هرگز فکر نمیکردیم روزی بیاید که تویوتا کمری ظاهر زیبایی داشته باشد اما جدیدترین نسل این خودرو تمام پیشبینیهای ما را به هم ریخت! این خودرو از نظر طراحی چندین قدم جلوتر از نسلهای پیشین است.
تویوتا به همه اعلام کرده که مشتاق است خودروهای جذابتری بسازد و به همین خاطر نسل جدید کمری احساسبرانگیزتر و باابهت تر از هر زمان دیگری میباشد. در واقع این خودرو به حدی باابهت و جذاب است که میتوان فکر کردن به نسخههای پرفورمنس لکسس را فراموش نمود.
البته یکی از تیونرهای ژاپنی با نام آرتیسان با خود فکر کرده میتواند این خودرو را جذابتر از همین چیزی که هست بکند؛ و ما هم میتوانیم بر این مطلب صحه بگذاریم.
آرتیسان برای کمری اسپلیتر جلوی سفارشی، رکابهای جانبی و دیفیوزر عقب جدیدی طراحی کرده است. این قطعات به همراه اسپویلر کوچک روی صندوق، اسپویلر فیبر کربنی روی سقف و یک دست رینگهای OZ ریسینگ ظاهر متمایز و هیجانانگیزی ایجاد کردهاند. خودرویی که در تصویر مشاهده میکنید از چهار خروجی اگزوز بهره برده و خب به نوعی ما را به یاد فراری کالیفرنیا هم میاندازد!
این قطعات بهصورت جداگانه هم عرضه میشوند اما اگر مشتریان خواهان پکیج کامل باشند میتوانند آنها را یکجا بخرند. البته که خرید یکجای آنها توصیه میشود چراکه فقدان حتی یک قطعه باعث ایجاد ظاهر عجیب و ناهمگونی خواهد شد.
تیونرهای ژاپنی زیادی وجود دارد که در دستکاری ظاهر خودروها زیادی روی میکنند اما به نظر ما کار آرتیسان در خلق تویوتا کمری جذاب خوب بوده است.
امیر
۷ اسفند ۱۳۹۷چه نازه
H
۷ اسفند ۱۳۹۷رقیب نداره
شاهین
۷ اسفند ۱۳۹۷تویوتا با کمری جدید گل کاشت واقعا.
هیچ دلیلی برای ول کردن این خودرو و خرید رقبا و همچنین کراس اوورها وجود نداره.
چراغ های عقبش فوق العاده اس از نظر من.
مانی
۸ اسفند ۱۳۹۷اتفاقا خیلی راحت میشه اینو ول کرد آکورد خرید
NAVID۰۰۹۸
۷ اسفند ۱۳۹۷چه ماشینِ نازیه این کمری
شاهین جان ، کسی که بخواد کراس اوور بخره ، میره داداش بزرگه کمری ، یعنی راو۴ را میخره .
Mohamad
۷ اسفند ۱۳۹۷نویدجان کمری داداش بزرگتره راو4 باید باشه چون قدمتش یه خرده بیشتره ?
رامتین
۷ اسفند ۱۳۹۷ضمن اینکه کمری طولش هم 20-30 سانتی بیشتره. والا مفهوم بزرگتر بودن را ملت به ارتفاع در نظر می گیرند، در حالیکه طول خودرو هم بسیار مهمه. عرض آنچنان مهم نیست، چرا که عرض اکثر خودروها تقریبا برابره. بنابراین اصلا نباید گفت راو4 بزرگتر از کمریه. خیلی بخوای مهندسی برخورد کنی باید حجم فضای هندسی شکل گرفته روی خودرو را حساب کرد.
شاهین
۷ اسفند ۱۳۹۷ول کردن همچین ماشینی و خریدن کراس اوور یه خیانت محسوب میشه!
تو یه جاده ی پر پیچ و خم سدان ها حکمرانی خواهند کرد…
Mohamad
۷ اسفند ۱۳۹۷فوق العادست
من لذت میبرم از دیدنش امیدوارم رکورد فروش خودشو بزنه
حسین
۷ اسفند ۱۳۹۷قشنگ تر شده!
رامین
۷ اسفند ۱۳۹۷حس ژاپنی های دهه 90 داره خیلی اسپرت در عین حال شیک و جذاب
امیر
۷ اسفند ۱۳۹۷بهترین تناسب تو این کلاس کمری جدید پیشرانه و زیبایی و طراحی خوب مخصوصا داخلی خیلی مدرن شده
امین
۷ اسفند ۱۳۹۷عالی بود . عالی تر شد
ADAK
۷ اسفند ۱۳۹۷با این تیون جوات نشده ؟!
تورج
۸ اسفند ۱۳۹۷البته تویوتا ماشین اسپورت داره و اسپورت کردن کمری، به نظرم لازم نبود. قیافه کلی ماشین خیلی بهتر شده ولی ارتفاع کم کف ماشین، مخصوصا روی چرخها دکور ماشین رو خراب کرده. به هرحال دست آرتیزان درد نکنه.
منتظرم یکی پیداشه، یه دیزاین ماسل کار به کمری بده، شاید جذاب بشه!
یاس ی
۸ اسفند ۱۳۹۷بابا دمت گرم، دیگه انگ جذاب نبودن بهش نمیچسبه.
این تیون خیلی زیباش کرده. عجیب به دلم نشست.
Mahmood
۹ اسفند ۱۳۹۷یه دونه سدان مثل این کمری به صدتا کراس اوور و شاسی بلند ارزش داره.
از هر نظر لذت رانندگیشون یه چیز دیگست.