تویوتا لندکروزر پرادو به لطف برخی بهروزرسانیها در بازار ژاپن به خودرویی جذابتر تبدیل شده است.
اولین تغییر به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۸ لیتری توربودیزلی مربوط میشود که به خاطر توربوی بزرگتر افزایش قدرت مناسبی را تجربه کرده است. حداکثر قدرت این نیروگاه آهنین از ۱۷۷ به ۲۰۴ اسب بخار رسیده است. قطعاً این قدرت بیشتر باعث بهبود عملکرد پرادو در جاده و خارج از آن خواهد شد.
بسته ایمنی مخصوص تویوتا نیز بهبود یافته است. این بسته شامل برد تشخیص بیشتر برای سیستم پیش از برخورد است تا با آن بتوان عابران پیاده و دوچرخهسواران را بهتر مشاهده کرد. همچنین هشدار خروج از مسیر، دستیار تشخیص علائم ترافیکی و عملکرد اعلان استارت پیشرفته خودرو نیز در این بسته دیده میشوند.
همچنین مدلهای TZ-G و TX L پکیج هماکنون دارای سیستم هشدار ترافیک پشتی به عنوان یک آپشن هستند. دیگر تجهیزات جدید این شاسیبلند ژاپنی عبارت است از صفحهنمایش ۹ اینچی به همراه ارتباط گوشی هوشمند. مدل پرچمدار TZ-G همچنین دارای پدال شیفترهای گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک استاندارد است.
تویوتا لندکروزر پرادو در ژاپن هماینک با نسخهای سفارشی به نام TX L پکیج بلک ادیشن عرضه میشود که این خودرو بر پایه نسخه TX با پکیج L بنا شده و از طراحی تیره بدنه و کابین سود میبرد.
نسخه بلک ادیشن پرادو در بدنه دارای جلوپنجره، چراغهای جلو و عقب، آینهها و ریلهای سقف تیرهرنگ است. به این موارد باید رینگهای ۱۸ اینچی مشکی را نیز اضافه کرد. داخل کابین هم تریم نقرهای و پشت آمپرهایی با پسزمینه مشکی دیده میشود.
قیمت لندکروزر پرادو در ژاپن از معادل ۳۴,۲۵۰ دلار برای مدل پایه شروع شده و به معادل ۴۰,۳۰۰ دلار برای نسخه بلک ادیشن میرسد.
Soli
۱۴ مرداد ۱۳۹۹چقد داغونه!!!
NAVID۰۰۹۸
۱۴ مرداد ۱۳۹۹آره داغونه #
شما خودتو ناراحت نکن ، با تویوتا صحبت میکنم از داغونی درش بیاره ?.
prado
۱۴ مرداد ۱۳۹۹به امید خدا همین روزا ی ۱۲ ۱۳ شو میگیرم
NAVID۰۰۹۸
۱۴ مرداد ۱۳۹۹بَه بَه
ایشالاه یه تمیز لاکاغذی گیرتون بیاد و از سواریش لذت ببرید .
فقط ۴ سیلندر نخرید ، و ۶سیلندر بخرید که آفرود یا آنرودش هم مهم نیست .
پرادو بینظیره ، از همون اول تا به امروز .
یه زمانی مدل ۲۰۱۳ با کارکرد ۵۰تا کارش رو در یزد میگفت ۸۵۰ میلیون ، گفتیم ارزون میشه ، دیدیم رفت رو یک میلیارد ، گفتیم مسلماً دیگه نهایتشه و گرونتر نمیشه ، اما دیدیم داره مثل موشک هفته به هفته میره بالا و فکر کنم امروز حدود ۳ تا ۴ میلیارد شده و ما هنوز منتظریم بیاد پایین ، البته اون دنیا با هوروپریا سوار میشیم حال میکنیم کنار نهر جاری عسل .
محمد
۱۴ مرداد ۱۳۹۹نسبت به قبل خیلی جذاب تر شده
بهنام
۱۴ مرداد ۱۳۹۹عشق ❤️
امیدوارم در نسل بعدی همچنان افرودری قوی باشه ??
Mehdi TuRbO
۱۴ مرداد ۱۳۹۹اقا واقعن دیگه خسته شدم
این ماشین خودروی اقتصادیه
متوسط حقوق اونجا سالی ۶۰ هزار دلار بعد این ۳۸ هزار دلار
تا کی باید ببینیم چرا پدرانمون این کار کردند
این ماشین چیز خاصی نداره و اینقدر گرون تو ایران از نظر لوکس بودن تازه اکثرنم مدل پایه هستند صندلیاشون دستیه برقی نیست.
Peyman56
۱۴ مرداد ۱۳۹۹همچنان از پدال خواهش میکنم یک مقاله جامع وکارشناسانه در مورداختلاف قیمت حدودا دو برابری لندکروزر با سایر محصولات شاسی بلند و پیک آپ آمریکای شمالی و یا حتی پرادو منتشرکنه.با تشکر از زحمات.
شاهین
۱۵ مرداد ۱۳۹۹سلام وقت بخیر
من چندجارو نگاه کردم ولی دلیل خاصی پیدا نکردم واسش.
Ho3ein
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ماشین های تویوتا خیلی بادوام هستن و قابل اعتماد، شکی در اون نیست
اما باید دیگه شروع کنه به فیس لیفت شاسی بلند هاش
واقعا دارن فیس شون قدیمی میشه
بهنام
۱۵ مرداد ۱۳۹۹فیس لیفت که چند باری شدن
باید نسل عوض کنه
Omid622
۱۴ مرداد ۱۳۹۹تو ایران مدل دو درب 6 سیلندر سال 2009 سفید داخل کرم
عالی
مانی
۱۴ مرداد ۱۳۹۹فسیلیترین برند جهان
بابا این مدلهای قرن پیش رو تغییر نسل بده
حمید
۱۴ مرداد ۱۳۹۹به تویوتا بخندی ، سی سال دیگه هم همین اتاق و تولید میکنه
meysam
۱۴ مرداد ۱۳۹۹آره والا منم دیگه خسته شدم از بس یه سری از مدلهای تویوتا رو بیش از 10 ساله دارم میبینم
با اینکه همونا هم برام رویاست ولی دیگه خساست هم حدی داره
لامصب یخرده خرج طراحی کن
clk63 black
۱۴ مرداد ۱۳۹۹راسته میگن موتور سانگ یانگ بنزه ؟البته بعضی از مودل هاش
بابای باران
۱۵ مرداد ۱۳۹۹یه روز اینو داشته باشم یه کم تغییرش بدم باربند مشتی مخصوص خودش شاید یه کاراوان ببندم بهش و بزنم به جاده با چهار پنج رفیق اهل دل تمام ایران رو باهاش بگردم بعد هم برنامه بچینم برا سفر به کشورهای دیگه