آن دسته از مالکان ژاپنی تویوتا C-HR که خواهان استایل گیراتری هستند تیونر داخلی شرکت یعنی TRD به همراه Modellista طیف نسبتاً کاملی از گزینههای سفارشی سازی را عرضه کردهاند.
بخش توسعهی مسابقهای تویوتا دو پکیج مختلف را برای C-HR تدارک دیده که هر دو پکیج از عناصر منحصربهفرد تشکیل شده که در ترکیب با یکدیگر نمایی متمایز را ایجاد میکنند.
اولین پکیج با نام استایل گیرا دارای سپر جلوی جدید با LED های روز روشن است. به علاوه در این مدل شاهد دیفیوزر عقب جدید، رکابهای جانبی متفاوت و اسپویلر لبهای روی درب پشتی نیز هستیم.
دیگر عناصر در دسترس برای این خودرو عبارتاند از پوششهای صندلی اسپورت، کنترل سیستم تعلیق، سیستم پایش فشار باد لاستیکها، دکمه استارت/استاپ و محافظهای دستگیرهی دربها.
اما عناصر بازنگری شدهی ارائه شده توسط Modellista کمی چشمگیرتر به نظر میرسند. پکیج Elegant Ice Style دارای برخی از جزئیات کرومی، سپرهای جلو و عقب سفارشی و رکابهای جانبی جدید است.
فرشاد سجادیان
۱ دی ۱۳۹۵“استایل نهایی” از همشون زیباتر و هماهنکتره. . .
C-HR اونقدر خوشچهره هست که نیازی به بادیکیت نداره
رامتین
۱ دی ۱۳۹۵فقط قدرتش کمه. انگار 120 اسب و یه نسخه 142 اسبی فقط داره. امیدوارم نسخه های بالای 200 اسب هم عرضه شه.
N.I.M.A
۱ دی ۱۳۹۵به نظر من چهره استوک این ماشین مثل سری جدید خودروهای لکسوس بدون تیونینگ به قدری اسپورت و خوش بُرِش هست که نیازی به بادیکیت نباشه …
آرمان
۱ دی ۱۳۹۵دیوونتم اتم اتم
سامان اذری
۱ دی ۱۳۹۵خیلی خوشگله بدون نقص
شاهین داش تو ترجمه قسمت اول TRD رو به اشتباه TDR نوشته شده
یوسف
۱ دی ۱۳۹۵من اون طرح زرد رو بیشتر می پسندم، اون یکی زیادی ظاهر ماشینو شلوغ کرده.
elemento
۱ دی ۱۳۹۵خود ماشین به اندازه ی کافی زیبا هست…
الان شبیه ماشین اسباب بازی شده.
nima
۲ دی ۱۳۹۵خدا وکیلی ما ایرانیا از نظر خودرو انگار تو عصر حجر زندگی میکنیم
faramarz
۲ دی ۱۳۹۵خیلی خوبه
ASA
۲ دی ۱۳۹۵چراغای عقبش
میدونید
توهین نمیکنم
ولی یا هوندا یه کاری کرده
یا تویوتا
ارسلان
۲ دی ۱۳۹۵عقبش کپی محض از honda civik type r.
F.A
۲۷ اسفند ۱۳۹۵مدیران محترم ایرتویا، لطفأ CHR را با موتور قوی تر و حداقل 140 اسب بخار وارد کنید تا بتواند جوابگوی وزن 1460 کیلوگرمی آن شود؟! واقعأ موتور ۱۲۰۰ سی سی با قدرت ۱۱۵ اسبی برای CHR خیلی ضعیفه؟! حیف نیست ماشین به این خوبی با این موتور ضعیف.؟!.