پس از همکاریهای صورت گرفته در زمینه تکنولوژی باتری خودروهای الکتریکی، تویوتا و پاناسونیک هماکنون برای توسعهی مشترک سرویسهای ارتباطی برای خانهها و محیطهای شهری به توافق رسیدهاند.
این دو شرکت اوایل سال آینده کمپانی جدیدی را تأسیس خواهند کرد که تمرکز آن روی تکنولوژیای خواهد بود که میتواند سرویسهای شخصیسازی شده خانگی را ارائه کند. از جملهی این موارد میتوان به تکنولوژیهای مربوط به وسایل خانه اشاره کرد.
گروه پاناسونیک و تویوتا در این شرکت جوینت ونچری سهام ۵۰/۵۰ خواهند داشت و پاناسونیک تمامی سهام خود در شرکتهای پاناسونیک هومز، پاناسونیک انجینریگ و ماتسومورا-گومی را به این کمپانی جدید منتقل خواهد کرد.
آکیو تویودا رئیس شرکت تویوتا میگوید:
از این به بعد، اطلاعات بهتمامی آیتمها و سرویسهایی که از زندگی روزانهی مردم پشتیبانی میکنند متصل خواهد شد. این امر به لطف توسعهی CASE و در نظر گرفتن جنبههای ارتباطی و جامعهای که شامل خودروها نیز میباشد صورت خواهد گرفت. به منظور فهم این موضوع من معتقدم که ما باید روح همکاری را شرکا و دوستان را نشان دهیم و اهداف خود را برای آیندهای که میخواهیم بسازیم به اشتراک بگذاریم.
این مدیر ارشد ادامه میدهد:
من میخواهم در چالش ارائهی سبک زندگی جدید شرکت کنم. این چالش به خاطر روحی شکل میگیرد که همیشه خواهان بهترینها میباشد. ما میخواهیم نقاط قوت تویوتا یعنی تجارت خودروها و سیستمهای ارتباطی را با نقاط قوت پاناسونیک در بخش لوازمخانگی و باتریها ترکیب کنیم.
این خودروساز ژاپنی امیدوار است با گسترش شبکهی ساخت و فروش خودروهای خود سرویسهای حملونقل و انرژی جدیدی را فراهم کند و در عین اینکه رقابتی باقی بماند درآمدهای خود را نیز گسترش دهد.
احسان
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸به این صورت که مثلا تو یخچال نون نیست بعد خود یخچال به ماشینت میگه برو نون بگیر و برگرد…