تویوتا در بازار بریتانیا تریم جدیدی بنام Invincible X برای لندکروزر (پرادو) عرضه میکند.
این مجموعه شامل تغییرات ظاهری و داخلی بوده و با بهای ۵۷,۸۸۰ پوندی (۱,۹۵۰ پوند بیشتر از نسخه Plain و Invincible) گرانترین مدل لندکروزر به شمار میرود.
تغییرات نمای بیرونی شامل دو مورد است: پوشش کرومی آینههای جانبی، خروجیهای سامانه اگزوز و برخی جزئیات بخشهای مختلف؛ رینگهای ۱۸ اینچی آلومینیومی.
داخل اتاق کاملاً با چرم پوشیده شده و رنگبندی آن بنا به انتخاب مشتری میتواند مشکی ماساری (Masari)، سفید عاجی اورتاکا (Ortaka) و ترکیب مشکی-قهوهای باشد. سامانه اطلاعات و سرگرمی ردیف عقب مجهز به بلورِی (Blue-ray) و Gaming، تهویه هوای سه منطقهای، سیستم صوتی باکیفیت ساروند پریمیوم، سانروف و تویوتا تاچ ۲ با سامانه رهیاب ماهوارهای هم سایر ویژگیهای قابلذکر این قسمت هستند.
Invincible X همانند سایر مدلهای لندکروزر به بسته Toyota Safety Sense مجهز شده (استاندارد) که سامانه جلوگیری از برخورد، کروز کنترل انطباقی و کمکی حفظ خط حرکت را در دل خود داشته و به همراه هشدار عبور و مرور از عقب و تشخیصدهنده نقطه کور مجموعه ایمنی کاملی را تشکیل میدهد.
ازآنجاکه این نسخه برای ارائه تواناییهای خارج جاده قابلتوجه روی کار آمده، با تکیه بر پیشرانه ۲.۸ لیتری D-4D توربو دیزل، جعبهدنده شش سرعته خودکار، ارتفاع ۲۱۵ میلیمتری (۸.۴ اینچی) از سطح زمین و توانایی عبور از عمق حداکثر ۷۰۰ میلیمتر (۲۷.۵ اینچ) و صعود از شیبهای تا ۴۲ درجه حرفهای زیادی برای گفتن داشته و تمایز آن تنها به نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی محدود نیست. همچنین یک مونیتور مولتی-ترِین با قابلیت تنظیم در چهار حالت گل و ماسه، سنگفرش سست، Mogul و سنگ برای آن در نظر گرفته شده که نهتنها راننده را کاملاً به محیط اطراف مسلط میکند بلکه اطلاعات مربوط به لاستیک و زاویه بدنه را از طریق صفحهنمایش پنل تجهیزات در اختیار راننده میگذارد.
تویوتا لندکروزر Invincible X هماکنون در بازار بریتانیا با ضمانت پنج سال یا صد هزار مایل (۱۶۰ هزار کیلومتر) قابل خریداری است.
(ali (CHEVY NOVA
۱۹ بهمن ۱۳۹۵از نظر من پرادو در عکس اول ظاهر جلوش زشته اما سواریش خیلی عالی هست
من مدل 2011 رو سوار شدم و کیفیت و سواری عالی داشت
هرچند که اگه من بخوام در ایران شاسی بلند سوار بشم دیگه رفقا میدونن چی انتخاب میکنم
سامان اذری
۱۹ بهمن ۱۳۹۵داش شاسی باند امریکایی تو ایران فقط بلیزر و جیپ های قدیمی هست
جیپ که به هیج وجه تعادل نداره مخصوصا اگه ارتفاعشو بالا ببری
بلیزر هم هم اصلا به صرفه نیست مخصوصا اگه بخوای باهاش افرود بری
(ali (CHEVY NOVA
۱۹ بهمن ۱۳۹۵داش سامان خوشم میاد ازت که منظورم رو گرفتی
البته من چروکی با موتور 360 رو انتخاب میکنم که مثل بلیزر گندهنیست و بسیار قدرتمنده
حسین
۱۹ بهمن ۱۳۹۵از اون مدل تولیدات تویوتاست که راحت میشه با لندکروز مقایسش کرد
برای من چه لندکروز چه این پرادو
محمد
۱۹ بهمن ۱۳۹۵پرادو یکی از محبوب ترین ماشین هاست،اگر کسی هم ژاپنی باز نباشه بازم این ماشینو دوس داره
Madjid
۱۹ بهمن ۱۳۹۵دوستش دارم چون وتفعا ماشین خوبیه.
Mohamad
۱۹ بهمن ۱۳۹۵این ماشین براش فرقی نداره رو آسفالت بره یا تو بیابون. افرود و انرود براش یکیه
هم لوکسه، هم خاکی و خودمونی
امیر
۱۹ بهمن ۱۳۹۵یه پرادو 2009 داریم vx چهار درفقط 50هزار تا کارکرده بسیار تمیز وخوبه
بنظرتون چکار کنیم بفروشیمش یا نگهش داریم؟؟؟؟
امين
۱۹ بهمن ۱۳۹۵سلام، موتورش چیه؟
GT
۱۹ بهمن ۱۳۹۵چن میدین؟
كاپيتاليسم
۱۹ بهمن ۱۳۹۵این ماشین خیلی عالیه نسل قدیمش رو یکبار سوار شدم درسته از نظر امکانات به پای لندکروز نمیرسه ولی خب قیمتش هم (درخارج)نصف یک لندکروزه اما بنظرم وقتشه تویوتا نسل جدیدش رو ارائه بکنه
فرشاد سجادیان
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ازپرادو خیلی خوشم میاد اما همیشه زیر سایه لندکروز بهش کم لطفی شده.