مینی کوپر S JCW در پیست هوکنهایم به مصاف تویوتا GR یاریس رفته است تا با زدن یک دور سریع، مشخص شود کدامیک از این هاچبکهای داغ کوچک سریعتر هستند. البته شاید بگویید چرا بجای مینی مذکور، مدل JCW GP که قدرت بیشتری دارد انتخاب نشده است. اسپرت اتو که برگزارکنندهٔ این رقابت است در پاسخ به این سؤال میگوید مدل JCW GP فقط با لاستیکهای نیمه اسلیک عرضه میشود و این عادلانه نخواهد بود زیرا همهٔ خودروها باید از لاستیکهای اسپرت معمولی استفاده کنند.
بنابراین، کوپر S JCW با لاستیکهای ۲۰۵ پیرلی P Zero که روی رینگهای ۱۷ اینچی آلیاژی قرار گرفتهاند و پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۳۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور پای به این رقابت گذاشته است. این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی به چرخهای جلو منتقل میشود و این هاچبک داغ بریتانیایی را ظرف ۶.۳ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرساند. البته در صورت سفارش گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک، از این زمان دودهم ثانیه کم میشود. JCW با گیربکس دستی در آزمایش اسپرت اتو هوکنهایم نیز زمان ۲ دقیقه و ۹.۶ ثانیه را به ثبت رساند.
از سوی دیگر، یاریس GR قلب کوچکتری دارد که از نوع ۱.۶ لیتری سه سیلندر توربو است اما خروجی بالاتری معادل ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس این هاچبک ژاپنی هم شش سرعتهٔ دستی است اما برخلاف مینی، نیروی موتور را به هر چهارچرخ انتقال میدهد. یاریس GR به لطف این قوای محرکه، ظرف ۵.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت را دارد. این ماشین با لاستیکهای ۲۲۵ میشلن پایلوت اسپرت 4S روی رینگهای ۱۸ اینچی به این پیست آمده و تایم ۲ دقیقه و ۳.۸ ثانیه را ثبت میکند تا با اختلافی قابلتوجه، رقیب بریتانیایی خود را مغلوب کند.
[دانلود ویدئو]
??Amin_sto??
۱۵ دی ۱۳۹۹یاریس gr یکبار دیگه ثابت کرد که یه سامورایی اصیل و قهرمان بی چون و چرای هاچبک های اسپرته
واقعا کار تویوتا بی نظیره از یه موتور 1.6 لیتری 3 سیلندر 260 اسب بخار قدرت تولید کرده
?⛩❤Toyota❤⛩?
Ramin
۱۵ دی ۱۳۹۹انتخاب من GR
خیلی جذاب تر است
ولی یک چیز مهم. لطفا به نظرات دیگران احترام بگذارید. به سود خودتونه
هر کی یه نظری داره من موندم شما کمبود دارید میاید زیر پیام اقای فلانی جواب میدید ولی بیشتر دارید تیکه می اندازید و بی احترامی میکنید. بعد به اون فرد لقب کودک میدهید و میگوید همه از تو بدشون می آید
واقعا برای جوانان مملکت که به غیر بی احترامی چیز دیگه ای بلد نیستن متاسفم…
از یک فرد بزرگ به شما نصیحت. احترام بگذارید و دیگران را مسخره نکنید و مردم آزاری نکنید
( این هم از بار هفتم… فقط کو گوش شنوا !! )
پدال بزار مطلبم انتشار پیدا کنه. سپاس…
میثم
۱۵ دی ۱۳۹۹چه عجب رامین یه جا با هم، هم نظریم
ممد ژانگولر
۱۵ دی ۱۳۹۹از مزایای کلوچه یاریس : هیچی ?
از مزایای مینی : همه چی ??
در ضمن وزن مینی خیلی بشتره
ツSAMURAIツ
۱۵ دی ۱۳۹۹شما هر دو رو تست کردی ؟؟؟
ممد ژانگولر
۱۵ دی ۱۳۹۹سامورایی داداش
از نوید یار غارت بپرسی بهت در ۳۰ خط توضیح میده
اون ریز و درشتش امتحان کرده با تجربست
شما هم تا به تجربه اون برسی حالا حالاها باید پیراهن ? پاره کنی
ツSAMURAIツ
۱۵ دی ۱۳۹۹شما با تجربه تری ژانگولر جونم
تمام نقاط قوت و ضعف رو کامل میدونی
Ahmedreza2002
۱۵ دی ۱۳۹۹این فان بود دیگه
نه؟
حسین
۱۵ دی ۱۳۹۹همین که ممد ژانگولر بگه هیچی نداره یعنی کارش درسته
ممد ژانگولر
۱۵ دی ۱۳۹۹حسین جون فرش قرمز ?
Hadi
۱۵ دی ۱۳۹۹سامورایی ریزه میزه ولی بسیار قدرتمند و فرز ?
تا وقتی یاریس هست اصن به مینی نگاه هم نمیکنم…
MAHDI
۱۵ دی ۱۳۹۹مینی خودروی خیلی جذاب تری هستش، احساس جذاب تری داره، طراحی جذاب تری داره، امااااا تویوتا عملکرد فوقالعاده داشت ?
MAHDI
۱۵ دی ۱۳۹۹تویوتا GR بدون شک خبرهای جذابی در آینده بهمراه میاره، چه در خط مستقیم و چه در پیست در مقابل رقبا