برای برخی خودرو تنها وسیله ای برای جابجایی ست. برای برخی دیگر خودرو وسیله ای برای امرار معاش است. اما برای گروهی، خودرو وسیله ای تجملی ست که میخواهند با آن جلوی دیگران فخر بفروشند و حاضرند پای راحتی و زیبایی آن مبلغ اضافه ای را صرف کنند.
اگر جزو دو گروه اول هستید ما به شما مدل قبلی خودرویی که قصد صحبت در مورد آن را داریم به شما معرفی میکنیم: راو فور XLE AWD
اما اگر جزو دستهٔ سوم هستید و قصد خرید خودرویی جهت کارهای روز مره دارید (تاکید میکنم که مسابقات خیابانی و کورس گذاشتن جزو کارهای روز مره قرار نمیگیرد!)اما در کنار آن انتظار دارید وقتی که برای خرید یا گردش به همراه خانواده میروید، هم از راحتی بیشتری نسبت به مدل پایه AWD برخوردار باشید و هم از تجملات و امکانات بیشتری در داخل کابین خودروی خود استفاده کنید، مدل تولید محدود RAV4 Limited AWD را به شما به عنوان یکی از انتخاب هایتان پیشنهاد میکنیم.
تفاوت عمده ای که در نسخهٔ محدود راو فور با نسخه های دیگر آن وجود دارد (علاوه بر گران تر بودن البته!!) افزایش کیفیت مواد به کار رفته در آن و آپشن های متعددی است که در ازای پرداخت مبلغی در اختیار شما قرار میگیرد تا احساس راحتی و کیفیت بیشتری را به شما منتقل کند.
اولین تغییری که به چشم میخورد تعویض روکشهای ساده صندلی با روکشهای چرمی است که بسیار به کابین خودرو زیبایی بخشیده است. روکش چرمی تا روی کنسول مرکزی و دستهٔ فرمان ادامه پیدا میکند که حالتی اشرافی به فرمان خودرو بخشیده و گرفتن و فشار دادن آن را بسیار لذت بخش کرده است.
دستهٔ دنده نیز در پوششی چرمین قرار گرفته اما متأسفانه قسمت پایینی کنسول همچنان مانند مدل پیشین از پلاستیک کم کیفیت ساخته شده که جزو نقاط ضعف کابین خودرو قرار میگیرد. اما دکمهٔ استارت خودرو طراحی چشم نوازی دارد.
صندلی راننده بسیار خوش ساخت بوده و به راحتی میتوان با آن خو گرفت. این صندلی در هشت جهت قابل تنظیم است و دارای بالشتک های پشت گردن نیز میباشد که به راحتی راننده کمک شایانی کردهاند. همچنین صندلیهای عقب از جای زیادی برای پاها برخوردارند که فضای عقب اتومبیل را بسیار دلباز کرده است. هیچ دو خودرویی شبیه هم نیست!
آپشن های بسیاری که برای مدل لیمیتد وجود دارد باعث شده تا تقریباً هیچکدام از خودروها شبیه دیگری نباشد. از جملهٔ این آپشن ها میتوان به سیستم ناوبری، رادیو، قابلیت تشخیص صدا، ۱۱ عدد باند، صفحهٔ لمسی ۶.۱ اینچی، درب بازکن برقی کاپوت جلو، حسگر هشدار دهنده برخورد در عقب و … اشاره کرد. رانندگی روی ابرها …
حال میرسیم به گل سرسبد تغییرات ایجاد شده. سیستم کنترل گشتاور پویایی که برای راو۴ طراحی شده به شدت رانندگی با آن را راحتتر و البته لذت بخش تر کرده است. این سیستم انتقال گشتاور بین چرخهای جلو و عقب را توسط کنترلری الکترومغناطیسی مدیریت میکند.
بزرگترین تغییر ایجاد شده توسط آن هنگامی نمایان میشود که هنگام زدن یک پیچ تند با سرعت بالا باشید. در این هنگام سیستم بیشتر گشتاور را به چرخهای عقب منتقل کرده و کمک شایانی به اصلاح محور و بالانس خودرو هنگام پیچیدن میکند، در نتیجه پیچ زدن را ساده تر میسازد (مانند رانندگی با یک خودروی اسپرت!) .
همچنین سیستم انتقال نیرو به چرخها قابلیت انتخاب بین سه حالت: دوستدار محیط زیست، ساده و اسپرت را دارد که به شخصی سازی بیشتر رانندگی کمک میکند. از نکات قابل ذکر میتوان به سریعتر شدن تعویض دنده در پیچها و نرمتر شدن رانندگی در مسیرهای پر پیچ اشاره کرد. مشخصات فنی
موتور چهار سیلندر خطی ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۷۶ اسب بخار و گشتاور ۱۷۲ پوند فوت در ۱۰۰ کیلومتر مسافت شهری ۹.۸ لیتر و در بزرگراه ۷.۶ لیتر سوخت مصرف می کند. انتقال نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با شیفتر دستی و به هر چهار چرخ صورت می گیرد. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت در ۸.۲ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۹۸ کیلومتر بر ساعت (محدود شده) می باشد. نتیجه گیری
با توجه به موارد ذکر شده، RAV4 Limited AWD نه تنها برای افرادی که مشتاق تجربه رانندگی لذت بخش تر و مدرنتر با بهره گیری از آخرین فناوریهای روز دنیا، هنگام انجام کارهای روز مره خود همچون رفتن سر کار و یا گردش با خانواده و… هستند بسیار مناسب است؛ بلکه این خودرو به کسانی که به دنبال تجملات، امکانات و راحتی بیشتر در خودروی خود هستند گزینه های متعددی را ارائه میدهد، و بدین وسیله میتواند قشر کثیری از خریداران را به سوی خود جذب کند. قیمت راو ۴ لیمیتد از ۲۸ هزار دلار آغاز می شود در حالیکه مدل XLE دو دیفرانسیل تنها ۲۳ هزار دلار قیمت دارد.
داوود
۴ آبان ۱۳۹۲هر چی فک میکنم ازش ایراد بگیرم، هیچی پیدا نمیکنم
خودروی زندگی، خودرویی بی آزار، خودروی کم اصطحلاک
کوچک و جادار، پر آپشن، زیبا، مهمتر از همه تویوتا
خودم ماشین کره ای دوست دارم و سوار میشم، اما به طور حتم میتونم بگم، کیفیت تویوتا بی نظیره پیش سوناتای 2011 من.
وقتی روکش چرم و خیلی از قطعات کابین سوناتای 2011 با 40 هزارتا کارکرد رو با آریون 2008 با 120 هزارتا کارکرد یکی از اقوام مقایسه کردم، مطمئن شدم که تویوتا هنوز هم حرفهای خیلی زیادی در برابر خیلی برندهای دیگه داره.
مشکلات موتوری و بدنه هیوندای هم بماند که بعضی اوقات خرجش بیش از حد انتظار زیاده…
ایشالا اونایی که جایگاه تویوتا رو خوب میشناسن، بخرن و سوارش بشن.
مسعود
۴ آبان ۱۳۹۲چراغ های عقب تمام مدل های تویوتا تازگی دور از انتظار هست. یه جوری که هی نگاش می کنی میگی آخه چرا؟!!!
مثلا چراغ های دنده عقبش چرا اینقدر بزرگه؟!!
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲قشنگ گفتی!!!!
ali reza
۴ آبان ۱۳۹۲درود به تو داوود… مردی به خدا.. بدون تعصب بیخود.. برخلاف افرادی مثل زیگما که توی خیالن
با این که هیوندای داری ولی به بزرگی تویوتا اقرار داری
واقعا تویوتا بی نظیره
slr722
۵ آبان ۱۳۹۲اخه مگه میشه یه ماشین انقدر زشت…
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲کجاش بده!!!!
نیما
۴ آبان ۱۳۹۲اون دوستایی که می گن دیگه دوره ی ماشینای ژاپنی تموم شده توجه کنن!!!
می بینین که هنوزم تو اوجن…
nima
۴ آبان ۱۳۹۲خاک تو شر تویوتا . موتور 2.5 لیتری با مصرف 9 لیتر . خیلی زیاده . از اسن که بگزریم اگه ایربگ هاش کار کنه خخخخخخخخخخخ تویوتا اشغاله . هر چی دوست داری منفی بده . تویوتا = اشغال
LAMBORGHINI DIAM
۴ آبان ۱۳۹۲چی به نظر شما آشغال نیست ؟ بگو تا ما هم بدونیم!!!!!
شهروز
۴ آبان ۱۳۹۲نیما (154).. شما هم یا چینی سواری یا کره ای سوار
از عصبانییتت پیداست…
تویوتا رو عشقه
nima
۴ آبان ۱۳۹۲داداشم من کره ای سوار میشم و نه چینی . فقط المانی . حتی ماشین های 20 سال قبلش هنوز جذاب اند . ماشین های کره ای رو به ژاپنی ترجیح میدم چون تو این 10 سال خیلی پیشرفت کردن . ولی ژاپنی ها هیچی ….. المان ♥
ali reza
۴ آبان ۱۳۹۲نیما!!! شما هم اگه خدا بخواد رکورد دار دیس لایک می شی..
چون نمی شه با تویوتا در افتاد … اینو تجربه نشون داده
سهند
۴ آبان ۱۳۹۲نیما جان.. شما که سبز ترین- پر فروشترین- کم استهلاک ترین – با ارزشترین (بیلان مالی) و محبوبترین خودروی دنیا به ویژه امریکا و کانادا و استرالیا یعنی تویوتا رو نمی تونی درک کنی اصلا از ماشین چیزی نمی دونی
ممن البته طرفدار بنز و تویوتا هستم چون فقط اینا مرگ ندارن
nima
۴ آبان ۱۳۹۲میدونم زیاده روی کردم و یکم تعصبی رفتار کردم . ولی من هم از بعضی از مدل های تویوتا مثل gt86 خوشم میاد . ولی اگه تویوتا هم خودش رو بروز کنه چرا از این شرکت خوشم نیاد . تویوتا یه چند وقتیه داره کم کاری میکنه . وولیی در کل من از ماشین های المانی هم خیلی خوشم میاد چون اصالت و کیفیت و سادگی و وقار دارن . المان ♥
نخود آش
۴ آبان ۱۳۹۲نیما جان کره از پراید به موهاوی و امثال اون رسیده. اگه بحث پیشرفت هست چین 10 سال قبل از لیفان 620 سه چرخه میزد. پس برو چینی سوار شو چون سیر صعودی پیشرفت چین از کره خیلی بیشتره.
محمد
۶ آبان ۱۳۹۲زرشک….توباغ نیستی اقانیما…..تویوتی ولکسوس وحتی نیسان یعنی واقعاعشق…میبینی که ازلحاظ تعتدادفروش وسودتودنیابه کجارسیده…این یعنی اینکه همه عاشقشن وقبولش دارن
سينا
۴ آبان ۱۳۹۲موتور ۲۰۵، ماشین SUV و شتاب ۸.۲ ثانیه آشغاله آیا؟
حمید
۵ آبان ۱۳۹۲من همیشه آلمانی ها رو دوست دارم . ولی در مورد تویوتا که اصلا ازش خوشم نمیاد باید بگم انصافا (نظر شخصی ) بهترین SUV ساز دنیاست . چه AWD چه 4WD تویوتا بهترینه از قدیم هم همین طور بود . ما خودمون عضو تیمهای مختلف آفرود هستیم ، وقتی میریم آفرود بهترین عملکردها رو همون تویوتا جبهه ای ها دارن . آخر خسته و کلنگن ولی باز هم از همه بهترن . بهتر از بلیزر ، آهو ، چروکی ، پاترول ، لندروور رنجروور (هم سن و سالهاشون ) و حتی بهتر از خیلی شاسی بلندهای روز بازار ، تا با چشماتون نبینید باور نمیکنید . الان راجه به یه اس یو وی کوچیک حرف میزنیم دیگه … کی میتونه ادعا کنه مثلا اسپورتیج یا ix35 از این بهترن ؟ اصلا فکر کردن بهش هم خنده داره
محمد
۶ آبان ۱۳۹۲نیما جون شماپرایدتوسوارشووهیچی نگو…
علی
۲۹ آبان ۱۳۹۲اولا مصرف دقیق این خودرو میانگین 8 است و کلا تویوتا کم مصرف ترین اتومبیل ها رو تولید می کنه نه مثل کیا اسپورتیج که 12 .13 میسوزونه حالا کدوم پایینتر میسوزونه
مهدی.ایرانشهر
۱۴ آذر ۱۳۹۲سلام خودت داریش.منم میخوام بخرم.نظرت چیه؟
مهدي
۶ مرداد ۱۳۹۳دوستان توجه داشته باشند وقتی دو چیز رو با هم مقایسه میکنند که یک وجه شبهی داشته باشند شرکتهای آلمانی مگه چند ساله که دارند شاسی بلند میزنند و با یک نگاه موتوجه می شیم که تنوع محصولشون هم در این کلاس پایین در این جا بحث مال ماشین های شاسی بلنده پس دیگه حرفی باقی نمی مونه مثلا بنز برای مقابله rx350 یا lx750 یا vxr چی داره که بگه
البته در سواری قضیه متفاوت
ولی ایجا بحث بحث شاسی بلنده
بهنام
۴ آبان ۱۳۹۲ذوستان یک نگاهی به قسمت سیستم صوتی و کنترل هوا بندازید از اسپورتیج کپی شده با توجه به اینکه نسل قبلیش این شکلی نبوده
جلال
۴ آبان ۱۳۹۲سلام
حالا باز یه عده هی میگن تویوتا طراحیش زشته!!!!!
اگه این بار نتونن بگن زشته باز از پیش خودشون یه ایراد الکی میذارن روش!!!!
علیرضا
۴ آبان ۱۳۹۲سلام به همه دوستان خوشبختانه تو رنج suv به نظرم یه حریف قدر اومد که مطمئنم خیلی ها این ماشینو نسبت به اسپورتیج و ای ایکس 35 ترجیح کی دن چون هم شتاب و هندلینگ و لذت رانندگیه بیشتری داره و به نظر من بهتریت گزینه تو این رنج موتوریه چون تو کیفیت تویوتا نمی شه شک کرد
حامد MASERATI GT
۴ آبان ۱۳۹۲به نظر من از لانکروز قشنگتره . حالا در مورد قدرتش شاید اینطور نباشه اما ظاهرش بهتره
حمید
۵ آبان ۱۳۹۲کلاس لندکروز مجزاست ، حالا چرا با لندکروز مقایسه میکنید ؟
بهنام
۴ آبان ۱۳۹۲میشه بدونم چرا منفی میدین ؟ خوب حداقل برید نگاه کنید ببینید من راست میگم یا دروغ
VAHID JINPACHI
۴ آبان ۱۳۹۲چون داری حرف مفت می زنی بهت منفی می دن دادا…
VAHID JINPACHI
۴ آبان ۱۳۹۲زنده باد ژاپن
زیگما
۴ آبان ۱۳۹۲اگه یه نفر منو قانع کنه که چرا تو ایران به جای این ماشین همه اسپورتیج و توسان میخرن من دیگه ساکت میشم.
عینک
۴ آبان ۱۳۹۲اولا که شما ساکت نخواهی شد.چون برای فهمیدن نیومدی که با فهمیدن بری.
اما در مورد خرید های تو ایران و خودروهای بورس….
ایران هنوز به اون جایگاه و درک از خرید و خودرو نرسیده که مردمش یاد بگیرن چه خودرویی برای خرید نیاز دارند.چون هنوز نیاز هاشونو برای خرید بلد نیستن بیان کنند.
از تنوع پایین که بگذریم با همین تعدادی هم که هست مردم نمیدونن چجوری برای خودرو باید چندتا مدل رو مقایسه کنند.و مخصوصا مخصوصا در رنج قیمت های بالای 80 میلیون تومان این نقص و نبود علم خرید خودرو بیشتر هست.
مدل های ارزان تر فروش سریعتر
با ورود مدل های کره ای با نقش و طرح های جدید و به ظاهر جذاب و قیمت های فضایی برای خریداران ایرانی یک ذوق جدید به وجود امد که به به چه طرح هایی چه رنگ هایی اینارو میگن ماشین و … پول هم اماده خودرو ها هم که مثلا به روز و جدید …بازاریها و بنگاه داران هم که کلا از هر چی که بصرفه براشون تعریف میکنند …تمام
خودروهای کره ای به راحتی فروش رفتند…
شوک بازار وقتی که هیوندای جنسی کوپه وارد شد خیلی جالب بود.همه میگفتن شتاب این خودرو برابر با خودروهای با برابر قیمت خودش هست..به به …
واقعا با کمی تفکر نمیشد به این نتیجه رسید که چرا این خودرو نصف قیمت خودروهای هم شتاب خودش هست؟
ندیده و نشنیده بودند قیمت ماسل کار های امریکایی رو که شتابشون و توانایی فنیشون با خودروهای 80 هزار دلاری برابری میکرد؟
خب ازین جامعه با این نوع نگرش چه انتظاری دارید؟
عینک
۴ آبان ۱۳۹۲اصلاح میکنم اونجا عدد 2 جا موند
شوک بازار وقتی که هیوندای جنسی کوپه وارد شد خیلی جالب بود.همه میگفتن شتاب این خودرو برابر با خودروهای با2برابر قیمت خودش هست..به به …
زیگما
۴ آبان ۱۳۹۲پس ماشین کره ای ظاهر بهتری داره.و از اونجایی که هر ملتی به یه سری چیز ها برای خرید توجه منیکنه(ما ایرانی ها به ظاهر )پس کره ای بهترین هست واسه ما.
VAHID JINPACHI
۴ آبان ۱۳۹۲اولا کی گفته که همه می رن اسپورتیج و توسان می خرن 25 درصد از ماشین های ایران ژاپنی هستند…
طوری می گی که انگار هیچ کس ماشین ژاپنی نمی خره..
دوما این ماشین هنوز وارد ایران نشده….
سوما در ایران تمام خودروهای ژاپنی متاسفانه بدون گرانتی هستند و خدمات پس از فروش خوبی در ایران ندارن…
بخاطر همین است که ذره ای خودروساز های کره ای بیشتر فروش کرده اند….
پس برو و ساکت شو …
زیگما
۴ آبان ۱۳۹۲راست میگین .برخلاف اون چیزی که فکر میکنین من تا حدودی قانع شدم
nima
۴ آبان ۱۳۹۲از خواب بیدار شدی ؟؟؟؟؟ این ماشین چند ماه تو ایرانه . کل خیابون ها پره از سوناتا و اسپورتج و توسان . دیگه کمری جدید پیدا نمیشه . نسل قبل این ماشین اصلا فروش نداشت خخخخخخخخخخخخ
سينا
۴ آبان ۱۳۹۲چون مردم عقلشون تو چششونه، دستشون به ته جیبشون نمیرسه و البته مثه شما هررو از بر تشخیص نمیدن!!!
امین
۲۴ خرداد ۱۳۹۴چون پولشون به ماشین ژاپنی نمیرسه
zondar
۴ آبان ۱۳۹۲دوستان تو بازار اومده قیمتش 152 تا 170 میلیون.بیشتر اوقات مقایسه کره ای ها با ژاپنی ها بی انصافیه.ژاپن و بخصوص تویوتا رو دنیا تایید می کنه .کره داره سعی میکنه به ژاپن نزدیک بشه.
بهزاد
۴ آبان ۱۳۹۲زیگما (م) دلیلش تو forbs نوشته شده و شاید هم به خاطر داشتن سهم 75% از بازار هیچ شرکتی یارای رقابت با اونها رو نداره اگر هم با ورودش مخالفی میتونی بری مدیر ایرتویا یا رئیس سازمان ثبت سفارشات رو به جزاش برسونی و تمامی نمایشگاههای عرضه کننده رو مثل سینما رکس آتش بزنی.
ali
۴ آبان ۱۳۹۲واقعا کسای که نمیخان خیلی خارج از جاده برن بهتره راو 4 بخرن تا پرادو …
محسن.د
۴ آبان ۱۳۹۲قیمتش که مناسبه ولی میتونست از این زیبا تر باشه و صد البته قوی تر(با این هیکل!)
عینک
۴ آبان ۱۳۹۲نه نمیتونست.
چون قطعا برای زیباییش هزاران بار دچار تغییرات شد تا نظر مهندسان رو به خودش جلب و کرد مهر تایید تولید رو گرفت.برای قدرت بیشتر و چهره ای متفاوت تر باید به محصولات دیگر شرکت رجوع کنید.
قطعا خودروسازهای بزرگی مثل تویوتا فورد جنرال موتورز هیوندای سعی میکنند فاصله ی خالی بین محصولاتشونو خیلی کم کنند در نتیجه تنوع ظاهر و قدرت در هر شرکت میره بالا تا حدی که انتخاب های زیادی داری که حتی ممکنه گیج بشی.
و همین لذت بخش هست.
شاهین
۴ آبان ۱۳۹۲عاشقتم تویوتا…. مرگ نداری
زیگما جان شما هم حرف نزنی بخدا سنگین تری
یاشار
۴ آبان ۱۳۹۲تویوتا پر فروشترین و محبوب ترین ماشین امریکا و کانادا و استرالیاست. والسلام
ضمنا زیگما توی ایران پراید از هیوندای هم پرفروشتره ها!!!!!!!
hero
۴ آبان ۱۳۹۲سلام
راجع به فروش خودروهای کره ای در ایران باید عرض کنم در تایید صحبتای بالا ایرانیا هنوز به اون درجه از
فهم ودرک نرسیدن که اصلا این ماشینو برای چی میخوام بخرم. باور کنید تو شهری که من زندگی میکنم
طرف تازه به دوران رسیده رفته سانتافه خریده بهش میگم ماشینت کجاییه؟ میگه فروشنده گفته ژاپنیه!!!!!!!!!!!!!!
دوم اینکه مطمئن باشید همون مافیایی
که داره خودروی چینی رو به این مردم میچپونه درمورد خودروی کره ای هم دستش توکاره
والا چطوری بود که در زمان تحریم تنها کشوری که میتونست بدون مشکل به ایران خودرو صادر کنه کره بود؟
قبلا گفتم باز هم میگم که خود کره ای ها خودرو ساز نیستن. اینا از تکنولوژی فورد وجی ام استفاده میکنن
مثال بارزش همون کیا پرایده که رد واقع یه فورد فیستای تغییر نام یافته است
مجید
۴ آبان ۱۳۹۲من سورنتو 2012 دارم . ولی خیلی … میسوزه یه سری از دوستان بی دلیل به تویوتا و ماشینای ژاپنی میتازن. اقا بخدا پول نداشتم ژاپنی بخرم و گرنه پرادو میخریدم. بابا بخدا از زمین تا اسمون فاصله دارن
اسی
۵ آبان ۱۳۹۲به نظر من برای مسافرت خیلی خوبه جلوشم خیلی خوشگله
adrian
۵ آبان ۱۳۹۲دوستان موتور وگیربکس مال کمری نسل جدیده….هیچ ایرادی بهش وارد نیست…..
سعید
۸ آبان ۱۳۹۲من فقط همینو میگم ما یه اریون 2011 داریم و یه گرانجو 2013 یک ما ذاشتیم اریونه ربع گرانجو اپشن نداشت ولی لذت سواریش 3 برابر گرانجو هست
امیر
۱۱ آبان ۱۳۹۲سلام دوستان
واقعا ماشین زیبا و به روزی هست من قصد دارم یه RAV4 2014 مدل لیمیتد فول اپشن مستقیم از دبی بیارم هر کی دوست داشت می تونه سفارش بده تا با قیمت خوب واسش بیارم .
در صورت تمایل با ادرس زیر مکاتبه کنید :
ARSALAN1357@YAHOO.COM
امیر
۱۱ آبان ۱۳۹۲به قولی : انسان خر سوار بشود ولی تویوتا باشد .
خر کار – کم استهلاک – مطمئن
امین
۱۳ آبان ۱۳۹۲فکر می کنید با وضعیت فعلی بازار خودرو های خارجی ایران (آبان92) و احتمال برداشته شدن تعرفه خودروهای وارداتی با توجه به صحبتهای اخیر مجلس و واکنششون درمورد افزایش قیمتهای خودروهای داخلی توسط کارخونه های خودروساز داخلی!! … پرداخت 170 میلیون واسه این خودرو عاقلانه هست ؟
احتمال میدید تا عید قیمتها بشکنه و ارزون تر از این بشه؟! این رو با توجه به کاهش قیمت خودروهای شرکت کیا(اسپورتیج) میگم …
میلاد.فقط المان.فقط بنز.
۱۵ آبان ۱۳۹۲درود.
انصافا این یکی رو خوب طراحی کرده.
ولی عقبش میشد که بهتر از این ها باشه.
داخلشم که واقعا دگرگون شده.
((( ایران و المان )))
rahim
۱۵ آبان ۱۳۹۲با سلام رنج قیمت رو مشخص کنید .آیا وارد بازار ایران شده
امین
۲۲ آبان ۱۳۹۲نمایندگی های شرکت تویوتا مراجعه کنید راهنماییتون می کنند.
رنج قیمتی نمایندگیها بین 160 تا 188 میلیون تومان هست(با احتساب هزینه شماره گزاری و مالیات و …)
مسعود
۴ آذر ۱۳۹۲فقط چرا اینقدر داشبوردش زشته ؟!!
بازرگانی آریا تجارت
۷ آذر ۱۳۹۲بازم هرکدوم از مدلاش یعنی le و xle و limited اپشنها یا زیر مجموعه های متنوعی دارند که قیمتهاشو تغییر میدن.حواستون باشه .تو ایران مدل لیمیتدش کم گیر میاد یعنی اصلا گیر نمیاد چون از اسمش معلومه یعنی محدود تو دبیشم گیر نمیاد چه برسه ایران.این مدل xle فول اپشنشه که جا لیمیتد میندازن به مردم یا بقول نمایندگیش تیپ 3(….).پس حسابی حواستون جمع باشه دوستانی که فصد خرید دارید.
جهت راهنمایی و واردات انواع ماشین های خارجی بنده در خدمتم.
09172380509 حسین زاده از بوشهر
aryatrading.ir@gmail.com
بازرگانی آریا تجارت
ر-بختیاری
۱۲ آذر ۱۳۹۲لطفا اگر کسی تجربه رانندگی با این ماشین را دارد نظرش را در مورد کیفیت ان اعلام کند .
محمد
۱۶ آذر ۱۳۹۲من یه سوالی داشتم
می خواستم بدونم حجم موتور این ماشین نسبت به وزن این ماشین کم نیست؟؟
و این به موتور فشار نمیاره؟؟
(وزنش حدود 2100 کیلو)
الف
۱۶ آذر ۱۳۹۲الان قیمتش حدود 150 تومانه