تویوتا GR یاریس به لطف برخورداری از سامانهٔ چهارچرخ محرک و توانایی مغلوب کردن خودروهای قویتر و بزرگتر، به مینی GT-R تشبیه شده است که واقعاً لقب خوبی برای این هاچبک داغ تویوتا محسوب میشود. به همین دلیل، اتوکار میخواهد بفهمد وقتی این دو اعجوبهٔ ژاپنی در یک پیست در برابر هم قرار میگیرند چه اتفاقی روی میدهد. البته در زمان برگزاری این رقابت هوا بارانی و پیست خیس بوده که این یعنی GT-R وحشی که از لاستیکهای تابستانی هم استفاده میکند، علیرغم برخورداری از سامانهٔ چهارچرخ محرک احتمالاً نمیتواند بهراحتی تمام قدرت خود را به مسیر منتقل کند.
به همین دلیل، حتی در این پیست کوتاه، اگر هوا بهتر بود یا لاستیکهای GT-R نیسمو متفاوت بود، باید بهراحتی میتوانست GR یاریس را مغلوب کند اما بااینحال باید اگرها را کنار گذاشت و به واقعیتی نگاه کرد که در این ویدئوی به نمایش درمیآید یعنی جایی که تویوتای سه سیلندر، گودزیلا را شکست میدهد. GR یاریس با ۲۶۱ اسب بخار قدرت، کمتر از نیمی از نیسان قدرت دارد اما به لطف فاصلهٔ محوری کوتاهتر و وزن سبکتر (با ۱۳۱۵ کیلوگرم وزن، حدود ۴۵۰ کیلوگرم از GT-R حتی با وجود فیبر کربنهای نیسمو سبکتر است)، توانست با اختلاف ۰.۴ ثانیه پیروز شود.
البته قطعاً خواهید گفت که در این باران، GT-R نتوانست بهخوبی از همهٔ قدرت ۶۰۰ اسب بخاری خود استفاده کند درحالیکه GR یاریس تمام پرفورمنس خود را به نمایش گذاشت اما در پاسخ باید گفت صرفنظر از اینکه تویوتا چگونه به پیروزی رسید، این یک نتیجهٔ بسیار چشمگیر برای هاچبک تندوتیز ژاپنی محسوب میشود.
[دانلود ویدئو]
?Ali Hossein?
۲۶ بهمن ۱۳۹۹هی روزگار !
کج مدار!
ببین به کجا رسیدیم که یاریس به گودزیلا غلبه کرده!????
دیگه GTR داره پیر میشه
گودزیلا نرووووووووووووووووو!!??
porsche
۲۶ بهمن ۱۳۹۹گودزیلای جدید در راهه مدل فیس لیفت…
ツSAMURAIツ
۲۶ بهمن ۱۳۹۹یه مدل فاینال ادیشن با قدرت ۷۱۰ اسب سال ۲۰۲۲ میاد و سال ۲۰۲۳ نسل جدید معرفی میشه
Hadi
۲۶ بهمن ۱۳۹۹چه غول کشی شده این فلفل ریزه میزه خودی و غیرخودی نداره همه رو داره له میکنه…
یکی اینو بگیره…
گودزیلا رو دیگه انتظار نداشتم…
ولی پیر قدیمی شده ولی هنوزم سپر خیلی ها رو به خاک مالیده و نسل جدیدش قراره بزودی بیاد…
جفتشون خیلی دوست داشتنی و معرکن ???…
?Ali Hossein?
۲۶ بهمن ۱۳۹۹خبر خوبی بود حالم جا اومد دمت گرم
امیرحسین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹فیس لیفت یا نسل جدید؟؟؟!!!!!
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دو تاشون ژاپنی هستن ، هر دو نازنین .
اما این تویوتا هست که با چنین سگمنتی به صورت کارخانهای غوغا به پا کرده !
چرا بقیه نمیکنند و فقط به ظاهر تهاجمی محصولاتشون میپردازند !
چون تویوتا آشپزخانشو داره طبق گفتهی مدیرعامل تویوتا ، این خیلی حرفه و منطورش اینکه که رقبا زیاد کُری نخوانند ، ما بخواهیم ، همه چیز را به خاک و خون میکشیم و شما جزء نگاه کردن کاری نمیتوانید بکنید !؟!؟!
Ali
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نه خیر اگر چه بخواهد چه نخواهد همون اکونومی سطح پایین هستن و به پای رقبای بهتر از خودش هرکاری کنه نمیتونه برسه کلا چه آلمانی باشه چه امریکایی هردو ازهمه نظر بهتر از تویوتای ژاپنی هستن تویوتا زور بزنه سعی کنه نزاره رقبای کره ای ازش بزنن جلو خیلی کار کرده.
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۳۹۹این هم نَظَریست ، محترم .
Ali
۲۷ بهمن ۱۳۹۹نخیر نظر هم نیست واقعیته
احترام همه هم که سرجاشه.
2646
۲۶ بهمن ۱۳۹۹واقعا رئیس کمپانی تویوتا گفته ما آشپزخونه داریم؟
فکر کنم منظورش آشپزخونه شیشه بوده! از حرف هاش هم معلومه جنس نابی پخت می کنن توش …
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۳۹۹کاربر 2646
شما بارها نه از روی نقد ، بلکه از روی نفرت میآیید و نسبت به کامنتهای من واکنش نشان میدهید !
میشه مشکل خودتان را واضح بیان کنید ؟!
من اگر کامنتی میگذارم ، دلیلی نداره شما خوشتون بیاد یا بدتون !!! ، بلکه نظر شخصی هست که بیان میکنم !
در ضمن ، در انبار کاه دنبال سوزن نگردید که مثلاً میخواهید من را دروغگو جلوه دهید (( منظورم کامنتی بود که در مقالهی تویوتا راو۴ گذاشتید در جواب کامنت من اما چون نتوانستم اونجا پاسخ شما را دهم ، اینجا بازخوردش را گذاشتم )) !
البته که دیگر جواب جنابعالی را نمیدهم ، چون پشت واکنش کامنت شما نسبت به من ، نِیَت تخریب پنهان شده و نه نقد ، پس بِدرود از پاسخگویی به جنابعالی !
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۳۹۹بله
شما که مُدَعی سواد و تجربه هستید ولی تجربهای برای خواندن مقالات ندارید ، پس خبر هم ندارید که دقیقاً رییس تویوتا از کلمهی آشپزخانه استفاده کرده !
اینقدر جوگیر نشوید !
اول تفکر ، دوم سواد پاسخگویی !
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۳۹۹البته شما معنی آشپزخانه گفتن رییس شرکت تویوتا را میفهمید ، ولی خودتان را به راه دیگه میزنید که مثلاً من را تخریب کنید !
چقدر گناه داری ? !
زیزیگولو
۲۶ بهمن ۱۳۹۹یاریسGR امسال خیلی سرو صدا به پا کرده
[AMIN_TROFEO
۲۶ بهمن ۱۳۹۹من گلف GTI رو بیشتر دوست دارم
طراحیش یه عنوان یک هاچبک عالیه
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دقیقاً زیزیگولو جان
فکرش را میکردم توپ باشه ، ولی نه اینقدری که بزرگان را اینطوری به چالش بِکِشه !
کی فکرش را میکرد ، روزی یاریس به سر زبانها بیوفته ? .
تویوتا با این کارِش بد تیکهای انداخته به مُدَعیهای جهانی !!!
افشار
۲۶ بهمن ۱۳۹۹تو فضای مجازی پان ترک و پان فارس دیدیم ولی مثل اینکه نوید هم پان تویوتا هست !!!!!!!
افشار
۲۷ بهمن ۱۳۹۹البته قصد توهین به نوید و سلمان رو ندارم اما سلمان هم پان هیونداییست????
Ali
۲۷ بهمن ۱۳۹۹الانشم در حد بزرگان نیست و بنز و فولکس واگن و فورد از همه نظر بهتر از تویوتا هستن نهایتش خیلی زور بزنه با سری ان هیوندای رقابت کنه.
داود
۲۶ بهمن ۱۳۹۹مگه میشه ؟مگه داریم؟این یاریس کی میاد ایران؟
Ahmedreza2002
۲۶ بهمن ۱۳۹۹احتمالا هیچ وقت?
میثم
۲۶ بهمن ۱۳۹۹❤❤❤ LOVE TOYOTA ❤❤❤
Aref.Genial
۲۶ بهمن ۱۳۹۹چطوری جون دل؟ همش طرفداری تویوتا می کنیا
من هر صفحه که در مورد تویوتا باشه اصلا بازش هم نمی کنم اینجا هم بخاطر نیسان اومدم.
میثم
۲۶ بهمن ۱۳۹۹طرفداری نمیکنم
فقط دوسش دارم
اتفاقا اگه دقت کرده باشی خیلی جاها هم ازش انتقاد کردم
مثلا تو پستهای تسلا و سیستمهای خودران همیشه گفتم تویوتا کند عمل کرده و عقب افتاده.
ولی نباید دست کمش گرفت
ツSAMURAIツ
۲۶ بهمن ۱۳۹۹واقعا باورم نمیشه ?
دلم میخواد ببینم یاریس تو نوربرگرینگ چیکار میکنه
من هر چی سرچ کردم نتونستم تایمی پیدا کنم احتمالا هنوز تو نوربرگرینگ رکورد نزده
میثم
۲۶ بهمن ۱۳۹۹یادش بخیر زمانی که گودزیلا معرفی شد همه کارشناسان تو کف این ماشین بودن
R@m!n
۲۶ بهمن ۱۳۹۹البته این گودزیلا دیگه منقرض شده باید نیسان یه حرکتی بزنه. پاشو پاشو همش داره ادای حال خرابارو درمیاره.
2646
۲۶ بهمن ۱۳۹۹بخش F-sport تویوتا خیلی وقته مرده! یا اگر نمرده، داره توسط یه مشت پیرمرد یا دختر بچه اداره میشه …
gazoo racing یه پسر 19-18 ساله راننده بلد هست که اومده بخش اسپرت تویوتا رو زیر رو کنه! امیدوارم تویوتا اعضای بخش بخش F-sport را عین اعضای تیم لمانز 2016 بریزه بیرون و امکانات شون بده به بخش gazoo racing.
یه ماشین اسپرت، غیر توانایی های فنی باید روح اسپرت داشته باشه و گرنه چسبوندن برچسب F-sport رو ماشین که نشد کار!
R@m!n
۲۶ بهمن ۱۳۹۹F-sport فلسفش رقابت با M-POWER و AMG بود که سر خسیس بازیای تویوتا خراب کرد و تبدیل شد به یه برچسب رو ماشینای گرون تر لکسوس اما gazoo انگار از دهه 80 90 اومده کارای بزرگ با دستای کوچیک نمونش همین فلفل دوست داشتنی.
2646
۲۶ بهمن ۱۳۹۹رامین جان
بخش F-sport تویوتا، از N هیوندا هم پایین تره، چه برسه به Mpower و AMG! خاک بر سرشون با این راندمان شون …
یه ماشین اسپورت، تو هر کلاسی باید غیر از بخش های فنی، یه ارگونومی و روح اسپرت داشته باشه تا بشه از توانایی هاش استفاده کرد و گرنه هیوندا شاسی جنسیس سدان رو کوتاه تر کرد، گیربکس زد اف گذاشت روش، سفت ترین کمک ها رو گذاشت زیرش، ترمز برمبو روش نصب کرد و جنسیس کوپه رو ساخت. اون ماشین نه تو کلاس پونی ها و نه تو کلاس اسپورت های اروپایی جایی پیدا نکرد به نسل دوم هم نکشید.
موتور و گیربکس و شاسی و … قوی مهمه، اما اون نمک و فلفل آخر داستان که رابط کاربری و تنظیمات نهایی هست، یه ماشین اسپورت رو دلچسب می کنه.
R@m!n
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ماجرای تویوتا خیلی شبیه جنرال موتورزه خودشونم نمی دونن می خوان تو کلاس ماشینای پرفومنس باشن یا نه. یه جورایی پر کردن عریضه هست تا بودن تو این کلاس. نمونش سوپرا، کوروت، کامارو، بخش F-sprot، کادیلاک سری CTS
2646
۲۶ بهمن ۱۳۹۹رامین عزیز
دوستانی که ناراحتن چرا تویوتا تو جی تی 86 و سوپرا صرفا مادرخرج بوده و این ماشین ها اصالت ندارن، اگر بدونن یه راننده تستر درست و حسابی تو شرکت تویوتا/لکسوس نیست که ماشین ها رو تست کنه و کمبودهای بخش اسپورت شون رو بهشون بگه، خوشحال هم میشن که این دو ماشین رو تویوتا نساخت که گند بزنه به اسم شون …
تو همین پست یه مقایسه ای بین Lexus NX300h Fsport با BMW X4 M-package صرفا تو بخش ارگونومی اسپرتی کابین انجام میدم که هم منظورم رو از عملکرد افتضاح بخش اسپورت تویوتا برسونم و هم به نوعی پاسخ ماهان خان رو تو مقایسه حال و هوای این دو تا ماشین داده باشم.
از لحاظ فنی و پرفرومنس که مقایسه شون خنده داره … با اینکه خودم یه تویوتایی دو آتیشه هستم ولی تویوتا تو این زمینه واقعا افتضاح هست!
mahan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹2646 جان.عزیز دل برادر فکر کنم سوتفاهمی شده منم هم عقیده ام با شما و من هم که مقایسه ای که امروز کردم گفتم ان ایکس به پای ایکس فور نمیرسه!من نسخه قویتر ان ایکس سیصد هیبرید یعنی ان ایکس دویست رو داشتم الانم ایکس فور وقتی میگم دیستش به پای ایکس فور نمیرسه سیصد که اصلا فکرشم نمی کنم.من خودم فن تویوتا هستم ولی هیچ وقت به پای بنز و بی ام و نمی رسه وجی تی 86 و سوپرا از نظر من یه ماشین تجاری هستش که مثلا سبد کارخونه تویوتا کامل تر باشه وگرنه چیشون اسپورته؟ من خودم اولین بار رانندگی بدون گواهینامه رو با بنز کپل پدربزرگم شروع کردم که یواشکی باهاش میرفتم بیرون از اون موقع افسار عشق المانی ها بر گردنم اویخته شد!
2646
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ماهان جان
من قصدم بحث یا نفی نظرات شما نبود، اونجا قول دادم منظورم از حرف هام در مورد ضعیف بودن ارگونومی اسپورت لکسوس رو توضیح بدم، اینجا دوباره همون موضوع شد، گفتم یه کاسه کنم کامنت ها رو. و گرنه عزیز دلم، شما و همه بچه ها هر نظری، در مورد هر خودرویی داشته باشین، برای من محترمه. حتی اگه یه روزی خودمم ماشین ساختم و به نظرتون آشغال بود، بازم محترمه.
در مورد قوی تر بودن ان ایکس توربو، حق با شماست منتها من گفتم این ماشین تو حالت رولینگ بین سرعت 60-70 تا حدود 130-140 واقعا بی نظیر راه میره؛ به شرطی که قبلش باطری های هیبرید رو پر کرده باشی، شمع ماشینت خوب باشه، بنزین سوپر داشته باشی و قبل از استارت دور موتور رو بالا نگه داری؛ می تونه پا به پای ایکس فور، ان ایکس توربو، تلیسمان، 528 و … راه بیاد.
تو شمال به خاطر بالا رفتن تراکم اکسیژن عملا توربوها خاصیت شون کم میشه، بنزین افتضاح و رطوبت بالا رو هم اگر لحاظ کنی، می تونم ادعا کنم تو شمال ان ایکس هیبرید، ایکس فور رو تو رولینگ بین 140-70 کیلومتر بر ساعت شکست میده.
حالا انشاالله شما اون مازراتی که دوست داری می خری، منم با 528 کاستومایز شده خودم میام و نشون میدم که بی ام و یعنی Sheer Driving Pleasure! مازراتی که هیچ، بوگاتی بولاید هم در حد و اندازه 528 نیست …
(شوخی)
mahan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹اقا جدا ما خوش حال میشیم خودرو بسازی.از بحث های فنی که می کنی معلومه تو این حوضه سررشته داری.ما عشقشو داریم شما علاوه بر عشق سررشته شو.خیلیم عالی میشه مثل رضوانی مام پزتو میدیم میگیم رفیقمون خودروسازه
راجب مازراتی جی تی اس هم که فقط تو ایران خاص هستش وگرنه مکه فاضله و مدینه مکرمه نیستش!من هنوز دلم پیش cls63 خودمه دو میلیون و هفتصد روبل خریده بودم منتها تخصص اورال و مکسیلوفیشال سرجریم تموم شد مجبور شدم برگردم و یارو هم میدونست که باید برگردم دو میلیون و سیصد و خورده ای روبل ازم خرید که با پول خونه همه رو به دلار تبردیل کردم هنوز دارم حساب میکنم سرم چه قدر کلاه گذاشتن.
ولی بی تعارف گفتی شمال ما اصلا درگ نزاشته درمقابل شما باختیم یه جوری شده من نصف ماه تهرانم نصف ماه انزلی راهی نیست تشریف بیار یکم بد بگذره.
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۳۹۹آقای ۲۶۴۶
شما که زیاد جوش میاری !
مگه میشه ماشین هیبرید را زد به برق که بخواد شارژ بشه و شتابش خوب باشه !
بقیه موارد هم که خودمان میدونیم که اگر بنزبن سوپر باشه یا شمع نو باشه و…
در ضمن در شتابnx چه توربو و چه هیبرید ، در یک سطح هستند !
که در سرعت بالای ۱۰۰تا این توربو هست که هیبرید را شکست میده !
من نمیدونم این حرفاتون را از کجا در میاری و با اعتماد به نفس تمام هم جوش میاورید !
در ضمن ، فلسفهی تولید لکسوس اول لوکس بودن هست و اصلاً نمیشه با bmw آلمانی و X4 مقایسهاَش کرد که اسپرت بودن و پرفورمنس بالاتر هدفش هست که حتی تو بحث شتاب هم لکسوس را میخوره !
من خودم انتخابم nx هست و سال ۹۶ خریدارش بودم که بنا به دلایلی که قبلاً گفتم ، نخریدمش ولی عاشق طراحیش شدم و هستم ، اما به درد کشور ما نمیخوره با این وضع کیفیتی بنزین و خدمات !
شما کلاً انگاری دعوا دارید تو کامنتاتون !
2646
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دوست نوجوون من
تو جواب کامنت های بالات، نوشتم با دست پس می زنی، با پا پیش می کشی؛ دیدی خودت دلت می خواد بهت تیکه بندازم!
من عکس BMW X4 و Lexus NX300 خودم رو تو پست بعدی گذاشتم، بغل مانیتورشون هم آخرین مطلب پدال رو تو گوشی اسکرین کردم که هم معلوم بشه عکس ها کی گرفته شده و هم عکس ها برای پدال واترمارک بشن.
وقتی ماشین هیبرید نروندی، معلومه که اصطلاحات ساده شون رو نمی فهمی و برات عجیب هست! جالب داستان اینه، تو که دستت به ماشین هیبرید نخورده، تو پست هزینه های نگهداری خودروهای لوکس می نویسی ماشین های هیبرید 3 سال دیگه کارشون تموم هست و به همه پیشنهاد میدی که یه تویوتا ساده بخرین …
آخه پسر خوب، تو که این ماشین رو نروندی، چرا با ادعاهای کسی این ماشین ها رو روزانه می رونه، رد می کنی؟ بخوای زیاد دست و پا بزنی، یه عکس از پارکینگ خونه میزارم که ماشین های خانواده کنار هم پارکه، یهو تمام ماشین هایی که ادعا کردی و می خوای ادعا کنی رو تو یه قاب ببینی …
تو حتی متوجه نمیشی وقتی دارم آپشن M-package بی ام و رو با F-sport لکسوس مقایسه می کنم، منظورم چیه؛ اومدی در مورد کلاس خودرویی با هم حرف می زنی؟
در ضمن مخاطب من ماهان بود که می بینی اتفاقا با هم رفیق هم شدیم؛ بعد تو میگی لهنت بد هست؟ برو عزیزم، برو دیر وقت هست. شبت خوش
2646
۲۶ بهمن ۱۳۹۹مخلصم ماهان جان
والا تو خودروسازی، من بتونم یه پیچ طراحی کنم، کلاهم رو میندازم بالا.
بنز هم ماشین های فوق العاده ای داره، متاسفانه تو ایران مدل هایی کمی ازش وارد شده ولی خاطرات خوبی از E350، C200، ML350 و S500 دارم اما واقعیت بیشتر طرفدار BMW و آئودی هستم تا بنز. بنز بمونه برای دوران پیرمردیم …
اما cls63 شما، جواهر بوده؛ پیر و جوون نمیشناسه لامصب!
در مورد شمال هم، اتفاقا چند تا پروژه ویلاسازی هم تو شمال دارم. این چند روز به خاطر کرونا تو خونه بستری بودم، سر پا که بشم، زیاد شمال میام برای سرکشی کارها. حتما یه قرار می گذاریم عزیزم.
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۳۹۹خدا به شما بیشتر ببخشه !
یه چندتا عکس هم بگذارید ما با خودروهای سوپراسپرتتان بیندازیم تا شاخ شویم !
حالا دیگه مطمئن شدم چیزی از ماشین نمیدونی و فقط اِدعای دانستن میکنید !
اون مقاله که میگی گفتم تا ۳ سال دیگه هیبریدها به خرج میوفته ، هنوز متوجه نشدید که بحث خراب شدن نیست ، بلکه بحث هزینههای گران خدمات بخصوص خرید باتریها و نو کردن باتریهای هیبریدیها هست که به پول امروز حدود ۱۵۰ میلیون در میاد !
هزینههای دیگرَش پیشکش !
چقدر بدبخت هست کسی که بخواهد به حرف من یا شما گوش بده و بره خودروهای مورد نظر ما را بگیره اما عقل نداشته باشه که ببینه از خودرو چی میخواهد و هدفش از خرید چی هست !
بارها و بارها توضیح دادم که چرا میگویم بهترین خودروی وارداتی در ایران تویوتا هست و اگر نه که همهی ما دوست داریم بنز S سوار شویم !
شما nx هیبرید دارید و تجربشو دارید ، اما کِتمان میکنید که این خودرو پس از ۵ تا ۷ سال نیاز به باتری داره و هزینههای خدماتی قطعاتیش از بقیه حساستر و گرانتر هست !
شما پولداری و دلتون نمیسوزه برای پولتون ، برعکس من که برای استفاده خودرو در ایران اولبن گزینهی انتخابیم کیفیت بالا به همراه استهلاک پایین و تا سالها بدون دغدغه رانندگی کردن هست !
و در آخر
شما یاد بگیر نقد کنی و نه جوگیر بشی با غرور کلاس رفاقت و خودروهایت را بگذاری که سریع جوش بیاورید !
دنیای معرفتی ما با شما زیادی فاصله داره !
من هنوز پس از چند سال فعالیت در پدال نگفتم امروز چی سوار میشوم که بخواهم اثباتش هم بکنم ، مگر اینکه قبلاً داشته و فروخته باشمش !
از موتور و پراید گرفته تا انواع کرهای و ژاپنی !
اما انگاری شما احساس شاخپنداری مینمائید که گویی با فَخرفروشی اِرضاء میشوید !
این هم یکی دیگر از فرهنگهای چشموهمچشمی در ایران که به جای صحبت کردن ، داراییاِشان را به رُخ میکشند و سریع قضاوت همهچیز دانی میکنند !!!
2646
۲۷ بهمن ۱۳۹۹دوست نوجوون با معرفت و خاکی!
دو تا نصیحت پدرانه برات دارم:
1. وقتی تایم ادیت یه کامنت 20 خطی ات تموم شد، 10 ثانیه بعد خودت رو لایک نکن! دیگران می فهمن که خودت لایک کردی!
2. اگر هنوز به سنی نرسیدی که بتونی بعد از گفتن دیگه جواب تون رو نمیدم، حرف نزنی، هیچ وقت نگو! تو کمتر از 1 ساعت حداقل 4 تا کامنت به من جواب دادی …
باقی حرف هات شهین مهینه پسر خوب؛ امیدوارم روزی سوار این ماشین ها بشی. اون روز حتما یادت میاد چی این روزها می گفتی و ناخودآگاه یه لبخند روی لبت میشینه. به جای وقت گذاشتن برای جواب دادن به من، برو تلاشت رو بکن که اون روز زودتر برسه …
در ضمن یادت باشه، منی که حتی اسم کوچیکم رو اینجا نگفتم هدفم دیده شدن و به رخ کشیدن اموالم نیست ولی کسی که پست خودش رو لایک می کنه تا تعداد لایک هاش بالاتر بره، احتمال زیادی داره که عقده حقارت داشته باشه!
NAVID۰۰۹۸
۲۷ بهمن ۱۳۹۹چه جالب
این همه مثل جریان تئوریه آشپزخانهی تویوتا ، اومده به لایک و دیسلایکها گیر داده که من برای خودم را لایک میکنم !
از پدال خواهشمندم تمام لایک های چندسالهی پدال را اختصاص بده !
در مورد شهین و مهین درست میفرمایید !
حتماً به حرف شما گوش فَرا خواهم داد تا مثل شما خارجی و لوکس سوار شوم ، البته فعلاً پولم به خرید گیوه هم نمیرسه و ایشالاه اگر پولدار شدم ، میروم تو پارکینگ مردم با چندتا ماشین لوکس عکس میاندازم و با کرایه کردنشون عینک بالا میاَندازم !
تو این چند روز ببین چندتا کامنت گذاشتی با چندتا سوتی از نشناختن هیبریدیها با اینکه اِدِعاشو داری و دیگران را محکوم میکنی و یا قضیهی مزایا و معایب راوفور که فقط میخواهی وانمود کنی ما هم هستیم ، باشه آقا ، شما هم هستید ، بر منکرش لعنت !!!
پدال لطفاً یادتون نره لایکهای من را به دیسلایک تبدیل و برای ایشون فقط لایک لایک کنید !
2646
۲۷ بهمن ۱۳۹۹تو مگه نگفتی: البته که دیگر جواب جنابعالی را نمیدهم ، چون پشت واکنش کامنت شما نسبت به من ، نِیَت تخریب پنهان شده و نه نقد ، پس بِدرود از پاسخگویی به جنابعالی !
تو رو خدا یکی استفاده از ایموجی ها رو به من یاد بده، این کامنت باید 50 ایموجی خنده اولش می زدم!
عزیزم، مگه قرار نبود جواب من رو ندی؟ 10 تا کامنت هم گذروندی ها …
اصلا سن رو بی خیال، پسری واقعا؟
تو دلت باهام قهری اما بیشتر از همه داری باهام حرف می زنی! این قدر از خدا و پیغمبر مایه می گذاری تو پست هات، گناه نباشه با یه مرد این قدر حرف می زنی!
منتها این حرف ها رو بی خیال، مگه شما پی به اشتباهات من تو کامنت هام نبردی؛ پس چرا اون کامنت ریپلای نمی کنی و با دلایل علمی به همه نشون بدی که چقدر من بی سوادم؟
2 تا ماشین رنت کنم برای عکاسی یه کامنت که فقط اینجا به شما نشون بدم منم هستم؟ بعد هیچ کدوم تون حتی اسم کوچک من رو نمی دونین! این نظریه نشون دهنده عقده حقارت من نیست، بیشتر نشون دهنده اختلال شخصیت پارانوئید شماست …
اگر این قدری که برای نوشتن این حرف ها وقت گذاشته بودی، برای مطالعه ساختار هیبرید وقت گذاشته بودی، معنی کامنت های من رو فهمیده بودی….
mahan
۲۷ بهمن ۱۳۹۹2646 جان انشالله زودتر خوب بشی کاری چیزی خواستی بگو.من تو شمال چون خودم هم تو ساخت و سازم اشنا بتن و ارماتور و کارگر هر چی خواستی میتونی با بهترین قیمت رو من حساب کنی.خواستی دوستان (حاج رحیم خوش اندوخته.امین تقی پور .امیر رضایی)و خیلی از دوستان هستند.در ضمن خوش حال میشم از پروژه ماهان مال من تو منطقه ازاد دیدن کنی.یه مرکز خرید برند و سرگرمی و سینما دارم میزنم اگه خدا بخواد پایان امسال افتتاح میکنمش.و بعد بریم 10 هکتار زمین منطقه داریم شاید افتخار همکاری پیدا کردم.اخه می خوام کم کم شروع کنم دهکده بزنم.
2646
۲۷ بهمن ۱۳۹۹به به ماهان جان
باعث افتخار هست عزیزم؛ حتما میام.
هم برای دیدن خودت، هم برای شاهکارت، هم برای درس یاد گرفتن
انشاالله که با سلامتی و دل خوش، خیلی زود افتتاح بشه و شیرینی اش رو بخوریم.
کرونا لامصب از ما دست بکشه، حتما میام عزیزم
mahan
۲۸ بهمن ۱۳۹۹باعث افتخار ماست برادر هروقت اراده کردید قدم روی چشم ما میذارید
mahan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹f-sport اگه همین طوری ادامه بده باید با جی تی لاین کیا مقایسه کرد و مسخره اش کرد.
جالبه میتونید برید ببینید f-sport اومد روی لکسوس rx350 دستکاری کرد 6 دنده رو کرد 8 دنده ولی نه تاثیری روی مصرف داشت و نه رو سرعت تازه شتاب هم 2.0 ثانیه کاهش یافت!!!!
ツSAMURAIツ
۲۶ بهمن ۱۳۹۹اینطور که از خبرا معلومه f sport هم میخواد زیرو رو بشه
لکسوس IS F , LC F , LS F تو راهن
mahan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹به به چیلی تند تویوتا جالبه برام و اینکه ایول به دل و جرئت راننده که با همچین ابعادی چه دل و جرئتی داره رانندگی
امیرحسین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹بریییییید کنار تویوتا وارد میشود??????
دوستان یه چیز خیلی واسم عجیبه:
تویوتایی که خیلی نسبت به سیستم پورخوران و الکتریکی مقاومت کرد حلا هم رو به توربو آورده و هم الکتریکی،هم حجم کم میکنه و هم تعداد سیلندر؛درحالی که فوردی که پرچم دار آفرودش برخلاف تویوتا ۶ سیلندر بود الان شده ۸ سیلندر از اون ور تویوتا شده ۶ سیلندر،تویوتا حجم کم میکنه ولی فورد موستانگ کرده ۶.۸ لیتر و سری F رو واسش انجین ۷.۳ گذاشته،فوردی که خیلی زودتر از تویوتا سراغ سیستم پرخوران رفت،تویوتااااا داری به کجا میری،تو هم مثل تسلا رو هیدروژنی مقاومت کننننن.
دوستان درسته تسلا خودروی خوبیه؛ولی فقط تو مسائل برقی نه تو بقیه اجزای ماشین،تویودا راست میگفت که اگه تسلا یه غذایی رو اختراع کرده ما آشپرخونه و سرآشپزشو داریم،چرا؟چون جایی معلوم میشه که تسلا ماشیناش بی کیفیته ولی تویوتا خدای کیفیته
خدای کیفیتو ماندگاریو دوامو استهلاک
تویوتا با یاریس نشون داد سرآشپز و آشپزخونه داده
وای اگه این یاریس تیون بشه،اگه هنسی تیونش کنه
مطمئنا اگه تویوتا واسه یاریس ۴ سیلندر و ۲لیتری میذاشت ۱۰۰درصد اونو از آمگ a45 s قویتر میساخت یا حتی از پیشرانه ۲ لیتری ۶۰۰ اسبی بی ام و،اگه هیبریدی یا پلاگین هم بود که اصلا پامیذتشت به قلمرو سوپرکاها،
زنده باد تویوتا
امیرحسین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹اون موقع اونا رو شکست میداد نه سیویکو
دیگه رسما واسه خودش هرکولی میشد
امیرحسین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹تازه لکسوس هم مثل تویوتا عمل میکنه در حالی که باید مثل بقیه لوکس ساز ها موتور وی ۱۲ داشنه باشه نه اینکه بیاد موتور وی رو برداره بجاش وی ۶ بزاره
امیرحسین
۲۸ بهمن ۱۳۹۹منظورم از وی ،وی هشت هست
یادم رفت ۸ رو بردارم
2646
۲۶ بهمن ۱۳۹۹امیر حسین جان
چون برق و هیبرید و موتور سبک وزن توربو، یه ترکیب فوق العاده است که توی پست (تأیید رسمی استفاده از پیشرانهٔ ۴ سیلندر هیبریدی در مرسدس C63 جدید) راجع بهش صحبت شد. متاسفانه هر کاری می کنم نصفه دوم اون کامنتم نمیاد و گرنه نقش هیبرید رو هم توضیح داده بودم و اینکه چقدر می تونه یه رانندگی با موتور درون سوز رو لذت بخش کن.
امیرحسین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹سلام دوست گرامی
بله
الان رفتم خوندم مطلب جامعی نوشته بودید
تشکر?
Ali
۲۶ بهمن ۱۳۹۹استهلاک و کیفیت اصلا ربطی به توانایی های خودروساز نداره که اینو میزنی به نامش روسیه هم میتونه باکیفیت ترین خودروهای جهان رو تولید کنه ولی سرمایه گداری میخواد و مدیریت هزینه ها که اینم ربطی به برتری کمپانی ها نداره یه چیزی رو گرفتی دستت همش جار میزنی ولی حقیقت ماجرا نمیدونی چیه آشپزخونه هم همون سرمایه گذاری و برنامه ریزی تولیده اصلا ملاک های برتری رو نمیدونی اگه بدونی الکی سنگ تویوتا رو به سینه نمیزنی برتری با پیشرو بودن تو طراحی و علم و تکنولوژی ها و تحقیق وتوسعه بخش های مختلفه که اونم هرکمپانی تواناییش رو نداره مگر کمپانی مثل بنز یا بعضی شرکت های امریکایی که اینها از همه نظر بهتر از تویوتا هستن.
امیرحسین
۲۸ بهمن ۱۳۹۹Ali جان،ربطی به خودروساز نداره؟!!!!!
راس میگی.!!!!!!!
اگه اون جوریه که پس ZF و بوش آلمانی اند و براچی ماشینای آلمانی اون کیفیت و استهلاک ماشینای ژاپنی رو ندارند(لبته همه میتونن از هر شرکتی استفاده کنند)
جوابتونو دوست عزیز دوستان با دیسلایک ها دادند
Amir
۴ اسفند ۱۳۹۹علی آقای محترم
کشیدن قدرت از ماشین هم به تنهایی هنر نیست !
این طوریه که ماشینو میدی دست چند تا بچه تیونر و میتونن چند صد اسب بخار از ماشین بکشن .
الان خیلی از خودروسازا میخوان با تکنولوژی معمولی خودرو ، کیفیت بالا هم کنارش بیارن که نمیتونن ، چون عملا واسشون غیر ممکنه
به نظرم وقتی این دو رو در کنار هم میاری هنر کردی ، که ب ام و و تویوتا هر کدوم تو این نسبت قدرت و کیفیت یکی از بهترین ها هستن ( کیفیت بالا در کنار پرفورمنس معمولی تویوتا و کیفیت معمولی و پرفورمنس بالای ب ام و)
ب ام و و تویوتا هر دو کارشون درسته و همکاریای اخیرشون هم به نظرم پوشوندن ضعف همدیگه اس ( ضعف این یکی نقطه قوت طرف مقابله ! )
datsun
۲۶ بهمن ۱۳۹۹من که باورم نمیشه نیسمو یکی از بهترین رکوردهای نوربرگ رینگ رو داره.
امیرحسین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نیسمو اسکای لاین!!!
datsun
۲۶ بهمن ۱۳۹۹اسکای لاین ها r32 r33 و r34 هر کدام یک بار رکورد نوربرگ رینگ رو شکستن و همین gtr نیسمو هم یک بار رکورد نوربرگ رینگ رو شکست الان هم رکوردی که ثبت کرده هنوز بعد از چند سال جز بهترین رکوردهاس.
ツSAMURAIツ
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دقیقا
GTR نیسمو رکورد ۷ دقیقه و ۸ ثانیه تو نوربرگرینگ رو داره که هنوزم سریعه
مطمئنم نسل جدید دوباره رکورد نوربرگرینگ رو میشکنه
Benz
۲۶ بهمن ۱۳۹۹شاهین ژاپنی……
جناب ایکس
۲۶ بهمن ۱۳۹۹فلفل نبید چه ریزه … بشکن ببین چه تیزه
Ali
۲۶ بهمن ۱۳۹۹کوچولوی بازیگوش
پایدار
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دعای خیر لکسوس LFA پشت سر این فسقله.
T.C.B.K
۲۶ بهمن ۱۳۹۹یاریس GR = زشت اما قشنگ!
ضعیف اما پر قدرت !
ساکت ولی شلوغ میکنه!
کلا به یاریس GR نمیخوره که اینقدر قوی باشه. ولی خیلی خیلی قوی هست.
قیمتشم خیلی خوبه.
در کل شاهکاره…
AliREZA
۲۶ بهمن ۱۳۹۹واقعا gtr دیگه واقعا پیر شده نیسان فک کنم پول نداره اون رو به روز کنه ببین چقد قوی هست که هنوز با این سنش توانایی رقابتش رو از دست نداده