لیبرتی واک برای تولید کیتهای بدنه دیوانهوار برای خودروهایی همچون لامبورگینی اوراکان و نیسان GT-R شناخته شده اما به نظر میرسد این شرکت به خودروهای آفرود نیز علاقه دارد. این تیونر ژاپنی اخیراً کیت بدنه خود برای تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ را با همکاری کمپانی اسفر لایت معرفی کرده است.
این اولین باری نیست که شاهد تولید کیت بدنه جدید برای لندکروزر جدید هستیم زیرا قبلاً شرکتهای مودلیستا و والد هم پکیجهای مشابهی را معرفی کرده بودند. همانند تیونرهای یاد شده، لیبرتی واک و اسفر لایت تغییراتی در سپر به وجود آورده و از چراغهای LED بیشتر استفاده کردهاند. البته تغییرات رخ داده در سپر شاید باعث محدود شدن زاویه حمله این شاسیبلند شود اما لیبرتی واک گفته این طراحی باعث بهبود آئرودینامیک لندکروزر جدید شده است.
نشان تویوتا نیز جای خود را به نوشته لیبرتی واک داده است. در پروفایل جانبی این خودرو نیز گلگیرهای پهن با عناصر یکپارچه و رینگهای جدید دیده میشوند که اگرچه ابعاد آنها خیلی تغییر نکرده اما بهطور قابلتوجهی پهنتر از رینگهای استاندارد لندکروزر هستند. در بخش عقب نیز دو اسپویلر در بالا و پایین شیشه جلو بکار رفته و سپر نیز تغییراتی داشته و دو خروجی اگزوز و دیفیوزری جدید به آن اضافه شدهاند.
اولین نمونههای این کیت در سال ۲۰۲۲ به دست مشتریان خواهند رسید. اگر شما مالک یک لندکروزر جدید بوده یا در لیست انتظار آن قرار دارید و میخواهید این کیت را تأمین کنید باید ۱۹,۵۸۰ دلار را برای آن بپردازید.
مسعود
۳۱ شهریور ۱۴۰۰بسیار زشت شده
Reza Waffen SS
۱ مهر ۱۴۰۰از نسخه استاندارد خیلی خیلی زیباتر شده
زیزیگولو
۳۱ شهریور ۱۴۰۰لندکروز جدید حتی تو عکس هم زیبا و جذابه ….. ولی اگر از نزدیک ببینینش و پشتش بشینین بیشتر جذبش میشین و عاشقش میشین
Iman99
۲ مهر ۱۴۰۰من پشتش نشستم خوشم نیومد معمولی بود تو آفرود لبه اورلب سپر عقبش مدام به سنگ ها میگرفت سپر جلو هم چند بار نزدیک بود بشکنه در مقابل اونهایی که جلوتر میگم چیز جالبی نبود از آمار لندکروز های فروشی هم این رو میشد فهمید که خیلی ها میخرن و خوششون نمیاد بعد از مدت کوتاهی میفروشن کلا این رو از جهت مقایسه ای گفتم چون خیلی بهتر از لندکروز رو قبل از اون دیده بوده که احتمالا دلیلش این بوده
قبلا مرسدس جی کلاس و هامر و فورد رپتور رو دیده بودم و هم طبق تجربه خودم و هم از لحاظ علمی و هم تو بررسی های تخصصی مرسدس جی کلاس و هامر و فورد رپتور از همه نظر خیلی بهتر هستن مثلا تو سیستم های آفرودی و سیستم های الکترونیکی و کنترلی آفرود خیلی بهتر هستن تو قابلیت های آفرودی خیلی بهتر هستن و خودشون هم بزرگتر و سنگین تر از اون هستن و کلا تو همه چیز از همه نظر خیلی بهتر هستن و یه چیز سطح بالاتری هستن
امیر
۳۱ شهریور ۱۴۰۰من خوشم اومد ازش خشن و با ابهت شده.
Mohammadreza
۳۱ شهریور ۱۴۰۰بنظرم جالب نیست.
این نوع کیت بدنه ها بیشتر مناسب lx خواهند بود.
لندکروزر باید ساده باشه
ممد ژانگولر
۳۱ شهریور ۱۴۰۰فوق العاده زیبا شده
بهش میاد
انگاری ی ست گرمکن آدیداس تنش کردن ی زنجیر کلفت طلا دورش بندازن میشه رپر 😁
افشار
۳۱ شهریور ۱۴۰۰تفسیر جالبی کردی👍👍😂😂❤❤
ممد ژانگولر
۳۱ شهریور ۱۴۰۰یدونه ایی داداش 🙏
احمدعلی کمالی
۳۱ شهریور ۱۴۰۰با این کیت، قیمتش بیشتر از 100 هزار دلار میشه!
آیا ارزش داره انقدر برای خریدش هزینه بشه؟ چه ماشین های دیگه ای پیشنهاد میدید؟
Ninja
۳۱ شهریور ۱۴۰۰کیت های لیبریتی واک همیشه خاص و تولید محدودن اکثرا
مثلا یه کیت برای جی تی ار بود گرونتر از خود یه جی تی ار
بدون تغییر فنی و داونفورس بیشتر همین
با قیمت اون کیت میتونستی پکیج بالی ۲۰۰۰ اسبی الفا رو روی جی تی ار بندازی
همیشه دوست داشتم یه جی تی ار نیسمو تیونینگ الفا با کیت لیبریتی واک داشته باشم
Iman99
۲ مهر ۱۴۰۰داداش اونهایی که ۲۰۰۰ اسب تیون میکنن کلا بعد از چند بار استفاده موتورش از هم میپاشه و دوباره دباید یه متور جدید بندازن روش کلا چیز قابل استفاده ای نیستن و ساختشون هم کار یه کار خونه نیست واسه همین ارزشی ندارن.
Ninja
۳۱ شهریور ۱۴۰۰زیبا شده خیلی زیبا شده ولی عملا ماشین رو تبدیل خراب کرده و کلا ر…… به ماشین
با اون رینگ و اسپویلر کاپوت فیبر …..
اگه اسپیلر ها رو نمیذاشت رینگ های افرودی بزرگ و وسایل های کاربردی افرود داشت من عاشقش من عاشقش میشدم
زیزیگولو
۳۱ شهریور ۱۴۰۰به نظر من اینم خیلی خوب شده ولی همون فابریک کارخونه بدون کیت بدنه و تیونینگ هم خیلی خوشکله