مدل سال ۲۰۱۵ از تویوتا یاریس یک طراحی ظاهری جدید و برخی تغییرات مکانیکی اندک داشته است و بنابراین طرفداران این هاچبک سابکامپکت منتظر شرایط متفاوتی از آن باید باشند.
تغییرات بیرونی تویوتا یاریس ۲۰۱۵ از جلوبندی جدید آن شروع میشود؛ جایی که یک شبکه مشکی برجسته در زیر یک قطعه طرح کرومی قرار گرفته که بین دو چراغ جلو امتداد دارد. درون کابین خودرو، تغییرات چندانی نداشته است؛ امّا طراحی داشبورد و کنسول وسط، اندکی متفاوت با قبل است و از مواد باکیفیتتر و نرمتر استفاده شده است. تویوتا میگوید که در مدل جدید، عایق صدایی بیشتری ایجاد شده تا فضای داخل کابین آرامتر شود.
از تغییرات دیگر تویوتا یاریس ۲۰۱۵ میتواند به بهبود سیستم تعلیق اشاره کرد که باعث ارتقای کیفیت سواری و هندلینگ خودرو شده است. همچنین، بدنه سختی بیشتری پیدا کرده و برخی بهینهسازیهای جزئی آئرودینامیک انجام شده است. یک موتور ۱/۵ لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف و قدرت ۱۰۶ اسببخار تنها گزینه پیشرانه یاریس ۲۰۱۵ است و در همین حال، میتوان در کنار آن از یک گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ دنده اتوماتیک استفاده کرد. در مکانیزم هیدرولیکی کلاچ نیز تجدیدنظر شده و تویوتا میگوید که باعث شیفت «نرمتر» دندهها شده است.
همانند مدل سال گذشته، تویوتا یاریس ۲۰۱۵ نیز انتخاب بین ۲ یا ۴ در هاچبک را در اختیار خریداران قرار میدهد. این خودروها در سه تریم مختلف عرضه شده و هیچگونه بسته آپشنی به همراه ندارند. تریم پایه L دارای سیستم خنککننده، چرخهای ۱۵ اینچی فولادی، شیشه و قفل پنجره خودکار و رادیوی لمسی انتیون (Entune) تویوتا است. این مدل با هزینه تحویل به صورت ۲ در و گیربکس دستی، قیمتی برابر ۱۵۶۷۰ دلار، به صورت ۲ در و گیربکس اتوماتیک ۱۶۳۹۵ دلار و به صورت ۴ در و گیربکس اتوماتیک ۱۶۷۷۰ دلار خواهد داشت.
در یک تریم بالاتر، تویوتا یاریس LE امکاناتی مانند کروز کنترل، آینههای اتوماتیک، کنترل صوتی بر روی چرخ فرمان، ورود بدون کلید، قفل موتور در هنگام سرقت و چرخهای ۱۵ اینچی آلومینیومی به خودرو اضافه میکند. این سطح تریم برای مدلهای ۲ در و گیربکس اتوماتیک، قیمتی برابر ۱۷ هزار و ۳۳۰ دلار دارد و قیمت آن برای مدلهای ۴ در به ۱۷۷۰۵ دلار میرسد. سرانجام، تویوتا یاریس SE مدل ۲۰۱۵ را داریم که تجهیزاتی مانند کیلومترشمار، پوشش چرمی فرمان و دکمه شیفت، ترمزهای بزرگتر در جلو، میلههای ضدّ لغزش بزرگتر، چراغهای LED، چراغهای مهشکن، اسپویلر عقب و چرخهای ۱۶ اینچی آلومینیومی را به همراه دارد. این تریم دارای قیمت ۱۷۶۴۵ دلار برای مدلهای ۲ در و قیمت ۱۸۴۴۵ دلار برای مدلهای ۴ در است.
VAHID JINPACHI
۵ مرداد ۱۳۹۳زنده باد تویوتا ….
دوست دارممممممممممممممممممممممم
انزو
۵ مرداد ۱۳۹۳زنده باد البته در کیفیت.چون هر چی کیفیتشون خوبه طراحی ظاهریشون خوب نیست.
علي
۵ مرداد ۱۳۹۳اگه طراحی ظاهری تویوتا خوب نیست پس حتما طراحی های بسیار متفاوت و از هم گسیخته ی خسته کننده ی هیوندا خوبه :)
محمد ، عشق ژاپن
۶ مرداد ۱۳۹۳من عاشق طراحی های جدید تویوتا شدم مخصوصلا رینگ هاش ، یکی واسه من راو 4 نوک مدادی بخره :'( ای بابا این یوروی لامصب هم انگار نمیخواد بیاد پایین
کیا
۵ مرداد ۱۳۹۳خب طراحیش چزا خوب نیس ؟!!
چون مثه هیوندای طراحی حال و آینده و کانسپت و قاطی میکنه و هر سال یه طرح مسخره میده بیرون !!
نه سر ماشین نه تهش با هم متناسب !!!
همشم چراغاشو مثه غورباقه از قالب خودش بیرون زده !!!
هیوندای واقعا مسخرس
حیف اون سوناتا و آزرای سری اول که ئارد شدن ریال واقغا طراحی قابل قبولی داشتن
شاهین
۵ مرداد ۱۳۹۳اولا باید بگم که زیبایی کاملا سلیقه ای و نسبیه ولی این وسط یه کلیاتی وجود داره که باعث میشه اکثر مردم یه خودرو رو زیبا بدونن یا زشت.
اما چرا طراحی یاریس “از نظر من” جالب نیست؟
کجای این جلو پنجره ی حجیم با چراغ های این خودرو همخوانی داره؟! اصلا چرا یه همچین جلوپنجره ای باید روی این خودروی جمع و جور و کوچیک نصب بشه؟! توی خودرویی که چراغاش طراحی تیزی دارن چرا باید از جلو پنجره ی گنبد مانند استفاده بشه؟! البته منظورم از این جلوپنجره همون سپر هستش ولی انقدر کنده هستش که جلوپنجره ی اصلی رو تحت تاثیر قرار داده.
درباره ی هیوندای نظر خاصی ندارم ولی کیا رو قبول دارم.از لحاظ طراحی مطمئن باش خیلی از بعضی کمپانی های نامدار جلوتر هستش.
بهتره به جای بازی با کلمات و استفاده از واژه های مبهم مثل مسخره و قورباغه و… حقیقت رو ببینیم.
تویوتا اگه میفروشه به خاطر کیفیت و اعتبار و اعتماد و شبکه ی عظیم فروشش هستش.طراحیاش خیلی وقته ظرافت و اصالت اولیه رو نداره.
تاکید میکنم اینایی که نوشتم نظر شخصی منه.هر کسی میتونه با نظر من مخالف باشه.
محمد ، عشق ژاپن
۶ مرداد ۱۳۹۳کجای طراحیش بده؟؟ آقا طراحیش بده تو نخر منم پول ندارم بخرم ولی همین تویوتای از نظر شما زشت الآن آرزومه
انزو
۶ مرداد ۱۳۹۳داداش چرا عصبانی میشی.چشم چون شما گفتی نخر نمیخرم.میرم بی ام و میخرم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
تویوتا همه چیزش خوبه به جز چنتا چیز :
1 بی دقتی هایی که توسط منتاژکاران خود کارخونه انجام میشه .
2 مدیریت ضعیف در طراحی . البته الان خیلی بهتر شده و لی هنوز جا برای
پیشرفت هست .
البته اینقدر محاسن داره که این چیز ها تقریبا به چشم نمیاد .
اما خب اگر بچه ها ازش ایراد میگیرن به خاطر اینکه هم فذوش خوبی و هم
گردش مالی زیاد . پس نباید در طراحی و استخدام چند طراح خبره خساست کنه .
مک میسل
۶ مرداد ۱۳۹۳میلاد جان بی دقتی؟باید بگم تویوتا در حال حاضر یکی از با دقت ترین برند های دنیسات.تویوتا کلا تشکیل شده از دقت،تمرکز،کیفیت خوب و تامین قطعات بهتر از قطعات اصلی.کلا تویوتا 2چیز رو فدای یه چیز که از اون2تا چیز مهمتره میکنه.طراحی و امکانات زیاد همشون فدای کیفیت خوب قطعات و مونتاژ.پس هیچوقت نباید بگیم تویوتا بی دقتی میکنه،هیچوقت.در ضمن میتونم بگم برند هایی مثل سوبارو و یا هوندا،هیچوقت در فروش و کیفیت قطعات به تویوتا نرسیدن.پس اگر ما میگیم ژاپن خوبه،باید سر دسته اش رو هم در نظر بگیریم که اون تویوتاست.در کل تویوتا خیلی برند خوبیه.من بیشتر از هیوندای و کیا قبولش دارم.یعنی میتونم بگم که تویوتا در تمامی مدل ها از هیوندای و کیا رقیب های اصلیش جلو تره.
ارادتمند
میلاد ساسانی
۶ مرداد ۱۳۹۳درود .
مک میسل جان ، هر خودروسازی با فراخوان رو به رو میشه و استثنا
هم نداره . اگر فراخوان نباشه که اصلا مزه نمیده .
اما یکسری از فراخوان ها هست که مربوط میشه قطعات تولیدی توسط
شرکت های دیگر نه خود کمپانی . مثل ایربگ . گربکس و …
اما اینکه صندلی شل باشه . ماشین شتابه ناخواسته داشته باشه .
برف پاک کن عمل نکنه ، یذره تو ذوق میزنه .
این هارم که گفتم نخوستم بگم تویوتا بده . گفتم باید دقتش رو
بیشتر کنه . نه تویوتا بلکه همه ی برندها .
اما یک خودروسازی هست مثل جنرال موتورز که از عیب ماشیناش
باخبره و 10 سال این مساله را پنهان میکنه .
اینجاست که تفاوت جنرال موتورز و تویوتا مشخص میشه .
مک میسل
۶ مرداد ۱۳۹۳ببخشید میلاد دارم از موبایل مینویسم با اواتارم ست نشده.
میلاد جان اگر توجه کنی،بیشتر
فراخوان های تویوتا به خاطر سیستم داخلی ماشین نیست،بلکه
به خاطر سیستم میل لنگ و سوپاپ و سر سیلندره.نصف دیگشم برای
محکم کاریه،نه ااینکه تو ذوق میزنه
یا صندلی شله و اینا…
ولی به نظرم تویوتا در کیفیت مواد داخلی عالیه .فقط در یعضی ماشینا کیفیت ساختش پایینه.جنرال موتورز هم که کلا ترکید.ماشیناش با کیفیت کم درست میشدن،هیچ فراخوانی هم نداد.الان اگر زیگما بود میگفت نه!چی ام از تویوتا بهتره.مثل این میمونه که بگی ماست سفیدده.باز اون میگه سیاهه.
میگی اقا جان سفیده.باز میگه نه سیاهه.ما دیگه موندیم به خدا.:-[
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ مرداد ۱۳۹۳درود .
نه مک میسل جان . از موتور و قسمت های فنی نیست .
پایین لینکاشو برات میذارم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ مرداد ۱۳۹۳درود .
http://www.hamshahrionline.ir/details/199584
http://www.hamshahrionline.ir/details/232672
http://www.hamshahrionline.ir/details/199655
http://www.hamshahrionline.ir/details/217526
http://www.hamshahrionline.ir/details/195855
http://www.hamshahrionline.ir/details/118884
منابع دیگر :
http://khabarkhodro.com/Detail.asp?id=199784
http://bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=38564
http://www.bultannews.com/fa/news/177739/
مک میسل
۶ مرداد ۱۳۹۳بله شما درست میفرمایید میلاد جان.
ولی باید قبول کنیم تویوتا کیفیت مواد داخلیش عالیه.
فقط یکذره کیفیت ساخت خودروهاش پایینه.
قبول داری؟
خودروي ملي انحصار ملي
۵ مرداد ۱۳۹۳اینو میکن ماشین i20 هم میکن لکن
hero
۵ مرداد ۱۳۹۳ایول به این کامنتی که نوشتی
کم کم دارم مریدت میشم
زنده باد ژاپن
خودروي ملي ,انحصار ملي
۶ مرداد ۱۳۹۳جاکرتم داداش شما آقایی اینارو مینویسم که این کره ای سوار ها که مثل فیلم جومونک جو کرفتشون فک نکنن رسیدن به تویوتا و هوندا و لکسوس
abbasjj
۶ مرداد ۱۳۹۳و نیسان
r@sool
۵ مرداد ۱۳۹۳تمام محصولات ژاپن دوست داشتنی و قابل اعتماد هستن
ها؟!
۵ مرداد ۱۳۹۳قشنکه
ولی مدل قبلیش قشنگ تره
Ahmad..F12
۵ مرداد ۱۳۹۳حس میکنم کوچولوتر شده
مک میسل
۵ مرداد ۱۳۹۳جمله ی میلاده جمله ی من نیست:اگرسراب دیدید،بنشینید و از اب ان بنوشید.
نگذارید سراب به دوروغش افتخار کند.
قابل توجه بعضی از افراد پدال
شاهین
۵ مرداد ۱۳۹۳جلوپنجره اش شبیه این شکلک شده :o
فواد
۶ مرداد ۱۳۹۳شاهین جان شما اهل ارومیه نیستی؟ اون روز یه کامنت زده بودی که 370 و موستانگ کورس گذاشتن. منم دیروز داشتم از سر کار بر میگشتم این دو تا ماشین رو کنار هم دیدم.
شاهین
۶ مرداد ۱۳۹۳آره داداش اهل ارومیه ام.نکنه هم شهری هستیم؟!
آقا خیلی مخلصم!
شاهین
۵ مرداد ۱۳۹۳اینم بخونین دوستان،جالبه
با 45 میلیون تومان چه خودروهایی می شود خرید؟!
در گذشته خودروهای ارزان با طراحی کسل کننده، کیفیت ساخت پرسش برانگیز و فاقد امکانات رفاهی شناخته می شدند. اما این بخش از بازار خودرو طی سال های اخیر تغییرات چشمگیری را شاهد بوده است.
امروزه در بسیاری از کشورها با بودجه ای کم نیز می توانید خودرویی ایمن، راحت و با طراحی روز را خریداری کنید.
در ادامه این مطلب ۱۰ خودرو جدید و ارزان بازار آمریکا را معرفی میکنیم:
مزدا ۲ ۲۰۱۴ – ۱۵,۵۲۰ دلار
این خودرو فوق جمع و جور مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر است که توانایی تولید ۱۰۰ اسب بخار نیرو و ۹۸ پوند فوت گشتاور را دارد. مزدا ۲ با جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک عرضه می شود و امکان سفارش جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک نیز وجود دارد. میزان مصرف سوخت جعبه دنده پنج سرعته در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۹ و ۳۵ مایل در هر گالن بوده و این ارقام برای جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک ۲۸ و ۳۴ مایل در هر گالن است.
هیوندای اکسنت جی ال اس سدان – ۱۵,۴۵۵ دلار
این خودرو نسبت به کلاس خود از پیشرانه قدرتمند ۱.۶ لیتری چهار سیلندر به قدرت ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۱۲۳ پوندفوت سود می برد که نیروی این پیشرانه توسط یک جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود. همچنین، پیشرانه این خودرو مجهز به سامانه تزریق مستقیم سوخت است.
تویوتا یاریس ال سه در – ۱۵,۲۴۰ دلار
این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر به قدرت ۱۰۶ اسب بخار مجهز است که حتی بدون سفارش جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک نباید انتظار شتاب گیری هیجان انگیزی را از آن داشته باشید. با توجه به فناوری های به کار گرفته شده، ابعاد جمع و جور و وزن کم، یاریس در جاده های پر پیچ و خم خودرو چابکی نشان می دهد.
شورلت سونیک ال اس سدان – ۱۴,۹۹۵ دلار
شولت سونیک پیشرانه خود را به صورت مستقیم از مدل بزرگتر کروز وام گرفته است. این پیشرانه ۱.۸ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی توانایی تولید ۱۳۸ اسب بخار نیرو و ۱۲۵ پوند فوت گشتاور را دارد. مصرف سوخت این خودرو با جعبه دنده غیراتوماتیک پنج سرعته در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۶ و ۳۵ مایل در هر گالن بوده و این ارقام برای جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته ۲۵ و ۳۵ مایل در هر گالن هستند.
فورد فیستا اس سدان – ۱۴,۹۲۵ دلار
پیشرانه استاندارد فورد فیستا مدل ۱.۶ لیتری چهار سیلندر است که توانایی تولید ۱۲۰ اسب بخار نیرو و ۱۱۲ پوندفوت گشتاور را دارد. به همراه این پیشرانه جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک و یا جعبه دنده دو کلاچه اتوماتیک ارائه می شود. مصرف سوخت این خودرو در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۷ و ۳۸ مایل در هر گالن بوده که این ارقام برای جعبه دنده اتوماتیک برابر با ۲۹ و ۳۹ مایل در هر گالن است.
کیا ریو ال ایکس سدان – ۱۴,۷۰۰ دلار
کیا ریو با پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر که توانایی تولید ۱۳۸ اسب بخار نیرو و ۱۲۳ پوندفوت گشتاور را دارد، عرضه می شود. این پیشرانه از سامانه تزریق مستقیم سوخت برخوردار بوده و می تواند نیروی خود را از طریق جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک و یا شش سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل کند. مصرف سوخت کیا ریو با هر دو جیعبه دنده در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۷ و ۳۷ مایل در هر گالن است.
اسمارت فورتو پیور – ۱۴,۰۲۰ دلار
این خودرو فوق جمع و جور دارای پیشرانه یک لیتری سه سیلندر است که توانایی تولید ۷۰ اسب بخار نیرو و ۶۸ پوند فوت گشتاور را دارد. مصرف سوخت اسمارت در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۳۴ و ۳۸ مایل در هر گالن است.
میتسوبیشی میراژ دی یی – ۱۳,۸۰۵ دلار
پیشرانه سه سیلندر این خودرو توانایی تولید ۷۴ اسب بخار نیرو و ۷۴ پوندفوت گشتاور را دارد. میراژ به صورت استاندارد از جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک سود می برد و امکان سفارش جعبه دنده سی وی تی نیز وجود دارد. مصرف سوخت این خودرو با جعبه دنده غیراتوماتیک در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۳۴ و ۴۲ مایل در هر گالن بوده و این ارقام برای جعبه دنده سی وی تی برابر با ۳۷ و ۴۴ مایل در هر گالن است.
شورلت اسپارک ال اس – ۱۲,۹۹۵ دلار
این خودرو به پیشرانه ۱.۲ لیتری چهار سیلندر مجهز است که توانایی تولید ۸۴ اسب بخار نیرو و ۸۳ پوندفوت گشتاور را دارد. اسپارک به صورت استاندارد از جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک برخوردار است و امکان سفارش جعبه دنده سی وی تی نیز وجود دارد. مصرف سوخت این خودرو با جعبه دنده غیر اتوماتیک در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۳۱ و ۳۹ مایل در هر گالن بوده که این ارقام برای جعبه دنده سی وی تی برابر با ۳۰ و ۳۹ مایل در هر گالن هستند.
نیسان ورسا اس سدان – ۱۲,۸۰۰ دلار
این خودرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر مجهز است که توانایی تولید ۱۰۹ اسب بخار نیرو و ۱۰۷ پوند فوت گشتاور را دارد. ورسا به صورت استاندارد با جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک عرضه می شود که مصرف سوخت این مدل در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۷ و ۳۶ مایل در هر گالن است. امکان سفارش جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک با مصرف سوخت ۲۶ و ۳۵ مایل در هر گالن و جعبه دنده سی وی تی با مصرف سوخت ۳۰ و ۴۰ مایل در هر گالن نیز وجود دارد.
منبع: پول نیوز
ali
۵ مرداد ۱۳۹۳تویوتا یاریس یکی از بهترین هاست در کلاس خودش وسیستم تعلیق و صندلی های عقبش هم خیلی بهتر شده جلو وعقبش هم که از نظر من خیلی خوبه امید وارم تویوتا با آپدیت خود دل مشتریان را بدست بیاره
مجتبی (ساروی)
۵ مرداد ۱۳۹۳فکر کن ماشین 1500سی سی از 1900سی سی پارس 11اسب بخار قدرتش بیشتره
عباس
۵ مرداد ۱۳۹۳داخلش محشره!تو ایران با ۳۰ تومن دو تا ماشین بیشتر نیست پژو(۴۰۵،پارس،سمند) و پراید(تیبا ارتقا یافته پراید)!تو هند میخوای ماشین بخری شش ماه فقط باید اطلاعات جمع کنی از بس تنوع زیاده همین که انتخاب کردی میبینی مدل های سال بعد اومد تو بازار!تو ایران ۳۰ ساله همون رو تولید میکنن هر سال هم فقط رنگ چراغ های پشت آمپر شو تغییر میدن میشه ماشین سال
کیان
۵ مرداد ۱۳۹۳تویوتا باید فکری بحال طراحی ماشیناش بکنه، اگه طراحی های زشت مد نشه!!! بزودی بازار رو از دست میده…
علي
۵ مرداد ۱۳۹۳زشت و زیبا یه چیز نسبیه ممکنه برای شما یه ذره قشنگ نباشه ولی ممکنه نظر یکی دیگه فرق کنه :)
Ehsan
۵ مرداد ۱۳۹۳تو عکس چهارم ( فضای داخلی ) اون پایین سمت راست اون چیه ؟ کشو کابینت اشپزخونه است
امید
۵ مرداد ۱۳۹۳بنظرم طراحی داشبوردش بهتر شده امیدوارم قیمتا متعادل بشه و بشه این خودروهای ایمن و به صرفه رو خرید که خیلی برای کشور ما نیازه مخصوصا برای شهرای بزرگ ای کاش فرهنگ مردم هم بالا تر به و همش نرن گاری بخرن بیان تو خیابون ترافیک درست کنن و به هم فحش بدن و با هم درگیر بشن والا این گاریا مثل سرطانه خریدیش همه چیزتو میگیره اعصاب سرمایه ارامش ضررش بیشتر واقعا
درود بر تویوتا
لعنت به گاری سازان بی گاری
hero
۵ مرداد ۱۳۹۳همین الان ایرتویا مدل 2015 رو داره پیش فروش میکنه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
همه چیز عالی ولی طراحیش میتونست بهتر و پخته تر و هماهنگ تر دربیاد .
Ahmad..F12
۵ مرداد ۱۳۹۳آره خدایی این جلو پنجره به این کوچولو نمیاد اصلاً
احمد
۶ مرداد ۱۳۹۳البته این مدل برای بازار خاور میانه نیست. طراحی داخلی مدل 2015هاتچبکش برای خاورمیانه شبیه مدل سدان است. الان تو دبی موجوده وهنوز تو ایران نیومده.من که دوستش دارم .و با صدتا کره ای عوضش نمیکنم.من مطمنم اینای که در مورد تویوتا نظر منفی دارن تویوتا نداشتن .تویوتا سوار همیشه تویوتا سوار باقی میمونه
reza
۶ مرداد ۱۳۹۳سلام دوستان یه سوال داشتم.دور و بر 80 میلیون چه ماشینی خوبه؟ اگه امکانش هست راهنماییم کنید.ممنون.
مک میسل
۶ مرداد ۱۳۹۳انتخاب اول من یه کمری2008هستش.اگرم ماشین0میخوای،جیلی ای سی7بگیر رضا جان ن
HaMiDrEzA
۶ مرداد ۱۳۹۳جیلی؟ نکن این کارو آقا جان. همون کمری 2008 عالیه
hamedguril
۶ مرداد ۱۳۹۳قابل توجه کسایی که میگن هیوندا خوب نسیت و سال به سال یه مدله جدید میده اینم از تویوتا. یاریس که فرق کلی بین 2014 و 2015 هستش .!!!
abbasjj
۶ مرداد ۱۳۹۳کره ای بد نیست ولی مونده به ژاپنی برسه
mt amre
۶ مرداد ۱۳۹۳مطمئنا به تیبا هاچ بک و سدان نمیرسه./ هنوز مونده تویوتا به سایپا برسه
مهندسین تویوتا باید بیان سایپا کارآموزی
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HaMiDrEzA
۶ مرداد ۱۳۹۳یکی از بهترین انتخاب هایی که میشه به عنوان یه ماشین شهری داشت. کم مصرف و کوچیک و بادوام
datsun
۶ مرداد ۱۳۹۳ماشین خوبیه ارزون بی دردسر امکاناتش نصبت به قسمتش خویه
امید
۷ مرداد ۱۳۹۳اقتصادی قابل اعتماد درود بر تویوتا
محمد
۸ مرداد ۱۳۹۳واقعأ طراحیشو خراب کرده به خصوص عقبش که مدل قبلى تازه داشت آدمو به طراحیهاى آینده تویوتا امیدوار میکرد و دلیل اونم فروش خوب یاریس ۲۰۱۴ در دنیا و از جمله ایران بود در ضمن قابل توجه دوستانى که به طراحى هیوندا و کیا ایراد میگیرن که طراح اونها برنده جایزه فرمان طلایى است و بهتره این موجود عجیب الخلقه رو با سوناتاى محبوب همه ایرانیها که این روزها داره به دلیل جذابییتش به بیشترین تعداد خودرو خارجى کشور تبدیل میشه مقایسه نکنن به نظر من اگر توى خیابان بین مردم نظر سنجى بشه بین همچین طرحى و سوناتا این طرح شانس ۱۰۰۰ به یک هم نداره
سعید
۲۷ آبان ۱۳۹۳واقعا تویوتا یه چیز دیگس …