همانطور که از نام آن برمیآید، فور رانر هنوز هم یک وسیله نقلیه همهکاره است که کاربردهای بسیار بیشتری نسبت به یک شاسیبلند معمولی دارد. فور رانر برای مدل سال ۲۰۱۴ بهینهسازیهای اندکی در بیرون و داخل خود دیده است. در همین حال هنوز یک خودروی قابلاتکا برای خانواده در هر نوع مسیری است. در ادامه تویوتا فور رانر لیمیتد 4X4 V6 مورد بررسی قرار گرفته است. این مدل، بالاترین تریم محسوب میشود و خودرویی سرسخت و در عینحال لوکس است.
ظاهر فور رانر در بیرون برای مدل سال ۲۰۱۴ تغییر ملایمی کرده و آن مربوط به چراغهای جدید است. در همین حال، داخل کابین دوباره طراحی شده است. تویوتا به صورت استاندارد امکاناتی چون سیستم صوتی با امکان کنترل از طریق صفحه لمسی، برنامههای ارتباط با گوشیهای هوشمند و دوربین نمای عقب به فور رانر اضافه کرده است. ورود به فور رانر لیمیتد با قیمت ۴۳ هزار و ۴۰۰ دلار که برای آن پرداخت شده است، طراحیهای چرمی و لوکس زیادی را در معرض دید ما قرار میدهد. در خودروی تست، آپشن چرم صندلیهای عقب و جلو و همچنین صندلیهای مخصوص ردیف سوم و پله ورودی خودکار استفاده شده است. از دیگر امکانات این خودرو میتواند به سیستم کنترل هوای دوگانه و چرخهای ۲۰ اینچی آلومینیومی اشاره کرد. در حالی فور رانر بیشتر برای استفادههای خارج از جاده طراحی شده است، ولی تریم لمیتد دارای کابینی فوقالعاده راحت است و مصالح بسیار خوبی در آن به کار رفته است. طراحیهای نقرهای به کار رفته در کابین، حس یک کابین مدرن و با تکنولوژی بالا را منتقل میکند. امّا تویوتا فور رانر برای حرکت در مسیرهای سخت پیش روی خود از چه پیشرانهای استفاده میکند؟ پیشرانه این خودرو، یک موتور ۴ لیتری V6 است که قدرتی برابر ۲۷۰ اسببخار و گشتاوری برابر ۳۷۷ نیوتنمتر ایجاد میکند. این شاسیبلند میتواند وزنی را تا حدود ۲۲۵۰ کیلوگرم به دنبال خود بکشد و بنابراین خودرویی ایدهآل برای یدککشیدن وسایلی مانند قایقهای سبک، اسنومبیلها یا موتورسیکلتها است.۵۸ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
نیما ناصری
۱۵ خرداد ۱۳۹۳به گرد پای جیپ چروکی یه هیچ وجه من الوجوه نمیرسه که نمیرسه.
خاوری مزراتی
۱۵ خرداد ۱۳۹۳خیلی زشته
Japan & Germany
۱۵ خرداد ۱۳۹۳خاوری جان قبول دارم رنگ قرمز بهش زیاد نمیاد ولی این ماشین بسیار جان سخته و هدف ساختنش بیشتر واسه آفرود بوده تا لوکس بودن ، پرادو نمونه ی لوکسشه ، تو خیابون اگه یدونه از اینا از کنارت رد شه مطمءن باش نظرت عوض میشه
شاهین
۱۵ خرداد ۱۳۹۳سلام داداش محمد،راست میگی.این ماشین بیشتر کاربردیه.اگه دقت کنین زاویه های سپرهای جلو و عقب تا حد امکان جوری طراحی شدن که توی آفرود با زمین برخوردی نداشته باشن.همین باعث میشه که یه ذره طراحیش توی ذوق بزنه،عوضش کاربردیه.
زیگما
۱۵ خرداد ۱۳۹۳آفرود این ماشین خیلی خیلی خوبه :D
تماشا بفرمایید
https://www.youtube.com/watch?v=RxczApoVHZU
من قضاوتی نکردم
فقط کمی خندیدم
هه هه
خاوری مزراتی
۱۵ خرداد ۱۳۹۳داداش نظر شخصیمو گفتم وگرنه در توانایی آفرود ژاپنی ها تویوتا و بخصوص فوررانر شکی نیست
من به شخصه چون از زاویه هنر و معماری به خودرو نگاه میکنم بیشتر طالب برندهایی همچون مازراتی، بنتلی، جاگوار و کادیلاک هستم
موفق باشی
Japan & Germany
۱۶ خرداد ۱۳۹۳هی میخوام نظر ندم این زیگما نمیزازه
میدونی دریاچه ارومیه واسچی خشک شد؟؟؟ واسه اینکه بگه من به اندازه کافی بامزم دیگه تو مزه نریز
https://m.youtube.com/watch?v=2qp6egjMaX0
https://m.youtube.com/watch?v=hWk43m98BH4
https://m.youtube.com/watch?v=SfyeYW2szYQ
reza audi a8
۱۶ خرداد ۱۳۹۳دوست عزیز نظر شما کاملا صائب و محترم اما باید دقت داشت هدف ازساخت suv ها بیشتر بخاطر امنیت و جادار بودنشونه ….
mohammad8743
۱۶ خرداد ۱۳۹۳بهتر بگیم طراحیش عجیبه
انزو
۱۶ خرداد ۱۳۹۳فک کنم طراح تویوتا اهل شهر […]باشه.چون کلا حال نداره طراحی کنه.!!
مارال
۱۷ خرداد ۱۳۹۳دمت گرم انزو داشتم به همین فکر می کردم ، انگار ناهار را ترکونده اومده با حالتی خواب آلود چراغهای عقب را طراحی کرده ،چراغهای جلو هم متناسب با این جثه نیست ، طراحی داخلیش خوبه و توانایی های آفرود هم توپه ولی به نظر من ، آدم باید ماشینی داشته باشه که علاوه بر طراحی داخلی خوب و توانایی های فنی ظاهرش خوب باشه که هر روز با کله بیاد به سمت پارکینگ
e.scamp
۱۵ خرداد ۱۳۹۳فکر نکنم اونطوری که تو میگی باشه با اینکه از تویوتا بدم میاد ولی یه کارخونه متوسط تویوتا اندازه کل کارخونه جیپ هستش به همون میزان علم و تواناییشون شماهم گرند چروکی رو با همقدش مقایسه کن
Japan & Germany
۱۵ خرداد ۱۳۹۳جیپ چروکی رو آخه از چه لحاظ داری با این مقایسه میکنی؟؟؟
Japan & Germany
۱۵ خرداد ۱۳۹۳Body on frame
Crawl Control
Let’s Go Places , Toyota ♥
Japan & Germany
۱۶ خرداد ۱۳۹۳میلاد و محسن و خیلی از بچه ها بخاطر وجود یه نفر که از تابستون پارسال اومده تو این سایت ، ازش رفتند ، منم دیگه میخوام برم
خدافظ همگی
sadegh
۱۶ خرداد ۱۳۹۳بابا یعنی چه دیگه این رفتارا ؟!!؟
محمد جان، اصلا کار درستی نمیکنی، نه تو، بلکه هرکس دیگه ای رفته.
اینجا همه دارن از اطلاعات همدیگه استفاده میکنن، آخه نمیشه که همیشه همه چیز بر وقف مراد آدم باشه، بچه های اینجا همه مث داداش میمونن، یه وقتایی ممکنه یه بحثایی پیش بیاد و یه طرف کمی دلخور بشه، یعنی باید ول کنه و بره، آخه اینجوری که نمیشه داداشِ من، خب بیاید کدورتاتون رو باهم برطرف کنید تا مث سابق دور هم جمع بشیم، محمد جان، شما و میلاد و هر کسی که اینجا هست، عضوی از خانواده ی پدال هستید، به حضور همتون هم نیاز داریم، شما برگرد، میلادم برمیگردونیم، اگه رفاقتی هم میخوای در حق میلاد بکنی، اینکه اونا متقاعد کنی برگرده، نه اینکه تو هم بذاری بری
خلاصه اینجوری رفتار نکنید، به خدا ناراحت میشیم
ببخشید اگه پر حرفی کردم، ولی واقعا ناراحت شدم، دوست دارم عین سابق همگی دور هم توی پست ها جمع بشیم :(
شاهین
۱۶ خرداد ۱۳۹۳محمد یعنی چی؟! میلادم برمیگردونیم.جون من این کارهارو نکنین. :(
hamed
۲۰ آذر ۱۳۹۴با سلام
اگر منظور شما مقایسه 4 رانر با جیپ چرکی هست که نه درست نیست چون چرکی خودرویی کاملا شهری و قابلیتهای افرود کمی است ولی اگر با گرند چرکی مقایسه کنید تفاوت انچنانی نخواهید دید مگر سیستم تعویض محور انرود و گیربکس 9 سرعته در گرند چرکی که 4 رانر از اونها بی بهره است و البته سیستم کنترل توازن جدید در 4رانر که خیلی هم کاربردی هست . باید این رو هم اضافه کنم که قیمت این دو خودرو در امریکا بین 15 تا 25 هزار دلار تفاوت داره.گرند چرکی از 52000 تا62000 قیمت داره ولی با این حال با 4رانر مقایسه میشه از دیگر موارد مقایسه میتوان به نیسان اکسترا اشاره کرد که البته چند هزار دلاری ارزونتر از 4رانر هست
من از رانندگی با 4رانر تجربه خوبی دارم مثل لکسوس سری جی ایکس خیلی سنگین و محکم حرکت میکنه تو این رنج قیمت بیت 37 تا 48 هزار دلار بهترین انتخاب هست البته اگر کسی با قیافش مشکلی نداشته باشه
امین
۱۵ خرداد ۱۳۹۳خیلی ماشین باحالیه. شاسیش از سطح زمین فاصله زیادی داره. خوشم اومد. طراحی داخلشم خیلی خوبه چون ماشین مخصوص بیرون از جاده هست داشبورردشم به کارایی و بدنش میاد.
شاهین
۱۵ خرداد ۱۳۹۳سلام امین جون،داداش جایگاه فوررانر بین شاسی بلندهای تویوتا کجاس؟(منظورم اینه که بین کدوم ها قرار میگیره)
یکیم اینکه رقیباش کدوم خودروها هستن؟
ممنون میشم راهنماییم کنی.
امین
۱۵ خرداد ۱۳۹۳سلام شاهین عزیز
فوررانر اس یو وی متوسط هست. در سطح هایلندر یعنی یه اس یو وی نیمه لوکس متوسط ولی هایلندر برای شهر ساخته شده این برای خارج از جاده. 4رانر یه ماشینی بین تویوتا لندکروز و راوفور هست.
رقیب های اصلی این ماشین جیپ چروکی و نیسان پدفایندر هست چون این دوماشین مثل 4runner کاربرد اصلیشون خارج از جاده هست.
رقیب های دیگه این ماشین که از لحاظ سایز بدنه توی یه کلاس هستن شورولت Traverse و دوج Durango هست. البته این دوتا امریکایی بیشتر با هایلندر مقایسه میشن.
شاهین
۱۵ خرداد ۱۳۹۳دستت درد نکنه داداش
خیلی ممنون
زیگما
۱۵ خرداد ۱۳۹۳به جای pathfinder باید میگفتی xterra
ماشین اصلی افرود در کلاس مید سایز در کمپانی نیسان xterra هست .
sadegh
۱۵ خرداد ۱۳۹۳کاشکی همونجور که برای ماشینای اسپرت و سوپر اسپرت مسابقاتی مث درگ میزارن، برای اینجور ماشین هاهم یه رقابتایی میذاشتن، مثلا اینو، جیپ و جی کلاس و… رو توی شرایط متوسط، سخت، بسیار سخت امتحان میکردن تا ببینیم کدوم بیشتر حریفه
امین
۱۵ خرداد ۱۳۹۳یه سوال : ردیف سوم نداره ؟؟؟
رضا
۱۵ خرداد ۱۳۹۳اینطور که مشخصه ردیف سوم نداره
شاهین
۱۵ خرداد ۱۳۹۳سلام داداش رضا،خوبی؟
خوشبختانه امروز عصر،تونستم به پدال سر بزنم و خوشحالم که میتونم هزارتایی شدن دیدگاهات رو بهت تبریک بگم.
ان شاالله همیشه موفق و سربلند باشی.منم تا چند هفته ی دیگه برمیگردم.ارادتمندم.
رضا
۱۶ خرداد ۱۳۹۳خوب درساتو بخون که ایشالا موفق باشی. درس مهمتره! :-)
چاپلو
۱۶ خرداد ۱۳۹۳داش رضا منم به نوبه ی خودم تبریک میگم این اتفاق خجسته رو.تبریک
خاوری مزراتی
۱۵ خرداد ۱۳۹۳راس میگه رضاجون.. پیش پیش هزار دیدگاهی شدنت مبارک
زیگما
۱۶ خرداد ۱۳۹۳تبریک به خاطر 1000 بار دیدگاه گذاشتن و به اشتراک گذاری اطلاعاتت.
رضا
۱۶ خرداد ۱۳۹۳ممنونم از لطف دوستان خوبم شاهین-خاوری و زیگمای عزیز.
من هم همیشه از نظرات و اطلاعات شما دوستان استفاده کردم
امیدوارم همیشه شاد باشین و به ارزوهاتون علی الخصوص ماشینی برسین
amir.t.
۱۵ خرداد ۱۳۹۳تویوتا هر چی باشه عشق منه و قبولش دارم چون ماشین هاش تا 10 سال بدون عیب کار میکنن …
gheysar
۱۵ خرداد ۱۳۹۳سلام
ماشینی عالی برای افراد مغرور. من اگه باشم یه لندروور رنجروور اسپرت می گرفتم به جای این. چون شعار لندروور اینه که میتونید با ماشین های ما هر جا که می خواید برید. چه شهر چه خارج شهر. ماشین کمپانی ما در هیچ جا کم نمیاره.
زیگما
۱۵ خرداد ۱۳۹۳داداش پرادو در بازار امریکای شمالی این ماشینه.
P.G
۱۵ خرداد ۱۳۹۳این چیه بابا،هم بیرونش خیلى بیریخته هم داخلش،با استیلش حال نکردم!
رضا
۱۵ خرداد ۱۳۹۳بهرحال طراحی عامه پسندی نداره
چراغهای عقبش که….
تنها ایرادی که از محصولات تویوتا میشه گرفت همین طراحی ظاهریشون هست که البته سلیقه ایه
Just 323
۱۵ خرداد ۱۳۹۳عجب غولیه… یکم بیرونشو میبینه احساس میکنه کمی اضافه است بدنش!)یه طوریه عجیب … نمیدونم هدف از طراح چی بود. .
احسان(احسان سابق)
۱۵ خرداد ۱۳۹۳با این شکلش بیشتر بدرد شکارچیا و ارتشیا می خوره.داخلش هم بیش از حد ساده طراحی شده
Mor
۱۵ خرداد ۱۳۹۳این ماشین برای شرایط سخت عالیه ، من تو افغانستان این ماشین رو نشستم تو اون جاده ها که هر ماشین دیگه ای حتی لندکروز حس اولاغ سواری (ببخشید به خاطر واژه بد ) به ادم می ده این ماشین فوق العاده نرم عمل می کنه
saeid
۱۵ خرداد ۱۳۹۳تویوتا تنها ماشینی که آخ نمی گه
ضمنا هدف از تولید فور رانر، سوسول چرخ زدن تو خیابون نیست بلکه از سنگلاخ با شیب زیاد عبور کردنه
زیگما
۱۵ خرداد ۱۳۹۳یعنی هر کس میخواد با ماشینش بره تو سنگلاخ حق نداره از زیبایی ماشینش لذت ببره؟
این چه حرفیه
طراحی کاربردی فقط برای طراحی داخل خودرو منطقی به نظر میرسه
نمیشه گفت چون این ماشین برای افروده ، پس چراغاش باید اینقدر زشت باشه چون تاثیری در افرود نداره!
امید
۱۵ خرداد ۱۳۹۳طراحی 2014 خیلی بهتر شده ولی بیشتر کاربردش اهمیت داره تو افرود
محمد
۱۵ خرداد ۱۳۹۳تویوتا عشقی بخدا….نمونه نداری….کسایی که مخالفن باهات مطمئناتاحالاسوار تویوتا نشدن…فقط بنز تویوتا لکسوس نیسان بی ام و شورولت وفورد وکادیلاک…عشقای دنیا
فرید
۱۶ خرداد ۱۳۹۳اااااااااااااااا واقعا این پدالههههههه….باورم نمیشه….چرا اینقدر همه با هم صمیمی ان؟؟؟؟؟؟؟چه اتفاقی افتاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه جو آرومی حکم فرما شده…نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بد تابلو….
فرید
۱۶ خرداد ۱۳۹۳همه به دور از کل کل و تعصب با هم تبادل نظر میکنن و همه به سلایق و انتخاب هم احترام میزارن…امیدوارم همیشه اینطوری باشه…این پداله…این مدیریته…واقعا ممنون از مدیریت سایت پدال…اینجوری به نظر دهندگان اضافه میشه نه که هرکس دونه به دونه این سایت رو ترک کنه…
ممنون پدال عزیز…
رضا
۱۶ خرداد ۱۳۹۳لطفا پدال را چش نزنید!
آترون- فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا
۱۶ خرداد ۱۳۹۳فقط گرند چروکی
امید
۱۶ خرداد ۱۳۹۳ببینین چطور از گل و لای رد میشه کارش درسته واقعا
h112
۱۶ خرداد ۱۳۹۳یکی از خصوصیات خودروهای مخصوص آفرود،اینه که کاپوت اینگونه خودروها کوچک و شیب رو به پایین آن است که راننده هنگام عبور از سر بالایی های کوه دید کامل داشته باشه.البته ارتفاع وطرز قرار گیری صندلی هم مهمه.تویوتا فور رانر داشبورد ساده و خوشکلی داره.
hrf
۱۶ خرداد ۱۳۹۳شما میگین زشته ولی ب نظر من اون سورمه ای رنگه ک ب جلو پنجرش یک نوار کروم اضافه کردن یک جورایی بهتر شده و طراحی مردونه ای داره
مرتضی
۱۶ خرداد ۱۳۹۳خیلی هم قشنگه ……..!
آدم با منطق
۱۷ خرداد ۱۳۹۳یه کپی ناشیانه از میتسوبیشی!!!
hero
۱۷ خرداد ۱۳۹۳آیا برای عبور از صخره ها و باتلاق رودخانه و….. نیازمند خودرویی زیبا هستیم؟
یکم دقیق تر نگاه کنید تا ظرافتهای طراحی یک آفرود واقعی رو ببینید
Feri
۱۷ خرداد ۱۳۹۳۲۷۰ اسب واسه ۲۲۵۰ کیلو بدون سرنشین؟ واقاً؟ این چیه اخه؟ با این پول خیلی گزینه های دیگه هست.دوستانی که میگن این خوبه اگه بین این و suv های هم قیمتش بازم اینو انتخاب کردن درسته نه هنین جوری غقط بگن خوبه
Afg
۲۳ اسفند ۱۴۰۰شما برو همونارو بخر چرا سرمال میزنی
feri
۱۷ خرداد ۱۳۹۳قیمت این ماشین در دبی از 139000 تا 161000 درهم هست.
قیمت چندتا suv هم قیمت یا یه ذره از این کم تر یا بیشترو میزارم.ببینید واقعا از اونا سر تره یا نه.
Benz GLK 2014 hp 306 قیمت 200000 درهم.
Lexus RX 2014 270 hp 179000 – 210000 درهم.
Land Rover LR2 2014 240 hp 169000 – 185000 دزهم.
Kia Mohave 2014 276 hp 97900 – 127900.
Infiniti EX 2014 297 hp 180500.
Infiniti JX 2013 265 hp 185000.
Infiniti QX50 2015 326 hp 149750 – 163000.
Infiniti QX60 2015 265 hp 175500 – 176000.
Infiniti QX70 2015 329 hp 179000.
Cadillac SRX 2014 308 hp 175000.
Dodge Durango 2015 290 hp 130000 – 155000.
با وجود همچین گزینه هایی بازم 4Runner دلتون میاد انتخاب کنید؟
Afg
۲۳ اسفند ۱۴۰۰هنر مند بی هنر تویوتا فورانر رو با مازراتی پورشه بنتلی مقایسه میکنه