خودروسازانی همچون فورد و جنرال موتورز طی سالیان اخیر سبد محصولات خود در آمریکا را دگرگون کرده و برخی از محصولات سواری را با کراس اوورها جایگزین کردهاند. تویوتا اما این روند را دنبال نکرده است. معاون بخش بازاریابی این خودروساز ژاپنی در بیانیهای جدید گفته تویوتا به تولید سدان ها ادامه خواهد داد.
سینتیا تنهاوس گفته است:
باعث شگفتی است که هنوز هم تقاضای زیادی برای سدان ها وجود دارد. ما انتظار داریم در سال ۲۰۲۰ فروش ۴ میلیون دستگاهی برای این خودروها وجود داشته باشد. خوشحالیم که بخش اعظم این بازار را میتوانیم در دست بگیریم. میخواهیم فروش حدود ۷۵۰ هزار دستگاهی در آمریکا داشته باشیم که بیشتر از فروش ترکیبی برخی خودروسازان دیگر میباشد.
آمار فروش تویوتا سند محکم دیگری برای اثبات تقاضای خوب برای سدان های این شرکت میباشد. در ماه فوریه و پیش از آنکه کرونا صنعت خودرو را تحت تأثیر قرار دهد فروش کمری و پریوس رشد ۱۲.۵ و ۲۹.۷ درصدی داشته است. همچنین فروش کمری هیبرید نیز در آن زمان ۱۶.۲ درصد افزایش یافته است.
تویوتا همچنین از کمری ۲۰۲۱ با استایلی بهروز رونمایی کرده است. تغییرات این خودرو شامل بسته ایمنی جدید میباشد. همچنین تریم جدید کمری XSE هیبرید با جلوپنجره مشکی، چراغهای جلوی LED، رینگهای ۱۹ اینچی و پوشش چرم کابین معرفی شده است.
این شرکت همچنین اقدام به معرفی نسخههای سفارشی سدان های دیگر خود کرده است. برای مثال کرولا اپکس ادیشن دارای سیستم تعلیق کم ارتفاعتر و سفت تر و رینگهای ۱۸ اینچی است. در بدنه این خودرو نیز برخی عناصر متفاوت و برنزی رنگ به کار رفته است.
دیگر سدان سفارشی این شرکت آوالون نایت شید ادیشن ۲۰۲۱ است که از تریم مشکی بدنه و رینگهای ۱۸ اینچی سود میبرد.
کیان
۲۳ مرداد ۱۳۹۹تویوتا و عظمتش اینجا مشخص میشه
بعدش چندتا بچه میان از رو به افول بودن صحبت میکنن، رو به افول اونی هستش ک هر روز مدل تازه میده و هر روز مدلهای فروشش و کمتر میکنه نمونش هاچبکش دیروز !!! البته شاید بعضیا معنای رو به افول و نمیدونن
بی ریا
۲۳ مرداد ۱۳۹۹دوست عزیز اقای کیان ، بنده خوب معنی افول رو میدونم نمیخاد شما یادم بدی
منظورم از افول این نیست که همین حالا کار آلمانیها و تویوتا تمومه منظورم از افول شروع حرکت در مسیر افوله شاید چندین سال طول بکشه
ابنو بدون هیچ چیزی توی دنیا ابدی نبوده و بالاخره در سراشیبی افتاده
من طرفدار هیچ برندی نیستم
NAVID۰۰۹۸
۲۳ مرداد ۱۳۹۹خیلی حَرفهها ….
در زمانهای که تمام سدانها رو به اُفول در فروش هستند ، این تویوتا و محصولاتش هست که میدرخشد .
اونوقت خنده دارترین کامنتها را نسبت به شرکتها و مقایسشون با تویوتا در پدال شاهد هستیم .
کمری یه سبک از زندگیه که فقط صاحیبان و خریداران این خودرو این را دَرک میکنند و نه کسانی که فقط از روی آپشن و ظاهر پوشالی نظر میدهند .
به قول معروف ، کمری هیچی نداره اما همه چیز داره که فقط بشینی پشت رول و لذت ببری از تمام سفر با آسایش و آرامش خیال .
AMG///
۲۳ مرداد ۱۳۹۹نوید ولش کن
اینا خیلی رو کره تعصب دارن
من خواستم اینارو بیدار کنم ولی نشد
به نظر اینا کل جهان داره ور شکست میشه بجز کره
ماشینای ژاپنی هر جا بری باهات میان
حتی اگه اونجا حتی ملخم پر نزنه
(((الکی نیست که کل جهانو تو دستشون گرفتن)))
ماشینای کره ای هم خوبن ولی هنوز خیلی کار دارن
یاعلی مدد
AMG///
امین
۲۳ مرداد ۱۳۹۹شاید در ایران اینطور باشه ولی جاهای دیگه اینطور نیست
سبک زندگی در مورد پورشه و فراری این قبیل برندها درجه یک میگن نه تویوتا کمری
چه خبرتونه ؟ ر. و . ح. ا. ن. ی چه بلایی سر مردم آورده که داشتن کمری شده سبک زندگی
مدل جدید آکورد در تمام زمینه ها از کمری و باقی رقبا بهتر عمل کرده
همچنین سیویک نسبت بقیه
شاهین
۲۴ مرداد ۱۳۹۹نوید خان اکثرا دنبال آپشن هستن
دیروز با کمری SE 3500 هم بی ام و 528 رو گرفتم تو اتوبان کاشان هم یه 530 جدید میدونم شاید باور نکنن مخصوصا المانی باز ها
با این حال که مدل ماشین من 2007 بود و اون دوتا بروز تر بوودن (میدونم آلمانی باز ها الان همه منفی میدن اما تو مسافت طولانی چندین بار تست کردیم) عملکرد گیربکس ماشین من تو سرعت های بالا حتی تو مد اسپرت پلاس اونها هم بهتر عمل کرد
باور کنید یکی از بهترین سدان های اکونومیکن دنیاست مخصوصا موتور های 3500 سی سی
(Saeed(peugeot
۲۳ مرداد ۱۳۹۹اگه تویوتا رو افوله …. پس چی روبه صعوده ….
بی ریا
۲۳ مرداد ۱۳۹۹دوست عزیز و گرامی خواهشا برو سرعت رشد برندهای کره ای رو مطالعه کن
من طرفدار اونا نیستم فقط دارم حقیقتو میگم
سابقه تویوتا رو با هیوندای مقایسه کن
به راحتی الان کیفیت تویوتا و هیوندای باهم برابری میکنه من کاری به مدلهای هیوندایی که توی کشور هستن و قدیمین رو ندارم
الان دیگه هیوندای جیزی کمتر از تویوتا نداره دوست عزیز
برند جنسیس هیوندای کاملا همپای لکسوس و حتی آلمانی ها پیش میره
حسین
۲۳ مرداد ۱۳۹۹بی ریای عزیز.
شما میگین هیوندای با سابقه کمش خیلی خوب رشد کرده و به تویوتا و برندهای آلمانی با سابقه طولانی رسیده. دوست عزیز تعریفتون از رسیدن چیه؟ به خدا قسم خیلی از این آپشن ها چیز خاصی نیستن. صندلی گرم و سرد شونده چیز خاصی نیست، چرم داخل کابین چیز خاصی نیست، چهارتا سنسور و رادار هم چیز خاصی نیست واسه عصر فعلی. خیلی از این آپشن ها و تجهیزات اصلا از شرکت های دیگه تامین میشه. اصل تکنولوژی خودروسازها جای دیگه ای مشخص میشه. هفته قبل یه مثال از اختلاف بین شرکت ها زدم الان هم میگم. فقط برین مشخصات کادنزا و آوالون و مصرف سوختشون رو مقایسه کنید تا ببینید هیوندای رسیده یا نه.
چطور ادعا می کنید نزدیک شده و چیزی کم نداره؟ در حالی که هیوندای هنوز توان ساخت سوپراسپرت رو نداره می دونین چرا چون ساختن همچین پیشرانه ای با پیشرانه های اکونومی فرق داره. برین ببینید که مثلا آئودی R8 یا لکسس lfa یا نیسان gtr، انجین شون چه فناوری هایی داره اون وقت متوجه میشی چرا هیوندای هنوز اقدام به ساخت سوپراسپرت نکرده. چطور ادعای همپایی هیوندای با ژاپنی ها رو دارین در حالی که همین دو سه روز قبل در مسابقات فرمول یک راننده تیم ردبول که قطعات هوندا داره رتبه اول مسابقه رو آورد؟؟ یا چطور در آینده نزدیک میخواد به بنز یا پورشه برسه؟
تا صد سال دیگه هم نمی تونه چیزی نزدیک به پورشه 911 بسازه.
با این اوصاف چطوری همپای ژاپنی ها و آلمان ها هست؟؟
هر وقت هیوندای تونست یه رقیب واسه لکسس lfa یا nsx یا gtr یا سوپراسپرت های آلمانی بسازه اون وقت میشه قبول کرد که همپای اونا حرکت می کنه.
رامین
۲۳ مرداد ۱۳۹۹اومدم کامنت بزارم دیدم همه گفتنیارو گفتی :))
بی ریا
۲۳ مرداد ۱۳۹۹اگه بحث عدم استهلاک و کم خرجی و اقتصادی بودن یه خودرو باشه رنو و پژو با ادعای کمتر خیلی بهتر هم عمل کردن دوست عزیز
Ali
۲۳ مرداد ۱۳۹۹فقط تو یه قسمت از کامنتت یه نکته گفتی که اشتباهه درمورد ردبول دلیل بردش این بود که استراتژی مدیریت اونها تو مسابقه باعث بردشون شد نه موتور. موتور و طراحی تعلیق و شاسی هم تعیین کنندس ولی تو تعیین خط. مرسدس تو این زمینه فوق العاده بوده بیش از یک ثانیه از بقیه سریعتره امسال! واسه نیم ثانیه سریعتر بودن تیم ها حاضرن میلیون ها دلار هزینه کنن. موتور هوندا هم الان قابل قبول شده ولی تا پارسال خیلی تو قابلیت اطمینان و دوام و پاور مشکل داشت برعکس خودرو های تجاری اون تو اف وان. فقط بلوک موتور و چند قطعه محدود مثل بعضی قسمت های پاور یونیت رو خودش میسازه و مثل همه تیما بیشتر قطعات و متعلقات موتور و پاور یونیت رو یه سری تامین کنندگان مشخص میسازن که تیم ها موظف هستن ازبین اونها قطعات رو تامین کنن که تو منابع انگلیسی هست ریز جزئیاتش چندین شرکت hi-tech تو اروپا و امریکا هستن که تو این زمینه و تکنولوژی های مختلف و هوافضا کار میکنن که با اف وان هم همکاری میکنن
مانی
۲۴ مرداد ۱۳۹۹دقیقا چند سال پیش منم همین رو گفته بودم
مرسدس C200 رو با یه مدل ۶ سیلندر هیوندای که یادم نیست مقایسه کرده بودم
وزن بنز بیشتر بود،موتورش کم حجم تر بود،قدرت تولیدیش بیشتر بود
ولی با این اوصاف مصرف سوخت مرسدس کمتر بود!!!
حسن
۲۳ مرداد ۱۳۹۹کیفیت رنگ حتی از تو عکس ها معلومه
PERSEPOLIS
۲۳ مرداد ۱۳۹۹یه سریا هم هستن که پشت سر هم میگن تویوتا رو به افوله . داداش یه نگاه به این مقاله بنداز و سکوت اختیار کن . بیشتر حرفم رو به آقای جوکره
بی ریا
۲۳ مرداد ۱۳۹۹دوست عزیز مگه غول شدن به خودروساز فقط به سوپراسپورت ساز بودنشه ، کی گفته
چه بخوای چه نخوای الان گروه هیوندای چهارمین خودروساز بزرگ دنیا شده چیزی که یه زمانی حتی توی خواب هم نمیدیدن
شما سابقه کاری تویوتا روبا هیوندای مقایسه میکنی دوست عزیز
اصلا گیرم هیوندای بلد نیس سوپراسپورت بسازه خب الان اومده دوتا زیرگروه واسه خودش ساخته یکی جنسیس واسه ماشینای لوکسش و یکی آیونیک واسه برقی هاش ، خب الان تویوتا چکارکرده تو این چندسال لکسوس که یه برند قدیمیه خب کاری دیگه هم کرده تویوتا ؟
تیم ردبول فقط مال هوندا نیست و استون مارتین هم شریکه باهاش دوست عزیز
برو کیفیت جی ۸۰ و جی ۹۰ جنسیس رو مقایسه کن با همرده های لکسوسش
مگه بنز و بی ام و تویوتا از کره مریخ اومدن که هیچ برندی بهشون نرسه ، من کاملا طرفدار برندهای ضعیعتر و مظلومتر هستم
مثلا تسلا با ده سال سابقه کاری شده بارزش ترین خودرساز جهان برو مطالعه کن دوست عزیز
هیچوقت ارزش یه برند رو با سوپراسپورت ساز بودنش بالا نبر
دانیال روشنی
۲۳ مرداد ۱۳۹۹هیوندای چهارمین برند برتر خودروسازی دنیا؟ از چه نظر ؟ ارزش برند؟ارزش سهام؟ میزان فروش؟ سود سالیانه؟
کدوم شرکت رو شما زیر هیوندای دیدی؟
فولکس واگن؟تویوتا؟آئودی؟بنز؟بی ام و؟هوندا؟پورشه ، فراری ، لامبورگینی … از کدومشون سرتره که مقامش چهارمه؟ …. این ادعاهای بعضی هارو حتی مقامات کره ای نمیکنن !نکنین
علی-کیوج
۲۳ مرداد ۱۳۹۹کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده به خواب نه!!
بی ریا
۲۳ مرداد ۱۳۹۹اقای عزیز شما فکرکن من خوابم خواهشا تو بیدار باش و به ما راه درست رو یاد بده ????????????
حرف حقیقت تلخه
امین قلیپور
۲۳ مرداد ۱۳۹۹علی تبریزی هستی؟! روستای کیویج؟! منم کیویجم
علی-کیوج
۲۳ مرداد ۱۳۹۹سلام بله،خوشبختم
بی ریا
۲۳ مرداد ۱۳۹۹اولی گروه فولکس واگنه
دومی گروه تویوتا
سومی گروه رنو نیسان
چهارمی گروه کیا هیوندای
از نظر شماها فقط خودرو خلاصه میشه تو پورشه و بنز و بی ام و
نه دوست عزیز دوران جدیدی شروع شده
تسلا باده سال سابقه باارزش ترین برند خودرویی جهان شده خب برو مطالعه کن اقای عشق پورشه و بنز و بی ام و
AMG///
۲۳ مرداد ۱۳۹۹پسر تو چته
این حرفای مریخیتو تموم کن
نتمون تموم شد از بس بهت دیس دادیم
الان اینجا بحث تویوتا بود
تو میگی هیوندای و بنزو تسلا و بقیه برند های آلمانی
خوب ببین اینطوریه
۱.فولکس واگن
۲.تویوتا
۳.دایملر
۴.بی ام و
۵.فورد
و تمام
اینو تو هر سایت معتبری میخای سرچ کن.
مانی
۲۴ مرداد ۱۳۹۹از نظر تعداد تولید میگه
خوب گروه هیوندای کیا تو جهان چهارم هست دیگه بحث نداره
منتها قبلا هم گفتم مقایسه تعداد فروش هیوندای با بنز خنده داره
ولی این آقا اصرار داره مقایسه کنه
Farzad
۲۳ مرداد ۱۳۹۹در واقع باید گفت امپراطوری تویوتا ?
دوتا از شعارهای تویوتا از زبان مدیرعامل هاش : مشتری حرف اول را میزند، سپس نوبت فروشنده است و در آخر سازنده قرار دارد.
کیفیت در حین فرایند ساخته میشود .
این آخری دیگه شعار نیست و کاملا ثابت شدست ، تمام گروهای نظامی و شبه نظامی دنیا ، گروهای تروریستی و … همه و همه علاقه خاصی به محصولات تویوتا دارن .
sina
۲۳ مرداد ۱۳۹۹همه سبد خرید شرکتایی که از سدان ها کشیدن بیرون ریخت تو سبد تویوتا و هوندا
جفتشون دارن سدان ها رو میفروشن با رشد بالا
فرشاد
۲۳ مرداد ۱۳۹۹اینکه یه ماشین بتونه ده سال باهات راه بیاد افتخاه نه اینکه چارتا چرخ و تبلت و چوب و چرم ب هم وصل کنی
ماشینای ژاپنی اینجوری دنیا رو گرفتن
خوشنام
۲۴ مرداد ۱۳۹۹حیف که تویوتا سدانهای بی ریختی داره