مرحلهٔ مقدماتی، گروه چهارم، کراساوورهای فول سایز، دوئل سوم
نتایج دوئل قبلی بین هوندا پایلوت و جیامسی آکادیا
مجموع آراء: ۱۲۳۸
آراء جیامسی: ۸۷۷
آراء هوندا: ۳۶۱
پیروز دوئل: جیامسی آکادیا با کسب ۷۱ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
فورد اکسپلورر | سوبارو ایسنت |
فورد اکسپلورر | |
هوندا پایلوت | جیامسی آکادیا |
جیامسی آکادیا | |
تویوتا هایلندر | کیا تلوراید |
؟ | |
فولکسواگن اطلس | مزدا CX-9 |
؟ | |
هیوندای پالیسید | بیوک انکلیو |
؟ | |
نیسان پثفایندر | شورلت تراورز |
؟ |
تویوتا هایلندر
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۹
پلتفرم: TNGA GA-K تویوتا
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: ۸.۳ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۱۲,۲۷۶ دستگاه
فروش پنج ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۲۰,۳۳۴ دستگاه
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی بیرونی جذاب، تجهیزات استاندارد سخاوتمندانه، سیستمهای ایمنی استاندارد زیاد
نقاط منفی: رانندگی کمهیجان، فضای بسیار تنگ صندلیهای ردیف سوم، طراحی شلوغ داشبورد
چکیده: هایلندر با برخورداری از تجهیزات استاندارد فراوان و ظاهر جذاب، خودروی ارزشمندی برای خانوادهها است اما برای جلبتوجه رانندگان حرفهای به جذابیت بیشتری نیاز دارد
کیا تلوراید
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹
پلتفرم: –
امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: ۸.۹ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۷۵,۱۲۹ دستگاه
فروش پنج ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۳۷,۸۲۵ دستگاه
گارانتی: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۱۰ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: کابین لوکس، سواری و هندلینگ عالی، کیفیت ساخت عالی، گزینهای عالی برای جابجایی خانوادهها
نقاط منفی: مصرف سوخت بالا، ارائهٔ نمایشگر بزرگ فقط در تیپهای بالایی، کروز کنترل تطبیقی گیجکننده
چکیده: برای کسانی که به خودرویی خانوادگی با ظاهری مناسب نیاز دارند، تلوراید یک انتخاب فوقالعاده و مقرونبهصرفه است
مقایسهٔ مشخصات فنی
تویوتا هایلندر | کیا تلوراید | |
پیشرانه | ۳.۵ لیتری V6 | ۳.۸ لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۲۹۵ اسب بخار | ۲۹۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۵۵ نیوتن متر | ۳۵۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | جلو یا چهارچرخ | جلو یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۶.۷ ثانیه | ۷.۰ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۵.۳ ثانیه | ۱۵.۳ ثانیه |
شتاب جانبی | ۰.۸۲ جی | ۰.۸۱ جی |
توقف از ۱۱۰ | ۵۳.۶ متر | ۵۳.۹ متر |
حداکثر سرعت | ۱۹۰ کیلومتر/ساعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۰.۲ لیتر ترکیبی | ۱۱.۲ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۲۴۳ گرم/کیلومتر | ۲۶۳ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۶۸ لیتر | ۷۱ لیتر |
وزن | ۲۰۴۰ کیلوگرم | ۲۰۴۵ کیلوگرم |
ظرفیت بکسل | ۲۲۷۰ کیلوگرم | ۲۲۷۰ کیلوگرم |
طول | ۴,۹۵۰ میلیمتر | ۵,۰۰۱ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۸۵۰ میلیمتر | ۲,۹۰۰ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۴۵۰ تا ۲۳۹۰ لیتر | ۶۰۰ تا ۲۴۶۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۸ نفر | ۸ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۳۶,۲۶۰ دلار | ۳۳,۴۱۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۳۶,۲۶۰ دلار | ۳۳,۴۱۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Amirreza
۲۵ خرداد ۱۴۰۰نزدیک ترین دوئل پدال تا حالا ، اما رای من تلوراید به خاطر حداکثر سرعت بیشتر ، طراحی کابین و بیرونی بهتر
محمدرضا
۲۵ خرداد ۱۴۰۰اگر پدال چند روز دیگه هم صبر میکرد مدل ۲۰۲۲ برتریه واضح تری داشت
کیان
۲۵ خرداد ۱۴۰۰برتری واضح اونجایی هست ک تویوتا با حجم کمتر شتاب و گشتاور بیشتر رو با آلایندگی کمتری داره ارائه میکنه.
در ضمن نسخه جدیدتر هم رقابت و نامتعادلتر میکرد، اینها تاریخ معرفیشون خیلی همخوانی خوبی داره پس ملاک تصمیم گیری صحیح تر میشه.
در مرحله آخر هم فروش تویوتا دیگه حرفی برای گفتن باقی نمیذاره.
NAVID۰۰۹۸
۲۵ خرداد ۱۴۰۰دوستان یه چیزی بگم جالب هست که فکر نکنید من مشکلی به کرهایها دارم .
رونامهی هفتصبح که معروف هم هست ، امروز در قسمت صفحهی خودرویی ، پرداخته به مشکلات فراوان موتور و گیربکس و یاتاقان زدنهای کرهایها و… !
این که دیگه من نیستم که فَحاشی کنید ، لطفاً خودتان بروید ببینید که وقتی میگویم کرهایها اصلاً ارزش خرید ندارند ، برای همین مشکلات عجیب هست که یا یاتاقان میزنند و سپس شاتون یا زیروبندشون سالی یکبار به دالاق دالاق کردن میوفته یا کیتهای ABS مشکلات وحشتناک فراوان که گریهی صاحبش را در میاره !
تازه به غیر از خیلی از مسائل و جزئیات دیگر که نگوییم بهتر هست !
اینجاست که میگوئیم هر گردی گردو نمیشه !
Amirreza
۲۵ خرداد ۱۴۰۰آقا نوید من شنیدم کره ای ها یاتاقان میزنن ولی به جز سانتافه تا حالا این مشکلو تو بقیه خودرو ها ندیدم و البته شک نکنین که این مشکل اصلاح شده
محمدرضا
۲۵ خرداد ۱۴۰۰نوید جان قبلا هم گفتم لطفا کامنت منو ریپلای نکن
.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰فعلا که شده و خودروی سال آمریکا هم شده و امتیاز مجلات و ریویو ها هم گویای همه چیز هست و حرف اون ها برای بنده بیشتر از حرف شما که نهایت برای مدل های قدیمی تر و مدل های محدود صدق کنه ارزش داره
شما هم بهتره این عادت ریپلای زدن بی مورد به کامنت اول رو ترک کنید که مخاطبین سایت دل خوشی ندارن ازش
Reza
۲۵ خرداد ۱۴۰۰انتخاب من کیا تلوراید 💪
Reza
۲۵ خرداد ۱۴۰۰قیمت هاشون اشک منو درآورد، مرگ بر این زندگی😔😔😔
AMG///
۲۵ خرداد ۱۴۰۰توی بحث کراس اوور های فول سایز از نظر من آفرود و کیفیت و ایمنی مهمه
که بنظر من هایلندر همه این ویژگی رو داره👌🏻
Ninja
۲۵ خرداد ۱۴۰۰سخت بود انتخاب رای ندادم
محمدرضا
۲۵ خرداد ۱۴۰۰با این همه تعریفی که از تلوراید شده قطعا تلو راید.هایلندر هم خودروی قابلیه ولی خب تلوراید بینظیره
NAVID۰۰۹۸
۲۵ خرداد ۱۴۰۰محمدرضا جانم
میشه بگی کدوم تعریف ، عشقم .
Amirreza
۲۵ خرداد ۱۴۰۰کار اند درایو ده از ده بهش داده این تعریف نیست ؟
محمدرضا
۲۵ خرداد ۱۴۰۰خود نوید که گوش نمیده پدال جان ریپلای های نوید به کامنت من رو ثبت نکن
NAVID۰۰۹۸
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ریپلایها اگر ثبت نشوند ، یعنی قانون کامنتها گزینشی عملی میشه که مقایرت نداره با کامنت جنابعالی !
قانون ، قانونه
یا برای همه یا برای هیچکس
یا هیچکس حق ریپلای نداره
یا همه حق ریپلای دارند
شما هم اگر ناراحتی میشوید ، جایگاهتان در سایت سمت خدا هست و نه سایت خودرویی !
محمدرضا
۲۵ خرداد ۱۴۰۰سوالی که از پدال دارم اینه.
با اینه که مصرف و حجم موتور تلوراید از هایلندر کم تره.و قدرت بیشتر و شتاب بهتر ارایه میده. چطور توی نقاط منفیه تلوراید مصرف سوخت بالا رو نوشتین.موتور تلوراید حد اقل خیلی بهینه تر از هایلندره.
نقاط منفی نداره از خودتون در نیارید
rezars pc
۲۵ خرداد ۱۴۰۰با احترام به هردوبرند هرچند این کللاس ها کلا ارزش ساخت دوئل ندارند اوتوت هایلنذر ۲۹۵ و مصرف سوختش ۱۰.۲ لیتره که بهینه تره شتاب صفر تا ۱۰۰ هم هم که ۳ دهم هرچند این کلاس مهم نیست هایلنذر سریعتره کلا انگار چپکی دیدین
rezars pc
۲۵ خرداد ۱۴۰۰دقیقاا موتور هایلندر کوچیکتره
امیر دهقان
۲۵ خرداد ۱۴۰۰سلام
لطفاً با دقت بیشتری جدول رو نگاه کنید، مشخصات ماشینها رو جابجا دیدید
NAVID۰۰۹۸
۲۵ خرداد ۱۴۰۰محمدرضا جان
چون این خصلت دروغ ، بزرگنمایی و اغراق مخصوص کرهایهاست که هرچی میگویند با واقعیت تفاوت دارد !
مالک برخی از خودروهای کرهای بودم و تجربهی شخصی خودم هست چه کیا و چه هیوندای در بحث فنی هرچیزی که در کاتالوگ نوشتهاند دروغی بیش نیست بخصوص مصرف سوخت بسیار بالا و … !
اما یه مشت بچه ریختن تو پدال آرزوی خودروی چینی دارند و کرهایها را رویا میپندارند در صورتی که هیچ تجربهای نه از سواری اینها دارند و نه دید درستی و فقط عاشق جینگولی پینگولی بودنشون شدن !
خودروهای کرهای عشق تعمیرکاران و قطعهفروشان هستند چون نون خوبی به جیبشان سَرازیر میکنه !!!
من نمیگن نخرید ، اتفاقاً هر چیزی که دوست دارید بخرید و لذتش را ببرید اما وقتی دیدتون باز شد به خودرو و تجربیات خودروهای دیگر را هم به دست آوردید ، بعد متوجه میشوید چرا میگویم کرهایها کلاهبرداری بیش نیستند !
خداشاهده میگویم که تویوتا کمری ۲۰۱۵ روی حالت اِکو صدی ۷/۸ مصرف سوختش هست و من تجربه کردم اما اپتیما ۲۰۱۵ رو حالت اِکو کمتر از ۱۴ لیتر مصرف نمیکرد و این تازه برای استفادهی شهری هست که میگویم و اگر نه در جاده متفاوت بود !
بارها به شرکت گفتم اما فقط گفتند مشکلی نیست و همه همینطوره و وقتی از مالکان دیگر هم جستجو کردم دیدم خیلی این مسئله عادیه و خندهدار !
البته این مشکل را من در رنو تالیسمانها هم دیدم که مثل خودروهای کرهای بسیار مشکلات فراوانی داره بخصوص در بحث مصرف بالای سوخت که در زمانی ورودش به ایران به مصرف کم سوختش مینازیدند و تبلیغ میکردند یا بوش طبق چرخ عقب تالیسمانها که تا به ۲۰ هزار کارکرد نرسیده خراب میشوند و هزینهی میلیونی دارند و… !
حرف من اینه ، لطفاً شیادها را بزرگ نکنید به سبب اینکه خبر ندارید چطور با لابیگری برایش بازار ساختند به سبب گرانی بیشتر محصولات تویوتا و ارزانی کرهایها تا مردم مجبور به خرید کرهایها شوند و در بازار فراوان شود و میبینیم که فقط در ایران هست که کرهایها را شاخ کردهاند در حالی که هیچ کجای دنیا کرهایها را جز دم دستی و خودروی خدمتکاری نمیبینند چون ارزش واقعیش در همین حد هست !
به طور مثال میگویم ، کمری و سوناتا در یک رنج قیمت دلاری در خارج هستند اما زمانی که وارد ایران میشدند ، جدایه از سنگی که جلوی پای کمری میاَنداختند و سال ۲۰۱۵ کلاً رَگش را زدند و دیگر نگذاشتند کمدی بیاد و تعدادی فقط مدل هیبریدی ۲۰۱۶ وارد شد اما سوناتاها مثل ریگ تا ۲۰۱۸ وارد میشدند اما حرف و نکته اینجا بود در ایران تفاوت قیمتی سوناتا مدل ۲۰۱۵ صفر فول حدود ۵۰ میلیون با تویوتا کمری GLX بود که تازه فولآپشن نیست !
اگر غیر از این هست را بگویید !!!
بهنام
۲۶ خرداد ۱۴۰۰کاملا حق
خودم هم تجربه ی سواری و مالکیت مدل های مختلفی را داشتم وعمیقا بر این باورم هیچی ماشین ژاپنی نمیشه .
ADAK
۲۶ خرداد ۱۴۰۰و میبینیم که فقط در ایران هست که کرهایها را شاخ کردهاند در حالی که هیچ کجای دنیا کرهایها را جز دم دستی و خودروی خدمتکاری نمیبینند چون ارزش واقعیش در همین حد هست !!!!
عمو خداوکیلی ما را نخندون
من طرفدار هیچ کشور یا برندی نیستم. من با عقل و بر اساس نیازم انتخاب میکنم و طرفدارشم ، اگه خرکار بخوام … اگه هیجان بخوام… و علی آخر.
پس بدون که متعصب نیستم. اما تویی که فکر میکنی ایران کره ایی ها را شاخ کرده !!!
اولا این همه جوایز و فروش و فلان در امریکا پس چیه ؟
سوما مگه چقدر ایران تاثیر داره در فروش برندهای کره ایی در مقیاس جهانی ؟!! چطور شد وقتی صحبت از لندکروزر میشه و آمار فروشش میگی میزان فروشش در ایران نسبت به مقیاس جهانی چیزی نیست ولی اینجا بازار ایران تاثرگذاره و شاخش کرده.
چهارما
خوبه خودروهای کار و خدمت در تمام دنیا ژاپنیا و مخصوصا تویوتا هستن نه کره ای ها !!!
از تاکسی *** گرفته تا اووبر و سرویس و…
اون ماشینای تویوتا هم که خدماتی و خدمتی نیست ، دم دستی یه مشت پیرمرد پیرزنه
واقعا تویوتا فقط تو ایرانه که ماشین لاکچری محسوب میشه !! خوده آکیدا تویودا اگه اینو بفهمه صبح به صبح هی به سمت ایران تعظیم میکنه و فیلمش رو میزاره تو یوتوب تویوتا :-)
ماتریکس
۲۷ خرداد ۱۴۰۰دوست عزیز من تا الان چند تا کشور مختلف زندگی کردم (از جمله استرالیا و کانادا) و باید بگم که حرفتون کاملا درسته! کره ای ها رو قبول ندارن با اینکه با قیمت کمتر، آپشنهای بیشتری رو ارائه میدن. من فکر میکردم این از یه دید قدیمی و منسوخ میاد که بین مردم باقی مونده و رفتم هیوندای خریدم و شدیداً پشیمون شدم! زمان فروشش هم خیلی بیشتر پشیمون شدم چون هر چقدر قیمت رو پایین میاوردم باز کسی نمیخرید!
محمدرضا
۲۵ خرداد ۱۴۰۰درسته جابجا خوندم در صورت اگه میشه پاکش کنید
امیر
۲۵ خرداد ۱۴۰۰سلام دوستان بالاخره مشغله تموم شد. تونستم بیام .
من به تویوتا رای دادم. ولی واقعا رانندگی کم هیجان جزو نقاط منفی نباید حساب بشه. چون این ماشین برای هیجان ساخته نشده. ولی تلوراید هم ماشین خوبیه.
البته من از بین این دو ماشین انتخاب نمی کنم. من مزدا CX-9 و هیوندای پالیسید رو انتخاب می کنم.
توحید
۲۵ خرداد ۱۴۰۰تویوتا هایلندر بدون شک
فقط کافیه یه سر به بازار بزنین و دلیل اختلاف قیمت فاحش بین تویوتا (و سایر محصولاتش مثل لکسوس) را با مابقی محصولات بازار چک کنین
تو همین نمونه بالا هم چندتا شاخص برای تصمیم گیری داشتم
1.میزان آلایندگی و مصرف سوخت
2.کیفیت ساخت و استحکام قطعات در کاربری طولانی مدت (که به هیچ عنوان تو گزارشاتی مثل مقاله فوق ذکر نمیشه)
3.مقایسه قیمت نمونه های استفاده شده در بازارهای جهانی (سایت های فروش خودروهای کارکرده)
هرچند تو تمام زمینه های فوق کیا کاملا رقیب سر سختیه
SF90 STRADALE
۲۵ خرداد ۱۴۰۰شونه به شونه هستن ولی انتخابم تویوتاست
یک مطلبی هست که میخوام بگم که البته نظر شخصیمه
بحث و جنجال و درگیری بخاطر برندهای اقتصادی به نظر اعصاب خردکن هست و اگه قرار به کل کل باشه چه خوبه بخاطر برندهای سطح بالا و درجه یک مثل پورشه ، فراری ، لامبورگینی ، مکلارن و …. باشه
خودم به شخصه عاشق تویوتا و ماشین های آفرودرش هستم ولی خیلی کم پیش میاد در برابر کره ای ها جبهه بگیرم و اعصابمو خراب کنم
rezars pc
۲۵ خرداد ۱۴۰۰عشقی مشتی دقیقا
Hamid
۲۵ خرداد ۱۴۰۰دقیقا!
خیلی موافقم…
واقعا بحث کردن درمورد شرکت هایی که خودروی اقتصادی میسازن واقعا وقت تلفیه … آخه طرف میاد مثلا طرفدار کیا سراتو میشه یا چمیدونم تویوتا کمری!!!
چه جذابیتی دارن اینا آخه!
SF90 STRADALE
۲۵ خرداد ۱۴۰۰آقا حمید رضا
حرف شما رو قبول دارم
به عنوان یک عشق ماشین میتونیم دوستشون داشته باشیم ولی بحث راه انداختن بخاطر اقتصادی ها جز اینکه ذهن آدمو درگیر کنه هیچ جذابیتی نداره
R@m!n
۲۵ خرداد ۱۴۰۰تویوتا سوپراسپرت هم میسازه و سابقه قهرمانی در لمانز و داکار و کلی دیگه از مسابقات موتور اسپرت. شما این کلاسو دوست نداری دلیل نمیشه دو تا برند و زحماتشونو زیر سوال ببری که چرا ماشین اقتصادی میسازن
SF90 STRADALE
۲۵ خرداد ۱۴۰۰آقا رامین
من هیچوقت منکر سوابق و افتخارات تویوتا نشدم
تویوتا سبد محصولات گسترده و متنوعی هم داره از kei car بگیر تا اتوبوس
ولی حرف من اینه که بحث و کل کل بخاطر ماشین های اقتصادی زیاد جالب نیست
الآن هیوندای در بعضی کلاس ها رقیب مستقیم برای تویوتا نداره و اگه دوتاشون هایپرکار داشتن خیلی خوب بود
● بعدشم اگه من بگم تویوتا تاریخچه پُر بار و پُر افتخارتری نسبت به هیوندای داره دوباره یک جنجال جدید در سایت شروع میشه
ما به اندازه کافی سرمون شلوغ هست و بحث و جدال همیشه به راهه و وقت نداریم اینجا هم با کره ای ها کل بگیریم
بازم میگم طرفدار سرسخت تویوتا هستم ولی حال و حوصله کل گرفتن جدیدی رو ندارم
R@m!n
۲۵ خرداد ۱۴۰۰من حرفم دیدگاه طرفداری نداشت و کلی بود ولی بنظرم بحث راجب هر کلاس خودرویی جذابیت خاص خودشو داره که البته سلیقه این وسط حرف اول و آخرو می زنه.
HamiD
۲۵ خرداد ۱۴۰۰دوست عزیز من خود تویوتا رو نگفتم
عرض کردم تویوتا کمری!
اینکه بیای سر تویوتا کمری و سراتو مثلا ها همش مثاله بحث کنی چ جذابیتی داره اخه
Amir Machine
۲۵ خرداد ۱۴۰۰بنظر منم هر کلاسی جذابی خاص خودشو داره، اصلاً همین تنوعه که باعث میشه دنیای ماشین جذاب باشه
نمیشه که همیشه فقط در مورد سوپراسپرتا و هایپرکارها حرف بزنیم
کلکل بین همون کمری و سوناتا هم میتونه جالب باشه
MOS
۲۵ خرداد ۱۴۰۰کاملا با آقا رامین و Amir Machine موافقم
به شخصه هر کلاس خودرویی رو دوست دارم
Farzad
۲۵ خرداد ۱۴۰۰آمار فروش به تنهایی گویای همه چیز هست . هایلندر بعد اکسپلورر برترین ماشین این کلاسه .
درباره تلوراید با اینکه قبلا هم گفتم تنها ماشین کره ای هست که واقعا ازش خوشم میاد .
محمدرضا
۲۵ خرداد ۱۴۰۰آمار فروش هیچوقت گویای هیچ چیز نبوده.
NAVID۰۰۹۸
۲۵ خرداد ۱۴۰۰محمدرضا میگه :
( آمار فروش هیچوقت گویای هیچ چیز نبوده ) !
با این اوصاف دو حالت داره :
۱ – یا شما فکر کردی همه جا ایران هست با آمار فروش بالای پراید و پژو !
۲ – یا خودروسازان جهانی فتوسنتز میکنند و نه فروش بالا که حاصلش میشود سرمایهی بالا و تحقیقات گسترده و … !
NAVID۰۰۹۸
۲۵ خرداد ۱۴۰۰فرزاد جان
شما که از تمام کرهایها دفاع میکردید و تعریف تمجید !
بعد ، اینجا میگویید فقط از تلوراید خوشتون میآید !
عجبا !
مسعود
۲۵ خرداد ۱۴۰۰با اینکه عاشق طراحی تلوراید هستم ولی نمیشه از هایلندر گذشت و به تویوتا رای دادم
مث دوس داشتن بین دو نفره با هرکدومشون برم فکرم پیش اون یکی گیر میکنه 😂😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ خرداد ۱۴۰۰عجب مثالی!🤣
(Saeed(peugeot
۲۵ خرداد ۱۴۰۰دوام یک تویوتا آدم و نمیزاره به هیچ چیز فکر کنه.
Kato
۲۵ خرداد ۱۴۰۰کی آخه اصالت ژاپنی میده به کره ای تازه به دوران رسیده
مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
به آمار فروش دقت کنید
amirmohammad
۲۵ خرداد ۱۴۰۰قیمت کمتر کیفیت بالاتر طراحی بهتر سواری بهتر کابین لوکس
نمرات هم که مشخصه از نظر همه تست کننده ها تلوراید برتر بود تمام
🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪
۲۵ خرداد ۱۴۰۰بنظرم هایلندر بهتره
کوشا
۲۵ خرداد ۱۴۰۰یه گزارش تو پدال بود قبلا که انگار می گفت مالکان هایلندر ماشین خودشونو بیشتر از ده سال نگه می دارن. پس با یه ماشین با سابقه ی بالا از دوام و قابلیت اطمینان طرف هستیم. ولی خب اگه قرار به لیز کردن و مالکیت نهایت پنجساله باشه قطعا انتخابم تلورایده. نمای داخلی رو فقط مقایسه کنین و ببینین کدوم واقعا زیبا تر و احساس برانگیز تره. شما قراره هر روز که وارد ماشین میشین دستتون این ادوات رو لمس کنه! تو زمینه ی طراحی داخلی و خارجی کیا چندین سال جلوتره! بنابراین انتخاب من کیا تلوراید هست؛ چون که من تا ابد قرار نیست جوون بمونم و زنده باشم!!!
حشمت
۲۵ خرداد ۱۴۰۰کره ای ها ۲ برابر گارانتی بیشتر نسبت به ژاپنیا و امریکایی توی بازار آمریکا ارایه میدن که خیلی جالبه
Aryan🥋🥋🥋judo
۲۵ خرداد ۱۴۰۰به نظر من زیباترین طراحی این کلاس رو مزدا cx9 داره
ماکان
۲۵ خرداد ۱۴۰۰سلام .
با اینکه قبول دارم که شاید از لحاظ کلی تویوتا بهتر باشد ، اما در هر صورت من بیشتر کیا تلوراید را دوست دارم .
R@m!n
۲۵ خرداد ۱۴۰۰برای من تلوراید بهترین خودرو تاریخ کره هست. درسته شخصیتی وام دار از آمریکایی ها داره ولی از لحاظ طراحی و فنی نمیشه نقصی بهش گرفت و درباره ماندگاریش هم نمیشه نظری داد.
علی+اکبر
۲۵ خرداد ۱۴۰۰تویوتا چون این پلتفرم از کراس اور هایی که نزدیک به اس یو وی هستند استقامت و کیفیت و البته شرایط افرود بیشتر مد نظر باید گرفته بشه
آریا+منش
۲۵ خرداد ۱۴۰۰متاسفم هیوندا جان ولی تو هیچ وقت تویوتا نخواهی شد . پدر بزرگ من یه تویوتا هایلوکس مدل ۱۹۷۰ داشت هنوز داره کار میکنه. تویوتا با هیچ خودرویی قابل مقایسه نیست در نوع خودش تکه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ خرداد ۱۴۰۰اینجا کاستوم دهه ۶۰هم هست عین ساعت کار میکنه،و هربار ۱۰،۲۰تن بارم جابهجا میکنه!💪
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ خرداد ۱۴۰۰راستش توی این کلاس انتخابم اکسپلورره، هیچکدوم به پای این اسطوره نمیرسن،اینجا به هیچکدوم رای ندادم….
Ali
۲۶ خرداد ۱۴۰۰چون دوام واسم مهمه تویوتا البته شاید دوام تلوریدا هم خوب باشه اما تویوتا ثابت شدست
کیوان
۷ مرداد ۱۴۰۰انتخاب من کیا تلوراید تویوتا ماشین پیرمردها کیا ماشن جوانمردها البته پیرمردهای جوان وجوانمردهای پیر هم به ترتیب عاشق کیا و تویوتا هستن در ضمن در امریکا امپریالیسم تویوتارو افراد تهیدست سوار میشن که استهلاک کمتری نسبت به کیا دارد و توانائی رفتن به گاراژ ندارن خداحافظ