تویوتا میتواند به زودی بخش پرفورمنس جدیدی را برای ارتقای خودروهای تولیدی خود و چیزی مشابه مرسدس-ای ام جی و بخش M بامو راهاندازی کند.
این کمپانی ژاپنی قبلاً توسط زیربرند TRD (Toyota Racing Development) مدلهای پرفورمنس خود را تولید کرده است. هرچند این امکان وجود دارد که بازوی موتوراسپورت شرکت با نام Gazoo گسترش یافته و بخش تیونینگ را نیز پشتیبانی کند.
Gazoo Racing قبلاً مدلهای اصلاح شدهی تویوتا را در ژاپن فروخته و فعالیتهای این برند را در رالی قهرمانی جهان و مسابقات استقامت جهانی انجام داده است.
در خلال یک مصاحبه رئیس Gazoo Racing و بخش قوای محرکهی تویوتا Koei Saga گفته که میخواهد گسترش Gazoo و حضور آن در خارج از ژاپن را نیز ببیند؛ و احتمالاً بخش موتوراسپورت این کمپانی به شرکتی چون M تبدیل شود.
او گفت:
در اروپا چالشها بزرگتر هستند زیرا ما رقبای بیشتری در آنجا داریم و همچنین مسئلهی هزینهها نیز وجود دارد. هرچند من روی این موضوع بسیار کار میکنم بنابراین میتوانیم برندی همانند M داشته باشیم.
منبع: carscoops
وحید
۱۱ آذر ۱۳۹۵خیلی راه داره تویوتا با حضور برقدرت رقبا
هرچند پتانسلیش رو داره
سامان اذری
۱۱ آذر ۱۳۹۵تویوتا بخواد میتونه
همونطور که لند اسپید کروز رو ساخت با 2000 اسب بخار و سرعت 352 کیلومتر
Daniel
۱۱ آذر ۱۳۹۵شنیدی میگن بی مایه فتیر است!!!!
حکایت اون لندی هست که شما میگی. یعنی AMG نمیتونه مثل اون درست کنه؟؟؟؟ قطعا میتونه تازه خیلی کارامدتر از اون لندی که میگی، ولی حیف اسم و رسمشه که ی اونطور چیزی بسازه.
اون کاری که کرده تویوتا مثل این میمونه که رو نیسان آبی موتور جت سوار کنی. معلومه نیسان هم باشه 350 تا میره.
مهم هنر و مهندسی هست که AMG جفتشو داره… .
کیان
۱۱ آذر ۱۳۹۵اصولا خیلیا تو پدال حتی ماشینها رو از نزدیک ندیدن ، فقط از روی تعصب و اطلاعات ناقص اظهار نظر میکنن !!!!!!!!!!!!!
محمد
۱۱ آذر ۱۳۹۵تویوتا شرکت های قدرت مندی مثل لکسس وسوبارو داره .که جزء بهترین هاست.
حتما موفق میشه…
madjid
۱۱ آذر ۱۳۹۵تویوتا F Sport داره.
اگر TDR هم وارد کار بشه دیگه غوغا میشه.
کمتر شرکتی هست که 2 شاخه ی تیونینگ داشته باشه.
F sport برای لکساس
TDR برای toyota
سامان اذری
۱۱ آذر ۱۳۹۵تقریبا یه چیزی تو مایه های نیسمو برای نیسان
madjid
۱۱ آذر ۱۳۹۵.
امیدوارم نسل بعد GT-R زود معرفی بشه تا همه دستشون بیاد Nismo و نیسان چه قدرتی دارن.
GTR دیگه نمیتونه با اضافه کردن بوست توربو و سبک کردن بعضی تجهیزات با خودروهایی مثل911 یا R8 رقابت کنه. دیگه یک تغییر بنیادی و تغییر نسل لازم داره. چون پلتفورم کلا سنگینه … برای سال 2007 یک شگفتی بود ولی برای 10 سال بعد دیگه نمیتونه باشه.
یک شاسی جدید میتونه GT-R رو به اوج برگردونه.
واقعا نیسان و بخصوص نیزمو از اون شرکت هایی هستن که خیلی به دیدن موفقیت هاشون علاقه دارم و با دیدن ضعف و عقب موندگیشون از بقیه ناراحت و دلگیر میشم !
الان نیسان هیچ مشکلی نداره. منظورم از ضعف و عقب موندگی فقط مدل GT_R هست. اونم نسبت به خودش ، نسبت به گذشته ی پرافتخارش.
سامان اذری
۱۱ آذر ۱۳۹۵حرفتو کاملا قبول دارم وزنشو بیارن پایین عالی میشه ولی فکنم قیمتش یکم بیاد بالا
ولی همین مدل پایه اش کا کمتر از 100 هزارتا هست نسبت به قیمتش عملکرد خوبی داره
madjid
۱۱ آذر ۱۳۹۵آره دیگه.
فیبر کربن و قیمت بالا …
اگر شاسی مونوکوک باشه خیلی به شتاب و سرعت کمک میکنه اما قیمت احتمالا بالای 150000خواهد بود
Nissan...japan
۱۱ آذر ۱۳۹۵دقیقا… بنظرم نیسان یه تغییراتی روی کانسپت ۲۰۲۰ بده و یه نمونه بسیار زیبا ولی با شمایل اون کانسپت با وزن زیر ۱۵۰۰ کیلوگرم تحت عنوان r36 عرضه کنه احتمالا هم قیمتش بالای ۱۵۰ هزار دلار باشه…اما همزمان با اون میتونه مدل r35 رو هم برای کسانی که بهش علاقه دارن تولید کنه.
madjid
۱۱ آذر ۱۳۹۵.
اگر تویوتا بتونه کیفیت و ماندگاری بالای خودش رو در مدل های اسپورت هم پیاده کنه عالی میشه.
من که خیلی امیدوارم بهش.
امین
۱۱ آذر ۱۳۹۵با وجود F sport لکسوس بنظر منطقی نمیاد
چراکه محصولات AMG هم لوکسن و هم پرفورمنس
ولی TDR اگه راه بیوفته فقط پرفورمنس میتونه باشه.
بنظرم اگه هدفش رقابت با AMG و M POWER هست، بهتره رو F SPORT سرمایه گذاری کنه
Alireza.GT86
۱۱ آذر ۱۳۹۵خداکنه زودتر راه بیوفته ، میخوام ببینم کدوم جنسیس اسباب بازی! دیگه جرئت میکنه واسه GT86 شاخ بازی دراره!!
elemento
۱۱ آذر ۱۳۹۵منظورت رو فهمیدم ?
Alireza.GT86
۲۲ آذر ۱۳۹۵منظورم شما نبودی داداش ، دیگه انقدر گستاخ و بی شخصیت نیستم که تیکه بندازم
مارو چی فرض کردی اقا مجید؟!