تویوتا اخیراً اقدام به معرفی کرولا هاچبک جدید کرده اما برادر سدان آن اساساً همان مدلی است که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده و البته همین امر ژاپنیها را به فکر تولید نسل جدید انداخته است.
رندر کرولای سدان ۲۰۲۰ بنا به گزارش پدال و به نقل از کارز داریرکت، تویوتا اقدام به معرفی نسل جدید کرولا سدان به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ خواهد کرد. انتظار میرود این خودرو قرابت فنی زیادی با هاچبک جدید این شرکت داشته باشد اما صندوقعقب بزرگ آن کاملاً با استقبال مشتریان آمریکایی روبرو خواهد شد.
اگرچه رقبایی همچون هوندا سیویک و کیا سراتو جدیدتر هستند اما سدان کرولا همچنان فروش بالایی را تجربه میکند و در واقع یکی از پرفروشترینهای این برند است. تنها در ماه پیش حدود ۲۰ هزار دستگاه از این خودرو روانهی خانهی مشتریان آمریکایی شده است. به این ترتیب کرولا سدان پشت سر برادر بزرگتر یعنی کمی با فروش بیش از ۲۷ هزار دستگاهی در ماه پیش قرار گرفته است. حتی کراس اوور محبوب هایلندر و پیکاپ توندرا نیز نمیتوانند به فروش کرولا سدان برسند و تنها راو ۴ است که با فروش بیش از ۳۷ هزار دستگاهی در ماه سپتامبر از این خودرو پیشی گرفته است.
این موضوع وقتی ارزشهای خود را بیشتر نشان میدهد که به سن کرولا توجه کنیم. این خودرو در سالهای پیش حتی پرفروشتر هم بوده است. تویوتا سال پیش بیش از ۳۰۸ هزار دستگاه کرولای سدان و هاچبک را به فروش رساند که در مقایسه با فروش ۳۶۰ هزار دستگاهی یک سال قبلتر و فروش بیش از ۳۸۷ هزار دستگاهی سال ۲۰۰۶ کاهش یافته است. این خودروساز ژاپنی قطعاً میخواهد کرولا یکبار دیگر به فروش بالا دست یابد و با اینکه خریداران آمریکایی هماکنون کراس اوورها را به سدان ها ترجیح میدهند اما نسل جدید تویوتا کرولا سدان در میان پرفروشهای بازار خودروی آمریکا جای خواهد گرفت.
دقیقا. ژاپنیها این سگمنت را گرفتند. البته بنظرم شاید سیویک از پس کرولا بر نیاد، چون ممکنه موتور بی ام و 320 روی کرولا بیاد. از اون طرف گیربکس 8دنده کمری هم اگه روی کرولا بیاد، سیویک cvt حرفی برای گفتن نداره. البته شاید هم تویوتا نسخه پرفورمنس کرولا را برخلاف فولکس جتا نده بیرون. حتی سوپرا هم موتور سری3 بی ام و را میخواد دریافت کنه. فقط این نتیجه میشه گرفت کلاس بی ام و یه لول بالاتر از بقیس..
سری 3 به کرولا نمیخوره شاید سری یک ولی فک نکنم تویوتا از سوپرا بیشتر با بی ام و همکاری کنه.چون اعتبارشو از دست میده البته به نظر من کرولا کلا خیلی ماشین زشت و بی روحیه اصلا باهاش حال نمیکنم
sina
۲ آبان ۱۳۹۷اخمو و دوست داشتنی
پشتش هم مث لکسس شده
ببینم از پس سیویک برمیای یا نه :)
مزدا 3 هم سال دیگه جدیدش میاد.
سدان های اقتصادی در محاصره ژاپنی ها
ایمان
۲ آبان ۱۳۹۷کاملاً موافقم ????
رامتین
۲ آبان ۱۳۹۷دقیقا. ژاپنیها این سگمنت را گرفتند. البته بنظرم شاید سیویک از پس کرولا بر نیاد، چون ممکنه موتور بی ام و 320 روی کرولا بیاد. از اون طرف گیربکس 8دنده کمری هم اگه روی کرولا بیاد، سیویک cvt حرفی برای گفتن نداره. البته شاید هم تویوتا نسخه پرفورمنس کرولا را برخلاف فولکس جتا نده بیرون.
حتی سوپرا هم موتور سری3 بی ام و را میخواد دریافت کنه. فقط این نتیجه میشه گرفت کلاس بی ام و یه لول بالاتر از بقیس..
EVO III
۲ آبان ۱۳۹۷سری 3 به کرولا نمیخوره شاید سری یک
ولی فک نکنم تویوتا از سوپرا بیشتر با بی ام و همکاری کنه.چون اعتبارشو از دست میده
البته به نظر من کرولا کلا خیلی ماشین زشت و بی روحیه اصلا باهاش حال نمیکنم
علی
۱۰ آبان ۱۳۹۷اقتصادی یعنی اینکه ارزون باشن سینا جااان!!!!
حسن
۲ آبان ۱۳۹۷عاشقشم
علی
۲ آبان ۱۳۹۷ماشینی که ارزش خرید بالایی داره و مردمیه .
بهترین کیفیت نسبت به پول پرداختی .
با تچکر
اصغر
۱۰ آبان ۱۳۹۷۷۰۰ میلیونه!!
Abadan
۲ آبان ۱۳۹۷اول سیویک بعد مزدا 3 و در اخر کرولا . سیویک که انصافا فول العاده است مزا 3 هم عالی و خوش استیل