولوژی IT و پستهای مهم روز متفرقه میزاره ، یه پست گذاشتن در رابطه با اجازه ی دادن گواهینامه ی موتورسیکلت به زنان ایران
دقیقا الان ۷۱ کامنت گذاشته شده. همه قشر ادم تو اون سایت میان سر میزنن و از همه قشر کامنت گذاشتن.اما میدونی جنس کامنتها چطوریه؟ اینقدر کامنتها شنیع هست شرمم میاد بخونمشون. هر کی رسیده یه تیکه انداخته. یه فحش داده که چرا یه زن موتورسواری کنه.
اما همون عربایی که تو میگی تو عمرشون کفش نپوشیدن برو ببین چقدر به روز فکر میکنن در رابطه با حقوق زنها. گرچه همون حرفتم یه دروغ بزرگه. لابد دیدی یه عرب با لندکروزر صد هزار دلاریش در حالی که دشدانه ی هزار دلاری تنشه رفته صحرا و اونجا رو شنهای نرم و روان و گرم از ماشین اومده پایین و برا حس کردن بهتر روانی و نرمی شن کفشهای چند هزار دلاریشو در اورده بعدم با پای برهنه رو شنها دویده و میخنده به دنیا و زیباییهاش. اما یکی چون عقل نداره یا عقلش نمیرسه این صحنه رو میبینه و فکر میکنه عربها کفش نپوشیدن تو عمرشون.
همین امشب داشتم گزارش کوش عشایر رو تو ایران میدیدم. برو عکسهاشو ببین. اکثرشون سوار شتر و گاو و خر هستن. وضع اونا رو ببین. تو چندین عکس دیدم طرف پاهاش لخته. *** به عربها میگی وحشی چون هفته ایی یکبار میرن تو خیمه میخوابن و زیر خیمه مراسم برگزار میکنن. ایا میدونی کشورت بزرگترین کوچ نشینای دنیا رو تو منطقه داره/؟ و عربها سالهاست اصلا کوچ نشین ندارن؟
ایا میدونی تو همون غرب عروسیهاو اکثر مراسمهاشون رو زیر خیمه های سفید برگزار میکنن؟
عنبرنسارا میدونی چیه؟ برو ببین مردم خودت با عنبر نسارا چه کارا که نمیکنن. اگه عرب ادار شتر میخوره خودم با چشم خودم تو چندین عطاری یه کاغذ بزرگ زدن عنبرنسارا موجود است. عنبر نسارا رو میخورن.
حالا شما بگو. فرق تویی که سوار پرایدی با اون عربی ک لندکروزر سوار میشه چیه؟
تو کل دنیا طرف گذشته ی سختی داشته باشه با افتخار ازش حرف میزنه و میگه چطور زندگی میکرده اما با تلاش و کوشش خودش امروز به یه زندگی عالی رسیده. تلاش کرده و به این زندگی رسیده. عربها زحمت کشیدن از پا برهنگی و شیر شتر به وضع امروز رسیدن. اما ***
تلاش کردن و رسیدن از فقر به خوشبختی برا کل دنیا افتخاره. اما برای *** انگار یه طور دیگه تعریف شده.
***
M
۱۵ مرداد ۱۳۹۸هههه
آقا حرف پشت مردم ننداز آخه کی عنبر نسا میخوره !
عطاری هایی هم که دیدی زدن واسه خوردن نیست واسه دود دادن و بخوری کردنه !
تازه شنیدم صادرات هم داریم ولی مقصدشو نمیدونم !
farzan
۱۵ مرداد ۱۳۹۸شما ندیدی
خودم دیدم هم میخورن هم دود میکنن هم رو زخم میزارن.
حالا چون عنبر نسارا رو دود میکنن شد کار خوب؟ برو خودتو گول بزن
M
۱۵ مرداد ۱۳۹۸بابا بیخیال !خودتو گول بزن یعنی چی ؟ آخه کی اونو میخوره !
ببین اگرم بخوره یه ادم جاهله و حالا یه کاری کرده نمیشه اینو وصل کنی به کل تمدن ایرانیا !
مایی که میگیم عرب ملخ خور (البته عربای عربستان مخلص عربای خوزستانم هستیم ) منظور اینه که همشون این کارو میکنن نه فقط یه عد خاص !بله تو هر تمدنی که بگیری یه عده هستن یه کارای جاهلانه میکنن حالا نمیشه اونو نسبت داد به همه!
با این که مطمئنم داری از زای شدن فرار میکنی و هیچ کس این کارو نکرده !
فراز
۱۵ مرداد ۱۳۹۸البته عنبر نسارا رو دود میکنن نمیخورن
:))))))))
s.h
۱۵ مرداد ۱۳۹۸نمیدونم کی هستی یا چی هستی که با اکانت فیک میایی نظر میدی میری ولی من 5 سال تو متمدن هاشون زندگی کردم ؛ ببین هنوزم جاهلند
اون موقع رو شتر و مرکب خوراک رو با دست میخوردند الان تو جت شخصی یعنی همونه فقط ظاهرش ادم وار تر شد دوم اینکه هی عرب عرب نکنید
کل اعراب یعنی با عربستان و امارات و قطر و. … اینا همه اندازه ایران جمعیت ندارند تازه دززدی هارو که بزاریم کنار بازم ما با پول نفت کاری خاصی از جهت تقسیم بین مردم نمیتونیم کنیم
ببین دوست عزیز من با این جونورا زیاد سر و کار داشتم خوب !!
اگر اون ترامپ به ایرانی ویزا نده و …. حالا هر چیز دیگه ای اما میدونه 30 در صد امریکا ر و دارند ایرانی ها میچرخونند ولی این عرب پا پتی که نفتش تموم شه یه جورابم نمیتونه بخره تو رو به نوکری هم قبول نداره و از ما بدشون میاد و البته ما بیشتر ببین دوست عزیز قطر یه کشوری هست اندازه کرج شاید کوچک تر و با در امد نفتی اندازه ایران میخوایی اون طوری نباشه ؟؟؟؟ حالا بحث های دیگش بماند که مدریتو …. تا حالا با یه عرب که به خلیفه هاشون و اینا وصلند و به قولی از طایفه اوناند برخورد کردی ؟؟؟؟؟ من برخورد کردم برو ببینم صدقه بهت میده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه ؟؟؟؟؟
این جماعت رو خوب میشناسم نمک به حروم تر از خودشون خودشونند هیچ ربطی هم به کشور و مذهب و دین نداره ( دور از جون 4 تا هم وطن جنوبی )
از چیش دفاع میکنی اون عرب چه تلاشی میکنه ؟؟ چه زحمتی کشیده ؟؟؟؟؟ فقط نفت فروخته همین !!!!!!! فکر کن پدرت واست چند صد یلیرد سرمایه بزاره ولی تو ایا زحمت کشیدی ؟؟؟؟؟ نه ؟؟؟؟
دوم خواهش میکنم دیگه صفت زحمت رو به عرب ربط ندید چون خلاف اینه نمیتونم بنویسم چون منتشر نمیشه
فقط اینو بدون هرکی هستی حتی اگر بدبختی و از نمیدونم کشورت و ملتت و دولتت و …حالا هر چی که بدت میاد کل به خودی نزن
5 سال تو قطر پترولیوم کار کردم از کارگراشون تا اشراف زاده هاشون رو دیدم هنوزم کودن هستند
یعنی این کامنت منو خیلی داغ کرد خیلی خیلی
حتما یه سر برو کشور عربی ببین باهات چندچندند
ببین اونا تا دیروز با دست گندم میبرند واسه شترهاششون الان با رولس رویس
کدوم گاو دار عاقلی هرچند پسر بیل گیست این کا رو میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حداقل خودت باش و نظر بده تو حتی حاظر نیستی خودت رو رو کنی
اخه تو چی دیدی یا میدونی ؟؟؟؟؟؟؟
یه سر برو مکه بگو ایرانی ام یه لیوان ابم بهت نمیدن خدا شاهده
حالا باز ویزا ندند بهتره
این حرفا چیهه ؟؟؟؟
پدال خداوکیلی منتشر کنید لطفا خیلی اعصابم رو خرد کرد
charger
۱۴ مرداد ۱۳۹۸بیخود نیست که لندکروزر تو آمریکا فروشش نزدیک صفره ( دوسه هزار دستگاه در سال برای یه ماشین تولید انبوه )
Me
۱۴ مرداد ۱۳۹۸اتفاقا توی اروپای غربی هم فروشش صفره.
doubt
۱۴ مرداد ۱۳۹۸چرا دارن وجهه لندکروزو خراب میکنن مدیران تویوتا. نمیدونم چ مرگشونه. نسل جدید معرفی نمیکنه قیمتم که فضایی. هممون لندکروزو دوست داریم ولی بهتون قول میدم اگه هرکدوممون فرضا تو امریکا میخاستیم اس یو وی تو این قیمت بگیریم امکان نداشت لندکروز تو لیستمون قرار بگیره. با این قیمت واقعا گزینه های خیلی بهتری میشه خرید. مگه عموم مردم چقد آفرود میرن و اصلا کی ملاکش آفرود هست تو دنیای واقعی. که تازه اونم شاسی بلندهای جدید خیلی پیشرفت کردن و همشونم توانایی آفرود معقول دارن. تازه صرف آفرود هم که باشه طرف رانگلر میگیره لندکروز میخاد چکار.
امیرعلی
۱۴ مرداد ۱۳۹۸تقریبا میشه یک میلیارد
قیمت زیادی نیست واسه مردم ایران که یه خودرو اینچنینی می خرن ۳ میلیارد
Mohammadreza
۱۴ مرداد ۱۳۹۸برای اون عزیزانی که استدلالشون اینه که چون این ماشین تو امریکا و اروپا کم فروشه پس بدرد نخوره باید یاد آوری کنم که هر ماشینی هدف خاصی از تولید داره و برای قشر خاصی از مشتریاست.
این دوستانی که میگن این ماشین در مقابل خودرو های توربو و پیشرفته اروپایی حرفی برای گفتن نداره چون ذهن و دنیای محدودی تو ذهنشون دارن نمیتونن درک کنن که تو دنیا انواع زیادی از مشتری ها با نیازها و شرایط خاص وجود دارن که همشون تو اروپا و امریکا نیستن.
شما بنزین کشورهای جهان سوم رو دوسال تو باک g class amg و لینکلن نویگیتور (که فروشش منحصر به آمریکاست) بریزی تازه چرایی تولید خودرویی مثل لندکروزر رو متوجه میشی. یه قطعه پیشزفته و کمیاب از موتور پیشرفته جی کلاست اگه تو یه کشور جهان سوم خراب بشه تازه میفهمی چرا تویوتا لندکروزر یه موتور ساده و سخت جون داره.
گل پسرها یادتون نره تویوتا برخلاف اکثر شرکت های اروپایی و مخصوصا امریکایی یه شرکت جهانیه و باید برای همه کشورها با انواع شرایط متفاوت ماشین تولید کنه.
Mohammadreza
۱۴ مرداد ۱۳۹۸وهنر تویوتا اینه که ماشینی برای کشورهای جهان سوم بسازه که با شرایط اون کشورها عقب افتاده هم خوانی داشته باشه در عین حال خودشو از هر لحاظ نزدیک به ماشین های کشورهای پیشرفته نگهداره. اینکار فقط از دست تویوتا برمیاد و اینه که باعث میشه تویوتا معتبرترین و با ارزش ترین برند دنیای خودرو سازی باشه
مانی
۱۵ مرداد ۱۳۹۸بله کاملا درسته برای نمونه یک سری از کشورهای آفریقایی هستن که بعضی جاها
میخوای بنزین بخری میبینی تو پیت و بطری و اینجور چیزا ریختن و بسیار بی کیفیت هست
اما تو کشورهای پیشرفته رقبا عرصه رو بر این ماشین تنگ میکنن و خوب برای همین
تو این بازارها فروشش کم هست،و اون دوستانی که میگن خوب چرا طرف اینو بخره بره
جی کلاس بخره باید بگم درسته که آفرود جی کلاس یکمی بهتره(واسه ما آماتورها تفاوتی نداره)اما این کلاس افزایش قیمت داشته و مدل پایه G550 هست که قیمتش از ۱۲۴۵۰۰ دلار شروع میشه و یک سری از آپشنها مثل تایر و پکیج آفرود رو باید سفارش داد که قیمت رو میبره بالاتر
تو اروپا مدل پایهG300d دیزل هست که باز هم گرونتره و از ۹۴۰۰۰ دلار شروع میشه.پس جی کلاس رقابتی با لندکروز نداره
میمونه نویگیتور و اسکالید منتها آفرودشون به هیچ وجه به لندکروز نمیرسه
Mohamad
۱۴ مرداد ۱۳۹۸برخی از کامنتهای زیر این پست رو به همون آمریکا نشون بدی بهت پناهندگی میدن میگن پاشو بیا خلاص کن خودتو..
مغز ایرانی تا کجاها میکشه!
تویوتا با 300-400 هزارتا نیروی کار و تکنسین و مهندسین و تیم تحلیلگر زبده عقل شماها رو ندارن که قیمت گذاری و فروش یاد بگیرن
نمیدونن میزان انتظارشون از فروش مبتنی بر بازار هدف چیه و چقدره!
با زیر شلواری تو خونه دراز کشیدن لندکروز رو با اون تاریخچه و اعتبارش نقد میکنن و آمار فروش رقبای 40-50 هزار دلاریشو به رخش میکشن. خب اگه ماشین تولید خودشون تو مملکتشون نفروشه پس کدوم خراب شده ای باید بفروشه!
توروخدا اگه از ماشین آمریکایی خوشت میاد حداقل از فروش ماشین اقتصادی آمریکایی تو خاک آمریکا ذوق زده نشو.
تو خود ژاپن تنها برند خارجی که بالاتر از بقیه خارجیاست بنزه که تازه رده 11 فروش اون کشور رو به خودش اخصاص داده یعنی جایی که برندهای ژاپنی تموم میشن اونوقت شماها چی میگین من یکی در عجبم!
Amir Machine
۱۵ مرداد ۱۳۹۸اینقدر تند نرو داداش
فروش لندکروزر تو بازار آمریکا یه چیزی در حد فاجعهس
تو بازاری که طی نیمۀ اول امسال شورلت تاهو/سابربن 83 هزار دستگاه فروش داشته، فروش لندکروزر فقط 1600 دستگاه بوده!!!
حالا میگی اینا ارزونتر هستن، باشه با شاسیبلندهای لوکس آمریکایی مقایسه میکنیم
فروش کادیلاک اسکالید با قیمت پایۀ 76 هزار دلاری در نیمۀ اول امسال 16 هزار دستگاه بوده یعنی 10 برابر لندکروزر!!
از طرف دیگه، میدونی Car & Driver به لندکروزر چه امتیازی داده؟ 2.5 از 5!! این کمترین امتیازیه که من برای یه ماشین تو این سایت دیدم، نکنه کارشناسان Car & Driver هم با زیر شلواری تو خونه دراز کشیدن و این امتیاز داغون رو به لندکروزر دادن؟
حالا میدونی یکی از بهترین ماشینهای سال 2019 به انتخاب سایت Motor1 چی بوده؟ فورد اکسپیدیشن!! (دقت کن نه بهترین شاسیبلند، بهترین ماشین سال)
ضمناً، پرفروشترین کوپۀ اسپرت اروپا (فورد موستانگ)، پرفروشترین وانت اروپا (فورد رنجر)، چهارمین ماشین پرفروش اروپا (فورد فییستا)، فروش 90 هزار دستگاهی جیپ تو اروپا در نیمۀ اول امسال، پرفروشترین ماشین آمریکای لاتین (شورلت اونیکس) و فروش 1.5 میلیون دستگاهی جنرال موتورز تو چین در نیمۀ اول امسال، فقط بخشی از فروش ماشینهای آمریکایی در خارج از خاک آمریکاس
اما بازار ژاپن بههیچوجه با بازار آمریکا و اروپا قابلمقایسه نیست، اونجا پرفروشترین ماشینها از نوع Kei Car هستن، یعنی ماشینهای خیلی کوچیکی که فقط ژاپنیها تولید میکنن، 10 ماشین پرفروش ژاپن تقریباً همهشون کی کار هستن پس کاملاً طبیعیه که برندهای خارجی تو لیست پرفروشترینهای ژاپن نباشن چون هیچکدوم کی کار تولید نمیکنن
در شهرت، اعتبار و تواناییهای لندکروزر هیچ شکی نیست اما چه قبول کنید چه نه، چه خوشتون بیاد چه نه، نسل فعلی لندکروزر با این سن بالا در برابر رقبای آمریکایی حرفی برای گفتن نداره
مهدی
۱۵ مرداد ۱۳۹۸نهایت قیمتی که لندکروز ارزش خرید داره از نظرم زیر ۵۰ هزارتا هست چون واقعا هیچ چیز واسه ارائه نداره و بیس ماشین هم واسه اوایل دهه قبل هست و البته فروش هم نداره که طبیعیه . فقط میشه تو یه قبرستونی مثل ایران به این بگن حضرت وگرنه تو بازار جهانی اتو این کلاس دیگه بدتراز این ماشین نداریم الان
Mohamad
۱۵ مرداد ۱۳۹۸گل پسر
قیمت فروش یه محصول به ویژه خودرو که همینجوریشم گرونه و 10ها هزار دلاری پول میطلبه، پس از محاسبه بهای تمام شده اش که ناشی از نرخ تامین قطعات، تبلیغات و بازاریابی، همچنین هزینه حمل به اضافه حاشیه سود ناچیز شرکت و خدمات پس از فروشش محاسبه میشه.
لندکروز هم از این قضیه مستثنی نیست
هیچ شرکتی تو بازار رقابتی و مشتری محور نرخ از خودش اختراع نمیکنه,.
Saeed
۱۵ مرداد ۱۳۹۸اون از جریان بوگاتی که یک شیرون برداشت رنگ مشکی بهش زد و چراغاش رو عوض کرد و گفت چون فقط ۱ ازش هست بیایم بالای ۱۰ میلیون یورو بفروشیمش…
اینم از تویوتا…نسخه قدیمی ورداشته یه چندتا چیز اضافش کرده حالا هم زده نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار…
سیاست خودرو فروشی ایران داره جهانی میشه و تموم برند ها با این روش دارن پول درمیارن :-/
دیاکو
۱۵ مرداد ۱۳۹۸اگه دقت کرده باشید روی یه سری از لندکروز های ۲۰۱۱ که توی ایران هم پیدا میشن ، نشان یادبود ۶۰ سالگی زده شده. حالا چطور در سال ۲۰۱۹ هم دوباره یادبود ۶۰ سالگی واسش گرفتن؟
Mohamad
۱۵ مرداد ۱۳۹۸متوجه نمیشم دوست من
اولا آمار فروش، اولویت لندکروز و تویوتا نیست چون حداقل رفتار و روش تویوتا در قبال توسعه و اپدیت کردنش این نبوده و اینجور برداشت میشه که لندکروز برای علاقمندان ویژه خودش همچنان تولید میشه پس داد و هوار کردن سر بحث فروش بیخوده کما اینکه بازهم میگم فروش چند هزار واحدی برای یک محصول 85 هزار دلاری آمار بدی نیست.
امتیازاتی رو هم که سایتهای تخصصی و.. میدن بیشتر در حالت قیاس با سایر رقباست و بستر و ذهنیت مقایسه ای مثل همین نگرش قدیمی بودن پلتفرم و ظاهر تکراری موجب اون امتیازات میشه که بازهم برای مشتریان خاص این دست ماشینها بعید میدونم اهمیت داشته باشه. واقعا از میلیون ها خریدار خودرو در سراسر دنیا چند درصدشون به نظر کار اند درایو و اتوموتیونیوز و موتورترند اهمیت میدن! همینطور که عمده خریداران موبایل به gsm arena و phone arena اهمیت نمیدن..
در مورد فروش در بازار ژاپن درسته از kei car ها استقبال میکنن اما سخت در اشتباهی فکر کنی که اگر پای ماشینهای جعبه ای کوچولو وسط نبود آمریکاییا یا بقیه میتونستن اونجا عرض اندام کنن.
Amir Machine
۱۶ مرداد ۱۳۹۸دوست عزیز
اولاً همونطور که گفتم در اعتبار و تواناییهای لندکروزر هیچ شکی نیست، اصلاً مگه میشه این ماشین رو دستکم گرفت؟ لندکروزر قطعاً یکی از اسطورههای بینظیر دنیای ماشینه
اما حرف من اینه نسل فعلی لندکروزر کاملاً قدیمی شده و توانایی رقابتشو از دست داده، درسته لندکروزر همیشه محبوب هست اما تو دنیایی که ماشینها هر پنج سال یک بار تغییر نسل میدن، لندکروزر 12 ساله رو خط تولیده و این واقعاً زمان زیادیه
یه ماشین هرچقدر هم که خوب باشه بعد از یک دهه قطعاً به یه بروزرسانی کلی نیاز داره
در مورد فروش بازار ژاپن هم شما از کجا میدونی اگه شرایط بازار ژاپن مثلاً مثل آمریکا بود، برندهای خارجی یا آمریکایی بازم نمیتونستن رقابت کنن؟!
الان بازار آمریکا یکی از آزادترین بازارهای خودروی دنیا است چون نه تعرفهای برای ماشینهای وارداتی هست و نه مردمش تعصب خاصی روی برندهای خودشون دارن (که اگه داشتن جنرال موتورز سال 2009 ورشکست نمیشد)
تو این بازار فوقالعاده رقابتی، برندهای آمریکایی رقابت سخت و نزدیکی با ژاپنیها دارن تا جایی که از 20 ماشین پرفروش بازار آمریکا، 10 تاشون آمریکایین و کلاً پرفروشترین خودروساز آمریکا هم جنرال موتورزه
یا تو چین همین الان فروش جنرال موتورز از همۀ خودروسازهای ژاپنی بیشتره، تو اروپا هم فورد از خیلی از برندهای ژاپنی فروش بالاتری داره
پس وقتی آمریکاییها تو این بازارها توان رقابت با برندهای ژاپنی رو دارن، اگه شرایط بازار ژاپن هم عادی و مثل آمریکا بود قطعاً اونجا هم میتونستن رقابت کنن
فرهاد
۲۳ مرداد ۱۳۹۸هرکسی تویوتا داشته میدونه که تویوتا یعنی چی هرگز تنهات نمیزاره مثل ماشینای سوسول امروزی نیست تا 20 سال فقط بنزین و روغن میخاد اگه درست ازش استفاده بشه بنظر من در کلاس خودروهی آفرود بهترینه و تو ایرانم بهتر از همه خودروها آزمایش پس داده مثلا هنین لنکروز های مدل پایین زمان جنگ با 30 تا 35 سال کار هنوزم بعضیاشون موتور پلمپ هستن و نمونه های تمیزشون 150 تا 250 میلیون قیمت گذاری میشن و این یعنی اونایی که همچین اطلاعاتی ندارن بیخودی حرف مفت نزنن