چند روز پیش نسخه فیس لیفت لندکروزر پرادو فیس لیفت ۲۰۱۸ را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم اما چیزی که از نظر بسیاری از افراد پنهان ماند تریم پایه این خودرو با نام Utility بود.
تویوتای بریتانیا این نسخه را به عنوان یک اسب کاری در نظر میگیرد و آن را به افرادی پیشنهاد میکند که علاقه وافری به دوام و اطمینان یک لندکروزر پرادو داشته و البته به چیزهایی همچون صندلیهای چرمی، عناصر کرومی و حتی رینگهای آلیاژی اهمیتی نمیدهند.
بله درست است! نسخه پایه لندکروزر پرادو Utility بهصورت استاندارد دارای رینگهای ۱۷ اینچی فولادی است که ترس خراش برداشتن را از مالک دور کرده و شاید به بهبود کیفیت سواری خودرو نیز کمک کند!
خب فکر نکنید که مدل پایه این خودرو هیچچیزی در چنته ندارد زیرا ارزانترین مدل لندکروزر هنوز هم دارای ریلهای سقف، مه شکنهای جلو، سیستم تهویه مطبوع، چراغهای جلوی حساس به گرد و غبار، کروز کنترل، ورود هوشمند، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، بلوتوث و پورتهای AUX و USB میباشد.
تویوتا لندکروزر پرادو Utility 2018 بهصورت ۳ و ۵ درب عرضه میشود. تنها پیشرانه در نظر گرفته برای این مدل نسخه ۴ سیلندر ۲.۸ لیتری توربودیزل است که قدرت ۱۷۵ اسب بخاری داشته و به یک گیربکس ۶ سرعته دستی متصل شده است.
این روش “بازگشت به اصول اولیه” کاملاً جالب است. نیازی به گفتن نیست که لندکروزر پرادو ارزانتر از همیشه شده و نسخه ۳ درب دستی آن بهای پایه ۳۲۷۹۵ پوندی دارد درحالیکه برای خرید مدل ۵ درب باید حداقل ۳۴۰۹۵ پوند در نظر گرفت.
احمد
۳ بهمن ۱۳۹۶خر بارکش…
کیفیت از سر و صورتش میریزه
رضا
۳ بهمن ۱۳۹۶همون خر ارزوست
رامين
۳ بهمن ۱۳۹۶تو ایران البته
Khan
۳ بهمن ۱۳۹۶قشنگ از قیافه اش معلومه واسه کم کردن روی طبیعت تو آفرود آماده است. عین قاطر سالها باهاش بری آفرود و آخ نگه
F۲۲RAPTOR
۳ بهمن ۱۳۹۶خوشم میاد روحیه همه شبیه به همه
امیر.عارف
۳ بهمن ۱۳۹۶سقف استاندارد و کیفیت خودرو های ایران با کف استاندارد بلاد کفر حداقل 10 سال فاصله داره . البته اگه بکوب بخوان کار کنند
Raha
۳ بهمن ۱۳۹۶ای کاش همینم میزاشتند وارد شه
Mohamad
۳ بهمن ۱۳۹۶ابهتو ببین، اسب زین کرده ست گویا کلمه ی کیفیت رو از نو تعریف کرده و بی قرار به چالش کشیده شدنه
توصیه میشه کلی خرت و پرت بریزی توش و بری کویر، شبم داخلش بخوابی و صب بیدار میشی میزنی به جاده و ادامه مسیر…
#ali.m#
۳ بهمن ۱۳۹۶پرادو 2در افرود بسیار قوی داره .
یکی از بهترین های دنیاست .
NAVID۰۰۹۸
۳ بهمن ۱۳۹۶پرایدو باید مشکی باشه
باخط رنگی کشیده از گلگیر عقب تا جلو باشه
رینگ ۱۸ پنج پره داشته باشه
داخلشم کِرِم باشه
شیشه هاشم دودی باشه
کارواشم رفته باشه
چه شود???
mazaher
۳ بهمن ۱۳۹۶آخر آفروده.
ستار
۳ بهمن ۱۳۹۶چرا از بغل و پشت دوباره طراحی نمیکنه ؟
پرادو ها این چند نسلش فقط جلوشون تغییر کرده
با گرافیک داخل چراغ عقب
یاد ایران خودرو میفتم
حسین وی
۴ بهمن ۱۳۹۶مگه بنز جی کلاس تغییری داشته ؟
شهرام
۱ اسفند ۱۳۹۶بدبختی مردم ما مثلا” یه زمانی به فولکس فلوکس میگفتند یه زمانی به مزراتی مزراروتی میگفتند
حالا کاری ندارم بالاخره در هر کشوری یه نامی برای یک وسیله پیدا میکنند مثلا” به نیسان سفیرو ، نیسان ماکسیما میگفتند و به تی ینا
تیانا …. اونم به کنار
در مورد تویو تا کسی نیست بگه مثلا تویوتا J45 اگر موتورش بنزینی سری F باشه بهش FJ45 میگویند و تویوتای J70 اگر موتورش بنزینی از سری F باشه مثلا” 3F باشه آنرا FJ70 مینامند یا وانت و آمبولانس FJ75 مینامند در مورد LC که مخفف لند کروزر است LC79 نوع وانت یا تک و یا دو کابین است اگه موتورشان GR باشه GRJ79 و اگر موتور دیزلی یا گازوئیل سوز باشن پیشوند موتور دیزلی مثلا” HJ45 نامیده میشه که در ایران بدون اینکه معنی اش کسی بدانه همین طوری تعریف میکنند
کاش در صنعت از همه لحاظ یک دگرگونی درست حسابی رخ میداد و همه مشغول کار و فعالیت و دانایی میشدند
جالب اینجاست در آفریقا TOYOTA LAND CRUISER LC79 PATRIOT زرهی تولید میشود .
موتور 4500 که به موتور 4.5F معروف شده کد موتورش FZ است که در نامگزاری تویوتاها FZ75 یا FZ79 مینامند
در مورد تویوتا J80 هم اگر موتورش 3F باشد خود ماشین را FJ80 مینامند همون لیلا علوی یا هلاوی زبان بازاری ، اگر J80 موتورش 4500EFI باشد دیگر FJ80 نام ندارد FZ80 نامیده میشود ….
خودتان یا یکی زحمت بکشه در مورد تویوتا پرادو هم توضیح بده ….