خانوادهها از یک شاسی بلند نو انتظار زیادی ندارند؛ فضای زیاد برای نشستن و حمل وسایل و سواری راحت. برای بسیاری از خانوادهها، تویوتا هایلندر، تمام نیازها را برآورده میکند. البته تا حدودی یک خودروی لوکس است و نسخه لیمیتد آن ۳۹۴۰۰ دلار قیمت دارد.
پلتفرم هایلندر شاسیبلند کراسآور، بر اساس تویوتا کمری سدان است و با این که حس یک شاسیبلند تمامعیار را دارد، رانندگی با آن، بسیار راحت و دلپذیر است. کابین هایلندر فوقالعاده راحت است و میتواند تا ۷ مسافر را در خود جای دهد؛ چرا که فضای داخلی ۲/۷ مترمربع است و از این جهت، از دیگر خودروهای کلاس خود نظیر هوندا پایلوت جلوتر است. طراحی داخلی زیبا و دقیق صورت گرفته است و کیفیت بسیار بالای دارد. ردیف صندلی دوم میتواند به عقب و جلو حرکت داشته باشد. ردیف سوم نیز برای قرار گرفتن بچهها بسیار مناسب است و حتی در مسافرتهای کوتاه، اشخاص بزرگ سال نیز میتوانند از آنها استفاده کنند. برای دسترسی به ردیفهای عقب نیز مشکل چندانی وجود ندارد و مسیری برای حرکت داخل فضای کابین در نظر گرفته شده است. البته یک سیستم دیویدی پشت صندلی نیز هنگام خرید میتوان انتخاب کرد که ۱۷۶۰ دلار آب میخورد، ولی ارزش سرگرم شدن بچههای کوچک را هنگام یک مسافرت طولانی دارد.همچنین برای فضای سر و پاها، تویوتا هایلندر، جای هیچ گونه نگرانی باقی نگذاشته است. ارتفاع مناسبی که صندلی راننده دارد، باعث میشود تا شخص دید بسیار خوبی از اطراف داشته باشد. سیستم کنترل هوا نیز، همهچیز را در جلو و عقب در حالتی مناسب نگه میدارد.
انتخاب موتور V6اگر یک خانواده، بیشتر اوقات در اتوبان هستند و وسایل و مسافر را با خود میبرند، توصیه میشود که هنگام خرید، موتور ۳/۵ لیتری V6 را انتخاب کنند. موتور استاندارد هایلندرها، ۲/۷ لیتری و چهار سیلندر است و میتواند ۱۸۷ اسببخار، قدرت ایجاد کند. امّا موتور V6، قدرت ۲۷۰ اسببخار را ایجاد کرده و ۳۳۶/۲ نیوتنمتر گشتاور را تولید میکند. سیستم ۵ دنده اتوماتیک آن نیز با آرامش خاصی سرعت را تغییر میدهد که در بسیاری از مواقع، واقعاً به کار میآید. هایلندر لیمیتد، با سیستم 4WD که مخفف سیستم فرمان چهارچرخه است، مناسب مسیرهای خیس و شرایط زمستانی است، البته نه برای ماجراجوییهای کوهستانی و بالا کشیدن از تخت سنگها. با این حال، خیلی از خانوادهها، دنبال یک ماشین برای بالا رفتن از کوه نیستند و بر این اساس، هایلندر، ماشینی ایدهآل برای آنان است. آنها به راحتی میتوانند در آب و هوای سرد، وسایل و افراد را با خود جابجا کنند.
سواری با هایلندر، راحتتر و دلپذیرتر از هر شاسیبلند متوسط دیگری است و این کراسآور تویوتا، برای حمل وسایل و بچهها، مناسبترین وسیله در شهر و جاده است.
slr722
۹ آبان ۱۳۹۲چه تبلیغی کرد نویسنده…
تا مقایسه نشه بد یا خوب معلوم نمیشه…
slr722
۹ آبان ۱۳۹۲اخه بچه جون که زیر 20 کلا دیدگاه داشتی…
همه چند سال منو میشناسن …
درسته من حاشیه من خیلی خیلی زیاده…
اما اهل این بچه بازی ها نیستم…
بهرام
۹ آبان ۱۳۹۲اتفاقا تو این چند سال اس ال ار رو خوب شناختیم..
فردی متعصب، عشق کره، غیر واقع بین و البته جدیدا مراد پدیده ای به نام زیگما!!
و کسی که فکر می کنه با 40 50 تا لایک و دیسلایک می تونه طرفداران 100 ها میلیونی تویوتا در جهان رو پشیمون کنه!!!
amir
۹ آبان ۱۳۹۲بی دلیل پشت سر کسی حرف نزن وقتی چیزی نمیدونی.من شخصیت slr722 خیلی دوست دارم.من خودمم لایک دادم
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲هرکی یه عشقی داره . به هم احترام بزارین پسرا!!!!!!!
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۹ آبان ۱۳۹۲درود بر همه.
چه عجب ما یک شاسی بلند از تویوتا دیدیم که طراحیش شبیه لندکروز و پرادو نبود.
من هم با اس ال ار موافقم.
باید تست فنی بشه تا همه چیز معلوم بشه.ولی به قیافش نمیخوره که به درد خارج جاده بخوره.همون فقط به درد شهر نهایتا جاده خاکی بخوره.
مقایسه ی اعلیحضرت مرسدس بنز با بچه خورده (تویوتا) اصلا کار درستی نیست.
لکسس باید با بنز مقایسه بشه.
تویوتا همون به درد مصارف روزانه میخوره.که خرج پایین.امکانات معمول.طراحیه نه چندان دلچسب میخوره.
ولی کلا تو ژاپنی ها هوندا.
((( ادب را رعایت کنید دوستان )))
حمید
۹ آبان ۱۳۹۲با این هوندای آخرت شدیدا موافقم . تنها ژاپنی که دوسش دارم . از تویوتا متنفرم چون به نظرم پیرمردی میاد (فقط یه نظره ، حتی اگه اسپورت هم بزنه بازم به نظرم پیره نمیدونم چرا) ولی باید اعتراف کنم واقعا suvهای تویوتا حرف نداره . من با چشمام دیدم چه کارا میشه کرد با تویوتا .
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲این کوپه آخریه که زده خیلی باحاله!!!!!
سینا
۱۲ آبان ۱۳۹۲بد یا خوب از برند معلومه و بس!!!
ali reza
۹ آبان ۱۳۹۲تویوتا عاشقتم.. سبزترین- باارزشترین- کم استهلاک ترین- محبوب ترین خوردروی آمریکا و کانادا و استرالیا
لکسوس و تویوتا همیشه برترن
امین
۱۰ آبان ۱۳۹۲واقعا تویوتا عالیه ، جادار، نرم، کم استهلاک، با کیفیت، زیبا، باوقار
.
دوستانی که هی میگن دوران اوج تویوتا به سر رسیده بازهم توجه کنن که هر دفعه یه خبر خوب از تویوتا میبینیم، پس همیشه تویوتا بهترین خواهد ماند.
.
بی دلیل از تویوتا طرفداری نمیکنیم
سعید
۹ آبان ۱۳۹۲100 در 100 لایک های اس ال ار جعلیه.. قضاوت ساده هست
وقتیکه زیر 50 تا بازدید کننده داشته 22 تا لایک گرفته!!! اونم برا تویوتایی که توی هر پیچ کلا دیس لایکاش نسبت به لایکاش واقعا کمه
در واقع چند نفر مثل زیگما که حال و روزش روشنه (صنعت آلمان و ژاپن رو با هم دیگه از کره!! عقب تر می دونه) به اس ال ار لایک می دن
یه پسل باهوش
۹ آبان ۱۳۹۲اقا ببخشید پا برهنه پریدم وسط افشاگری هاتون
ولی حالا که تنور داغه منم باید یه چیزایی رو بگم
این اس ال ار
این جانی
این قاتل بلفطره
این مهندس انقلاب های مخملی پشمکی و پفکی
نه تنها با افزایش دادن لایک هاش روزانه میلیارد ها تومن سو استفاده می کنه
و با افکار پاک جووانان پدال بازی می کنه
بلکه کلاغه خبر اورده در اختلاس های اخیر دس داشته
و سه هزار تومن از سه هزار میلیارد تومن پولی که هاپولی شده رو زده به جیب
و از همه بدتر اینکه به دنبال ارتباط برقرار کردن با کشور دشمن و غیر همسایه برکینافاسو هم هس
منم چیزی مصرف نکردم بهم تهمت نزنین مدیون میشین
slr722
۹ آبان ۱۳۹۲چی میگی پسل باهوش…
بابا ولم کنید…تورو خدا…
من پسر خوبیم…
حمید
۹ آبان ۱۳۹۲پسل باهوش شوخی کرده باهات slr، باحال بود . ولی خدا وکیلی دست از سر اس ال آر بردارین ، چی کارش دارین بیچاره رو ؟ دلیل بیارید بحث کنید . خب راست میگه ، گیریم کره آشغال شما درست میگین ، ولی روز به روز از درجه آشغالیش داره کم میشه قبول کنید .
مجید
۹ آبان ۱۳۹۲خیلی حال کردم.
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲افشاگری رو باحال اومدی!!!!!!
زیگما
۹ آبان ۱۳۹۲جالب اینکه به اس ال ار لایک ندادم الان. :D
اس ا آر توجهی بهشون نکن.سکوت جواب دندان شکنیه.
در ضمن. پدال خودتم یه کرمی داریا.هی میخوای ما از تویوتا بد بگیم.آخه نویسنده مومن هایلندر 2014 رو بررسی میکردی.البته میدونم هنوز به بازار نیومده ولی مشخصاتش که منتشر شده.عجبا
الان این ماله5 6 سال پیشه.معلومه قدیمیه.یکی مثل من(اگه ناشی باشه)میاد این ماشین قدیمی رو با سانتافه مقایسه میکنه .در صورتی که سانتافه جدید باید با هایلندر 2014 مقایسه بشه.که واقعا جفتشون عالی هستن.
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲زیگما خودتی؟؟؟؟؟
شهروز
۹ آبان ۱۳۹۲تویوتا محشره…. آخ نمی گه لاکردار
درسته که اس ال ار دیسلایک می بافه
زیگما که دشمن درجه یک ژاپنی و آلمانی هاست رکورد دار عجیب دیس لایکه.. یعنی دیسلایک زیاد مال دشمن های تویوتاست.. صفحات قبلی کاملا موضوع رو روشن می کنه
فقط سری۳
۹ آبان ۱۳۹۲نه منم بهش لایک دادم . درسته تویوتا این ماشین رو کاملا برای استفاده روزمره ساخته ولی هنوز مقایسه ای انجام نشده .کمی زوده که بگیم خیلی خیلی عالیه .:)
sina
۹ آبان ۱۳۹۲بلاخره یه ماشین شاسی بلند نسبتا خوشقیافه هم از تویوتا دیدیم
نه اتفاقا ماشین خیلی عالیه جاداره مصرفش بنزینش علیه امکاناتشم بیسته از طرفی توتوتاست و خرکاره در کل واسه ما ایرانیا که اکثرا به ماشین به عنوان یه وسیله مسافرتی نگاه میکنیم و مصرف سوختم برامون مهمه ماشین خوبیه
مجید
۹ آبان ۱۳۹۲به جون خودم تا تیتر رو دیدم گفتم الانه که ……………….خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مجید
۹ آبان ۱۳۹۲دفه دوم که با دقت تر خوندم دیدم مسعود انیس حسینی حتما سهام دار تویوتاست.
عرفان
۹ آبان ۱۳۹۲erfan-s
سلام من بعد از 1 ماه برگشتم.
ماشینه خوبیه، هم بدنش زیباس هم اتاقش.
اگه یه نسخه ی 8 سیلندر هم میزدن و یه ذره آفرودش میکردن بهتر بود.
زیگما
۹ آبان ۱۳۹۲تو این کلاس هیچ خودروسازی 8 سیلندر زمینه.مغز خر که نخوردن.
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲زیگما به مردم گیر می دی بهت گیر می دم . نمی زنه رو نوشتی زمینه . ماشا ا… کلا درهم نوشتی!!!!!
محسن.د
۹ آبان ۱۳۹۲ماشین خیلی خوبیه برای اونایی که شاسی بلند دوس دارن ولی احتیاج به قدرت زیادی ندارن.
بهزاد
۹ آبان ۱۳۹۲هایلندر 2014 با طراحی جدیدتر بیرونی و درونی بزودی جایگزین این خواهد شد.
VAHID JINPACHI
۹ آبان ۱۳۹۲دوستت دارم ژاپن…
کرمانشاه
۹ آبان ۱۳۹۲باید پذیرفت که تویوتا محبوبترین برند دنیاست
امین
۹ آبان ۱۳۹۲ای چه وضعشه پدال
نویسنده محترم که میخواد از BMW مطلب بزاره 10 تا نیش و کنایه و بدگویی میکنه ( یکیش یادم مونده: پوزه ی نامتجانس!)
حالا میاد این همه تویوتا تعریف میکنه!!!!!
بابا یه خورده بی طرف باشین
(برای خودتون میگم، این جوری بعد از یه مدت ملت به مطالبتون بی اعتماد میشن )
زیگما
۹ آبان ۱۳۹۲مغز متفکر.من از تویوتا متنقرم ولی حرف مفتو قبول نمیکنم.اتفاقا پدال زیادی از تویوتا بد میگه.خبر تست تصادف کرولا که همش تاثیر منفی روی دهنیت ما از تویوتا گذاشت.یا مثلا حتی فراخوان های خیلی کوچیک تویوتا هم پدال منتشر میکنه.به بی طرفی پدال اعتقاد دارم
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲ذهنیت رو اشتباه نوشتی!!!!!
حسین(جاسم)
۹ آبان ۱۳۹۲منم با امین موافقم.واقعاٌ این چه وضعشه؟؟؟؟
شاهین
۹ آبان ۱۳۹۲تویوتا سروره. ابهت مال تویوتاست
کیا و هیوندای فل شدن.. همه جا میبینمشون. مثل پراید و سمند
ولی بنز و لکسوس و تویوتا و مزدا و میتسوبیشی جایگاهشونو حفظ کردن
امین
۹ آبان ۱۳۹۲خوش خیالارو ……. !
بنز و تویوتا رو در یه حد میدونید؟؟؟؟ جالبه که میتسوبیشی هم میارید وسط!
حمید
۹ آبان ۱۳۹۲آفرین امین ، من لایک دادم .
بهرام
۹ آبان ۱۳۹۲امین جان! تویوتا از بنز هم بهتره.. کم خرج تر، بی ادعا تر، خر کار تر .. خب دیگه چی می خوای
حمید
۹ آبان ۱۳۹۲ستاره … ستاره نداره . من عشق ب ام و هستم . بنز علیرغم اینکه رقیب برند محبوبمه باز هم دوسش دارم . اصلا نمیشه دوسش نداشت . اعتراف کنید نمیتونید تو خیابون از کنار بنز رد شید و بهش نگاه کنید بگید ازت متنفرم !!!! ولی من اینکارو هزاران بار با یاریس کردم !!!!
سهند
۹ آبان ۱۳۹۲حمید جان .. شما چون دچار توهمی اینجور صحبت می کنی
حمید
۹ آبان ۱۳۹۲دچار توهمم؟قیافه کرولا رو با c مقایسه کن ، آریون با e ، اصلا نمی خواد کلاس بندی رعایت کنی ، یه تویوتا معرفی کن از از یه بنز زیباتر باشه ، معلومه کی متوهمه
sami
۱۰ آبان ۱۳۹۲حمید جان اولا ظاهر یه چیز سلیقه ایه.. خیلی از چینی ها و کره ای های بی کیفیت هم از بنز شاید قشنگتره برا خیلی ها
اما حساب تویوتا جداست همانطور که حساب بنز جداست
بیشتر افراد جاافتاده و با تجربه سراغ اینا می رن
به نظر من هم یه کمری 2007 هم از خیلی از مدلهای بنز زیباتره
امین
۱۰ آبان ۱۳۹۲عزیز من بازهم میگم تویوتا رو با بنز مقایسه نمیکنن. با وجودی که جفتشون فوق العاده هستن.
گفتی یه تویوتا بگو که از بنز بهتر باشه.
اف جی کروز. کدوم بنز هست که مثل اف جی کروز قدرت افرود داشته باشه؟ جی کلاس؟
تمامی شاسی بلند های بنز فقط اخر کیفیت و امکانات هستن ولی کی دلش میاد اینارو بندازه توی مسیر های صعب العبور؟
تویوتا ساخته شده فقط برای اینکه خیالت راحت باشه از هیچی نترسی از جاده بری توی مسیر خاکی، از کوه بری بالا، از مسیر های شلی رد شی. بدون اینکه اسیبی بهش برسه.
به قول یکی از بچه های پدال : سوار تویوتا شو گازشو بگیرو برو…. برو.
رهگذر
۱۱ آبان ۱۳۹۲مقایسه تویوتا و بنز احمقانست تویوتا ماشین عوامه مرسدس هیبت و وقار و مارک ستاره بنز میارزه به کل هیکل تویوتا اخه بهرام چرا حرف مفت میزنی تویوتا بهتر از بنزه استهلاکش پایین تره پس پیکان سگش میارزه به تویوتا اخه این شد معیار؟ بنزای سی چهل سال پیش هنوز مثل ساعت سوئیسی کار میکنه تویوتای قدیمی باید بگردی به زور یکی دو تا داغونشو پیدا کنی اخه چرا با یه حرف بی خردانه دعوا راه میندازی الان طرفدارای بنز که ده برابر تویوتا هستند بیان دری وری بگن حق دارن یا نه تویوتا نکنه بخاطر فراخوان وحشتناک زیاد و نمره پایین تست تصادفاتش از مرسدس بهتره هوز که هنوزه بنز بهترینه دلیل نمیشه بنزی ها چیزی نمیگن تو بگی تویوتا استهلاک کمتره خراب نمیشه فکر کردی مردم همه کورند و متوهم و یا ندید بدید نه عزیز من ارزوی برتری تویوتا به بنز رو متاسفانه باید با خودت به گور ببری
حمید
۱۱ آبان ۱۳۹۲مقایسه تویوتا و بنز اشتباهه ولی چون دوستان گفتن بدم نیست .. اولا من طرفدار ب ام و هستم و شدیدا به آفرودهای تویوتا معتقدم . ولی ببخشین لطفا لیست نوآوری های دو کمپانی و مقایسه کنید. وقتی 1973 بنز رو اس کلاس 450SEL6.9 سیستم تنظیم ارتفاع گذشت ، واسه اولین موتور DOHC استفاده کرد حتی واسه 280s ، گرمکن شیشه عقب نامرئی زد که دید راننده کم نشه ، ارکاندیشن اتومات زد ، دهه شصت روی بنز معماری بخاری چپ و از راست جدا کرد dual گذشت،چهار چرخ دیسک،دهه 70 abs روی اس گذشت ، اون موقع تویوتا شیشه هاش دستی بود!!!!!!!اصلا نمیدونست DOHC با 6.9لیتر حجم و انژکتور که توسط ECU کنترل میشه چی هست!!!اون ماشین با 2300 کیلو وزن و طراحی نه چندان آیرودینامیک با یه گیربکس 3 دنده اتوماتیک 0-100 رو 8 ثانیه میزد . یعنی 60-70 درصد تویوتا های چهل سال بعدشو که الان تو خیابونن میگیره!!! اره خب تویوتا بهتره!!!من اشتباه میگم !!!تویوتا چی اختراع کرده واسه ماشین ؟با بنز مقایسه کنید . آقای امین هم کاملا معلومه که تا به حال تو FJ Cruiser نشسته . شما که میگی آخر آفروده بگو چطوری باید باهاش رفت آفرود وقتی نه جلوتو میبینی نه پشتتو نه بقلو . انقدر دید کمه که کوه رو نمیشه از دره تشخیص داد . یه شاسی بلند فقط واسه خودنمایی و دیگر هیچ . امکانات هم تعطیل
امین
۱۲ آبان ۱۳۹۲اقای محمد کی گفته دید مناسبی نداره؟ من سوارش نشدم ولی از ظاهرش میشه همه چی رو فهمید.
دید کنار که کاملا خوب به نظر میاد و طراحی کاپوت و جلوپنجره جلو هم که کاملا اصالت دار از لندکروز های قدیمی و هامر هست.
دید عقب همه ماشین هایی که زاپاسشون روی در صندوق عقب هست همینجوریه پس نمیشه ایرادی از اف جی کروز گرفت.
3 تا دوربین ( عقب، جلو، زیر ماشین) هم گذاشتن واسه همچین مواقعی.
متاسفانه توی ایران هست که بیشتر افراد این ماشین رو برای خیابون و خودنمایی میخرن. وگرنه این اف جی کروز اختصاصی فقط واسه افرود ساخته شده. یه جایی نوشته بود : اونایی که این ماشین رو برای مصارف شهری میخرن دارن بهش ظلم میکنن.
ایرادی غیر از دید مناسب هم هست؟
حمید
۱۲ آبان ۱۳۹۲امین جان ، محمد دیگه کیه ؟ بعدشم من سوار شدم اصلا دید نداره . دوربین رو هم شما وقتی میخوای پارک کنی استفاده میشه نه وقتی داری رانندگی میکنی . دیدش اصلا با بنزی که مثال زدی قابل قیاس نیست . از بقل بهش نگاه کنی مشخصه . طول ستون رو با طول پنجره مقایسه کن . سر تا تهش ستونه بیشتر تا پنجره . اگه من 185 سانتی از دیدش راضی نباشم کی راضی باشه پس ؟ در ثانی مثالی که زدم تکلیف جایگاه بنز و تویوتا رو مشخص میکنه . اگه کسی میگه تویوتا از بنز بهتره دلیل بهتری بیاره .
امین
۱۳ آبان ۱۳۹۲ببخشید حمید جان.
مقایسه تویوتا و بنز اصلا مقایسه درستی نیست. اخه هردوشون عالی هستن. ولی خوب بنز جایگاه ویژه ای داره.
نه عزیز این سه تا دوربین برای مسیر های صخره ای گذاشته شده که در حال رانندگی توی همچین شرایطی هم فعال میشه. اون دوربینی که زیر ماشین وصل شده هم برای اینه که ارتفاع و فاصله کف ماشین رو با سنگ های مسیر نگه داریم
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲جو نگیرتت ….!!!!!!
ali
۹ آبان ۱۳۹۲تویوتا یه فرمون خوشکلتر روش مینداختی ! این که ماله کمری نسله قبله خیلی جالبم نیست . ولی صراحی داشبوردش و بدنش خوبه
jalal
۹ آبان ۱۳۹۲عالیه ولی کاش که می شد باهاش از کوه بالا بری .
امین
۱۰ آبان ۱۳۹۲خوب پرادو میتونه. این به کلاسش نمیخوره
ali reza
۹ آبان ۱۳۹۲تویوتا کم خرج ترین و راحت ترینه…
مجتبی
۱۰ آبان ۱۳۹۲وقتی به خودرویی برچسب SUV یا همون شاسی بلند خودمون،میچسبه،همه ازش انتظار قدرت و فضای زیادی رو دارن که تویوتا تونسته فضا رو به خوبی باز کنه،ولی از لحاظ اسب بخار ،فک کنم حقش بیشتر از اینا بوده.اگه 1 مقایسه کوچیک بین هایلندر با چند مدل دیگه همین کمپانی؛تویوتا؛کنیم،متوجه میشیم که
در مقابل این قیمت،قدرت بیشتر و کمی هم امکانات بیشتر انتظار میرفت.درکل ماشین جالبی بنظر میرسه ک اگه بخواد بیاد ایران،بالای 350 میلیون بابتش باید پول بدی،البته اگه بیاد…
یارووو
۱۱ آبان ۱۳۹۲چرا با اینکه 2.7 لیتر ه اینقدر قدرتش کمه ؟ نمیخوام بدی یا خوبی رو بگما اما توسان یا اسپورتیج 2014 که قراره بیاد با موتو 2.4 184 اسب بخار تولید میکنند اما این 187 اسب نیرو تولید میکنه ! میشه یکی مشخصات نسل جدیدش رو بزاره لطفا
محمد حسین
۱۰ آبان ۱۳۹۲هیچ شاسی بلندی تو تویوتا لندکروز نمیشه
parsa
۱۰ آبان ۱۳۹۲لطفا درمورد تویوتا اریون 2013مطلب وعکس بزارید
محمدرضا
۱۰ آبان ۱۳۹۲طراحی جلوش یه کم از فورد تقلید شده
رهگذر
۱۱ آبان ۱۳۹۲مقایسه تویوتا و بنز احمقانست تویوتا ماشین عوامه مرسدس هیبت و وقار و مارک ستاره بنز میارزه به کل هیکل تویوتا اخه بهرام چرا حرف مفت میزنی تویوتا بهتر از بنزه استهلاکش پایین تره پس پیکان سگش میارزه به تویوتا اخه این شد معیار؟ بنزای سی چهل سال پیش هنوز مثل ساعت سوئیسی کار میکنه تویوتای قدیمی باید بگردی به زور یکی دو تا داغونشو پیدا کنی اخه چرا با یه حرف بی خردانه دعوا راه میندازی الان طرفدارای بنز که ده برابر تویوتا هستند بیان دری وری بگن حق دارن یا نه تویوتا نکنه بخاطر فراخوان وحشتناک زیاد و نمره پایین تست تصادفاتش از مرسدس بهتره هوز که هنوزه بنز بهترینه دلیل نمیشه بنزی ها چیزی نمیگن تو بگی تویوتا استهلاک کمتره خراب نمیشه فکر کردی مردم همه کورند و متوهم و یا ندید بدید نه عزیز من ارزوی برتری تویوتا به بنز رو متاسفانه باید با خودت به گور ببری
ali reza
۱۱ آبان ۱۳۹۲رهگذر جان .. شما چون توهم کلاس داری این حرفو می زنی
و گرنه همه می دونن تویوتا تمام کارایی بنز رو داره و ازش کم خرج تر هم هست
پس هم مودب باش و هم واقع بین.
بابک
۱۱ آبان ۱۳۹۲رهگذر! خیلی نا مناسب و چیپ نظر دادی.. کاش افراد با سن و سال و سطح تحصیلات بالاتر نظر می دادن
کدوم بنز می تونه مثل لاندکروز تو هوای گرم و خشک و زمین ناهموار دوام بیاره و آخ نگه و مهمتر هزینه کمتری هم داشته
ساسان
۱۱ آبان ۱۳۹۲آقای رهگذر
بنزی ها چیزی نمی گنو خوب اومدی!!!!!!!!
حالا بخوان بگن چی میشه.. سهام کدوم شرکت اینور اونور می شه!!!
تعصب خاص افراد ناتوانه.. مثل خود شما. و گرنه مدیر بنز هم اینجور بی ربط
از معتبر ترین و محبوبتریت شرکت دنیا بد نمی گه
اسی 2160
۱۱ آبان ۱۳۹۲تویوتا ماشین کم خرجیه کم استحلاکه ولی ماشین های آلمانی مثل بنز و بی ام و خیلی پرخرجن
sami
۱۱ آبان ۱۳۹۲رهگذر! خیلی بی کلاس و سطح پایین نظر دادی. همراه بی ادبی.
عشق کلاس تو رو مدیر بنز هم نداره
کدوم وانت بنز مثل هایلوکسه.
شاتل ناسا تو امریکا رو دادن یه تویوتا بکشه
کدوم مدل بنز مثل اف جی کروز و لندکروز می تونه کوه و بیابونو بدون اخ گفتن بره
کدوم بنز مثل تویوتا کم هزینه هست. برا همینه محبوبترین ماشین امریکا و کانادا و استرالیاست
تویوتا بی نظیره
رهگذر
۱۲ آبان ۱۳۹۲بقیه موارد هیچی اما جواب این جملت ( کدوم مدل بنز مثل اف جی کروز و لندکروز می تونه کوه و بیابونو بدون اخ گفتن بره) جواب همه این جملت اینه: مرسدس بنز ام ال جواب منو بده کدوم تویوتا که هیچ اصلا حرفشو نزن کدوم لکسس میتونه به گرد خاک ام ال برسه اصلا قابل مقایسه نیستند یه چیزو نمیدونی ادعا الکی نکن و اما بنز کم هزینه نیست یعنی قطعاتش گرون تره چون بهتره خیلی سادست ماشین کلاس خاص داره تویوتا برای عوامه هر کسی نمیتونه کلاس اس یا حتی گاهی کلاس سی سوار شه اما بیشتر خراب نمیشه بله گرون تره و اما از ادب نگین که تویوتا سوارا و حتی شما تویوتا دوستا هنوز نظراتتون تو سایت هست همش توهین به کره با بدترین وضعیت و حالا ادعای بی خردانه برتری تویوتا به بنز خدای من چقدر سطح فکر مردم ما عوض شده تو امریکا گفتند تویوتا خوبه اینا اینجا براش غش میکنند خخ ربطی نداره کیفیت سمند تو بازار روسیه بیشتر از ایرانه خوب برای تقاضای بازار و کسب خوش نامی و … خجالت بکشین بابا تویوتا کجا و عالیجناب بنز کجا شماها که خودتون عاشق سینه چاک تویوتا هستین و همه رو فحش میدین از ادب حرف میزنین خیلی رو دارین به خدا حالا من شدم متعصب و شماها معتدل بگین و خودخندین عجب دوستان هنرمندی تویوتا مرسدس بنز اصلا کلاس کاریشون معلومه یه کم تعصب بی خردانه رو بزارین کنار تویوتا دوست دارین باشه ایراد نداره اما دیگه ادعاهای بی خردانه نکنید جوک نگین بی خود هم جو ندین حقیقت عوض نمیشه
حمید
۱۲ آبان ۱۳۹۲sami جان ، تویوتا ارزون تره میدونی چرا ؟ چون موتور 2.7 لیتریش خوروجیش برابر 2 لیتری های بنزه . حالا میدونی چرا ؟ چون روی مهندسی بنز خیلی بیشتر از تویوتا کار شده ، آزمایش شده ، وقت گذشته شده یعنی خیلی بیشتر پول خرج شده . چون حتی ترکیب فلزات موتور بنز با تویوتا متفاوته ، واسه همین گرون تره . مولکول به مولکول موتور بنز گرونتر تموم شده. هرچقدر پول بدی همون قدر آش میخوری. مردم هم که ماشین واسشون مفت تموم نمیشه هزینه داره تویوتا بیشتر میخرن بعد شما میای اینجا باد میکنی که تویوتا چنین و چنان… 50 سال پیش که بنز اکسل سه تیکه میزد که چرخ بشکنه سر پیچ هندلینگ بره بالا تویوتا تازه داشت یاد میگرفت برف پاک کن بذاره!!!!! حالا تویوتا که هر تکنولوژی استفاده میکنه مال بقیه کمپانی ها بوده از جمله بنز و ب ام و ، از بنز بهتر شده ؟؟؟؟؟؟
حمید
۱۲ آبان ۱۳۹۲تویوتا اگه خیلی کمپانیه بهتره به جای افزایش تولید به فکر کاهش فراخوان هاش باشه و کمتر گاف کنه . 1 فراخوان از بنز میاد اونور 10 تا از تویوتا!!! چخبره ؟ خراب کاری تا چه حد ؟ تویوتا بهتره به فکر تست تصادف کرولایی باشه که به قول تویوتا سوارا پرفروش ترینه (متاسفانه)