مشخصات و تصاویر نسل جدید تویوتا لندکروزر LC300 بهصورت قطرهچکانی در حال انتشار بوده و قرار است طی چند روز آینده نیز این خودرو بهصورت رسمی معرفی شود. اسناد به دست آمده از شاخه آفریقای جنوبی تویوتا نشان دهنده جزئیات جدیدی از شاسیبلند مشهور تویوتا هستند. همچنین تأییدیه استفاده لندکروزر جدید از پلتفرم TNGA-F و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک نیز به دست آمده است.
نسل جدید لندکروزر طول کلی ۴۹۶۵ میلیمتری در نسخه GR اسپورت داشته هرچند مدل ZX این خودرو طول ۴۹۸۵ میلیمتری خواهد داشت. ارتفاع قدبلند محبوب تویوتا نیز ۱۹۴۵ میلیمتر بوده که نشان دهنده افزایش ۳۵ میلیمتری نسبت به نسل پیشین میباشد. اسپورت ترین تریم لندکروزر با پهنای ۱۹۹۰ میلیمتری اندکی پهنتر شده درحالیکه پهنای تریم ZX برابر با ۱۹۸۰ میلیمتر میباشد. البته فاصله بین محوری دو نسخه برابر با ۲۸۵۰ میلیمتر است.
با استفاده از پیشرانههای کممصرفتر ۶ سیلندر تویوتا توانسته ظرفیت باک سوخت لندکروزر جدید را ۱۵ لیتر کاهش دهد تا فضای بیشتری وجود داشته باشد. این تغییر روی کاهش وزن نیز تأثیر مثبتی داشته و در سقف نیز از آلومینیوم استفاده شده است. در اسناد منتشر شده همچنین میبینیم تغییری در ارتفاع خودرو از سطح زمین حاصل نشده و زاویههای حمله و فرار نیز نسبت به نسل پیشین LC200 تغییری نداشتهاند.
نسل جدید لندکروزر از نظر فنی اشتراکاتی با توندرا ۲۰۲۲ جدید خواهد داشت زیرا پیکاپ بدنه روی فریم تویوتا نیز از معماری TNGA-F استفاده خواهد کرد. این پیکاپ میتواند از همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توربو که قدرت ۴۰۹ اسبی و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری دارد استفاده کند. به عنوان یادآوری باید گفت شاسیبلند پرچمدار ژاپنیها علاوه بر پیشرانه یاد شده از نیروگاه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری دیزلی با خروجی ۳۰۲ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری نیز سود خواهد برد.
توندرای جدید نیز احتمالاً در آینده جدید معرفی خواهد شد. اگرچه این پیکاپ بهروز شده در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد اما مشخص نیست لندکروزر جدید نیز روانه این کشور خواهد شد یا خیر.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ خرداد ۱۴۰۰۴۹۸۵میلیمتر؟برخلاف عکساش خیلی ریزه میزه ست…
محمد مختاری آذر
۱ خرداد ۱۴۰۰گیربکس ده سرعته برای لندکروز!!!!!
ولی طراحیش می تونست بهتر باشه
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰این فیس لیفت است؟!
یا تغیر نسل؟!
محمد مختاری آذر
۱ خرداد ۱۴۰۰منظورتان چیست آقای رستمی؟
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰کنایه زدم.
یعنی اینکه چه تغیر نسلی است !
بیشتر به فیس لیفت میخوره .
کنایه ایی تلخ!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ خرداد ۱۴۰۰منظور اینه که فیس لیفت لندکروزر نسل قبله یا نسل جدیده؟
بهنام
۱ خرداد ۱۴۰۰اره خیلی تلخ بود 😂
اینم کنایه س 😉
Amir
۱ خرداد ۱۴۰۰اقای رستمی برام خیلی سوال شده
شما رو مجبور می کنن کامنت بزاری
جونتون در خطره ؟!
کاری از دست بر میاد بگید
RezaRs
۲ خرداد ۱۴۰۰اقا بنده که کامنتام موجوده ار فیسش بدم اومد اما یک نکته
جناب اقای رستمی پلتفرم و انجین عوض شده چه فرایند ذهنی در مغزتون انجام شده که به کنایه بگی فیس لیفت
حتما باید کامنت بگذاری
اقا اول فکر کن بعد کامنت بذار
نکنه شما فکر کردی با هیت یک ماشین ژاپنی بین دیگر دوستانی که ماشین امریکایی دوستدارند محبوب میشید ؟
NAVID۰۰۹۸
۱ خرداد ۱۴۰۰پُشتش
وای پُشتش
!!!
parsa_ashgh.mashine
۱ خرداد ۱۴۰۰10 سرعته؟!!!!!!!!
طراحیش هم خوبه ولی حتما وقتی بیاد تو بازار بهترم میشه طراحیش
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰تو همون پارسا ای که عشق هیچ ماشین نیست
هستی؟
parsa_ashgh.mashine
۱ خرداد ۱۴۰۰اره همونم
GT
۱ خرداد ۱۴۰۰این یه فیس لیفت سنگینه! نه نسل جدید یه اسطوره
BenzSLR
۱ خرداد ۱۴۰۰بچه ها بنظرتون پیشرانه ۸ سیلندر رو توی یک نسخه فول تر و پرچمدار لند کروز با تولید محدود تر بزارن خوب نیست و نسخه وانتشو برگردونن با قابلیت های آفرودی زیاد ؟
میثم
۱ خرداد ۱۴۰۰ایول
خیلی منتظرشم
البته فقط تو فضای مجازی
پراید 86 کجا و لندکروز 2021 کجا
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ خرداد ۱۴۰۰۴۹۸۵میلیمتر؟برخلاف عکساش خیلی ریزه میزه ست،اما از نظر ارتفاع و عرض کم نداره…
بهنام
۱ خرداد ۱۴۰۰طول پنج متری ریزه میزه س ؟ ?
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ خرداد ۱۴۰۰محض اطلاع بگم یه نوا(اقتصادی ترین شورولت دهه ۷۰)۴۹۹۶میلیمتر طولشه!??
از نظر من کوچیکه!
بهنام
۱ خرداد ۱۴۰۰اون دهه هفتاد بود
الان شورولت بجز سیلورادو و تاهو چه خودرویی داره که طولش بیش از 5 متر باشه ؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ خرداد ۱۴۰۰اول باید بگم تاهو دو نوع مختلف داره که مابین ۵,۲تا۵,۶متر طول دارن…
سیلورادو هم توی نسخه ۳۵۰۰نزدیک به ۶,۲دهم متر طولشه…
خب،الان ماشین های مثل لینکلن کانتیننتال مرحموم بیشتر از ۵متر طول داشت،کادیلاک هم توی نسخه ct5 و ct6 نزدیک به ۵و بیشتر از ۵متر طول دارن،یا مثال غیر آمریکاییش، بنتلی مولسان،اس کلاس و رولزرویس هستش…
هنوزم ۵متری مونده البته به تعداد کم…
بهنام
۱ خرداد ۱۴۰۰داداش چرا داری مثال های بی ربط میزنی
مولسان یا این سدان های که اسم بردی گه ربطی به لندکروز داره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ خرداد ۱۴۰۰″چه خودرویی داره که طولش بیش از ۵ متر باشه ؟″
ببینم این جمله خودت نبود؟??
لطف کن قبل جواب کامنت خودتم بخون…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ خرداد ۱۴۰۰اگه شاسی بلند نام ببرم که از اسکالید،دنالی و تاهو،سابربان،لینکلن نوینگیتور و…. تقریبا اکثر شاسی بلند های آمریکایی شاملش میشن…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ خرداد ۱۴۰۰جیپ هم اکثر شاسی بلند هاش بیشتر از ۵مترن…
وانت های آمریکایی هم که دیگه همه اندازه تریلی!?
بهنام
۱ خرداد ۱۴۰۰جوری که شما گفتی ریزه میزه س انگار داری از تفاوت ابعاد اسمارت با gls صحبت میکنی
5 متر و 5,100 و 4,90 در واقعیت تفاوت انچنانی ندارن
به عنوان مثال سوزوکی ویتار طول 4470 و پرادو دو درب 4360 دارن
ولی بخاطر تناسبات بهتر پرادو و همچنین ارتفاع بیشتر بنظر میرسه پرادو دو درب خیلی بزرگ تر ویتارا باشه
حالا کسانی که ویتارا دارن باید به پرادو دو در بگن ریزه میزه ؟
amirmohammad
۱ خرداد ۱۴۰۰جلوش دقیقا اسکالید هست و چراغای عقب هم چیپ چروکی
هیچی لندکروز 2014 نمیشه.گنگ ترین فیس بود.چراغای جلوش معرکه بودن ولی هی داره خراب میشه
""new ""RAMIN
۱ خرداد ۱۴۰۰(نسل جدید لندکروزر طول کلی ۴۹۶۵ میلیمتری در نسخه GR اسپورت داشته هرچند مدل ZX این خودرو طول ۴۹۸۵ میلیمتری خواهد داشت. ارتفاع قدبلند محبوب تویوتا نیز ۱۹۴۵ میلیمتر بوده که نشان دهنده افزایش ۳۵ میلیمتری نسبت به نسل پیشین میباشد. اسپورت ترین تریم لندکروزر با پهنای ۱۹۹۰ میلیمتری اندکی پهنتر شده درحالیکه پهنای تریم ZX برابر با ۱۹۸۰ میلیمتر میباشد. البته فاصله بین محوری دو نسخه برابر با ۲۸۵۰ میلیمتر است.)
.
هم لند کروز موجود در ایران هم این نسل جدید…
هر مدلیش زیر 5 متر طول و زیر 2 متر عرض و زیر 195 سانت ارتفاع دارند.
ولی وقتی تو جاده هستن همه به به اوه اوه میکنن ! و بعد نیسان آبی بهش راه میدن !
دارم با خودم فکر میکنم اون اس یو وی های اصیل و فول سازی آمریکایی مثل اسکالید
تاهو ، حضرت گرند واگنوییر و سلطان گرند چروکی L وارد ایران بشن یا اگر تو ایران دیده بشن مردم چی کار میکنن ؟؟ وارد بازار ایران که نمیشن. حالا که گذر موقت بیان…
به نظرتون مردم چی کار میکنن ؟؟ ?
حالا از این موضوع بگذریم.
.
اینم از نسل جدید و ارائه مشخصات لند کروز.
خداوکیلی آدم اسکالید ، گرند چروکی L ، شورلت تاهو ، GMC یوکان دنالی ، حضرت گرند واگنوییر (? واقعا حضرته. لوکس ترین اس یو وی دنیا و پر آپشن ترین و بهترین آفرود هست دیگه… من که میگم حضرت)
آدم اینارو ول کنه بره لند کروز بخره که تازه سانروف هم من کلی التماس کردم گذاشتن!
در این رده کلاس خودرویی بین 80 الی 110 هزار دلار و 5 رقیبی که گفتم فقط 3 تاشون
سیستم خودران سطح 2 و اتو پارک دارن. و 2 تاشون جزوه بهترین های آفرود هست.
یه جوری هست آدم این خودرو های خوب رو ول کنه بره لند کروز بخره.??
موتورش که هیچی زیاد مالی نیست( نسبت به رقبا) نسل جدید که شبیه فیس لیفت هست. ابعادش که شبیه برادر خودمون cs95 نسل جدید هست! با کلی التماس های من یه عدد سانروف گذاشتن در صورتی که رقبا سقف پانورما دارن به چه بزرگی ! داخلش هم مثل رقبا فکر نکنم چوب و چرم باشه . لند کروز شتاب هم نداره حالا نسل قدیم نداشت. ببینم جدیدش چی هست. پکیج آفرودیش هم به اندازه سلاطین این رده یعنی پدر آفرود سازی نیست.
خداوکیلی این چی داره ؟؟ ???
نمیگم برید لیست 10 صفحه ای بیارید. یه 8 تا دلیل بیارید که آمریکایی رو ول کنم برم لند کروز بخرم. فقط 8 تا دلیل زیاد هم توضیح ندید.
هرچه قدر کنجکاوی میکنم میرم تحقیق میکنم چیزی پیدا نمیکنم که نظرمو جلب کنه.
این نظر منه. با احترام به نظر همه ?
MOS
۱ خرداد ۱۴۰۰وقتی رونمایی شد جوابتو میدم هر چند که قبلا گفته بودم با کسی که عشق زباله های چینی داره و جلوشون زانو میزنه بحث نمی کنم
""new ""RAMIN
۱ خرداد ۱۴۰۰منم با کسی که تعصب جلو چشماشو گرفته و به همه چیز و همه کسی توهین میکنه و میگه ” فقط ژاپن ” حرفی ندارم
اگه مرد بودی و پاسخ داشتی سریع بدون هیچ حرفی 8 دلیل ساده میگفتی و تمام.
و اصلا کامنت هارو نمیخوندی و سریع جواب منو میدادی… معلومه هیچ پاسخی نداری.
نمیگم بری کل گوگل رو زیر و رو کنی.
برام 8 تا دلیل بیار که خودرو های “” آمریکایی این کلاس “” رو ول کنم برم لند کروز بخرم.
""new ""RAMIN
۲ خرداد ۱۴۰۰این بهترین آفرودر جهانه !!
https://hw17.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/8626714990d4f9ad5f257e7e995f8c0313170134-240p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6ImZkNTBjZGYxMjk0MTU0Y2Q4MDMxZjExZjk1ZTdmMmY0IiwiZXhwIjoxNjIxNzMwNzA3LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.-AO1P36fSVlO5IsfF5CiBK8rrB1d86hJYK7nnSeBvkY
پول یه سوناتا میدی عین هیولا از هر مسیری رد میشه بدون هیچ ادعایی
مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
سخترین مسیر هارو بیار…. با توجه به موتور کی داره عین هیولا از هرجا میره بالا.
لند کروز حتی به گرد چرخاش هم نمیرسه!!! انکارش نمیتونی بکنی چون فیلم دادم
از این فیلم ها هم خیلی زیاد موجوده.
پدال کامنتمو منتشر کن?? با سپاس…??
ایران
۱ خرداد ۱۴۰۰بله آقا رامین شما درست میگم نمیدونم چرا این همه آدم تو تاریخ لندکروز خریدن چرا چانگان نخریدن چرا چری نخریدن چرا از کوبوندن ژاپنی ها کوتاه نمیای من تویوتا مدال قبل از ۲۰۰۰ هم دیدم سانروف داشتن در زمن میشه به بزرگترین خودروساز جهان و پرفروش ترینش گفت بد ؟ من خودم فقط یه بار لندکروز سوار شدم اونم بسیار قدیمی بود چوب و چرم نداشت پلاستیک خشک هم نداشت ولی واقعا تقریبا هیچ صدایی داخل کابین نمیومد ما ۱۱ نفر بودیم تو ماشین بعد به جاده خاکی رسیدیم یه شیب تند جلومون بود من گفتم چجور با ۱۱ نفر ماشین میکشه ولی اه هم نگفت و یه ضرب رفت بالا تا وقتی که خودت سوار نشدنی نگو این ماشین بده
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰کاملا موافق هستم
حسین
۱ خرداد ۱۴۰۰مطمئن باش اونایی که اسم بردی هیچکدوم تو آفرود به گرد پای لندکروز نمیرسن چون اصلا واسه این کار ساخته نمیشن. از فاصله محوری شون هم کاملا مشخصه واسه این کار نیستن. لندکروز و پاترول در نوع خودشون کاملا بی نظیرن. جزو بهترین های آفرود که فقط آفرودر های خشن مثل رانگلر میتونن باهاش رقابت کنن، بعد توی دوام بی نظیرن، در بر خلاف بعضیا توی سرعت های بالا روی ویبره نمیرن و برای استفاده شهری هم بسیار راحت و مناسب. در تمام این ویژگی ها در محدوده قیمت هشتاد هزار دلار در دسترسه که رقباش رنج روور و بنز هستن که قیمتشون خیلی بیشتره.
نظر من اینه که قرار نیست ما واسه کسی که جلو هاوال زانو زده دلیل بیاریم که تویوتا بخره چون به نوعی توهین به تویوتا محسوب میشه. ولی اگه دلت میخواد برو همون مینی بوس های آمریکایی رو بخر.
اینم بدون خانواده لندکروز سالانه بیش از سیصد هزار دستگاه فروش دارن.
""new ""RAMIN
۱ خرداد ۱۴۰۰مینی بوس های آمریکایی !
بله بله مینی بوس.
شرف همون هاوال که نام بردی و صندلی های همون مینی بوس های آمریکایی از بعضی چیز ها خیلیییی بیشتره…
http://www.aparat.com/v/9N6UJ/%D8%A2%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF_%D8%A8%D8%A7_%D8%AC%DB%8C%D9%BE_%DA%AF%D8%B1%D9%86%D8%AF%DA%86%D8%B1%D9%88%DA%A9%DB%8C_%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%84_%D9%87%D8%A7%D9%88%DA%A9
اینم آفرود جیپ تریل هاوک.
.
اینم آفرود هاوالی که گفتی… تازه 1/3 لند کروز قیمت داره…
فقط عین چی میره بالا ?
https://aspb26.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/1862aeaed8da8e61c6bfffeecbd13d6631836636-240p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6ImMwYmM2ZDQ2YzY0MDEwZmU0Yjc1OGRjMzFiN2I5Y2NhIiwiZXhwIjoxNjIxNzE3NjA2LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.Inu8fINRghJyoy7OINF_hcq_MlbjC2K9Yvb4D7G4lwc
.
در این فیلم هم ملاحظه میفرماییم هاوال h9 عین چی رفت بالا… پرادو بدبخت اخرش رو نتونست بره?
https://aspb20.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/199afbef7e761ebec9f4cb175f87aae031836707-240p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjE5MjdkYTE0MDRlYTZjNmU3MTlhMTNmNmUwZTAxMzM0IiwiZXhwIjoxNjIxNzE3NDE1LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.ZWfqLvvuM–7fF-Rke3SsC5tHvLRkjsTyp54EH0l2tE
حالا فعلا همینا ببین بقیه رو بعدا میدم. میفهمی مینی بوس آمریکایی و همون هاوال شرفشون خیلی خیلی بیشتر از برخی خودرو هاس هست.
واقعیت رو نمیتوان انکار کرد… بدرود دوست عزیز.
هرچقدر دوست داری حرف بی معنی بزن و توهین کن.
ولی واقعیت رو نمیتونی انکار کنی…..
پدال کامنتنو منتشر کن…?? با سپاس…??
mahan
۲ خرداد ۱۴۰۰رامین جان این موضوع رو صد بار برای تو چندبار هم برای بچه ها توضیح دادم.ازونجایی که از تکرار مکررات متنفرم دیگه توضیحی نمیدم.فقط اگه به ابعاد بود فیل سلطان بود!رنجروور و جی کلاس و بنتایگاه شاهزاده های جاده ای و خارج جاده ای هستند بماند تو ارتفاع 20 سانتی وقتی بهترین افرودت نمیتونه تو اب بره رنجروور تو 100 سانتی متری میره!به ابعاد نیست
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ خرداد ۱۴۰۰تو چرا حرص میخوری مردم دنیا جای چانگان تویوتا میخرن؟
توی این ماشین چیزایی موجوده که اصلا مورد علاقه آپشن بازا نیست،برای همینه نظرتو جلب نمیکنه…
بهزاد
۱ خرداد ۱۴۰۰داداش یک ماشین قرار نیست همه چیز داشته باشه و دقیقا یک چیزی داره که شما و هزاران نفر راجبش ده ها خط مینویسید!
این ماشین فقط یک مقدار مهم شده همین.
اینجوری نیست که یک برند یا یک خودرو یک شبه مهم بشه و کار ده ها سال تلاش برای ساخت و بازاریابیه.
سالیانه صدها هزار suv گردن کلفت داره تولید میشه و وقتی یک برند دیگه میتونه سلیقه شمارو پوشش بده دیگه نیازی به رمان نویسی و محملات اضافه نیست و…
بهنام
۲ خرداد ۱۴۰۰ببین داداش
ربطی به ابعاد نداره
لندکروز واقعا خودروی اصیل و با قابلیت بالای افرود در کنار قابلیت اطمینان بالاست و امتحان خودشم طی سالیان گذشته پس داده
خلاصه لندکروز واقعا عالیه نمیدونم چرا دشمن زیاد داره ?
از نظر طراحی هم خوب و متناسبه این تناسب خیلی روی ببیننده تاثیر داره جوری که لندکروز از خودروهای هم اندازه یه سر و گردن بزرگ تر بنظر میرسه
حالا یه مثال میزنم که اکثرا تو ایران دیدیمشون مثلا سوزوکی ویتارا و پرادو دو در
ویتارا از نظر طول بزرگ تره ولی پرادو دو درب خیلی بزرگ تر به چشم میاد آدم احساس میکنه سوزوکی خیلی کوچیک تر باشه
یوسف
۱ خرداد ۱۴۰۰واقعا اگر این تغییر رو نسل جدید به حساب بیارن… به شعور هر چی لندکروز سواره…. توهین کردن…. خب مثل آدم بگو تغییر چهره…. چرا میگین نسل جدید(منظورم با مدیران تویوتا ست)
زیزیگولو
۱ خرداد ۱۴۰۰سیستم تولیدی کمپانی تویوتا از نظر خیلی از مدیران یه سیستم نابو عالی هستش و خیلی از کمپانیای دیگه سعی در الگوبرداری از تویوتا داشتن
امیر
۱ خرداد ۱۴۰۰طراحی جلو خوبه طراحی عقب می تونست بهتر باشه و خیلی منتظرم ببینم رونمایی لندکروزر،
بی شک منتظر نسخه Gr هستم البته اگر عرضه بشه این مدل براش.
MOS
۱ خرداد ۱۴۰۰(((همچنین تأییدیه استفاده لندکروزر جدید از پلتفرم TNGA-F و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک نیز به دست آمده است.)))
چقد من چند ماه پیش می گفتم فیس لیفت نیست
یه عده باز حرف خودشونو میزدن!!!!!
Amirreza
۱ خرداد ۱۴۰۰دوست عزیز ما نگفتیم نسل جدید نیست مشکل ما اینه که ظاهرش هیچ تغییری بعد ۱۳ سال یا بیشتر نکرله و تازه نسبت به نسل قبل پسرفت داشته
MOS
۱ خرداد ۱۴۰۰همون موقع هم گفتم نمیشه که ظاهر ماشین رو یه دفعه به کل تغییر بدن
به نظرم طراحی تکاملی خوبی داشته
NAVID۰۰۹۸
۱ خرداد ۱۴۰۰هم با امیررضا موافقم
هم با کاربر MOS موافقم
لندکروزر یه خودروی نوظهور نیست و در کلاسی هم نیست که هر ۵ سال یه اتاق جدید بده بیرون !
از طرفی انظار طراحی یکشکل و یک اصول همچون پورشه ۹۱۱ و بنز Gکلاس هم ازش نمیره اما یه موضوعی این وسط مطرح هست !
خودتان را بگذارید در زمانهایی که هر نسل از لندکروزر رونمایی شد مثل دههی ۹۰ و اتاق ۸۰ یا سال ۲۰۰۰ با اتاق ۱۰۰ و سپس اتاق ۲۰۰ ، هر کدامشان در زمان خودشان برتری زمان خودشان را در بحث ((( طراحی روز ))) داشتند که هم هیبت داشتند و هم ساده اما دلبرا بودند !
اتاق ۳۰۰ از نظر طراحی خارجی بدنه اون چیزی را ارائه نداد که ازش انتظار میرفت و من به عنوان یکی از طرفداران کوچک این برند و این خودرو ، نمیتوانم با این حجم کم از تغییرات ناشاخص کنار بیام !!!
توجه بفرمایید ((( بحث ما فقط طراحی خارجی هست و اگر نه به هیچ موردی از این خودروی ناب نمیشه ایراد گرفت ))) !
اما مرغ من در این زمینه یک پا داره و انتخابم قطعاً اتاق ۱۰۰ هست که نه قدیمی میشه و نه با گذر زمان خسته کننده و سواریش هم ساخته شده برای شهر و جاده و آفرود !
mahan
۲ خرداد ۱۴۰۰مخصوصا 8 سیلندر دنده ایش رنگ های شرابی و مشکی بد دلبری میکنه
Amirreza
۱ خرداد ۱۴۰۰ظاهر قبلیش مدرن تر بود ، توشم تعریفی نداره موتورشم احتمالا تغییر خاصی نکنه ، راستش من اگه نسل قبلیو هنوز میساختن بیشتر خوشحال میشدم البته بهتره که بگم فیس لیفت قبلی ، اگه انتخابمم بین خودروهای این رده باشه بدون شک اول پاترول بعد واگنییر معمولی هست
FARAZ
۱ خرداد ۱۴۰۰نسل قبل بعد از چند فیس لیفت به تکامل رسید.
پس نسل جدید هم میتونه یکی دوتا فیس لیفت خیلی زیبا بشه.
samurai
۱ خرداد ۱۴۰۰کسی که برتریو به چند میلیمتر میدونه ماشین باز نمیگن فرغون سوار خود بزرگ بین میگن بیشتر میگفتم تایید نمیشد :)))
حسن
۲ خرداد ۱۴۰۰خییلی زیباست ماشالا سالاره
حسن
۲ خرداد ۱۴۰۰هم زیباست هم تغیر نسله هم اوبهت داره هم مدرنه عکسها نشون نمیده هرکدوم ازعزیزان ازنزدیک مشاهده کندعاشقش میشود دررابطه نسل جدیدهیوندی توسان اول ازرو عکس خیلیها گفتن خیلی زشته نسل قبلیش بهتر بود ولی الان دریک مقاله درهمین پدال ازنظرزیبایی ولوکسی بالکسوس مقایسه شده بود این یعنی زودقضاوت نکنیم بهتره
حسین دهمرد
۲ خرداد ۱۴۰۰اگه یه شیش سیلندر خطی واسه سوپرا میساختی میتونستی الان واسه لندکروزم همونو استفاده کنی حالشو ببری
Ali
۲ خرداد ۱۴۰۰دیزلیش بنظرم بهتره و دوام بیشتری داره تا توربو
mm.y@rlou
۲ خرداد ۱۴۰۰زرشک واقعا نسل قبلی سر تر وزیبا تر بود افسانه در حال زوال
شایان
۱۰ خرداد ۱۴۰۰یه سوال؟ این لندکروز چرا هیبرید نداره؟ کاش هیبرید یا پلاگین هیبرید هم بزنه. فکر کنم RAV4 پلاگین هیبرید داره.
محمد ابراهیمی
۱۱ خرداد ۱۴۰۰به نظرم اظهار نظر درمورد تویوتا خیلی سخته مخصوصا” در مورد مدلهای اسطوره ایش چون جایی برای بحث نذاشته
در مورد این مدل خاص فقط سلیقه شخصیم میگه طراحی قسمت عقب خودرو زیاد دلنشین و چشم نواز نیست
یک مسأله در مورد تست تصادف اینگونه خودروها مخصوصا” تویوتا برام اعجاب انگیزه و اونم اینه که میبینی ماشین تا داشبورد جمع میشه ولی درب جلو یک میلیمتر هم جابجا نمیشه ودرز دربها از حالت فابریک کوچکترین تغییری نمیکنه حتی در برخی تستها شیشه جلو نه تنها تکون نمیخوره بلکه یه ترک هم برنمیداره
اینا قوانین فیزیکو به چالش کشیدن
ایران زیبا
۱۴ مهر ۱۴۰۱حالا دوستان جوری توضیحات میدن انگار همینم مفت ریختن تو بازار ماهم پردرآمد که موندیم آمریکایی بخریم یا ژاپنی یافتند برانکو ما رو چین و روس نابود کردن وباید همچنان پرایدو مدل۸۰بخریم نهایتا هم چین مادر مرده اشغالدونی چین و روس وفرانسه درقبال طلای سیاه مفت ایران ویرانه میباشد هرخودروییم بیاد با۱۰برابر قیمت در خواب خواهیم دید.ما همون سم طلا خر جان علی کافیمونه نه بنزین نه روغنم نمیخواد.به امید روزای بهتر که فقیرانه از بیکاری وارستگی نمیرن رو گنج جهان.