تویوتا نخستین فیس لیفت سای را معرفی کرد؛ خودرویی که فروش آن بعنوان مدل ۲۰۱۴ از هم اکنون در ژاپن آغاز شده . . .
برخلاف نسخه سابق سای که شباهت زیادی به تویوتا اونسیس داشت، مدل ۲۰۱۴ این خودرو جلوپنجره جدید تویوتا، LEDهای مخصوص روز، طراحی مجدد درب صندوق و سپر جدید عقب دارد. همچنین چراغ های کشیده آن در عقب و رینگ های جدید ۱۶ اینچی اش (۱۸ اینچی سفارشی) از مشخصه های دیگر آن هستند.
تویوتا برای بدنه این خودرو سه رنگ تازه را معرفی کرده؛ قرمز (Red Mica Metallic)، خاکستری تیره (Grey Mica Metallic) و خاکستری روشن (Clear Stream Metallic) تا بدین ترتیب طیف رنگ های قابل سفارش این خودرو به هفت عدد برسد. درون کابین علاوه بر مواد جدید، طراحی جدید اداوت نیز به چشم می خورند؛ کنسول مرکزی جدید با طراحی مدرن، تریم چوبی و استفاده از صفحات نقره ای رنگ مهم ترین ویژگی های کابین خواهند بود. همچنین مشتریان می توانند سیستم راهیابی SD Navigation با قابلیت خواندن کارت های microSD و داشتن دو ورودی USB و به همراه ۱۰ اسپیکر را نیز سفارش دهند.
پیشرانه سای ۲۰۱۴ یک موتور ۲.۴ لیتری بنزینی با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۸۷ نیوتن متر است که با یک موتور الکتریکی ۱۴۳ اسبی و ۲۷۰ نیوتن متری حمایت می شود تا بدین ترتیب مصرف ترکیبی آن به ۴.۴ لیتر برسد. قیمت این خودرو برای بازار ژاپن حدود ۳۲,۶۰۰ دلار است.
محمد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲همین جنسیس که میگن انقدر عالیه تو جاده چالوس تهش اینور اونور میشه
محمد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲باشه حامد پس مردم امریکا بی شعورن که کمری پر فروش ترین خودرو برای چند سال متوالی شد
حامد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲صد در صد. آمریکا جنوبش میدونی چه اوضاعیه؟ از بنگلادش هم عقب مانده ترن
سام*
۱۰ شهریور ۱۳۹۲تویوتا مثل همیشه عالی کار کرده
حامد MASERATI GT
۱۰ شهریور ۱۳۹۲تویوتا همیشه به کیفیت معروف بوده این مدل هم مثه بقیه مدلهاست کسی از خریدش پشیمون نمیشه
حامد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲از نظر امکانات بی ام و رو یه لپ تاپ در نظر بگیر و تویوتا رو یه ماشین حساب چون واقعا اینجوریه. کسی شک داره بگه ثابت کنم.حالا احتمال خراب شدن کدوم بیشتره؟ واسه همینه میگم کیفیت رو ظاهر سازی میکنن. تویوتا چیزی نداره که بخاد خراب شه
slr722
۱۱ شهریور ۱۳۹۲با حامد موافق هستم…
حتی میگن……..
(کسی که پا نداره معلومه هیچ وقت کفشش خراب نمیشه)
امین
۱۱ شهریور ۱۳۹۲D: به خودروساز پیشگام در امکانات افرود ایننجوری برخورد میکنین ؟ ساده ترین مثال سیستم کرال کنترل روی شاسی بلندای تویوتا هست . میدونستین همین کیت توی ایران قیمتش از 20 میلیون هم بیشتره ؟
که باعث میشه ماشین توی مسیر های صعب العبور به طور اتوماتیک حرکت کنه چه توی شن ماسه چه توی مسیر های صخره ای . چندتا ویدئو از گیر کردن تویوتا توی اینجور مسیر ها و بیرون اومدن توسط سیستم کرال ببینید بعد نظر بدید ! والا
2 تا امکانات سوسولی روی کیا هیوندا دیدید ( که همشونم توسط بنز ساخته شده ) اونوقت میاید با تویوتا مقایسه میکنین ؟
حامد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲از نظر امکانات بی ام و رو یه لپ تاپ در نظر بگیر و تویوتا رو یه ماشین حساب چون واقعا اینجوریه. کسی شک داره بگه ثابت کنم.حالا احتمال خراب شدن کدوم بیشتره؟ واسه همینه میگم کیفیت رو ظاهر سازی میکنن. تویوتا چیزی نداره که بخاد خراب شه
حامد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲از نظر امکانات بی ام و رو یه لپ تاپ در نظر بگیر و تویوتا رو یه ماشین حساب چون واقعا اینجوریه. کسی شک داره بگه ثابت کنم.حالا احتمال خراب شدن کدوم بیشتره؟ واسه همینه میگم کیفیت رو ظاهر سازی میکنن. تویوتا چیزی نداره که بخاد خراب شه. از اینجا که آپشن های ماشین کم شد قیمتشم کم میشه. بعد مردم بی سواد میگن چه خوب چه ماشین ارزونی. دیگه نمیفهمه که مثلا کروز کنترل یعنی چی. فقط فکر حرکت کردنه . میگه صاحب ماشین شدم دیگه
محمد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲چی میگی حامد فقط شنیدی من خودم فلوریدا که جنوب امریکا هست رفتم و هیچی کم نداشتم
محمد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲برو ببین کدوم ماشین ب ام و و بنز این امکاناتو دارن و انقدر ارزونن:دیفلاک،شیفلاک،حجم موتور 5700 سی سی 8 سیلندر ،تنظیم ارتفاع اتوماتیک،سیستم قفل چرخ اتومات ، کراول کنترل، کروز کنترل و 4 رادار، 8 نفر ظرفیت سرنشین،260 کیلومتر سرعت،5 تا صندلی برقی،باک 180 لیتر، قدرت 350 اسب بخار ، سیستم ورود بدون کلید ، اسمارت استارت – مانیتور سقفی – سانروف – 8 تا ترمز داره – زنون – کول باکس – مونو روف – چراغ ها ال ای دی- مولتی ترین ستینگ -گرم کن صندلی- کولر دیجیتال جلو و عقب -12 ایربگ – سیستم جلو گیری از تصادفات – ستاره ایمنی- 10 کولر ( 4 تا سقفی) – مموری صندلی و آیینه -4 دوربین با سنسور جلو و عقب-چراغ ال ای دی ….نشان دادن فشار بر روی هر چرخ د مانیتور و ……این امکانات همش تو لندکروز هستش که قیمتش فقط 320 میلیونه و با ایکس 1 که 2800 سی سی بیشتر موتور نداره یکیه…حالا هی بگو ب ام و و بنز…. لندکروز لامصب از بنز اس 500 هم بهتر سواری میده
حامد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲من فک میکردم تمام اینارو بنز و بی ام و اختراع کرده باشن. نگو پس اشتباه میکردم. مرسی که منو از این بی اطلاعی در آوردی. خاک بر سر تویوتا
محمد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲یه امکان دیگه هم کنترل اتومات خودرو در شیب و سر بالایی
محمد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲حامد مطمءنی که با مسیح فامیل نیستی هه هه
حامد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲خدا نکنه با مسیح فامیل باشیم. من که از ایران طرف داری نکردم
ehsan
۱۰ شهریور ۱۳۹۲ظاهرش حرف تازه ای برای گفتن نداره
امین
۱۰ شهریور ۱۳۹۲اقا حامد شوخی میکنین ؟؟؟؟ 100 سال نمیتونم حرفاتونو باور کنم .
حامد
۱۰ شهریور ۱۳۹۲نه این حرفا حقیقت داره
saeid
۱۱ شهریور ۱۳۹۲حامد!!
تو یا چینی سواری ویا پراید سوار… برا همینه از تویوتا هیچی نمی دونی.. چون از کیفیت چیزی نمی دونی
محمد
۱۱ شهریور ۱۳۹۲ولی هیچ ماشینی اس 500 نمیشه هر چقدر گشتم که با 280 تومن بتونم یکی بخرم نشد آخرشم الآن شد 900 میلیون و دیگه خوابشم نمیتونن ببینم …. یادش بخیر یه زمان با 280 میلیون پورشه کاین اس میشد خرید
محمد
۱۱ شهریور ۱۳۹۲ببین بحث بی ام و و بنز رو مقایسه کردن با تویوتا فرق داره با مقایسه تویوتا با ماشین کره ای چون صد در صد تویوتا از ماشین های کره ای قوی تره…. ولی بنز و بی ام و ماشین های لاکچری با قیمت های سرسام آور میسازن که مقایسشون با خودرو های تویوتا کاملا اشتباه چون ماشین های تویوتا بیشتر برای طبقه متوسط مایل به بالاست…تو دسته ی suv و وانت و ماشین های سنگین و آفرود تویوتا از بنز و ب ام و سره اینو خودت هم میدونی…توی سواری هم ماشین های تویوتا نسبت به قیمتشون عالین و من نمیگم بنز و ب ام و بدن ولی ماشیناشون لاکچری اند و بنز و ب ام و باید با زیر مجموعه لاکچری ساز تویوتا یعنی لکسوس مقایسه بشه که من واقعا لکسوس رو به بی ام و بنز ترجیح میدم چون با 400 میلیون میشه آر ایکس 350 صفر گرفت ولی با این پول بهت بنز اس 350 مدل 2006 کارکرده میدن و ب ام و 528 صفر خب آدم نعلومه کدومو میگیره
حامد
۱۲ شهریور ۱۳۹۲جواب دادما ثبت نشده. یادمم نیست چی گفتم! بیخیال دیگه من نیتم خیر بود که شمارو آگاه کنم. بعضی ها شدن خیلی ها نشدن
vahid
۱۲ شهریور ۱۳۹۲حامد..
بی معنی ترین نظرات رو دادی که خودش رکورده
فقط تویوتا
حامد
۱۲ شهریور ۱۳۹۲من بیشتر میخاستم شمارو راهنمایی کنم. ولی حالا که رکورد رو زدم هم خوشحالم
VAHID JINPACHI
۱۳ شهریور ۱۳۹۲شما باید بی ام و رو با لکسس مقایسه کنی نه با تویوتا و از نظر کیفیت لکسس از بی ام و شما بالاتره …
پس این قدر حرف مفت نزن!!!!!
برو دمه …. بگیر
محمد
۱۸ شهریور ۱۳۹۲درودبرتویوتا….مثل همیشه عالی
sepehr
۲۳ مهر ۱۳۹۲به هیچ وجه تویوتا رو با آشغالای کره ای مقایسه نکنید
ماشین کره ای آشغالی ظاهر نما بیکیفیت بی اصالت و تقلیدی بیش نیست
محمد
۲۹ آذر ۱۳۹۲تویوتا معرکه هستی….ای ول تویوتا
محمد
۲۹ آذر ۱۳۹۲اگه تویوتا بدبود باارزشمند ترین خودرو دنیا شناخته نمیشد…کیفیت وخیلی چیزای تویوتا توهیچ ماشین دیگه ای نمیشه پیداکردو….
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲تویوتا= تکنولوژی مشتری مداری راحتی……….
فرشید
۴ بهمن ۱۳۹۳سلام
در کشوری مثل ایران باشی و بگی جنس ژاپنی اشغال هستش خیلی جرات میخواد
به حامد تبریک میگم
همینطور ادامه بده
تو بی نظیر هستی که تویوتا رو با خوروریی که میانگین بیشتر از دو برابر خودش قیمت داره مقایسه میکنی
بگذریم
فقط میخواستم بگم داشبورد این مدل رو خیلی دوست دارم
فوق العاده زیباست
البته نظر شخصی من هستش
کمی به طراحی لکسوس نزدیک کرده داشبورد این مدل رو
فقط نگید لکسوس زیر مجموعه تویوتاست
این رو دیگه خواجه شیراز هم فهمید
من خیلی لذت بردم
دم تویوتا گرم
حتی دم کره هم گرم
اخه با انصاف ها
کره با ما شروع کرد
تازه نفت هم نداشت
همیشه هم سیاست تجارت ازاد رو دنبال میکرد
یعنی مثل ایران درهاش رو به روی محصولات خارجی نبست تا سایپا و ایران خودرو بدون ترس از رقابت سالها هر اشغالی که خواستن به مردم بفروشند
باید قبول کنیم مدیریت کره ای ها فوق العاده است
البته اونها نیازی ندارند به اینکه ما قبول کنیم یا نه
به راحتی اب خوردن دارند محصولات خودشون رو میفروشند
اخع فقط خودرو نیست
الکترنیک
نساجی شون هم که داره غوغا میکنه
الان هم که دارند در صنعت پوشاک سرمایه گذاری عظیم میکنند
یاد نساجی ایران بخیر
داداشم
مطمن باشید یه روزی میرسه که فرزندان ما همین قدر که الان روی محصولات المان و ژاپن و ایتالیا تعصب داریم روی محصولات کره ای تعصب خواهند داشت
البته تعصب به حق
به قول سهراب سپهری
بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم
ahmad
۲۵ تیر ۱۳۹۵سلام ۸سال جنگ ما رو دوش لند کروز بود باید اونجا بودی که بفهمی