اگرچه برند سایون دیگر وجود ندارد اما طرفداران خودروهای اسپورت ارزانقیمت نگران نباشند. در آمریکای شمالی مدل FR-S هنوز هم در دسترس است اما با نشان تویوتا و نامی جدید برای سال ۲۰۱۷.
این خودرو که اکنون ۸۶ نامیده میشود همانند ۵ سال پیش تأکید دوبارهای روی دینامیک رانندگی دارد. مهندسان تویوتا این خودرو را برای مدل سال جاری بهبود بخشیده و پکیج جدیدی را به آن اضافه کردهاند.
چشمگیرترین تغییر تولید مدل ۸۶۰ Special Edition است که بالاترین مدل تویوتا ۸۶ به شمار میرود. در بخش بیرونی شاهد اسپویلر عقب منحصربهفرد، رینگهای ۱۷ اینچی، آینههای جانبی گرم شونده و مه شکنهای LED هستیم.
با قدم گذاشتن به داخل کابین خود را روی صندلیهای گرم شوندهای خواهید یافت که روکش چرمی مشکی یا دوختهای نارنجی دارند. این دوخت و پوشش را میتوان در ترمزدستی و غربیلک فرمان نیز دید.
علاوه بر این اصلاحات، ساختار تویوتا ۸۶ در نواحی استراتژیک نیز سفتتر شده است. اگر گیربکس دستی را انتخاب کنید خروجی خودرو ۵ اسب بخار افزایش مییابد و نهایتاً به ۲۰۵ اسب بخار میرسد. گشتاور خودرو نیز افزایش یافته اما این تنها در مدلهای مجهز به گیربکس دستی است.
این افزایش قدرت از کجا ناشی میشود؟ تادا میگوید: “نقطه اصلی سیستم اگزوز است.”
نهایتاً، تمامی تویوتا ۸۶ ها که به گیربکس دستی مجهز هستند از کیفیت تعویض دندهی بهتری برخوردار هستند. تادا میگوید دندهها نرمتر تعویض شده و سنکرونیزه ی آنها طراحی جدیدی دارد. به علاوه از روان کننده جدیدی استفاده شده است.
sina
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ای جانم تویوتای جیمز باند
sadegh
۲۵ اسفند ۱۳۹۵اصلا مگه میشه این ماشین بدون گیربکس دستی؟؟!!؟؟!!؟؟
Mehran
۲۵ اسفند ۱۳۹۵واقعا دوسش دارم.افتخار داشتنش رو هم یه چن وقتی داشتم.واقعا سواریش بینظیره. موتور باکسر، دیفرانسیل عقب،خوش گاز خوش دریفت.فقط کاش تویوتا تولید کننده ش نبود.فک کنم حالا حالاها فقط در حد کیت بدنه بتونه اپدیتش کنه.یعنی چه مدل ۲۰۱۲ بخری چه ۲۰۱۷ اسپشل توان و گشتاور هیچ تغییری نکرده.فقط بزک دوزکش تغییر کرده.
یجا یه مطلب در باره تیونینگ و نصب توربو شارژ روی جی تی ۸۶ خوندم که تولید کننده توصیه کرده که بعد از نصب توربو شارژ بیشتر از ۳۶۰ اسب نمیشه از موتورش نیرو بیرون کشید و باید بوستش کنترل بشه تا توانش رو سیصد و خورده ای محدود شه و قطعاتش اسیب نبینه و فلان.خب واقعا اگه اینطوریه تا این حد قابل تیونینگه چرا خود کارخونه نسخه توربوشو عرضه نمیکنه.هر برند دیگه ای بود مطمئنن این کارو به بهترین شکل انجام میداد.
NOBLE
۲۵ اسفند ۱۳۹۵.
تویوتا با هوشمندی عمل کرده ، نمیخواد رقیبی واسه سوپرا درست کنه.
Mehran
۲۵ اسفند ۱۳۹۵جل الخالق
اشکان
۲۵ اسفند ۱۳۹۵فک کردم نسخه ویژه تولید محدودش تغییرات اساسی تو موتور و قدرت داشته باشه!
یکم ویژه شده نه خیلی!ولی زیباست
Alireza.GT86
۲۵ اسفند ۱۳۹۵جاااااااااااااااان ، مرسی تویوتا و مرسی پدال 😍
دوستان لطفا اصلاح کنید ” صفحه نمایش چند عملکردی ۴.۲ اینچی هستش نه لیتری!” و “انتخاب گیربکس اتوماتیک باعث افزایش بهای ۷۲۰ دلاری میشه نه گیربکس دستی!”
عکس اول و دهم از بالا ❤
NOBLE
۲۵ اسفند ۱۳۹۵هر وقت مقاله ای از GT86 میخونم یادت میافتم.
Alireza.GT86
۲۷ اسفند ۱۳۹۵باعث افتخاره ❤
Mehran
۲۵ اسفند ۱۳۹۵اقای نگارنده ۴.۲ لیتری نه ۴.۲ اینچی.اشتباه شده
حمید
۲۶ اسفند ۱۳۹۵در رابطه با گیرباکس همون که تو متن اومده درسته.انتخاب گیربکس دستی باعث افزایش قیمت ۷۲۰دلاری میشه چون ۵اسب به قدرت اضافه میکنه و همچنین گشتاور رو هم افزایش می دهد!
Alireza.GT86
۲۷ اسفند ۱۳۹۵نه عزیز اینطور نیست ، اتوماتیکش گرونتره !