به تازگی جدیدترین تصاویر جاسوسی از نسل آیندهی کمری که پوششهای سنگینی دارد منتشر شده است. به نظر میرسد که این مدل جدید مترداف با رنگ بژ در صنعت خودرو باشد چراکه نمای ظاهری متوسطی دارد. این نمونهی موجود دارای برخی قطعات است که حتی آن را گیراتر میسازد.
خطوط بکار رفته در بدنهی خودرو خیلی از چشم پنهان نیستند. در نمای جلو شاهد جلوپنجرهای عریض و چراغهای تیز مشابه به خودروی مسابقهای نسکار هستیم. ورودیهای هوا کمی کوچکتر هستند اما هنوز هم شباهتهای خانوادگی زیادی وجود دارد.
از نظر پروفایل بدنه نیز کمری جدید عالی است. دماغهی خودرو در یک نقطه باریکتر شده و خیزی برجسته به همراه خط شانهی خودرو دیده میشود. سقف کمری جدید نیز کمی انحنادار بوده و به نظر میرسد که تفاوتهای بین ظاهر شیک یک کوپهی چهار درب و فضای اضافی سر در یک سدان سنتی را نشان میدهد. رینگهای مشکی و ارتفاع کم این خودرو باعث شده تا فکرها به نمونهای پرفورمنس مخصوصاً با استانداردهای کمری معطوف شود.
چراغهای عقب نازک به همراه اسپویلری کوچک جاسازی شده در لبهی صندوق بار از ویژگیهای نمای پشتی هستند. در نمونهی شکار شده همچنین شاهد خروجیهای اگزوز چهارگانه هستیم. درحالیکه عدم وجود دیفیوزر کامل گیرا به چشم میآید اما نمای پشتی در کل اسپورت است.
انتظار نداریم که تریم های پایهی نسل آیندهی کمری نمای گیرای این خودرو را داشته باشند و به نظر میرسد که این خودرو احتمالاً تریم اسپورت کمری باشد. حتی بدون قطعات پرفورمنس نیز این خودرو از نظر بصری جالب توجه تر از مدل کنونی است.
منبع: motor1
Elemento
۱۲ آبان ۱۳۹۵عشقه
sina
۱۲ آبان ۱۳۹۵بهترین ماشین تویوتا و البت سلطان سدان میدسایز اقتصادی در تمام دنیا…
من با چشم کمری دیدم که 900 هزارتا کار کرده بود تو 8 سال. حرفی نمی ماند دیگه
محمد
۱۲ آبان ۱۳۹۵این طور که بنده از تصاویرمتوجه شدم ؛جلو پنجره اش تقریبا شبیه کمری های دو نسل قبل (مدل ۲۰۰۷) شده.البته منظورم چراغ ها و حاشیه های لوگو تویوتا با تلفیقی از طراحی دوکی شکل جدید تویوتا ولکسس
و خلطوط جانبی بدنه شبیه bmw سری ۵.
و عقبش شبیه تویوتا آوالون
طراحی اینه هاش جالبه..
محمد
۱۲ آبان ۱۳۹۵به نظر من اسپویلر روی گلگیر عقب ساختگی ودر نمونه بدون پوشش وجود نخواهد داشت.
احمد باقری
۱۲ آبان ۱۳۹۵این ماشین، همیشه عالی بوده.
حميد
۱۲ آبان ۱۳۹۵فنی خیلی خوبی داره منتهی طراحی باید گیرا تَر بشه
سپنتا
۱۳ آبان ۱۳۹۵اتومبیلی با قیمت25.700دلار(کلاس پایه)و ارزش و کارایی چندینو چند برابر . اتاقی بی صدا .گیربکس انگار مغز انسان رو میفهمه چی میخواد. واز کم اصحلاکی و بقیه مزایا که خودتون دوستان دیگه استادید
حمید
۱۳ آبان ۱۳۹۵بعید میدونم این یه کمری باشه..فک میکنم لکسوس isf یا esf باشه.البته اگه محور جلو باشه دیگه نمی تونه لکسوس isf باشه.