تویوتا

نقطه‌ضعف جدی تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس به اندازه‌ی یک سوسک جان‌سخت است و این خودرو اغلب در میان سخت‌ترین چیزها برای کشتن قرار دارد! اما مثل اینکه سرانجام یک نقطه‌ضعف برای این سوپرتراک پیدا شده است: مانورپذیری گریزان.

gl_toyota-hilux-algtest001
ما پیش از این دیده‌ایم که هایلوکس از انفجار ساختمان‌ها جان سالم به در برده و سفری به قطب شمال داشته است؛ اما تلاش کنید که تغییر لاین رانندگی ناگهانی در سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت داشته باشید! ناگهان همه‌چیز ناامن به نظر خواهد آمد.

بازرسان ایمنی خودروی سوئدی در Teknikens Värld “تست گوزن شمالی” را دوست دارند زیرا این چیزی است که رانندگان سوئدی همیشه با آن دست به گریبان‌اند: گریختن از برخورد با گوزن در سرعت‌های بزرگراهی. خودروسازها از این تست متنفرند زیرا تعادل خودرو را بسیار به هم می‌زند. ما طبیعتاً این تست را به همان دلیل دوست داریم! اما برای دیدن و درک این تست نیازی نیست در منطقه‌ای زندگی کنید که گوزن‌های وحشی حضور دارند. تنها کافی است تصور کنید که با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت در حال رانندگی هستید و ناگهان چیزی روبروی شما سبز می‌شود. این مورد هنوز هم برای دانستن واکنش خودروهای شما خوب خواهد بود.

به سال ۲۰۰۷ برگردیم. مرکز Teknikens Värld این خودرو را تست کرد و نتایج فاجعه انگیز مشابهی در سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت به دست آمد. تقریباً یک دهه‌ی بعد، نسخه‌ی جدید هایلوکس هنوز هم به‌طور ترسناکی نزدیک است که چپ کند!

حالا با وجود اینکه سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت چندان سریع به نظر نمی‌رسد اما می‌توانید اثرات تغییر سریع لاین رانندگی را مشاهده کنید. این عمل استرس زیادی به خودرو وارد می‌کند. مخصوصاً در مورد خودرویی نظیر یک تراک با مرکز ثقل بالاتر.

toyota-hilux-2016-moose-test-step-by-step
البته در ویدئوی کامل منتشر شده شما می‌توانید خودروهای رم ۱۵۰۰، نیسان ناوارا، فولکس‌واگن آماروک، فورد رنجر، ایسوزو D-Max و میتسوبیشی تریتون را ببینید که در همین تست شرکت کرده و البته نتایج بسیار بهتری به دست می‌آورند.

Teknikens Värld گزارش داده که تست‌های آن‌ها طبق مشخصات اعلامی کارخانه و با حداکثر ظرفیت بار اعلامی تراک ها صورت می‌گیرد. هایلوکس حاضر در تست وزن کمتری را حمل می‌کند زیرا افراد حاضر در خودرو باعث می‌شوند تا وزن خودرو بیش از مقدار مجاز باشد. طبق گفته‌ها این وزن اضافی خود یک مشکل است.

تست کننده‌ی Teknikens Värld روبن بورجسن می‌گوید:

اگر یک تراک با بار غیرمجاز در تست شرکت کند، سیستم تعلیق مشکل خواهد داشت؛ اما من فکر می‌کنم که مشکل به نبود سیستم‌های ضد غلطش و چسبندگی لاستیک‌ها مربوط است.

مدیر تویوتا در سوئد قبلاً پاسخی رسمی به Teknikens Värld ارائه کرده است:

بر پایه‌ی تمامی تست‌هایی که در زمان توسعه‌ی هایلوکس صورت گرفته، ما مطمئن هستیم که این خودرو ایمن است. آن‌گونه که ما فهمیده‌ایم شما تست مانورپذیری گریزان را روی چندین پیکاپ انجام داده‌اید که هایلوکس نیز از آن جمله بوده است. شما به ما اطلاع داده‌اید که هایلوکس انتظارات را برآورده نکرده است. ما از دیدن نتایج این تست سورپرایز شده‌ایم و مشاهدات شما را بسیار جدی می‌گیریم. هایلوکس به‌صورت مکرر طبق استاندارد ایزو ۳۸۸۸ تست‌های مانورپذیری گریزان را در زمان توسعه انجام داده و با موفقیت این آزمون‌ها را پشت سر گذاشته است. چندین پارامتر فنی روی خروجی این تست تاثیر دارند بنابراین ما می‌خواهیم که پارامترهای دقیق تست شما را بدانیم.

هم‌اکنون چندین هزار دستگاه از هایلوکس تولید شده از سال ۲۰۰۷ به بعد در جاده‌ها تردد می‌کنند و ما هیچ فراخوانی را درباره‌ی چپ کردن‌های اپیدمیک مشاهده نکرده‌ایم. البته مشاهدات بازرسان سوئدی کاملاً واضح است و به نظر می‌رسد که هایلوکس نسبت به تراک های دیگر به‌طور کامل پایداری خود را از دست می‌دهد.

dodge-ram

mitsubishi-l200

isuzu-d-max

vw-amarok

ford-ranger

nissan-navara

toyota-hilux-01
باید منتظر ماند و دید که آیا تویوتا وقعی به نتایج و مشاهدات تست Teknikens Värld می‌نهد یا خیر اما شما حداقل می‌دانید که اگر با یک گوزن در جاده روبرو شدید خودرویتان چه واکنشی خواهد داشت!

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. volvo fh

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (242 ديدگاه)

    فولکس از همه پایدارتربود.سرعتش هم از بقیه بیشتر بود

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Elemento

      ۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      الان اگه این نتیجه میخواست برای فولکس واگن باشه.
      واکنش دوستان ژاپنی باز :
      .
      1 این میخواد با تویوتا رقابت کنه ؟!؟😂
      2 فولکس واگن در حد تویوتا نیست !😂
      3 حالا مثلا فولکس واگن فروشش ببشتر بشه که چی ؟! وقتی کیفیت رو رعایت نمیکنه ! جمع کن بذار باد بیاد😂
      4 تویوتا در همه ی موارد بهترینه. حنی مواردی که هنوز به ذهن بشر نرسیده 😢

      .
      من نمیگم از تویوتا یا فولکس طرفداری کنید یا نکنید.
      هیچ کس در این جایگاه نیست.
      .
      میگم نظر فضایی و تخیلی نذارید.

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

        ۸ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        بابا ین میخواد با تویوتا رقابت کنه
        فولکس واگن در حد تویوتا نیست
        تویوتا در همه ی موارد بهترینه. حتی مواردی که هنوز به ذهن بشر نرسیده..
        .
        .
        .
        .
        چیه ژاپنی باز عشقه المان ندیدی …..؟؟؟

  2. فورد

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (892 ديدگاه)

    با وجود اینکه پهن تر شده ولی هنوز این ایراد و داره

  3. فقط انگلستان

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    چند سال پیش که ماکسیما تولید می شد فقط برای اینکه طول خودرو زیاد بود خیلی مشکل براش پیش می اومد به خصوص در پیچ ها و همون موقع بی ام و سری هفت و بنتلی و رولزرویس های فول سایز هم درست می شدن که طولشون نسبت به ماکسیما خیلی بیشتر هم بود ولی هیچ کدوم از اون مشکلاتی که برای ماکسیما پیش می اومد برای اونا پیش نمی اومد به خاطر همینه که الانم ژاپن جرئت ساخت ماشین های سدان خیلی بزرگ رو نداره بجز یک یا دو مورد
    تکنولوژی ساخت یک خودرو سدان فول سایز بدون مشکل با تکنولوژی ساخت یه هایپرکار بدون مشکل برابری می کنه
    اگر می خواید بگید اینطور نیست و شاید تکنولوژیشون در حد سوپر اسپورت باشه ولی دیگه در حد هایپر کار نیست باید بگم که به بنز S65 و بنتلی فلایینگ اسپور نگاه کنید از لحاظ موتوری یه سوپر اسپورت واقعی هستن ولی اگه طول و وزن و ارتفاع و خیلی چیزهای دیگه رو در نظر بگیریم می بینیم تکنولوژی بالاتری از یه سوپر اسپورت لازم دارن که بدون مشکل باقی بمونن برتری خودروسازی که می گن به این موارده نه مدل و تعداد فروش بیشتر.

    1. Elemento

      ۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      عالی گفتی
      خیلی خوشم اومد.
      .
      آماروک اینجا گل کاشت.

    2. Bavaria

      ۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (581 ديدگاه)

      ساخت یک سدان فول سایز با وزن بالا و سرعت و قدرت مانور زیاد البته که تکنولوژی بالایی میخواد،ولی تولید هایپر کار اوج تکنولوژی ماشین های خیابانی هست،که قطعا بالاتر از تکنولوژی سدان فول سایزه.هرکمپانی که هایپر کار تولید میکنه اثبات میکنه که بالاترین تکنولوژی ساخت ماشین در اختیارشه
      شما به مهندسی هایی که در زمینه تونل باد و Down Force ،تکنولوژی تولید مواد شاسی و قطعات بدنه خنک کاری و خیلی های دگ که من نمیدونم در تولید هایپرکار وجود داره ولی به اون صورت در سدان فول وجود نداره

      1. فقط انگلستان

        ۸ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (1120 ديدگاه)

        Bavaria باسواد و دوستدار طبیعت و بی ام و سوار ممنون که علمی توضیح دادی
        ولی طبق گفته کمپانی هایی مثل رولزرویس یا بنتلی یا بنز امثال بنز اس600 می تونن نهایت یک خودرو در حال حاضر باشن چون کسایی که سنشون یکم بالا باشه و خیلی هم پولدار باشن نمی تونن سوار امثال لافراری بشن حالا به هر دلیل و چون به دنبال بهترین خودروها هستن اون شرکت هایی که اسم بردم میان همون لافراری یا پورشه918 رو در قالب یه سدان می سازن با قدرت کمتر ولی با راحتی بیشتر و اگه میانگین بگیریم می شه گفت برابرن

        عزیزی مجید مهربان و امانت دار و لامبورگینی سوار تو هم در بالا عالی توضیح دادی.

        1. Bavaria

          ۸ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (581 ديدگاه)

          دستت دردنکنه،نظرت واقعا مفید بود
          حالا میدونم چرا به سدان های فول سایز ی شرکت به اصطلاح پرچمدار هم میگن

  4. Nima

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    میتسوبیشى هم یهههه کوووچولو بلندشد
    اما هایلوکس دیگه ترکوند!!!!
    بالاخره تمام چیز ها خدا نیستن و ساخته بشرن با تمام نقاط قوت بالایى که داره هایلوکس این مشکل هم داره. که البته به نظر قابل حل میاد.

  5. erfan

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (237 ديدگاه)

    دوستان این نظرم ربطی به پست نداره اما باید گفت. منو ببخشید…
    من ۶ سالی هست مطالب پدال رو میخونم… اما از یه بازه زمانی به بعد ب دلیل نظر های فضایی و غیر قابل باور دیگه نظر ندادم.
    چون یه عده اینجا هستند که واقعا چیزی از ماشین نمیدونن به قدری که تو پست آزرا جدید. طرف نوشته اگه ارتفاعش چند سانت بلندتر بشه میتونه با x4 رقابت کنه :|
    یا طرف تو پست بررسی ولوو s90 نوشته فک کنم ولوو تو ایران نمایندگی داره:| خب خیلی وقته نمایندگی داره این چه اطلاعاتیه….:/
    سطح اطلاعات اینا در این سطحِ…. دوستان حرف من اینه : خواهش میکنم نظر الکی ندید. طرف تازه تو روستاشون نت اومده. هرجا یه نظر میده. خواهش میکنم بی اطلاعات نظر ندید….

    1. سجاد

      ۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (188 ديدگاه)

      آفرین
      موافقم
      مخصوصأ معلوم میشه که بچه های راهنمایی و دبیرستانن که بعد از ساعت ۱۳ نظر میزارن

      1. Elemento

        ۸ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        “”مخصوصأ معلوم میشه که بچه های راهنمایی و دبیرستانن که بعد از ساعت ۱۳ نظر میذارن “”
        دوست عزیز فکر میکنی زرنگ تر از منی ؟!؟!
        به نظرت آدم نمیتونه شغل داشته باشه ؟!؟!؟ حتما باید مدرسه بره ؟!؟!
        با پدیده ای به اسم کار و کسب درآمد که آشنایی داری ؟!؟! با دانشگاه و پژوهشکده چی ؟!؟

  6. محمدرضا

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (211 ديدگاه)

    بشخصه عاشق هایلوکس هستم ولی عجب ضعفی پیدا کردن !

  7. سیاوش

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (223 ديدگاه)

    فورد خیلی خوب عمل کرد دوجم حتی فولکس و میتسوبیشی جالب عمل نکردن قابل توجه دوستان که همیشه ادعا می کنند ژاپن آلمان !!!!!

    1. امیرحسین

      ۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (337 ديدگاه)

      عزیزم فولکس بالاترین سرعت رو بدست آورد بعد شما میگی جالب عمل نکرده!!!!!!شما ها اصلاً مقاله رو میخونید؟؟؟؟

  8. سعید

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (26 ديدگاه)

    فقط رنو.وانتی ساخته به نام الاسکان.بر پایه نیسان ناوارا.اخیرا هم وانت بنز بر اساس رنو الاسکان ونیسان ناوارا ساخته شده در کارخانه های رنو نیسان

  9. جمشید

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (30 ديدگاه)

    ماشالا به ram..ماشالا.پرچمت بالاس دادا.

    1. Mahmood

      ۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (197 ديدگاه)

      بهترین تراک ساز و پیکاپ ساز دنیا فقط آمریکاست کسی تو این زمینه نمی تونه باهاش رقابت کنه از همه بهتر ram عمل کرد و بعدش هم فورد که تازه پیکاپ ها و تراک های اصل کاری فورد و GMC و شورلت رو نیاورده بودند که اگر اینها در این آزمون بودند بقیه حتی همون فولکسی که خوب عمل کرد باز هم در برابر اینهایی که گفتم حرفی برای گفتن نمی داشتند.

      1. Mahmood

        ۸ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (197 ديدگاه)

        فولکس عالی عمل کرد و فورد هم خوب عمل کرد اما فورد در لحظه ی آخر که میخواست از پیچ خارج بشه زیاد تعادل نداشت و ram هم فوق العاده عمل کرد اما چون زیادی سنگینه و از طرفی تعلیق خیلی نرم تری هم نسبت به فولکس داره کمی تاب برداشت.

  10. محمد زمانلو

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (129 ديدگاه)

    خیلی دوست داشتم که این آزمون تو آمریکا یا کانادا رو پیکاپ های آمریکایی اصیل مثل F150 یا سیلورادو انجام می دادن و نویسندگان گل پدال هم از اون مقاله می نوشتن.
    با تشکر از تمامی نویسندگان پدال که واسه بالا بردن اطلاعات خودرویی ما زحمت می کشن.

  11. amirhosein

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (92 ديدگاه)

    دم فلوکس واگن گرم از همه بهتر بود موقع مانور تعلیق زیاد جمع نشد و ماشین به هیچ سمتی تابیده نشد و 4 تا چرخ کامل روی زمین بودن ولی بقیه 3 چرخ روی زمین 1 چرخ به صورت خیلی کم با زمین ارتباط داشت و اون چرخی که ارتباطش با زمین کم میشد به صورت اوریب اون یکی چرخش خیلی خمیده میشد و تمام بار ماشین روی اون سمت میافتاد

    1. سیدامین فاخر

      ۱۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (71 ديدگاه)

      وولکس واگن یا اس یو ویه که پیکاپش کردن
      به خاطر ارتفاع کمش از زمین تعادل خوبی داشت چون ذاتآ پیکاپ نیست

  12. ارمان

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    دوستان که علاقه مند هستن
    موتور ویک motor week حدود ۱۰ سال پیش هایلوکس رو با L200 مقایسه میکنه تو تست موس باز هم همین بلا سرش میاد
    با این حال فکر میکنم گرفتن تست موس از یه وانت خیلی نیاز نیست

  13. مانی

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (143 ديدگاه)

    کسی میدونه چرا تو ایران از این کلاس خودرو فقط تویوتا هایلوکس وارد میشه!؟چرا برندهای دیگه از این کلاس وارد نمیشن؟جالبه که هایلوکس محدودیت ۲۵۰۰ سی سی رو هم دور زده!آیا وارد کننده تو دولت پارتی داره که بازار رو انحصاری در دست گرفته!؟

    1. Nima

      ۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1659 ديدگاه)

      دلیلش دور زدن نیس
      خودرو هاى تجارى و بارى محدودت ندارن.
      یعنى اگر فورد مجوز ورود داشت شما میتونى وانت فورد با موتور 6.7 لیترى پاور استروک وارد کنى.

      1. مانی

        ۸ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (143 ديدگاه)

        ممنون از پاسخ و اطلاعاتتون.ولی برام جالبتر شد که با وجود اینکه محدودیتی در این قسمت وجود نداره بازم شرکتهای دیگه واردش نمیشن!

    2. سیدامین فاخر

      ۱۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (71 ديدگاه)

      خودروهای کارو تجاری مًثه هایلوکس چون سواری محسوب نمیشن محدودیت حجم موتورو ندارند

  14. ناصر

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (111 ديدگاه)

    اگه یه خودروی کره ای بود و در این تست موفق نبودافرا متعصب میگفتن حالا ضعف مهندسی کره را ببینید و اینجاست که معلوم میشه خودروهای کره ای از نظر مهندسی صفر هستن و اشغالن.
    با این ضعف هایلوکس فکر نکنم باز هم چیزی از ارزشش کم بشه.
    در مورد پیکاپ ساختن بنز من که اصلا این حرکت بنز را دوست ندارم.

  15. جواد

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (27 ديدگاه)

    آقایی که پستای آبکی رو وصل کردی به بچه های راهنمایی و دبیرستان یعنی میخوای بگی بچه های مدرسه ای هیچی حالیشون نیس و فقط شما بلدی و شما اطلاعاتت بالا و خوب و عالی هست. معلومه که دوران خوبی تو مدرسه نداشتی.

    1. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

      ۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      بابا جواد داش گلم پست ابکی و غیر ابکی نداریم اصلا
      اینجا یه سری ادم جمع شدیم دور هم که خیلی از این ماشین ها رو در رویا هامون نداریم ( شاید عده ی محدودی تو سایت داشته باشن)
      من دلم خوشه به 918 میدونی شانس دیدن یه 918 برای خود اروپایی ها و امریکایی ها هم خیلی کمه چه برسه به من پس هرچی دیدگاه من یا بقیه در مورد 918 بذاریم یه جورایی ابکیه چون ما داریم از رو مطلب و چند تا عکس دیدگاه میذاریم
      ممکنه یه پست یه مجله در مورد شورلت بد بگه یه مجله دیگه در موردش خوب بگه کسی چه میدونه
      حالا یه سری از بچه ها دیگه شاید دارن اذیت میکنن و به فرض میگن تویوتا از بوگاتی بهتره اینها که اصلا مهم نیست ابکی پیش کش ….

  16. RezaCar

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    بعد از ترکیدن نوت7 این دومین فاجعه ای بود که داغونم کرد…اینکه بهترین ها رو المان و آمریکا میزنن که حرفی توش نیست ولی باید دید کدوم برند الان داره روز به روز کیفیت و طراحی را بهبود می بخشه.بنظر من الان هیوندای و لکسوس دارن سنگ تموم میزازن از همه لحاظ.

  17. ASTON

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (213 ديدگاه)

    خدایی RAM از همه بهتر بود آقا محمد یک بار دیگه مرور کن

  18. امیرحسین

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (337 ديدگاه)

    این فیلم چند روز پیش تو یوتیوب دیدم و واقعاً متعجب شدم.فکر میکردم آمریکایی ها کم بیارن ولی رشد خوبی داشتن مثلاً تست گرند چروکی 2012 هم واقعاً افتضاح بود.زمونی میگفتن آمریکایی ها کشتی های بزرگی هستن که فقط بدرد جاده مستقیم میخورن ولی بخصوص این سالها خیلی رشد داشتن
    نمیدونم چرا آرین موتور میتسوبشی l200 رو وارد نمیکنه؟؟؟؟میتونه رقیب قدرتمندی برای هایلوکس باشه

  19. مهدی

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    دوست عزیز جاب فقط انگلستان! نظرتون در مورد عدم توانایی ژاپنی ها در تولید سدان فول سایز خیلی خیلی ساده لوهانست! داستان اینی که شما فکر میکنی نیست برادر. الان شرکتهای خودروسازی به قدری تبادل اطلاعات باهم دارن که زدن همچین حرفی تو سال 2016 مثل یک جوک میمونه. شرکتهای ژاپنی در راس صنعت اتومبیل سازی و مسابقات تو فرمول وان میدرخشن بعد شما واقعا فکر میکنی تو ساختن شاسی و سیستم تعلیق سدان خانوادگی موندن؟؟ وقتی شما برندهای ژاپنی رو با برندهای المانی مثل بنز مقایسه میکنی باید فاکتور قیمت و اعتبار رو هم در نظر بگیری. شما مطمعن باش الان کره هم میتونه سدان فول سایزی در حد اس کلاس بسازه اما چرا نمیسازه چون اعتبارش رو نداره نه اینکه تکنولوژی ستخت همچین خودرویی محرمانست!! در مورد خودرو صحبت میکنیم نه یه تکنولوژی استراتژیک مثل جنگنده بمب افکن!!!

    1. فقط انگلستان

      ۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1120 ديدگاه)

      مهدی جان اصرار نکن نمی تونه بسازه چرا اصرار می کنی
      به اون عکسی که روی مقاله هستش اون عکسی که می خوای وارد مقاله بشی نگاه کنید اونی که سمت شاگرد نشسته رو نگاه کنید فکر می کنم داره سکته می کنه.

  20. shirko

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (15 ديدگاه)

    تویوتا زیادتر به سخت جونیش و خدمات پس از فروشش معروفه ، وگر نه ماشینهای تویوتا به هندلینگ خوب و پرستیژ بالا و شتاب زیاد و لذت رانندگی معروف نیستن .

  21. سلطان ای بی اس

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (54 ديدگاه)

    من این تست رو بارها دیدم و به ضعف تویوتا در این زمینه اعتراف می کنم ولی دوستان یکم بی انصافی کردند مثل این میمونه که یه نابغه ریاضی فیزیک شیمی ونجوم رو به خاطر نداشتن یک پا مورد حمله قرار بدهیم ،واینکه مطمئنم که تویوتا روی این ضعف کار خواهد کرد هرچند انتظار داشتم زود تراز اینها این مشکل رو حل میکرد.

  22. فرشاد سجادیان

    ۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ضعف خیلی بزرگ و خطرناکیه. تویوتا و میتسوبیشی باید فورا نسبت به رفع این مشکل اقدام کنن، به خصوص تویوتا که شدیدا ایمنی هایلوکسش زیر سوال رفت.

    1. amirhosein

      ۹ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (92 ديدگاه)

      احسنت فرشاد جان ایراد فوق العاده بزرگی هست حتی اگر مشکل ترمز داشته باشه بهتر از این ایراد هست کافیه یه مانع جلوت سبز بشه یا بخوای ردش کنی چپ میکنه به فنا میره حالا میتسوبیوشی هم مشکل داشت ولی قابل چشم پوشی هست ولی تویوتا ………. !!!!!!!!!

  23. کن بلک

    ۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام المانی و امریکایی چیه دیگه اححح چرایکم به پیکاپ های خودمون (همون پراید وانت میگم )توجه نمیکنیم بلا فاصله بعد از دیدن این کلیپ رفتم تو کوچه رو اجر چیندم تست رو انجام دادم متاسفانه (پیکاپمون) یه ضعف خخخخخخییییلی کوچیکی داره که موقع تست به جای دو تا چرخ یهویی چهارتا چرخ از زمین کنده شد که دیگه چیزی یادم نمیاد حالم خوبه مدیونین فک کنید مشکلی برام پیش اومده با خودم گفتم شاید با انجام این تست عکس منو پیکاپم رفت رو جلد اون مجله حالا انشا الله وقتی صافکاری ماشین و صافکاری خودم تموم شد میخوام براتون یه تست تصادف انجام بدم بعد بیاین به تست تصادفم ستاره بدین* اخ اخ دیرم شد باید برم وقت فیزیوتراپی دارم داشت یادم میرفت برای اونای که میگن تویوتا ضعف داره ارزوی سلامتی دارم . ( یاعلی )

  24. سیدامین فاخر

    ۱۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    دوستانی که میگن وولکس واگن پیروز شده
    خب داداشا اصلا آماروگ یک پیکاپ واقعیه آیا
    اونکه در واقع مثه هوندا ردلاین یه اس یو ویه
    که مًثه پیکان وانت بدنشون یه تیکست
    آماروگ چون ارتفاعش پایینه و ذاتش اس یو وی هست چسبندگی بهتری داشته
    آماروگ از مشتقات تیگوآنه والا
    نیسان ناوارا از همه باحال تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا