تویوتا

قیمت‌گذاری و جزئیات تویوتا هایلندر 2017

تویوتا هایلندر ۲۰۱۷ از اواخر این ماه و با بهای آغازی ۳۱,۵۷۰ دلار فروخته خواهد شد. بسته به تریم انتخابی بهای خودرو می‌تواند نسبت به سال پیش افزایش ۱۴۰ تا ۱,۲۷۰ دلاری داشته باشد.

2017-toyota-highlander-xle-awd-front-three-quarter-in-motion-02
برای مدل جدید هایلندر به‌روزرسانی‌های ظاهری و قوای محرکه را دریافت کرده است. خریداران همچنین می‌توانند بسته‌ی ایمنی تویوتا را به‌صورت استاندارد دریافت کنند. این بسته شامل سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان، کروز کنترل راداری دینامیک و نوربالای خودکار است. دیگر تجهیزات استاندارد تریم پایه‌ی LE عبارت‌اند از دوربین پشتی، سیستم صوتی Entune با صفحه لمسی ۶.۱ اینچی، بلوتوث، صندلی‌های ردیف دوم و سوم تاشونده و…

2017-toyota-highlander-se-awd-cockpit

انتخاب پیشرانه‌ی ۶ سیلندر بجای ۴ سیلندر استاندارد اضافه پرداخت ۲,۰۵۰ دلاری را در پی خواهد داشت. سیستم چهار چرخ محرک نیز به‌صورت آپشن در دسترس است.

2017-toyota-highlander-se-awd-engine
تمامی مدل‌های دیگر هایلندر به‌صورت استاندارد از پیشرانه ۶ سیلندر بهره می‌برند. مدل LE پلاس تک دیفرانسیل بهای ۳۶ هزار دلاری و مدل دو دیفرانسیل بهای ۳۷۴۶۰ دلاری دارد. در این تریم شاهد تجهیزاتی چون صندلی‌های SofTex، مه شکن، سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته با صفحه‌نمایش ۸ اینچی، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای و غربیلک فرمان و دسته‌دنده‌ی چرمی هستیم. بهای این تریم نسبت به سال پیش افزایش ۶۶۵ دلاری داشته است.

تریم بالاتر XLE است که دارای پوشش چرم کابین، صندلی‌های جلوی گرم شونده، کلید هوشمند با استارت دکمه‌ای، مونوروف، سیستم ناوبری، آفتاب‌گیرهای ردیف دوم و… می‌باشد. بهای این مدل برای مدل‌های تک و دو دیفرانسیل به ترتیب از ۳۹,۴۶۰ و ۴۰,۹۲۰ دلار آغاز می‌شود. مدل‌های SE گران‌تر هستند و دارای سیستم تعلیق با تنظیمات اسپورت، رینگ‌های آلیاژی و ارتقاهای ظاهری نظیر جلوپنجره و چراغ‌هایی با رنگ‌آمیزی تیره و صندلی‌های مشکی با دوخت‌های نقره‌ای هستند. بهای مدل‌های تک و دو دیفرانسیل این تریم نیز به ترتیب از ۴۰,۶۳۰ و ۴۲,۰۹۰ دلار آغاز می‌شود.

2017-toyota-highlander-se-awd-cargo
مدل‌های لیمیتد دارای رینگ‌های خاص کروم تک، چراغ‌های LED آبی، صندلی‌هایی با آرایش ۷ نفره، صندلی‌های جلوی سرد/گرم شونده و دیگر بهبودهایی هستند که باعث می‌شوند بهای مدل‌های تک و دو دیفرانسیل این خودرو به ۴۲,۶۲۰ و ۴۴,۰۸۰ دلار برسد. در پکیج پلاتینیوم شاهد صندلی‌های ردیف دوم گرم شونده، سقف مونوروف پانورامیک، دوربین ۳۶۰ درجه، غربیلک فرمان گرم شونده و… خواهید بود. بهای مدل‌های تک و دو دیفرانسیل تریم پلاتینیوم به ترتیب از ۴۵,۷۴۰ و ۴۷,۲۰۰ دلار آغاز می‌شود.

2017-toyota-highlander-hybrid-limited-front-three-quarter-06

2017-toyota-highlander-hybrid-limited-rear-three-quarter-03
اکثر هایلندرها از پیشرانه‌ی جدید ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۲۹۵ اسب بخار استفاده خواهند کرد که این پیشرانه نسبت به مدل سال پیش ۲۵ اسب بخار قدرت اضافه دارد. علاوه بر مدل پایه که از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر استفاده می‌کند نسخه‌ی هیبریدی هایلندر نیز در دسترس خواهد بود. این خودرو از همان پیشرانه‌ی ۶ سیلندر هایلندر استاندارد استفاده می‌کند اما سیستمی هیبریدی برای بهبود مصرف سوخت به آن اضافه شده است. مدل‌های هایلندر هیبرید در تریم های LX ،XLE، لیمیتد و لیمیتد پلاتینیوم عرضه می‌شوند و بهای آن‌ها بین ۳۷,۲۱۰ تا ۴۸,۸۲۰ دلار است. به‌طور متوسط بهای هایلندر هیبرید نسبت به سال گذشته ۲,۷۴۶ دلار افزایش یافته است.

2017-toyota-highlander-se-awd-front-three-quarters-in-motion-e1475253754882

2017-toyota-highlander-se-awd-rear-three-quarter-in-motion

منبع: motortrend

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۱۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (7375 ديدگاه)

    از جلو شبیه محصولات میتسوبیشی هستش از نظر من
    ولی ماشین خوبیه
    کاشکی ورود این ماشینها ازاد بود
    حیف
    راستی رفقا افرود این ماشین خوبه یعنی میشه استفاده افرود کرد ؟؟

    1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

      ۱۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      علی جان این ماشین برای افرود رفتن مشکل خاصی نداره و تمامی شرایط لازم برای افرود رو داره مخصوصا مدل 6 سیلندر 3.5 لیتری با تقریبا 300 اسب بخار و 4wl با داشتن گشتاور مناسب کمک های قوی سیستم هایی ایمنی کنترل پایداری خودرو (VSC)، کنترل کشش (TRAC)، سیستم ضد قفل ترمز توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، کمک ترمز (BA) و فناوری توقف هوشمند ® (SST) و کنترل فشار باد تایر TPMS زیاد مشکلی نداره
      البته نسل قبل این ماشین ( طبق بررسی که ازش شد) فرمان تنبلی داشته و ماشین بیشتر به راحتی توجه کرده تا افرود …….

      1. farid

        ۱۸ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (45 ديدگاه)

        شرایط اصلی آفرود یعنی دنده سنگین یا حالت 4L رو نداره
        همچنین شاسی یکپارچه با بنده یا همون Unibody frame که از Rav4 به امانت گرفته شده مزید بر علت هست .
        شاسی مناسب آفرو شاسی های نردبانی مستقل هستند مانند آنچه در پرادو /لندکروز/4runer/ اف جی به کار برده شده

  2. علی

    ۱۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (209 ديدگاه)

    بسیار عالی و با وقار

  3. علی

    ۱۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (209 ديدگاه)

    بسیار عالی و با وقار وشیک

  4. حسین

    ۱۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3001 ديدگاه)

    مدل ۴ سیلندرش، حجم موتورش چقدره؟

  5. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

    ۱۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    حالا اگه رو پشتی هر صندلی مانیتور بود که بهتر میشد به جای این حرکت اتوبوسی وسط سقف یه مانیتور گذاشتن خو برادر این چه کاریه اخه ………..

    1. Nima

      ۱۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1659 ديدگاه)

      وسط میزارن که ۳ ردیف صندلى بتونن ببینن نه فقط ردیف ۲ اونجورى باید ۴ تا مانیتور پشت صندلى ها بزارن اینطورى ۱ میزارن.

      1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

        ۱۸ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        خوب نیما جان داش گلم 3 ردیف صندلی یه مانیتور نگاه کنن ؟؟؟؟
        مگه سینماست …………. :-)
        شاید یه نفر بخواد بازی کنه یکی بخواد فیلم ببینه و دیگری عکس نگاه کنه مگه میشه همه یه مانیتور ……؟؟؟؟؟
        در کل کار بسیار مسخره اییه ……….

        1. ACE

          ۱۸ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          اصلا مسخره نیست

        2. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

          ۱۸ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          اصلا مسخره هست

        3. Elemento

          ۱۸ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          میگم مسخره نیست ???????

      2. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

        ۱۹ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        باش :-(

  6. علي

    ۱۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (848 ديدگاه)

    از طراحی این ماشین لذت بردم . مابین جلوی سانتافه و عقب سورنتو طراحی شده و در کل خیلی پر ابهت و قولدوره . تنها مدل تویوتاست که از نظر طراحی نمیشه ازش ایراد گرفت .طراحی داخل هم عالیه و همه پسند.البته اینم بگم شاهکار و خاص نیست ولی قابل تقدیره.
    با تچکر

  7. احمد باقری

    ۱۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مثل همیشه عالی.

  8. ali sha

    ۲۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عقبش شبیه به سورنتو شده
    ولی جلو پنجره هم شبیه لکسوس lx

  9. حمید کریمی

    ۳۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درود بر شما
    من شیراز هستم و هرچی میگزدم تویوتای هایلندر نمیبینم لطفن ادرس نمایندگی های هایلندر در شیراز شیراز رو برام بفرستید

  10. sajjad

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کلا این مدل و مدل های جدیدش تو ایران هست؟ اگر هست قیمتش چقدره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا