تویوتا کرولا پرفروشترین خودروی دنیاست که از سال ۱۹۶۶ بانامها و استایل های گوناگونی در کشورهای مختلف دنیا بفروش میرسد. نسل یازدهم این سدان محبوب که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، در دو ورژن آمریکایی و بینالمللی بتولید میرسد که نسخهٔ مخصوص بازار ایالاتمتحده با نسخهٔ بینالمللی خصوصاً در ظاهر متفاوت است. چندی پیش سازندهٔ ژاپنی اقدام به فیس لیفت نسخهٔ بینالمللی کرولا نمود و اعلام کرده است که کرولا فیس لیفت ۲۰۱۷ را برای اولین بار در ترکیه بنمایش درخواهد آورد؛ اما قبل از نمایش رسمی، تویوتا چند تصویر به همراه اطلاعات مختصری از کرولای بروز شده منتشر کرده است.
برخلاف نسخهٔ آمریکای شمالی کرولا که نمونهٔ فیس لیفت شدهٔ آن در ماه مارس رونمایی شد، کرولای بینالمللی جدید از طراحی جسورانهای برخوردار نبوده و طراحی آن طبق زبان طراحی جدید تویوتا شکلگرفته است. در این فیس لیفت، ظاهر کرولا نرمتر از گذشته شده، در چراغهای جلو از لامپهای LED استفادهشده و جلوپنجره نیز کوچکتر از قبل شده است. بعلاوه تغییراتی را نیز میتوان در شکافهای گوشهٔ سپر جلو به همراه پروژکتورهای گرد و ورودی هوای بزرگتر مشاهده کرد؛ اما حجم تغییرات در قسمت عقب خودرو کم بوده و فقط باریکتر شدن نوار کرومی بالای جا پلاک و تغییر گرافیک داخلی چراغها به چشم میخورد.
وقتی به تصاویر داخلی کرولای جدید نگاه میکنیم، طرح داشبورد بسیار شبیه به گذشته به نظر میرسد و فقط چند تغییر جزئی در آن اعمالشده است. ایجاد تغییرات مختصری در کنسول وسط و تجهیز خودرو به جدیدترین ورژن سیستم ارتباطی-سرگرمی تویوتا از تغییرات داخلی کرولای جدید است. علاوه بر این، در صفحه آمپر خودرو یک صفحهنمایش ۴.۲ اینچی جهت نمایش اطلاعات موردنیاز راننده تعبیهشده و تویوتا نیز اعلام کرده است که کیفیت مواد مورداستفاده در کرولا ۲۰۱۷ بهبودیافته است.
در باطن خودرو هم بهروزرسانیهایی انجامگرفته است بهطوریکه تویوتا اعلام کرده است به لطف بهبود مجموعهٔ تعلیق، کیفیت سواری کرولا بهتر شده است که استفاده از کمکفنرها و دامپرهای نرمتر ازجملهٔ این بهبودها است. فرمان الکتریکی خودرو نیز دقیقتر شده و بازخورد بهتری را ارائه میکند. همچنین عایقکاری کابین هم بهتر شده و درنتیجه سواری ساکتتری را برای سرنشینان به ارمغان میآورد.
سامان اذری
۲۲ خرداد ۱۳۹۵خیلی خوشگل شده
ولی انتخواب من تو این کلاس اول هوندا سیویک بعد مزدا 3 بعد کرولا هست
Archi KHAN
۲۳ خرداد ۱۳۹۵منم موافقم سامان جان
فکر میکنم سیویک و بطور کلی هوندا برند برتری نسبت به تویوتا هستش
البته این پستِ تویوتاست و شاید این نظریه به مزاج بعضیآ خوش نیاد !
سامان اذری
۸ تیر ۱۳۹۵:)
مایکوباکتریوم توبرکلوسیز
۲۲ خرداد ۱۳۹۵خیلی بهتر شده
تویوتا اگه رو ظاهر یکم بیشتر کارکنه عالی میشه
بنتلی
۲۲ خرداد ۱۳۹۵طراحیش خیلی بهتر شده،البته بهتر بود پشتشو بیشتر تغییر میداد.کابینشم مث همیشه عالیه.خودم از حذف شدن دکمه های فیزیکی کنار نمایشگر اطلاعات و سرگرمی خیلی خوشم اومد.البته امسال تا ب اینجای کار فروش سیویک تو آمریکا بیشتر بوده.فروش راو4 هم بیشتر ازcrvبوده.___/سیویک +/___/کرولا -/
یو اس اس اینترپرایز
۲۲ خرداد ۱۳۹۵افرین به پشت کار ژاپنی ها
احمد باقری
۲۲ خرداد ۱۳۹۵به نظرم، قشنگ تر و باحالتر شده.
Mortrza
۲۲ خرداد ۱۳۹۵بهتر از قبل شده ولی همچنان نمای زیاد جالبی نداره به نظرم
تمدن عرب
۲۲ خرداد ۱۳۹۵در این سگمنت انتخاب بنده شورولت کروز هست
Sina
۲۲ خرداد ۱۳۹۵تویوتا پادشاه خودروسازی جهان
سهیل
۲۲ خرداد ۱۳۹۵بنظرم نسخه مخصوص تویوتا لکسوسیش قشنگ تگتره چراغ های لکسوسی دوربین جلو وعقب رینگ لکسوسی صندلی با چرم 60ساله مانیتور بزرگ آینه تاشونده اتوماتیک و…..
مسعود
۳۰ مرداد ۱۳۹۵جعبه دنده مدل قدیمیش تغییری کرده یا خیر
فراز
۴ مهر ۱۳۹۵آپشن که نداره …قیافشم که تعریفی نیس….قیمت هم که 160 …170…وقتی بیاد…خداییش ملت پول پیدا میکنن.. بالای 100 میلیون بدی کرولا؟؟؟؟نکنه تویوتا رو هوا پرواز میکنه..ما نمیدونیم..خدایا نکنه من از یه سیاره دیگه اومدم که این چیزا رو درک نمیکنم!!!!