انگار همین دیروز بود که تویوتا یاریس کراس رونمایی شد و حالا نوبت به گسترش اعضای این خانواده با معرفی نسخه ادونچر رسیده است.
همانند یاریس کراس استاندارد، این خودرو از پلتفرم TNGA تویوتا استفاده میکند اما به لطف خشونت ظاهری بیشتر تمایزهایی با نسخه استاندارد دارد.
مهمترین تغییرات این خودرو به سپر جلوی جدید با طراحی مشابه محصولات آفرود مربوط میشود. همین داستان در بخش عقب نیز دیده میشود جایی که تریم جدید روی سپر نظرات را به خود جلب میکند. یاریس کراس ادونچر همچنین دارای ریلهای سقف نقرهای و رینگهای ۱۸ اینچی خاکستری تیره میباشد.
در کابین نیز تغییراتی رخ داده که از جمله آنها میتوان به پوشش داخلی مشکی سقف، تریم پیانو بلک، طراحی منحصربهفرد روی صندلیها و خط طلاییرنگ در امتداد پانل پشت آمپرها و دربها اشاره کرد.
افرادی که یاریس کراس ادونچر را انتخاب میکنند امکان دسترسی به نسخه فول پریمیر ادیشن را نیز خواهند داشت. این مدل به تجهیزات بیشتری همچون پوشش چرم کابین، درب پشتی برقی، هدآپ دیسپلی، گزینه بدنه دو رنگ و رینگهای ۱۸ اینچی جدید مجهز شده است. این مدل طی ۱۲ ماه اول عرضه یاریس کراس ادونچر عرضه خواهد شد.
خانواده تویوتا یاریس کراس در اروپا از جمله مدل ادونچر با پیشرانه ۱.۵ لیتری و واحد الکتریکی عرضه میشود. این مجموعه قدرت ۱۱۴ اسب بخاری دارد. شاسیبلند جمعوجور ژاپنی بهصورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه میشود و این سیستم بسته به شرایط جاده میتواند نیروی پیشرانه را فقط به چرخ های جلو یا تمامی چرخ ها بفرستد.
اگرچه این خودرو در بازارهای اصلی اروپا با نام یاریس کراس ادونچر عرضه خواهد شد اما در بریتانیا این دو مدل با نام های یاریس کراس دینامیک و یاریس کراس دینامیک پریمیر ادیشن در دسترس خواهند بود.
محمد رستمی نژاد
۱۰ فروردین ۱۴۰۰سلام
من یه تویوتا یاریس هستم که با پلاستیک زیاد خوشگل شدم
داخِلَم هم (کابین) با پلاستیک زیاد تزئین شده
Amir
۱۰ فروردین ۱۴۰۰اگه بخوان اینو بخرن فقط مشکی
از بس پلاستیک به کار بردن خریدن رنگای دیگه چندان جالب نیست و تضاد نامتوازنی به وجود میاره
آریا منش
۱۰ فروردین ۱۴۰۰آقای رستمی نژاد ، منش شما شبیه هر نژادی هست به جز رستم
Mad.z.Max
۱۰ فروردین ۱۴۰۰حالا دیگه چون یاریس گازوریسینگ ترکانیده، شیره ی این اسم و شاسی رو باید بکشن و یاریس قد کوتا قد بلند، قد بلند مجلسی قد بلند آفرودی وانت کامیونت و کِشنده البرز یاریس ازش بسازن.
NAVID۰۰۹۸
۱۰ فروردین ۱۴۰۰اینی که داری میگی بیشتر به خودروسازان کرهای و چینی میاد تا تویوتا معظم !!!
هیچ شباهتی بین این خودرو با سدان یاریس نیست به جز نام مُشابه !
اما به شخصه خرید این دست کراساوورها را نمیفهمم وقتی نه قدرت خاصی دارند و نه ارتفاع بیشتر و نه هندلینگ بهتر !!!
به نظر من کراساوور یعنی توسان ، راو۴ ، روگ و… !
کوچکتر از اینها دیگر ارزش خرید نداره و به نظرم نمونهی سدان را باید خرید و از هندلینگ بهترش لذت برد !!!
Mad.z.Max
۱۰ فروردین ۱۴۰۰اینم حرفیه. البته خودم با این حال کردم، کلا یاریس چه قدیمی ترا که اولینبار ایران اومدن، چه نسلای بعدشو دوس دارم. این آخری که عالیه، مخصوصا جی آر که وحشتناک خوبه
Amirreza
۱۱ فروردین ۱۴۰۰چرا همه چیزو به کره ای ها ربط میدی ؟ آقا اگه دوست ندارین پیشرفتشون رو ببینین خو رک و پوست کنده بگین ، الان یه ماشین رو بگو که اینطوری کرده باشن ، متاسفم برای کسایی که با گیر دادن به بقیه میخوان اوضاع رو جمع و جورش کنن
میرخان
۱۰ فروردین ۱۴۰۰فراموش نکنیم که شرکت های خودروسازی عاشق چشم و چال لپ ما ها نیستن ، اونا هم بالاخره هدفی دارن از فروش محصولاتشون :)
Amirreza
۱۱ فروردین ۱۴۰۰??
افشار
۱۰ فروردین ۱۴۰۰امروز یه زمزمه هایی از واردات پژو ۳۰۸ توسط ایران خودرو بود و خبرهاش هم هست البته اگر فقط خبر درمانی نباشه مثل همیشه
میثم
۱۰ فروردین ۱۴۰۰یه ویدئو ازش دیدم مسیرهای خاکی و پر چاله چوله رو خوب میرفت
چندتا مود داره که نسبتا خوب عمل میکنه
برای خانواده کم جمعیت با درآمد پایین که فقط یک ماشین میتونن داشته باشن برای تمام نیازهاشون اتفاقا خیلی خوبه
آریا منش
۱۰ فروردین ۱۴۰۰با توجه به موفقیت چشمگیر و فوق العاده یاریس در اروپا ، این خودرو که از همین خانواده است انتظار فروش بالا رو ازش دارم خودم اگر اروپا بودم حتما میخریدمش خیلی از ظاهر بیرونی و داخلیش خوشم اومده
Khosrow
۱۰ فروردین ۱۴۰۰لعنتی دیگه اینقدر هم خشن نباش ..
Amirreza
۱۱ فروردین ۱۴۰۰به عنوان یه کراس اور اقتصادی گزینه خوبیه ولی از تویوتا بعید بود انقد از پلاستیک توی ماشینش استفاده کنه و این دیگه واقعا زیاده رویه