تویوتا نخستین فیس لیفت سای را معرفی کرد؛ خودرویی که فروش آن بعنوان مدل ۲۰۱۴ از هم اکنون در ژاپن آغاز شده . . .
برخلاف نسخه سابق سای که شباهت زیادی به تویوتا اونسیس داشت، مدل ۲۰۱۴ این خودرو جلوپنجره جدید تویوتا، LEDهای مخصوص روز، طراحی مجدد درب صندوق و سپر جدید عقب دارد. همچنین چراغ های کشیده آن در عقب و رینگ های جدید ۱۶ اینچی اش (۱۸ اینچی سفارشی) از مشخصه های دیگر آن هستند.
تویوتا برای بدنه این خودرو سه رنگ تازه را معرفی کرده؛ قرمز (Red Mica Metallic)، خاکستری تیره (Grey Mica Metallic) و خاکستری روشن (Clear Stream Metallic) تا بدین ترتیب طیف رنگ های قابل سفارش این خودرو به هفت عدد برسد. درون کابین علاوه بر مواد جدید، طراحی جدید اداوت نیز به چشم می خورند؛ کنسول مرکزی جدید با طراحی مدرن، تریم چوبی و استفاده از صفحات نقره ای رنگ مهم ترین ویژگی های کابین خواهند بود. همچنین مشتریان می توانند سیستم راهیابی SD Navigation با قابلیت خواندن کارت های microSD و داشتن دو ورودی USB و به همراه ۱۰ اسپیکر را نیز سفارش دهند.
پیشرانه سای ۲۰۱۴ یک موتور ۲.۴ لیتری بنزینی با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۸۷ نیوتن متر است که با یک موتور الکتریکی ۱۴۳ اسبی و ۲۷۰ نیوتن متری حمایت می شود تا بدین ترتیب مصرف ترکیبی آن به ۴.۴ لیتر برسد. قیمت این خودرو برای بازار ژاپن حدود ۳۲,۶۰۰ دلار است.
slr722
۹ شهریور ۱۳۹۲تعجب کردم…
جلو داشبرد قشنگی داره…
مثل اینکه طراح های تویوتا رفتن کلاس تقویتی…
عليرضا a
۹ شهریور ۱۳۹۲عجب طراحی…
فکر کنم تویوتا این خودرو رو به صورت انحصاری برای بعضی از دوستان طراحی کرده که نشون بده ما بلدیم اما طراحی نمی کنیم تا مدل های قدیمی از چشم نیوفتن!!
تویوتا که شوخی نداره…
ولی اولون جدیدا هم خیلی خوشکلن!!
تویوتا پاینده باد.
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲امیدوارم هر چه زودتر مردم جهان از دوز و کلک های این شرکت دروغین مطلع بشن
امین
۹ شهریور ۱۳۹۲خیلی زیباست ! عاشقتم تویوتا . دوست دارم همیشه باهات باشم D:
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲تویوتا هر کاری هم بکنه یه ماشین بی کیفیته
Sepehr
۹ شهریور ۱۳۹۲ازین شوخیا نکنین بابااااا!!! D:
سعید از بوشهر
۱۰ شهریور ۱۳۹۲برو سوار پراید شو
علی
۹ شهریور ۱۳۹۲طراحی بیرونش خیلی عالیه
اما یکی به من بگه طراحی داشبوردش یعنی چی؟ یکی برام ترجمه کنه مخصوصا قسمت کنسول وسطش رو!!!!
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲تویوتا و طراحی یکی از زیبا ترین پارادوکس های دنیاس
jaguar
۹ شهریور ۱۳۹۲بعد از مدت ها یه طراحی دلچسب از تویوتا دیدم من بالاخره؟
بعد 150 اسب واسه 2.4 لیتر کم نیست یه خورده
البته با این سیکل ترکیبی 4.4 لیتر!!!!! طبیعی جلوه میکنه!
آخه این 4.4 چه جوری به دست میاااااااااد؟
reza
۹ شهریور ۱۳۹۲تویوتا همیشه نمرش 20 بوده!
چقدر زیباست این خودرو!!جای خالیش تو ایران احساس میشه(البته بدون گمرک)
omid
۹ شهریور ۱۳۹۲خیلی قشنگه
yashar
۹ شهریور ۱۳۹۲جلو داشبوردش خیلی قشنگه
محسن.د
۹ شهریور ۱۳۹۲والا 32000 دلار واسه همچین ماشینی مفته بخدا
mohammad
۱۱ شهریور ۱۳۹۲یکم گرونه
کرمانشاه
۹ شهریور ۱۳۹۲با این پول تو ایران میشه جی خرید؟
مارال
۹ شهریور ۱۳۹۲با این پول میشه یه سوزوکی ویتارا خرید ،چون که :
راه تو را می خواند
mohammad
۱۱ شهریور ۱۳۹۲این ماشین درزاپن 32000 دلار قیمت داره تو ایران قیمتش خیلی بیشتر میشه بنظر من قیمتش زیاده
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲میشه یه تیبا خرید که خیلی هم بهتر از تیباست
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۹ شهریور ۱۳۹۲درود.ماشین قشنگیه.مخصوصا داخلش.
ولی چراغ های عقبش یذره شبیه ازرا میمونه.
ایران و المان
محمد
۹ شهریور ۱۳۹۲با 32000 دلار تو ایران که میشه 96 میلیون میشه یه آزرا 2008 یا i30 خرید که کره ای ان و تو یه سال میشکنن ولی اونجا با این پول میشه این ماشینو خرید که حداقل 10 سال به راحتی برات کار میکنه .
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲آوانته که یکی از بدترین کره ای های ایرانه صد برابر این تویوتای زشت ارزش داره
Sepehr
۹ شهریور ۱۳۹۲گمرکی یادت رفتا!!! این بیاد ایران حداقل حداقل 200 میلیون ناقابل میشه! تو سایت تویوتا بری قیمت کمری فول 24000 دلاره که تو ایران 160 میلیونه
mohammad
۱۰ شهریور ۱۳۹۲ام جی هم می تونی بخری تو انگلیس 19/350 پوند
محمد
۹ شهریور ۱۳۹۲میلاد چراغ عقب آزرا شبیه اینه
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۹ شهریور ۱۳۹۲درود.محمد ازرا زودتر از این تولید شده.چطور میتونه چراغ ازرا شبیه این مدل که تازه معرفی شده باشه؟؟؟؟
ایران و المان
Dave
۹ شهریور ۱۳۹۲طراحی اصولی و رو حساب و کتاب، یعنی این
خیلی زیبا و شکیل و جادار و جمع و جور طراحی شده!
مطمئن باشید بعد از ده سال هم، هنوز طراحیش چشم نواز میمونه و یوهو از چشم نمیفته
مرسی تویوتا
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲همین الان هم قیافش قدیمیه. کیفیت ساخت پایین که بماند
Sepehr
۹ شهریور ۱۳۹۲کیفیت ساخت؟!؟!؟!؟! یعنی تو با این حرفت میخوای یه کمپانی به اون عظمت رو زیر سوال ببری؟!؟! برو یه تویوتا بشین بعدا در موردش نظر بده
حامد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲مگه عقلمو از دست دادم. یه بار داشتیم میرفتیم مسافرت . نرفتم با تویوتا و روآ رو ترجیح دادم. مگه از جونم سیر شدم
mohammad
۱۰ شهریور ۱۳۹۲اقا حامد شما که اینقدر انتقاد میکنی با دلیل بگو
مارال
۹ شهریور ۱۳۹۲مگه لامبورگینی است که تکراری نشه ، تاریخ انقضای طرح های کره ای و ژاپنی حداکثر 4 ساله ، اگه اینطوری نبور که فرت و فرت طراحی را عوض نمی کردند اونم با طرحهایی که طرح نسل قبل را نقض می کنند
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲با افتخار مارال بکوب لایکو. ژاپن که طراحی نداره. ماشینو بازار نداده طرحش قدیمی میشه
Sepehr
۹ شهریور ۱۳۹۲این حرفت فقط در مورد کره ای ها صدق میکنه
VAHID JINPACHI
۹ شهریور ۱۳۹۲به این میگن ظاهر امریکایی …
هیچ کس نمی تونه به تویوتا بد بگه هر کی هم بگه به جز {م} چرت گفته که البته اون ادم از همه ی برند ها بدش می اد.
زنده باد ژاپن .
زنده باد تویوتا..
زنده باد هوندا…
زنده باد برند مورد علاقه ام اینفینیتی…
زنده باد اکورا…
زنده باد…
زنده باد…
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲6 تا دیسلایک خورده فعلن این ژاپن عقب مانده
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲یعنی اینفینیتی منفورترین برند دنیاس. ماشینی که بیشتر مال ارواحه. یه جوریه اصلا از بنتلی هم وحشتناک تره. من که میترسم سوارش بشم
VAHID JINPACHI
۱۳ شهریور ۱۳۹۲شما ها برید با پراید حال کنید.
شما رو چه به اینفینیتی…
فعلا شما 17 تا دیسلایک خوردی و فعلا این ژاپن هست که جلو هست هرهرهرهرهرهرهر
رامتین
۹ شهریور ۱۳۹۲خیلی قشنگه ولی بنظرم گرونه. چون تقریبا با 4-3هزار دلار بیشتر میشه یک Lexus IS 250 که کیفیت بالاتری داره (گرچه اونم جزو تویوتاست) را خریداری کرد.
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲بالخره ژاپنه دیگه. دور کالای بی کیفیت ژاپنی رو باید خط کشید
Sepehr
۹ شهریور ۱۳۹۲بروووووو عموووووو!!!! بروووووووووووووو با کره ای ها حال کن دیگه!!
امیرحسین
۹ شهریور ۱۳۹۲راضیم ازش خوشگله.
sami
۹ شهریور ۱۳۹۲تویوتا… غولی نجیب و بی ادعا
amir.t.
۹ شهریور ۱۳۹۲از روزی که وارد پدال شدم هی دارم اینو داد میزنم به خدا ولی از نوع های مختلف.ایول sami
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲تویوتا = توهین به شعور مشتری
mohammad
۱۰ شهریور ۱۳۹۲اگر تویوتا توهین میکنه پس ایران خودرو چیه کار میکنه
حامد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲ایران خودرو هم توهین میکنه. ولی در کل منظورم اینه که تویوتا با ایران خودرو فرقی نداره. هر دو به دنبال سود به هر قیمتی هستن
شاهین
۹ شهریور ۱۳۹۲تویوتا عشقه… تنها برندی که آخ نمی گه… نه سوسوله نه پر استهلاک
فقط گازشو بگیر و برو …. برو ………
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲گاز ندی ها . موتورش میره هوا این بی کیفیت
جلال
۹ شهریور ۱۳۹۲سلام
از این به بعد در طراحی خودرو های تویوتا به دلیل رقابت با طرح های کره ای شاهد یک جهش رو به جلو خواهیم بود
با این تفاوت که در طرح های تویوتا دیگر مشکل کهنگی زودرس یا دل زدگی که در خودروهای کره ای وجود دارد روبرو نخواهیم بود
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲تویوتا به جایی نمیرسه . همونطور که تو این همه سال به جایی نرسیدن
جلال
۱۳ شهریور ۱۳۹۲به جایی نرسیده؟
پس الان کدوم خودروساز بزرگترین در جهانه؟
یه کم اطلاعات هم بد نیست ها!!!!!
محمد
۹ شهریور ۱۳۹۲میلاد خان منظورم اینه که از آزرا بهتره … از آزرا که هیچ به من بگن بین سنتنیال و این کدومو میخوای صد در صد میگم این
حامد
۹ شهریور ۱۳۹۲صد رحمت به تویوتاهای سابق
Edi♪♫
۱۰ شهریور ۱۳۹۲آفرین همینه تویوتا..
pooyan
۱۰ شهریور ۱۳۹۲بنظرم می تونه coupe خوبی هم بشه.اینم زیباست :)
عرفان
۱۰ شهریور ۱۳۹۲آقا هم هیوندای هم تویوتا یه جاهایی ضعف دارن ولی ماله تویوتا کمتره.
مثلا سوناتا بهتر از کمری هست (از هر نظر) ولی شاسی بلندای تویوتا از شاسی بلندای کره ای خیلی سر تره جوری که قابل مقایسه نیس.گرنجور هم آپشناش هم طراحیش از اریون خیلی سرتره ولی کیفت و موتور اریون رو نداره.لکسوس هم اینقد از کره و کیا و هیوندای بالاتره که اصلا نباید مقایسه کرد.
به جای این حرفا یه فکری باید کرد واسه ایران خودرو و سایپا.
عرفان
۱۰ شهریور ۱۳۹۲ولی در کل خودرو های ژاپن سرتر از کره هست…………
حامد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲درسته خودروهای ایران از ژاپن سرتره
محمد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲حامد معلومه تاحالا تویوتا سوار نشدی که اینطور داری دهنتو باز میکنی …. برادر من من و دوستم همزمان 2 تا ماشین خریدیم من یه پرادو 2008 خریدم و یه آریون 2009 و دوستم یه آزرا 2009 خرید و یه سانتافه 2009 خدا شاهده تو این 5 سالی که پرادو رو دارم فقط یه بار رفته تعمیرگاه اونم برای سرویس 200 هزار کیلومتر و بار های زیادی جونمو نجات داده… آریون هم انقدر خوب سواری میده و تو این 5 سال آخ نگفته ….تازه من با پرادو هر روز مسیر تهران تا کرجو میرمو میام و اصلا آخ نگفته و از بنز اس بهتر سواری میده … ولی دوستم بقدری از ماشیناش ناراظی بود که نگو با سانتافش تصادف کرد پارسال و ایربگ های ماشینش تو تصادف به اون شدیدی باز نشده بود و علاوه بر اون ازش بخاطر آپشن های پایین و سفت بودنش ناراضی بود …. از آزرای خودش هم که اون موقع هی میگفتن مثل بنز میمونه ناراضی بود بابت اتاق زشتش و اینکه صدای موتورش داخل اتاق میومد خلاصه کلام من حتی یکی از دوستام جنسیس 2011 داشت و بشدت ازش ناراضی بود در کل تویوتا ماشینیه که علاوه بر کیفیت و زیبایی یه عمر برات کار میکنه و آخ نمیگه … زنده باد تویوتا
حامد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲یکمی تحت تاثیر قرار دادی منو ولی در هر صورت نظر من عوض نمیشه که تویوتا مشتری رو فریب میده. بدون فریب که نمیشه خودروساز اول دنیا شد. اگه دقت کنی بیشترین فروش تویوتا تو کشور های عقب ماندس که مردمش از ماشین چیزی حالیشن نیست. یه آدم احمقه که میره تویوتا میخره. البته خدای نکرده منظورم شما و ایرانی ها نیست . ایرانیا چاره ای جز تویوتا ندارن . خلاصه مسئولان تویوتا بازار هاشونو جایی انتخاب میکنن که سطح دانش مردم پایین تره تا به حقه های تویوتا پی برده نشه
عرفان
۱۰ شهریور ۱۳۹۲اینم بگم که سوناتا خوراک دخ بازیه. مخصوصا مشکیش………… ولی کمری به هیچ دردی نمیخوره.
شاسی بلندای تویوتا رو هم دخترا خوب میپسندن….
عرفان
۱۰ شهریور ۱۳۹۲داش محمد با نظرت به شدت موافقم. سانتافه خیلی آشغاله توش نشستم. ix55 & ix35 هم خیلی آشغاله اینقد خشکه که اگه یه بار با یکی ازینا بری شمال و برگردی میفروشیش.کره ای ها واسشون زوده شاسی بلند بسازن.
شاسی بلندای تویوتا خیلییییییی سر تر از این کره ای های لگنه.
ولی سوناتا از کمری بهتره :-)
سهند
۱۰ شهریور ۱۳۹۲کمری هم از سوناتا سرتره .. چون تویوتاست.. تویوتا هم یعنی لکسوس.
حسین
۱۰ شهریور ۱۳۹۲آقا امین ما آخر نفهمیدیم طرفدار چه شرکتی هستی؟
امین
۱۰ شهریور ۱۳۹۲کدوم امین ؟؟؟؟
reza
۱۰ شهریور ۱۳۹۲حامد.. نهایتا چینی سواری…. برا همینه از تویوتا چیزی نمی دونی
محمد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲آقا جان شما تصورتون از کمری فقط کمری جی ال ایکس و اس ای هستش برای همین میگین کمری بده ….. کمری ال ای داریم کمری ایکس ال آی داریم که موتورش 3000 سی سیه و 6 سیلندره و کمری ایکس ال ای داریم که موتورش 3500 سی سیه و 6 سیلندره …. علاوه بر این ها کمری گرند داریم که فول ترین کمری موجوده از هر نظر و کمری سولارا داریم که واقعا قیافه و اتاق ماشین فرق داره و بشدت قشنگ شده …. کمری رو دوس دارم اتاق جدیدش خیلی قشنگه و من ازش خوشم میاد