امسال ۹۳ خبرنگار بینالمللی آکیو تویودا رئیس کمپانی تویوتا را به عنوان شخصیت خودرویی سال ۲۰۲۱ دنیا انتخاب کردند. این جایزه تنها یکی از ۶ جایزهای است که هر ساله اهدا میشود.
تویودا که رئیس و مدیرعامل تویوتا موتور کورپوریشن میباشد شبیه هیچ فرد دیگری نیست. او قبلاً شخصیت موردعلاقه بسیاری از ماشین بازها بوده و علاقه خود به موتور اسپورت را اظهار داشته است. تویودا چندین بار گفته که تویوتا نباید خودروهای خسته کننده بسازد.
اما کمیته اهدای جوایز پیش از این نیز ارادت خاصی به تویودا داشته است. او که به خاطر شخصیت کاریزماتیک خود شناخته میشود با تلاشهای زیاد تویوتا را به جایگاه امروزی خود رسانده است. مدیریت او در دوران کرونا باعث شده تویوتا همچنان سودده باقی ماند و به همین خاطر شغل هزاران نفر حفظ شده است. داوران میگویند مدیریت تویودا به این شرکت اجازه داده تا در شرایط سخت همچنان پایدار باقی بماند و توسعه مداوم تکنولوژیهای ارتباطی، خودران، اشتراکی و الکتریکی را ادامه دهد. تویوتا همچنین اقدام به توسعه شهری که در واقع پروتوتایپی از شهرهای آینده میباشد. همه این دستاوردها در حالی کسب شده که تویودا به عنوان یک راننده موتور اسپورت فعال چندین ساعت پشت فرمان خودروها مینشیند.
اولین اولویت تویودا پس از دریافت این جایزه تقدیم آن به کارکنانش بوده است. او میگوید:
از تمامی ۳۶۰ هزار عضو تیم تویوتا در سراسر دنیا به خاطر این جایزه عالی تشکر میکنم! من دوست دارم این جایزه را از شخصیت خودرویی سال به مردم خودرویی سال تغییر دهم.
GT
۲۲ فروردین ۱۴۰۰این سوپرای جدید گند زده به عکسش! حداقل با یاریس gr عکس میگرفتی آدم حال کنه این چیه آخه؟!
Aryan kia
۲۲ فروردین ۱۴۰۰من نمیدونم این چه عادتیه مردم ما فقط به فرع داستان میچسبن بابا داره میگه طرف شخصیت خودرویی سال شده همه دوسش دارن بعد یکی میاد پارازست میندازه میگه این ماشین چرا فلانه
بابا اینقد فرع رو نچسبین
( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER
۲۲ فروردین ۱۴۰۰کار ملت ما همینه.تا یه نکته فرعی میبینن میچسبن بهش ولش هم نمیکنن.
پست درمورد اکیو تویودا عه که جایزه برده،میان به سوپرا تیکه میندازن.
پست درمورد سهام تسلاعه،میان به کیفیت متریال داخلی تسلا گیر میدن.
پست درمورد قوای محرکه ماشینای الکتریکی بیامو اس،میان درمورد جلوپنجره ماشیناش نظر میدن.
اگه یه باغچه پر از گل و گیاه قشنگ داشته باشی،بعد یکی از گلدون ها ترک برداشته باشه،هیچکس نمیگه که باغچه قشنگی!همه میگن چرا اون گلدون ترک برداشته و اصلا باغچه رو ول میکنن…
از نظر منم آقای تویودا شایستگی این مقام رو داشت.بعد از نظراتش درمورد خودروهای الکتریکی و زنده نگه داشتن بنزینی ها بشدت علاقه ام نسبت بهش بیشتر شد.
زیزیگولو
۲۲ فروردین ۱۴۰۰کلاً نژاد چشم بادومی ( چین و کره جنوبی و ژاپن) دیسیپلسن عجیبی تو مدریت دارن و پرسنل خیلی واسه مدیر مجموعه شون احترام قائلن و احترام زیادی میزارن طوری که محیط کارشون شبیه محیطای نظامی هستش ….. جدی میگم چون از نزدیک دیدم
NAVID۰۰۹۸
۲۲ فروردین ۱۴۰۰البته که گُل گفتی زیزیگولو جان .
البته این احترام متقابل و دو طرفه هست .
همه کار خودشون را میفهمند و نمیخواد مدام این به اون گوشزد کنه و… !
احساس مسئولیت را از کودکی به فرزندانشون یاد میدهند که کاری را درست و با اعتماد به نفس انجام دهند و اگر اشتباهی هم مُرتکب شدند قبول کنند و جبرانش کنند !
زیزیگولو
۲۲ فروردین ۱۴۰۰??
Hadi
۲۲ فروردین ۱۴۰۰کسی که میتونه شرکت بزرگی مثل تویوتا و روز ب روز باعث پیشرفتش بشه بایدم شخصیت برتر باشه ?
خیلی قبولش دارم دمش گرم ??…
Aryan kia
۲۲ فروردین ۱۴۰۰یه همکلاس داشتم کلاس سوم که بودم متولد توکیو بود البته مادر ایرانی بود اما پدرش ژاپنی بود به حدی منظم بود توی کار هاش که آدم شاخ در میاورد واقعا سبک زندگی ژاپنی ها و عادت هاشون فوق العادس
البته به زبان فارسی کاملا تسلط داشت
زیزیگولو
۲۲ فروردین ۱۴۰۰مدیر یه شرکت یا رستوران یا هر جای دیگه واسشون مثل خدا میمونه و خیلی واسه پرسنل قابل احترامه
Aryan kia
۲۲ فروردین ۱۴۰۰من نمیدونم این چه عادتیه مردم ما فقط به فرع داستان میچسبن بابا داره میگه طرف شخصیت خودرویی سال شده همه دوسش دارن بعد یکی میاد پارازیت میندازه میگه این ماشین چرا فلانه
بابا اینقد فرع رو نچسبین
00BEHZAD00
۲۲ فروردین ۱۴۰۰آقای آکیو تویودا فراخان اون دو میلیون راو۴ بخاطر آتش سوزی چی شد؟
قاسم
۲۲ فروردین ۱۴۰۰????? زدی به هدف
Zakaria
۲۲ فروردین ۱۴۰۰باز دوباره این مسخره بازی شروع شد؟ کامنت اول تا الان 19 تا لایک و دیسلایک داشته بعد نظر آقا بهزاد 45 تا
حسین
۲۲ فروردین ۱۴۰۰از NHTSA بپرس که هنوز فراخوان صادر نکرده
MOS
۲۲ فروردین ۱۴۰۰تو هنوز منتظری که تویوتا برای اون فراخوان بده ؟ ?
اگه مشکل از تویوتا بود مطمئن باش NHTSA همون موقع میگفت
میثم
۲۲ فروردین ۱۴۰۰بهزاد حال خودت بهم نمیخوره از اینجور کامنتها؟؟؟
محمد مختاری آذر
۲۲ فروردین ۱۴۰۰واقعا تویوتا شرکت خیلی خوبی هستش و مخصوصا مقدار فروش و محبوبیت همچنین موتور برای کارخانه های دیگر تولید می کند
ولی کاش در کنار این همه محصول یه چند تا هم محصول خیلی خاص تولید می کرد مثل بنز که ای ام جی جی تی بلک سریز میسازه
mahan
۲۲ فروردین ۱۴۰۰چه شخصیت خودرویی شایسته ای رو انتخاب کردند مثل همیشه معلوم شد با معرکه گرفتن شاید معروف بشیم ولی محبوب خیر!.جناب تویودا مصداق بارز فرد پر عمله.به جای جنجال و توییت و پیغام و پسغام فکرشو میذاره به مسیر پیشرفت.نه اهل نمایش دادن چکش زدن به ماشین های رقبا هست و نه اهل جشن گرفتن فقط کار خودشو می کنه.این هست فرهنگ غنی ژاپنی.ما هم به عنوان یک طرفدار و یک مشتری براشون ارزوی سلامتی می کنیم .????
mahan
۲۲ فروردین ۱۴۰۰سلام دوستان یکی از دوستان من سوالی کرد.من زیاد سررشته توش نداشتم گفتم شاید شما بدونید.سوال دوستمون این بود در منطقه ازاد فقط سانتافه می خواد بخره نمی دونم چه عشقی به این خودرو داره گزینه هایی که میشناختم رو رد کرد ازم سوال کرد سانتافه ۲۰۱۷ جی دی ای بخره یا سانتافه ۲۰۱۶ با موتور ۳۳۰۰ (گرند نیست همون اسپرت هست).می خواست بدونه کدوم بهتره.از طرفی یکی بهش گفت شتاب جی دی ای با سانتافه ۳.۳ لیتری برابری می کنه البته فکر کنم می خواد ماشینشو بندازه به طرف وگرنه کجای سک 6 سیلندر برابری می کنه من یادمه 2011 رو داشتیم خیلی تیز تر از این جدیدا بود.کلا مونده بود.منم که اطلاعی نداره گفتم شاید شما بتونید راهنمایی به طرف بکنید.
افشار
۲۲ فروردین ۱۴۰۰اصلا تعجب آور نیست که یه نفر با نقشه از قبل طراحی شده بیاد کامنت بزاره و بعد با یه اکانت دیگه شروع کنه به مسخره کردن هیوندای ! خجالت بکشین دیگه آقایون ! تمامش کنبن این بچه بازی ها رو ! من حرفم رو رُک میزنم کسی نارحت بشه یا نشه حقیقت گفتم
mahan
۲۲ فروردین ۱۴۰۰چه نقشه ای افشار جان.حالت خوبه عمو.من دیروز همین سوال رو از بخش مشاور پرسیدم جواب نداد از دوستان پرسیدم.تخریب هم نکردم.یک سوالی یک دوست ازم پرسید از دوستان پرسیدم.
افشار
۲۲ فروردین ۱۴۰۰قصد توهینی نیست ولی این چیزایی که گفتم دیگه خیلی از حد گذشته و اعصاب خورد کن شده در ضمن من همه نظرات شما رو دیدم و دیدم که چنین کاری میکنید
محمد رستمی نژاد
۲۲ فروردین ۱۴۰۰افشار ترول بازی در نیار برو باباجان برو عزیزم سوار کُره ایی اَت شو
افشار
۲۲ فروردین ۱۴۰۰آقای رستمی نژاد از طرز جوابت معلومه که طرفدار این چن نفر هستی !!! میشه بگی خودت چی سوار میشی ؟؟؟ منتظرم اسم یک ماشین مدل بالای خارجی رو بیاری !!
R@m!n
۲۲ فروردین ۱۴۰۰شما و دوستانی که فن هیوندای هستین بهتره که سوالشونو جواب بدین نه اینکه اون بالا نمک بریزین و لایک و دیسلایک هک کنین. یه سوال ساده پرسید بین دو تا مدل ماشین هیوندای
mahan
۲۲ فروردین ۱۴۰۰رامین جان ارادت.دوست و برادر خوب ما هستی و از تبادل نظر باهاتون لذت میبرم مخصوصا که مرام ماشعیرخوری و لوتی مسلکی داری…
من واقعا قصدم سوال از اهل فن بود.اگه تویوت ا و لکسوس و بنز و بی ام و بود سوال نمی پرسیدم ولی برخلاف دوستان که عقل کل هستند دیدم اینجا کره ای باز زیاد داریم و خواستم از تجربه شون استفاده کنم.فکر کنم منطقی هست وقتی ادم چیزی رو اطلاع صحیح نداره بپرسه که معلوم شد این دوستان کره ای باز هستند ولی در حد پشت اسکرین موبایلشون.از کره ای فنی فقط عشقشو دارند از تجربه خبری نیست
R@m!n
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ماهان جان یکی از دوستانم سانتافه gdi 2017 داره و من تجربشو داشتم و با فیدبک های دوستم جمع می بندم. مدلای gdi با موتور چهارسیلندر هستن که فکر کنم 185 اسب قدرت داره بنظر قدرتش برای ابعاد سانتافه کمه ولی با این حال لش نیست و انگاری موتور از پس ابعاد بر میاد ولی تو سربالایی ها صدای موتور و تقلاش رو کاملا تو کابین می شنوی ولی تنفس طبیعیه که واسه بازار ما خوبه البته مصرفش مقداری بالاس صدی 11 یا 12 البته به مرور مصرفش بالارفته. یه گونی آپشن داره تو ماشین حالا راجب این فکر نکنم مهم باشه حرف بزنم. راجب تیپای 2016 موتور 6 سیلندر باید بگم که موتورای خوبی نیستن و مصرف وحشتناک بالایی داره مخصوصا به مرور زمان و صدای زیادیم داره و من شنیدم مراجعه به تعمیرگاهشم بیشتر از نمونه های 4 سیلندره اما قدرت خوبی داره اونیم که گفته نسخه gdi با 3.3 لیتری برابری می کنه جوک گفته ? همون می خواسته بندازه بهش موتورای gdi هیوندای فقط از از پس تکون دادن ماشین برمیان چیزه خارق العاده ای تحویل راننده نمی دن و خب از یه کراس اوور اقتصادی نباید انتظار زیادی داشت. بنظر من نسخه 2017 بهتره موتور بی دردسر تری داره و جدیدتره.
R@m!n
۲۲ فروردین ۱۴۰۰راستی راجب گیربکس تیپ ترونیک این ماشین و هم ماشینای کیا یه نصیحت برادرانه به هر کسی که ماشین کره ای داره یا اطرافیانشون دارن می کنم.
گیربکسای تیپ ترونیک کیا – هیوندای مخصوصا رو کراس اووراش تو سرعتای بالا کاملا پت می زنه و بین تعویض دنده ها قاطی می کنه خیلی حواستون باشه با این ماشینا فاز جی کلاس برندارین و فشار نیارین بهش که ماشین بدجوری تو کاستون میزاره. خواهشا خواهشا خواهشا به آفرود با این ماشینا فکرم نکنین چنان خسارتی وارد می کنه که بعضا حتی به فکر فروش ماشین میوفتن. بعضی هموطنای عزیزو دیدم واسه جلب توجه چند تا دختر و جوگیری چه خرجایی رو دست خانوادشون گذاشتن. این گیربکسا به درد استفاده معمول تو شهر می خورن و برای اینکار ساخته شدن.
mahan
۲۲ فروردین ۱۴۰۰دقیقا رامین جان.این گیجی گیربکس تو اکثر مدل هایی که تو بازار هست وجود داره حتی وراکروز که بنظر من گل سرسبد شاسی بلند های کره ای تو ایران هست.در مورد افرود واقعا گل گفتی.ما عضو یک گروه افرود هستیم.اصولا هر وقت میریم افرود چون اعضا زیادن ماشین های زیادی میان ولی وقتی اول صبح یک کره ای میبینیم واقعا حالمون گرفته میشه چون باید جورشو بکشیم و کلی با وینچ و بکسل اینو با خودمون ببریم اگه تازه شانس بیاریم ماشین طرف خراب نشه که اکثرا اخر ها خراب میشند و به انتها نمیرسند میونشون یک موهاوی بود که تقریبا کم دردسر تر هست.در صورتی که همین راه رو ماشین های قدیمی مثل پاترول و پاژن و لندکروز های قدیمی راحت میرند حالا نمی خوام لندکروز و پرادو و هایلوکس و پاجرو رو مقایسه کنم که اصلا درست نیست.کیا و هیوندای کلا یک بسته شکیل برای داخل شهر و یا اتوبان های خارج شهر با سرعت مناسب و استفاده منطقی خوبه یکم فشار بیاری اذیتت می کنه
mahan
۲۲ فروردین ۱۴۰۰مرسی رامین جان من متنت رو کپی کردم فرستادم برای اون عزیز.یک چیز جالب تو اینترنت دیدم.سانتافه 3.3 شتاب 9 ثانیه و سانتافه2.4 (gdi) هم شتاب 9 ثانیه.جالبه اول اینکه شتاب هیچ کدومشون 9 ثانیه نیست و دوم اینکه این چه ماشینیه که حداکثر سرعت و شتاب 2 نسخهش یکی شده.واقعا حیف که این عزیز گوش نمیده و می خواد همچین خودرویی بخره ولی عجیبه که c200 رو نمی خوان ولی سانتافه رو می خوان اونم با خیابون های تنگ و ترافیک.نمی دونم تا کی رشد این کراس اور ها ادامه پیدا می کنه در صورتی که نه ارتفاع درست و حسابی دارند و نه هندلینگ البته تو این قیمت وگرنه x4 دارم خیلی هم راضیم ولی تو این رنج قیمت واقعا انتخاب درستی نیست.با این پول پرادو j120 بهترین پیشنهاد هست برای یک عاشق شاسی بلند
R@m!n
۲۲ فروردین ۱۴۰۰سانتافه 2017 صفر کیلومتر 11.5 میزنه الان ماشین دوستم بزور 13 یا 14. مدلای شش سیلندرم بین 10 تا 12
R@m!n
۲۲ فروردین ۱۴۰۰من یه کامنت دادم رفت برا تایید امیدوارم برات مفید باشه
mahan
۲۲ فروردین ۱۴۰۰بسیار ارزنده و کاربردی بود رامین جان ممنونم
R@m!n
۲۲ فروردین ۱۴۰۰چاکرم بنظرم مخشو بزن همون راو 4 بگیره با اختلاف بهتره. ملت ما کی این چشم و هم چشمیو میزاره کنار خدا می دونه ???
محمد رستمی نژاد
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ببین ماهان جان کلا سانتافه ها یاتاقان زن های خوبی هستن
خیلی استعداد یاتاقان زدن دارن از یاتاقان خوششون میاد
چون اتاق ماشین سنگین هست و تحمل حمل کردن چنین جرمی برای موتور سخت است و به همین خاطر( جرم زیاد اتاق یا کل ماشین)
موتور عموما تحت فشار هست یعنی مثلا برای حرکت اولیه به جای اینکه با دور ۱۵۰۰ حرکت کنی باید دور موتور رو روی ۳۰۰۰ بیاری تا ماشین حرکت کنه
به دلیل این فشار که روی موتور هست
سانتافه ها بعد از مدتی یاتاقان میزنن و ربطی به بی کیفیت بودن یا نبودن ماشین نداره
اگه جرم هوراکان هم به جای مثلا ۱۵۰۰ کیلو
۵۰۰۰ کیلو بود موتور ۱۰ سیلندر هوراکان هم خراب میشد
چون اصولا هرچی تحت فشار باشه خراب میشه
حتی آدم اگه به بدنش زیادی سخت بگیره اعضای بدن به جای قوی شدن تحلیل میرن
پس به دوستت بگو اگه میخواد پول یاتاقان بده و اعصاب خوردیش یاتاقان زدن سانتافه بخره
نظر من رو بخواهی بهترین گزینه موهای ۸ سیلندر است شتاب بسیار خوبی داره و موتور ۸ سیلندر داره و واقعا ماشین خوبی است از لحاظ موتوری دیگه کشش داره تو سربالایی کم نمیاره
ولی سانتافه اگه سرنشین یه ۵ نفر باهاش باشه کم میاره
ولی موهاوی چون موتور V8 داره راحت میره
البته موهاوی موتور V6 هم داره که بلای سانتافه سَرِش میاد وزن بالا موتور کم جون
پس بهترین گزینه به نظرم موهاوی V8 هست
هیوندای IX55 یا همون وراکروزر هم هست این هم گزینه خوبی است
راوفور هم است که گزینه خوبی است
ولی شتاب موهاویV8 واقعا خوب است و اصلا کم نمیاره
ممکن است برخی رقبا با ۵ تا سرنشین کم بیارن در سربالایی ها
ارادت ماهان جان
mahan
۲۲ فروردین ۱۴۰۰با سلام و ارادت به برادر عزیزم محمد خان.محمد جان من نمی دونم واقعا این تب و تاب شاسی بلند سواری چیه به جون مردم افتاده.راستش این دوستمون دو نفرند و اصلا نیازی به ماشینی مثل سانتافه نیست.باور می کنی همه این چیز های بالا رو بهش گفته بودم. اول بهش بنز c200 و بی ام و 328 رو پیشنهاد دادم گفتم دو نفر هستید جوونید ماشین با پرستیژ و با لذت سواری خیلی خوبی بخرید یا سدان جنسیس و کادنزا و کمری بخرید گفتند فقط شاسی بلند می خواد مثل اینکه خانومشون حکم شاسی بلند دادن.بهش راو4 پیشنهاد دادم و از تجربه مالکیت خودم گفتم گفت کوچیکه با این قیمت می خواد بزرگتر سوار بشه (پول به اندازه می خواد بده نه به موتور و امکانات انگار) بعد ایکس تریل و کولیوس و اخرش سورنتو و اوتلندر رو پیشنهاد دادم ولی اخر به حرف اومد گفت عاشق سانتافه هست خیلی باکلاسه و همه میشناسند.حتی از کارخونه براش یک ix55 اوردم بشینه با یک سانتافه تست کنه ولی عشق عجیبی به سانتافه داره.میدونی خوب تو دهن ها افتاده برای اسمشه فک کنم هههه.راستش سر پروژه دیزاین داخلی خیلی کمکم کرد من یه ix55 بادمجونی تقریبا کم استفاده حدود کمتر از 75هزار تا خیلی شیک و تمیز داشتم گفتم به تو بفروشم و یا یک جنسیس از کارخونه اوردم سربی بی رنگ 100 هزار تا کار خیلی تمیز یکی از بهترین پیشنهاد ها بود بنظرم.احساس کردم نمی خواد و فقط سانتافه می خواد گفتم باشه میسپرم به بچه ها یکی تمیزشو پیدا کنم میدونی که تمیزش کم پیدا میشه. راستش بازار موهاوی اصلا بازار خوبی نیست و یکم مشکلات داره وراکروز بهتره ولی باز شرف داره به سانتافه.
ارادت و ارزوی سلامت محمد جان
Ramin
۲۲ فروردین ۱۴۰۰2 نفر بودن.
یکی فامیلیشون رولز بود دیگری رویس. در آخر بعد خلق خودرو اسمش شد رولز رویس. // 1 نفر بود اسمش هنری بود. فامیلیش فورد. در آخر ماشینش شود فورد مدل T الان هم MACH_ E داره فرمانروایی میکنی // یکی بود اسمش کریستین ون کونیگزگ. در آخر هم گونیگزگ شد نام خودروش // و … مثالاش زیاده
ولی چرا این مرده اسمش آکیو تویودا هست ولی اسم محصولات تویوتا هست ؟
اهان. حتما اومده یه کار جدید کنه…
RezaRs
۲۲ فروردین ۱۴۰۰هنوز برام سوال چرا اسم شرکتو نذااشتن تویودا ؟ کسی میدونخ ؟
MOHAMMAD.n.r
۲۲ فروردین ۱۴۰۰۱) نشاندهنده این بود که موسس تویوتا زندگی کاری خود را از زندگی خانوادگیاش جدا کرده است.
۲) تلفظ آن سادهتر بود.
۳) در زبان کاتاکانا نوشتن تویوتا با هشت حرکت قلم انجام میشد و عدد هشت برای ژاپنیها خوشیمن بود، این در حالی است که برای نوشتن تویودا ۱۰ حرکت قلم لازم بود.
RezaRs
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ممنون ????
Navid_bivaN
۲۲ فروردین ۱۴۰۰دمت گرم. البته عموم امریکایی ها و کانادایی ها میگن : تویودا (T بعد از حروف صدادار یا وسط کلمه رو، د تلفظ میکنن)
Farzad
۲۲ فروردین ۱۴۰۰آقا ماهان یه بار حرف قشنگی زدی گفتی : حقیقت مثل شیر میمونه ، درسته ، نیازی نیست ازش دفاع کنید آزاداش بزارید خودش از خودش دفاع میکنه ،
حالا تو این پست یه نفر میاد با یکی از اکانتهای فیکش یه تیکه ای میندازه بعد با یه اکانت دیگش حرفشو تایید میکنه و بعد یکی میاد به آقا کیان میگه تو نویدی ! و …
کلا منظورم اینه که جواب افرادی که میخوان جو سایت رو به هم بزنن به هیچ عنوان ندید ، چون وقتی که جواب میدید دارید بهشون کمک میکنیدکه به هدفشون برسن .
موفق باشید .
mahan
۲۲ فروردین ۱۴۰۰درسته فرزاد جان.ولی برای من خیلی جالب بود من یک سوال ساده پرسیدم پریدن به من در صورتی که اصلا حرفی در موردشون نزدم.فقط سوال دوستمو پرسیدم چون برخلاف دوستان اصلا اهل حرف زدن با دهان باز و ذهن خالی نیستم نمی دونم خب میرم میپرسم نه مثل بعضیا پشت مانیتور همه مهندس شدن!من به دوستم در مورد تویوتا و لکسوس و بنز و بی ام و که سررشته بهتری دارم پرسیدم.دیدم فقط سانتافه می خواد گفتم برات میپرسم.اخه میدونی که اینجا ما متخصص هیوندای زیاد داریم.در نهایت ممنون از دوست عزیزم که همیشه بهم لطف دارید
Mohammadreza
۲۲ فروردین ۱۴۰۰دقیقا.
شما خودتو بذار جا یه بچه که میخواد اینجا توجه جلب کنه
چیکار میکنی؟
یه راهش اینه بری کلی مطالعه کنی و نظرات پربار و باارزش بذاری.
خب این برای یه بچه که فرق ایبرگ و کلاچ رو نمیدونی خیلی راه سخت و زمان بریه.
راه دیگه اینه بیای یه ایراد(البته ایراد از نظر این بچه های عزیز) از یه کمپانی بزرگ و پرطرفدار پیدا کنی مربوط و نامربوط تکرارش کنی.
دوستان این عزیزان کم سن و سال ما هدفشون صرفا جلب توجه هست.
با ریپلای و ری اکشن و حتی لایک و دیس لایک به کامنت هاشون فقط اونارو به هدف بی ارزششون میرسونید.
وگرنه نظر یه بچه 10 ساله که تو عمرش فرمون یه پراید هم نگرفته قرار نیست در آینده ابر شرکتی مثل تویوتا ذره ای تاثیر داشته باشه.
mahan
۲۲ فروردین ۱۴۰۰دقیقا محمدرضا جان.ولی اگه خودمو جای اون بچه 10 ساله بذارم که تو عمرش فرمون یه پراید هم نگرفته.یه تایم مشخصی رو برای فیوریتم مثل همین سایت اختصاص میدم بقیهش رو میرم تلاش می کنم حالا درس خوندن باشه یا کسب مهارت تا به ماشین مورد علاقه ام برسم البته ماشین یک هدف کوچک هست و هدف های مهمی تو زندگی هست اینا رو نمیشه گفت هدف اینا بیشتر لذت های زندگی هستند که پشت هدف های بزرگی به ادم میرسه.ولی انالیزت درسته دقیقا همین تیپ ادم هستند.امروز یک سوال کردم باز همین دوستان ژاپنی باز خودمون جواب دادن و کره ای فن ها جز مسخره بازی کاری ندیدیم یعنی معلوم شد همون خودروی کره ای هم ندارن که دوتا تجربه داشته باشند.پس بنظرم نباید ازین به بعد بهشون سخت گرفت
ایران
۲۲ فروردین ۱۴۰۰اصلا بحث تموم نمیشه نمیدونم چرا !!!!
porsche
۲۲ فروردین ۱۴۰۰❤
س چرامی
۲۲ فروردین ۱۴۰۰رحمت کنه پدر بزرگ جنت مکانت رو
ADAK
۲۳ فروردین ۱۴۰۰. تویوتا همچنین اقدام به توسعه شهری که در واقع پروتوتایپی از شهرهای آینده میباشد.
ترجمه در متن احتمالا اشتباه است.