در نگاه اول سبد محصولات تویوتا کامل به نظر میرسد. البته برخی نقیصهها وجود دارد که از جمله آنها میتوان به شاسیبلند سکویا اشاره نمود. این خودرو به چیزی بیشتر از یک فیس لیفت یا بازطراحی نیاز دارد. به نظر میرسد تویوتا فهمیده که میتواند برند قویتری هم باشد و با توجه به گفتههای CNET، ژاپنیها آمادهی دگرگونی قابلتوجه سبد محصولات خود میشوند.
در مراسم سالانهی تویوتا که در دیترویت برگزار شده، معاون بخش فروش تویوتا در آمریکا گفته است:
شما میتوانید انتظار اعلام تولید ۳۱ خودروی متمایز در ۳ سال آینده را داشته باشید.
بهعبارتدیگر قرار است تویوتا تقریباً از الان تا ۳ سال دیگر در هر ماه یک خودروی جدید را معرفی کند که نشان از عزم جزم تویوتا برای یورشی همهجانبه به بازار دارد.
البته همهی این خودروها کاملاً جدید یا نسخههای فیس لیفت نخواهند بود بلکه مدلهای کنونی نیز با تریم های اضافی یا نسخههای بیشتر معرفی خواهند شد و جمع آنها برابر با ۳۱ خودرو خواهد بود. برخی از این خودروها میتوانند نمونههایی باشند که قبلاً هم درباره آنها خبرهایی شنیدهایم از جمله نسخههای چهار چرخ محرک کمری و آوالون و تویوتا هایلندر بازطراحی شده.
البته تویوتا هنوز هم چیزهای زیادی برای عرضه دارد. مدیر این شرکت گفته است:
چیزی که میتوانید انتظارش را داشته باشید ۱۰ محصول جدید و فیس لیفت است که برخی از آنها سال آینده پردهبرداری خواهند شد.
اینجاست که اوضاع جالب میشود زیرا گفته شده تویوتا در حال برنامهریزی برای ورود به کلاسهای خودرویی جدید در سال ۲۰۲۰ است. برنامهی تویوتا واقعاً استراتژی برجستهای است زیرا کارشناسان اقتصادی هشدار میدهند که احتمال رکورد اقتصادی وجود داشته و جنگ تجاری بین کشورها نیز میتواند اوضاع را وخیمتر کند.
البته مدیر تویوتا میگوید سال ۲۰۱۹ سال خوبی برای صنعت خودرو بوده هرچند فروش خودرو در بازار آمریکا حدود ۱۷ میلیون دستگاه پیش بینی شده است. انتظار میرود فروش خودرو در سال آینده پس از رشد پیاپی ۵ ساله اندکی افت یابد و به نظر میرسد تویوتا با این پیشبینیها مقابله خواهد کرد.
ایمان
۱۸ آذر ۱۳۹۸تویوتاست ، بزرگ ترین خودروساز دنیا ….
مدل RAV۴ هم خودرویِ سال ژاپن شد
بهترین ماشین وارداتیِ ژاپن هم BMW سری ۳ انتخاب شد
NAVID۰۰۹۸
۱۸ آذر ۱۳۹۸خوبه بدونید این راوفوری که عکسش را میبینید ، دومین خودروی پرقدرت با ۳۰۵ اسب بخاره و بعد از سوپرا قرار میگیره و از همینجا مشخصه که تویوتا بدجور خودش را آماده رقابتی طوفانی کرده .
همینطوری و با محصولات خانوادگیش از همه جلو تر بود ، اما حالا با این وضعیت جوانان هم به سمتش کشیده میشوند و این حکمران بلامنازع فروش و کیفیت در دنیا برای همیشه دست نیافتنیتر هم میشه .
اگر یه سری ۷۹ مدل trd بده بیرون که دیگه هیچی ، سلطان همچیش جوره جور میشه و فکر کنید جنگ بشه با سری ۷۹ trd یه دوشکا هم روش ، بیابون کوهستان نمیفهمه دیگه همه را دِرو میکنه .
datsun
۱۸ آذر ۱۳۹۸دومی که نیست لندکروز هست توندرا هست کروان هیبرید هست و... اصلا از لحاظ اسب بخار و قدرت بخای حساب کنی سوپرا خودش قویی ترین محصول تویوتا نیست ولی عملکرد شاید.
NAVID۰۰۹۸
۱۸ آذر ۱۳۹۸datsun عزیز
درست میفرمائید ، یادم رفت بگم دومی از نظر شتاب که فکر میکنم بین ۵ تا ۶ ثانیه صفر تا صد را پُر میکنه .
NAVID۰۰۹۸
۱۸ آذر ۱۳۹۸datsun عزیز
درست میفرمائید .
باید ذکر میکردم ، دومی در شتاب صفر تا صد .
NAVID۰۰۹۸
۱۸ آذر ۱۳۹۸دلیل دو بار نوشتنم در زیر کامنت datsun عزیزبخاطر اینه که در ذخیره کامنت مشکل پیش میاد و هیچ تائیدی از حذف یا ذخیره نمیزنه و فکر میکنی کامنت حذف شده ، در صورتی که زمان میبره تا تائید بشه .
مهدی
۱۸ آذر ۱۳۹۸هر کاری کنه طراحی ش ضعیفه
sina
۱۸ آذر ۱۳۹۸امپراطور
Mohammadreza
۱۸ آذر ۱۳۹۸تویوتا بی توجه به جو و موج های احساسی بازار داره راه خودشو، راهی که معتقده درسته رو میره.
برا همین همیشه گفتم ماشین المانی انتخاب دله و ماشین ژاپنی (تویوتا) انتخاب عقل.
رامین
۱۸ آذر ۱۳۹۸سلطان
علیرضا
۱۸ آذر ۱۳۹۸موتورررر رو به محصولات آلمان برسونه دنیا رو فتح میکنه
Sadr
۱۹ آذر ۱۳۹۸تویوتا ماشین نیست عشق است
لذت رانندگی فقط با تویوتا از کارینا تا کمری