تویوتا تاکوما در مدل ۲۰۱۶ که به زودی روانه بازار میشود، گذشت یک دهه از عمر خود را بدون یک تجدیدنظر کلی در طراحی تجربه میکند. این مدل شروع قیمتی برابر با ۲۴۲۰۰ دلار خواهد داشت که ۲۳۵۰ دلار نسبت به مدل سال قبل بیشتر است.
کمترین سطح تاکوما، مدل SR اکسس کاب به صورت تکدیفرانسیل است که با یک موتور ۲/۷ لیتری چهار سیلندر همراه است. این مدل از تاکوما دیگر با گیربکس دستی ۵ سرعته ارائه نمیشود و منحصراً باید در آن از یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک استفاده کرد. قیمت مدلهای دو کابین SR از ۲۵۰۳۰ دلار آغاز میشود و این در حالی است که این رقم برای مدلهای با موتور ۳/۵ لیتری V-6 برابر ۲۵۸۱۰ دلار است. همچنین تراکهای چهار چرخ متحرکی که به صورت استاندارد از گیربکس ۵ دنده استفاده میکنند، شروع قیمتشان از ۲۵ هزار و ۷۲۵ دلار است. تجهیزات استاندارد در تمام نسخههای SR شامل مواردی چون نمایشگرهای لمسی ۶/۱ اینچی،۶ اسپیکر، پخشکننده سیدی و رادیو AM/FM، سیستم کنترل صوتی Siri Eyes Free، دوربین نمای عقب، درگاه USB و قابلیت هندزفری تلفن همراه میشود. در سطح بعدی تاکوما، یعنی SR5، قیمتها به ۲۶ هزار و ۲۸۵ دلار افزایش مییابد. این مدلها مجهز به امکاناتی چون سیستم صوتی Entune اودیو پلاس همراه با نمایشگر با وضوح بالا، سیستم راهبری با اتصال به برنامه Scout GPS و رادیوی SiriusXM همراه با اطلاعات ترافیک و آبوهوا هستند. مدلهای TRD که به صورت استاندارد با موتورهای جدید V-6 همراه هستند، شروع قیمتی برابر ۳۰۵۶۵ دلار برای TRD اسپورت دارند. در این سری از تاکوما، شوکهای با تنظیم اسپورت و طراحی ویژهای در داخل کابین استفاده شده است. اگر هم بخواهید مدل TRD آفرود را انتخاب کنید، صاحب تراکی میشوید که به صورت استاندارد، به فرم دو کابین است و برای داشتن آن، باید حداقل ۳۱۶۶۵ دلار بپردازید. یک تنظیم آفرود برای سیستم تعلیق همراه با شوکهای «بیلستین»، یکی از آپگریدهایی است که در این مدل TRD دریافت خواهید کرد. برای سطح بالای تاکوما لیمیتد، مشتریان باید حداقل ۳۵ هزار و ۶۴۵ دلار بپردازند. مدلهای دو کابین لیمیتد، وقتی با دیفرانسیل چهار چرخ متحرک همراه شوند، تبدیل به گرانقیمتترین نسخههای سری تاکوما به ارزش ۳۸۷۲۰ دلار میشوند. همچنین مدلهای سطح تریم لیمیتد دارای یک طراحی چرم گردویی در داخل کابین، ۶ اسپیکر JBL و یک سابووفر هستند. در مقایسه با رقبا، تویوتا تاکوما از سطح قیمت بالاتری در حالت استاندارد برخوردار است. به عنوان مثال، شورولت کلرادو مدل ۲۰۱۶ با موتور استاندارد ۲/۵ لیتری چهار سیلندر، گیربکس دستی ۶ دنده و بارگیر بلند، شروع قیمتی برابر ۲۰۹۹۵ دلار دارد. در همین حال، مدل پا به سن گذاشته نیسان فرونتیر در نسخه «کینگ کاب» با گیربکس ۵ سرعته دستی و موتور چهار سیلندر، به قیمت ۱۸۸۷۵ دلار عرضه میشود.۳۴ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
فواد
۲۸ مرداد ۱۳۹۴پیکاپ خوشگلیه ولی پیکاپ یعنی Ford Raptor 150
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ مرداد ۱۳۹۴نمای داخلش از اکثر مدلای تویوتا قشنگتره |:
آرمااااان
۲۸ مرداد ۱۳۹۴رنگ خاکیش خیلی خفنه،بندازی تو جاده خاکی………
نوید
۲۹ مرداد ۱۳۹۴جاتون خالی هفته ی پیش یه تویوتا تندرا تی آر دی دیدم
یعنی باور نمیکنید این قولی بود واژه خودش
احساس ضعف و کوچک بودن بم دست داد
تی آر دی : تویوتا ریسینگ دولوپ منت
shahab
۲۱ شهریور ۱۳۹۴خب f150 بدون شک بهترین تراکه ولی اینم انصافا با موتور 3.5لیتری خوبه
امیر.عارف
۲۸ مرداد ۱۳۹۴با نظر فواد موافقم f150یه چیز دیگست
فورد
۲۸ مرداد ۱۳۹۴خیلی گردن کلفته جاداره درکل تاکوما جاش تو ایران خالیه
ZIPPO
۲۸ مرداد ۱۳۹۴یک پیکاپ بسیار زیبا هم هیوندای زده که خیلی عالی هست
ولی متاسفانه هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده
اگه بیاد انقلابی رو بپا میکنه
(این جمله خبری بود )
shahab
۲۱ شهریور ۱۳۹۴تو خودتو کشتی با این کره من ندید بهت میگم هایلوکس از روش رد میشه چ برسه ب تاکوما
shahab
۲۱ شهریور ۱۳۹۴هایلوکس از روش رد میشه چه برسه به تاکوما
Nissan...Japan
۲۸ مرداد ۱۳۹۴رنگ خاکیشو نگا.. جون میده واسه مناطق جنگی و نا هموار
shahab
۲۱ شهریور ۱۳۹۴خاکیش جنگنده لامصب
ALL CARS
۲۸ مرداد ۱۳۹۴خیلی تراک هارو دوست دارم اینوهم همینطور
توتصویرچهارم از بالا سپر ماشین طوری از خود بدنه جلوتره که یاد پوزهء سگ بولداگ میفتم
راستی نت کارشو پنجاه تصویر جدید از لندکروز جدید توطبیعت گذاشته، علاقمندان تولینک زیرمیتونید ببینید
http://www.netcarshow.com/toyota/2016-land_cruiser/
سپاس از مسعود انیس حسینی
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ مرداد ۱۳۹۴این عکسش چقد هنری شده !
http://www.netcarshow.com/toyota/2016-land_cruiser/1600×1200/wallpaper_13.htm
ALL CARS
۲۸ مرداد ۱۳۹۴بله آقاشاهین
توصفحهء دومش هم چیزی تو همین حالت های هنری داره.اما هنریترینشون همینیست که شما اشاره کردین
RETOLEX
۲۸ مرداد ۱۳۹۴چرا تو این عکسا اینقد خوشگله ولی تو اون عکسا که پدال گذاشت اصلا خوب نبود.
واقعا از مدل قبلی خوشگل تره
ممون دوست عزیز
ALL CARS
۲۸ مرداد ۱۳۹۴خواهش آقا خواهش
خوشحالم که مورد پسند شما وچند دوست پدالیه عزیز دیگه قرارگرفته
edris
۲۸ مرداد ۱۳۹۴تویوتا از هر لحاظ عالیه خب طبیه هر برندی یک نقطه قوت ویک نقطه ضعف داره تویوتا شاید مثل بعضی از شرکتها زود به زود پوست عوض نمیکنه ولی از نظر دوام وراحتی خیلی خوبه ویک چیزی دیگر که در اصول خرید خودرو خریداران لحاظ می کنند پیدا کردن راحتی قطعات هستش به نظر من تویوتا در تمام دنیا قطعات ش به راحتی پیدا میشه چون من همیشه مستند نگاه میکنم اکثریت جاهایی که با خودرو سرکار دارن تویوتا هستند یک مستندی هست در یک شبکه لهستانی هست که بدترین جاده های دنیا نشون میده اکثریت ماشینهایی که دیدم تویوتا بودن یک جاهایی میرفتن که آدم شاخ در میاره بله اگه یک ماشین بگیری تیونگ بکنی فقط برای همون کار شاید بهتره باشه ولی توی حالت عادی تویوتا یکی از بهترینهاست
Mohamad
۲۸ مرداد ۱۳۹۴واقعا ماشین سگجون تر از تویوتا ساخته نشده.
از جنگ گرفته تا مشاغل سخت و طاقت فرسا، تو جاده و بیابون…
آخ نمیگه… پولی که میگیرن حلالشون باشه.
انشالا هرکی علاقه داره بتونه بخره از این محصولات
ZIPPO
۲۸ مرداد ۱۳۹۴سگ جون تر از تویوتا هم هست
نیسان
یعنی نیسان دیگه اونقدر سگ جونه که اعصاب ادمو خورد میکنه
luis
۲۸ مرداد ۱۳۹۴سگ جونی معیاری نداره که بشه اونو اندازه یا وزن کرد ولی من به چند نکته اشاره میکنم
1-در دهه 50 شمسی ما هم واردات تویوتا هایلوکس داشتیم هم داتسون ولی امروز از وانت های قدیمی ژاپنی هایلوکس بیشتر به چشم میخوره .
2- باتوجه به هم قیمت بودن این دو برند 90 درصد خودرو های تاکسی رانی جزایر ایران تویوتاست که تمامی راننده ها دلیل اونو عمر مفید بالا ذکر میکنن میتونی بپرسی اگه سفر کردی.
3- در نیروی انتظامی هم هم در ایران پایه جدا نشدنی ماشین های پلیس تویوتا بوده از کریسیدا تا هایلوکس و لندکروز و در واقع اساس خودروهای مرزبانی کشور حدود 30 ساله که وانت های تویوتاست و همونطور که میدونی ماشین های پیشرو اتش نشانی هم هنوز کرولا های 1994 هست. فک کنم توضیحاتم کامل بود.
shahab
۲۱ شهریور ۱۳۹۴شاسی بلند های تویوتا مرگ ندارن
جدشون 2f رو نگاه کنین چیزی برای گفتن نمیذارن
Omid
۲۸ مرداد ۱۳۹۴فروش خوبی فک نکنم داشته باشع
Lambo
۲۸ مرداد ۱۳۹۴زیبا جادار مطمئن
احمد باقری
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ماشین بسیار خوبیه. البته نباید گفت که یک دهه رو بدون هیچ تجدید نظر کلی پشت سر گذاشته است، به هر حال، شاید در ظاهر تغییر چندانی نکرده باشد، ولی از گیربکس اتوماتیک و اجزا بهتری استفاده می کند. همون فورد اف 150 هم رو نگاه کنید، تغییر خاصی به خودش ندیده، ولی همچنان با اقتدار، پیشتاز هست، نمیشه فقط روی تغییر حساب کرد.
luis
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ماشین خوبیه بیشتر در این پیکاب توانایی مد نظر بوده تا ظاهر ولی به نظر من ظاهر قابل قبولی داره رنگ خاکیش منو یاد جنگ انداخت.
محمد
۲۸ مرداد ۱۳۹۴مگه ماشین های تویوتا هم بد میشین.
ماشین هرچی میخواد باشه فقط تویوتا باشه…………………………
kasra
۲۸ مرداد ۱۳۹۴دوستان اینونبایدبا فوردf150مقایسه کرددرواقع بایدتندراv8روبا فورد f150ودوج رم مقایسه کرد
AHMADREZA
۲۸ مرداد ۱۳۹۴خوشمان آمد
mahdi
۲۸ مرداد ۱۳۹۴انصافن خیلی خوش تیپه ،به کار من میخوره که تو ایران نمیاد اگرهم بیاد سه برابر پول میخان ازت
سعید
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ماکه هایلوکسش داشتیم هر روز باهاش کف میکردیم ولی حالا این دیگه چیه اوووووووف
امیرحسین
۲۹ مرداد ۱۳۹۴این ماشین هم قیمت خودرو وزین و سوپر اسپرت جک s5 هست!!!یعنی با 75 میلیون میشه سوار این پیکاپ زیبا شد
چقدر ظلم در حق طبقه متوسط ایران؟؟؟
جماعت بیشرم خودروساز مدعی هستند که دولت از آنها حمایت نمیکنه!!!
shahab
۲۱ شهریور ۱۳۹۴موتور 2.7 همون مال هایوکسه؟؟
موتور 3.5لیتریش مال آریونه؟؟
Ebi
۱۹ تیر ۱۳۹۶ماشین فقط آمریکایی که از لحاظ قدرت و سنگینی وایمنی بالاشون و همچنین طراحی عالیشون می ارزه به ماشین کره ای وژاپنی تازه همین الان بلیزر مال 40سال پیش روی دیوار بالای 40میلیون زده که اگر با ماشین سنگین تصادف کردی جان سالم به در می بری نه این ماشین کره ای ژاپنی.