نمایشگاه شیکاگو، شاهد معرفی نسخه فیس لیفت تویوتا آوالون ۲۰۱۶ بود. آوالون جدید از سپر جلو با هواکش بزرگ مشبک با نوارهای کرومی افقی و حاشیه برجسته براق کرومی، چراغهای LED، روزتاب، مه شکن و راهنمای جدید، تزئینات کرومی چراغهای LED عقب بهره گرفته است. این تغییرات به گونهایست که تنها یک مالک یا علاقهمند به آوالون قادر به تشخیص آنهاست. بهعنوان مثال، جهت هواکش بزرگ سپر نسبت به قبل برعکس شده است اما اندازه و فرم کلی آن تغییری نکرده است. کاسه چراغها و جلوپنجره نیز تغییراتی را نشان نمیدهند. تویوتا از چرخهای آلیاژی ۱۷ اینچی با استایل جدید برای این خودرو سخن گفته اما در مقایسه با مدل ۲۰۱۴، طراحی چرخها هم چندان تغییری را نشان نمیدهند. با این همه نمیتوان تویوتا را به خاطر تغییرات جزئی در خودرویی که به عقیده بسیاری، یکی از زیباترین محصولات تویوتا است، شماتت نمود.
تغییرات داخلی نیز محدود میباشند. تریم داخلی با رنگ خاکستری روشن با دوخت جدید و تجهیزات استاندارد اضافی از جمله نمایشگر ۷ اینچی لمسی Entune همراه با سیستم صوتی و سرگرمی و کنترل فشار باد تایر ارائه میگردد. در مدل XLE همچنین تجهیزاتی چون شارژ بیسیم برای گوشیهای هوشمند، سیستم صوتی ویژه، چراغهای خودکار جلو، کروز کنترل پویا با رادار، هشدار خروج از خط، سیستم جلوگیری از برخورد اضطراری و سیستم ناوبری GPS نیز یافت میشوند. علاوه بر تغییرات مختصر طراحی و افزایش سطح تجهیزات، میتوان سیستم تعلیق اسپرت و رینگهای ۱۸ اینچی آلیاژی خاکستری و سپر اسپرت جلو را در مدل Touring دریافت نمود. در نتیجه میتوان انتظار رانندگی پویاتر و تجربه جالبتری را از این خودرو داشت. در مورد پیشرانه همانند قبل به دو موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر ۲۶۸ اسبی و ۲.۵ لیتری هیبریدی ۲۰۰ اسبی، انتخابها محدود شدهاند.۷۴ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
شاهین
۲۵ بهمن ۱۳۹۳الله وکیلی این چه جلو پنجره و سپریه که داره! انگار دهن وا کرده آسفالتو بخوره! نمای عقبش چندین سال نوری زیباتر از نمای جلوشه…
از نظر طراحی آزرا سرتره به نظر من.
نظرات شما هم محترمه عزیزان.
ارادت
REZA
۲۵ بهمن ۱۳۹۳الان همین دهن که شاید خیلی خوب نباشه شده اساس طراحی تویوتا
لکسس هم همینطور هست مخصوصا nx
شاهین
۲۵ بهمن ۱۳۹۳دهن داریم تا دهن! دهن آئودی رو مقایسه کن با دهن آوالون!
احمدرضا ب ام و
۲۵ بهمن ۱۳۹۳دوستان ابهتی که این ماشین داره میتونه در حد ب ام و سری 5 یا حتی بهتر از اون باشه من توی شهرمون این رو از نزدیک دیدم من خودم سوار لکسوسم بودم ولی با این حال کاملا بهش زل زده بودم و چشمم رو نمیتونستم بردارم
مجتبی(ساروی)
۲۵ بهمن ۱۳۹۳سوال از احمد رضا بی ام و
اقا شما ماشینه زیرپات لکسوسه پس توانایی خرید بی ام رو داری .اکی ؟
اگه به بی ام علاقه داری چرا لگسوس زیر پاته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
۲۷ بهمن ۱۳۹۳“بهتی که این ماشین داره میتونه در حد ب ام و سری 5 یا حتی بهتر از اون باشه” !!!!!!!!!!!!
دوست عزیز من اصفهان هستم وBMW 528i دارم. تو یه تویوتا آوالون بیار بعدش با هم میریم از مردم میپرسیم کدومش جذاب تره!! میخوام بدونم واقعا کسی هست که آوالون رو به 528i ترجیه بده !!!!!!
فرهاد تبریزی
۲۵ بهمن ۱۳۹۳خیلی خوشکل و زیباستت …کاش یه روز منم از این داشته باشم
سجاد
۲۵ بهمن ۱۳۹۳مدلهای دیگه ی تویوتا هم اینطوری شدن ، حتی یاریس!!!
اصلاً کلاً طراحی ها دارن میرن سمت دهن گشاد!
طراحی های جدید هیوندا (جنسیس ، النترا و . . .) و حتی ایرانخودرو (دنا) هم دهن گشاد هستن . . .
ممل
۲۵ بهمن ۱۳۹۳منم دقیقا اینجوری فکر میکنم.
انگار تویوتا میاد لکسوس رو طراحی میکنه بعد طراحی رو گند میزنه برای تویوتا هم استفاده میکنه!
حالا دوستان هرچی دوست دارن بگن اما هرجی طراحی های لکسوس خاص تر و زیباتر میشه تویوتا داره افت میکنه.
مهدی
۲۵ بهمن ۱۳۹۳نمی دونم چرا ولی عقبش منو یاد سوناتا قدیم می اندازه!
AliZeus
۲۵ بهمن ۱۳۹۳اتفاقا من همه جاشو می پسندم جز جلو پنجرش..بجای القای ابهت..سادگی رو منتقل میکنه
4MATIC
۲۵ بهمن ۱۳۹۳رگه های طراحی لکسوس توش دیده می شه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ بهمن ۱۳۹۳درود .
شاهین ؟؟؟!!!!!
منم از طراحیه تویوتا ایراد گرفتم ، اما نظر یک طرفدار تویوتا این است که تا
زمانی که محصولی فروش بره و سود داشته باشه ، نیازی به انقلاب در طراحی و ریسک
نیست . من نمیدونم هوندا . مزدا . نیسان اوشگول هستند که طراحی هایشان
هم دارای زبان طراحیه مشخص است و هم سبکی کاملا متفاوت با نسل قبلیش .
این شرکت هایی که از هر لحاظ پایین تر از تویوتا هستند .
اما همین مهم در محصول تویوتا کمری 2012 مشکل ساز شد و گریبانگیرش شد .
طوری که تویوتا در عرض 1.5 سال فیس لیفت محصول تازه وارد خودش رو همراه
با فیس لیفت انقلابی و ریسک بالا عرضه کرد . در پایین لینک هارو میذارم تا به
عمق مسأله پی ببری .
با توجه به این استدلال که تا زمانیکه ماشین فروش میره و سود داره ، نیازی
به انقلاب نیست ، میتوانیم چگونگیه موفقیت سایپا و ایرانخودرو را دریابیم .
پس چون 405 و سمند و … فروش میره ، نیازی به تغییر انقلابی در ان ها نیست .
اما حرف ما اینست که تویوتا زبان مشخصی در طراحیاش نداره . مثلا چراغ عقب
یاریس همانند چراغ عقب محصولات نیسان حالت بومرنگی دارد .
یا جاسازی چراغ مه شکن عقب یاریس صندوقدار که در بدترین جای ممکنه در سپر عقب
قرار گرفته . یا بعد از چندین سال تویوتا یک زبان طراحی در محصولات لکسس مشخص
کرد . و یا مخفی کردن گلوییه اگزوز که ازیر سپر معلومه . البته این مساله
اگزوز در بیشتر خودروهای ژاپنی صدق میکنه .
بگذریم اما بعضی دوستان فکر میکنند که ما با تویوتا و برندهای دیگر پدر کشتگی
داریم . اما خود من بعضی ایرادهارو در سیاست بنز در تولید میباخ . شباهت بیش
از اندازه کلاس سی به اس . جاسازی مه شکن اس کلاس گرفتم . خوب هر برندی رو
میگیم . بدشم میگیم .
در کل شاهین جان اینهارو ول کن . به هیچ کجا نمیرسیم . فقط ای کاش این معایب
تویوتا هم با همتایانش مقایسه میشد . :( :(
شاهین
۲۵ بهمن ۱۳۹۳میلاد من فقط طراحی تویوتا رو دوست ندارم،جز این بقیه ی مواردشو خیلی هم دوست دارم.حرفم اینه که شما سپر جلوی آوالون،کمری و کرولا رو ببین،انصافا حس دلپذیری رو بوجود نمیاره.
اینکه محصولی فروش میره پس نیازی به تغییر نداره یه طرز تفکر بسیار خطرناک هستش تو بازار رقابتی امروز.تو بازار جهانی انقدر رقابت فشرده هستش که اگه خودروسازی یه کمی لغزش داشته باشه ضربه فنی میشه.رمز موفقیت کره ای ها همینه که آهسته و پیوسته تغییرات سلایق مردم رو رصد کردن و همگام با اون خودشونو تطبیق دادن،اما در مورد تویوتا؟! بگذریم…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ بهمن ۱۳۹۳درود .
شاید هم فروش بعضی مدلهای پرفروش تویوتا بر اساس
خوشنامی باشه تا طراحیه دلچسب . یعنی طرف
خودشو با طراحی وفق بده
و از مزایای خدمات خوب و کیفیت بهره ببره .
دقیقا مثل مساله ی تندر 90 در ایران . خیلی ها نمیپسندنش
اما از لحاظ کیفیت در برابر رقباش واقعا قبولش دارند .
بهزاد
۲۵ بهمن ۱۳۹۳این حرف ها و آمارهایی که نمایانگر عملکرد و نبض بازار هست در خور یک کاربر با تجربه نیست!
با رسد بازار توسط هیوندای اکنون مدل آزرا در خطر خروج از سبد محصولات این شرکت روبرو هست و فروش بسیار پایین در بازارهای هدف مثل آمریکا و حتی اروپا که نشان از شناخت دوستان از مارکتینگ می باشد…
تغییرات آهسته و هماهنگ با بازار توسط هیوندای!
حتی یک مطلب در باره ی این استرانژی توسط این شرکت باعث دلگرمی ما خواهد شد اگر امکانش وجود داشته باشه؟
شاهین
۲۵ بهمن ۱۳۹۳بهزاد جان باعث مسرت و شادی بنده هستش که کامنت منو مطالعه فرمودید.صد البته که دانش شما از من خصوصا در زمینه ی اقتصاد بیشتر هستش.واقعیتش پیشرفت های هیوندای اصلا قابل چشم پوشی نیست و منظور من از اون کامنت موفقیت های کره ای ها در گذر زمان بوده.
صد البته شما بیشتر از من دستتون تو کاره ولی این لینک رو مطالعه بفرمایید خیلی نکات جالبی داره(از نظر آماری)،ممنونم
http://worldwide.hyundai.com/WW/Corporate/InvestorRelations/IRActivities/SalesPerformance/SalesbyModel/index.html
به طور نمونه من فروش هیوندای رو یکی در سال 2002 و دیگری در سال 2014 رو میزارم تا دوستان میزان پیشرفت رو بسنجن:
فروش کل هیوندای در سال 2002: 126/558
فروش کل هیوندای در سال 2014: 3/089/345
ارادتمندم
سام01
۲۶ بهمن ۱۳۹۳شما بالای 10 تا کامنت دادی اینارو ول کن اونارو ول کن دوباره میای نظرات گوهربار میدی اخرشم دوباره میگی اینارو ول کن.خب بیخیال شو دیگه.
محمد
۲۷ بهمن ۱۳۹۳تنها ایراد تویوتا اینه که تویوتاست.
تویوتا جنگولک بازی در نمیاره، ولی ماشینی میسازه که یه عمر برات میمونه و میشه مثل خونوادت. تمام شرکت های خودرو سازی دارند تلاش می کنند که اسمشون به ارزش اسم تویوتا برسه. طراحی جلو و عقب یه ماشین، قشنگی و زشتیش سلیقه ایه.
E 36
۲۵ بهمن ۱۳۹۳واقعا حرف نداره طراحیش عالیه
یه تویوتا به تمام معنا
4MATIC
۲۵ بهمن ۱۳۹۳ازرا مگه رقیب اریون نیست؟؟؟
hamid reza
۲۵ بهمن ۱۳۹۳رقیب اصلی ازرا اوالون هست ولی تو ایران چون اوالون وارد نمیشه اونو با اریون مقایسه میکنن
وحید
۲۴ شهریور ۱۳۹۵مگه آزرا تو موتور و هندلینگ میتونه به آریون برسه؟!
علی
۲۵ بهمن ۱۳۹۳این جلوپنجره برات بزرگه پس جلوپنجره ی فورد فوکوس دقیقا برات چیه؟
NA-NikandreosApotheon-NA
۲۵ بهمن ۱۳۹۳شاهین جان تویوتا رو با هیوندا مقایسه نیکنی!!!تا حالا پشت تویوتا نشستی ببینی که نسخه آفرودش یعنی 4رانر راحت تر از آزرا و سنتینیال هست.حالا آوالون که جای خود دارد.
بهترین مدل تویوتا آوالون هست.و واقعا زیبا و اصولی طراحی شده
erfan
۲۵ بهمن ۱۳۹۳NA-NikandreosApotheon-NA
فقط از رو تعصب حرف میزنید بدون هیچ دلیلی
تعصب چشماتو بسته
amin
۲۵ بهمن ۱۳۹۳داداش ایشون تعصب داره من تویوتا داشتم الانم هیوندا دارم…نرمی که از ماشین تویوتا 2007 من تجربه کردم و لذت رانندگی که بردم از هیوندا 2012 که الان دارم یک سر گردن بیشتر بود…هرکیاز آشنایان هم دوتا ماشین سوار شد الان نظر من داره :)
erfan
۲۶ بهمن ۱۳۹۳یه نکته خیلی جالب واسه کسایی که میخوان کره رو بکوبن اینه که همه میگن من قبلا فلان ماشین تویوتا رو داشتم الان کره ای دارم آشغاله.آخه مرد حسابی یا شما تو کل زندگی از پراید بالاتر سوار نشدی یا تو که میدونستی تویوتا بهتره چرا رفتی کره ای خریدی.جالب اینجاست بلا استثنا همه کساییم که ایراد میگیرن میگن من الان فلان ماشین هیوندای یا کیا رو دارم که مثلا حرفشو ثابت کنه.
والا ما هم کمری داشتیم هم کرولا هم آزرا هم سوناتا هم اپتیما بجز کیفیت مواد بکار رفته تو کابین هیچ چیز بالاتری نداشتن اینا.تازه آپشناشونم که قابل مقایسه نیس
از نظر راحتیم هیچ برتری تو ژاپنیا ندیدم.
طرف برگشته میگه 4رانر راحت تر از سنتینیاله
فرید
۲۶ بهمن ۱۳۹۳آقای erfan خااان…
من فقط به این دلیل کامنت گذاشتم که جواب امثال شماهایی رو که هر حرفی رو نباید بزنین ولی میزنینو بدم…
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است…در آشغال بودن خودرو های کره ای شکی نیست (اینم بگم که در حال پیشرفت هستند تا کیفیت خودشون رو به خودروهای ژاپنی برسونن و این شده واسشون هدف)و دلیلی هم نداره کسی بخواد بیاد ژاپن رو با کره مقایسه کنه که بگه کره ای ها آشغالن بدون مقایسه هم میشه این رو فهمید…
بعدشم امثال شماها تو این سایت هستین که بدون هیچ اطلاعاتی از این و اون ایراد میگیرین و پشت همه حرف میزنید…شمایی که بر میگردی میگی (شما تو کل زندگی از پراید بالاتر سوار نشدی)…همین آقایی که این الفاظ رو بهش نسبت دادی الان یه لکسس GS صفر زیر پاشه…پس شما نیمخواد واسه دیگران تکلیف تعیین کنی که دیگران چی سوارن چی سوار نیستن…دلیل نمیشه که هر کی بیاد از کره بد بگه پراید هم نداره…اگه بخوایم اونجوری حساب کنیم که خیلی ها تو این سایت ماشین ندارند ولی نظر که میدن نظرشون بی ارزشه دیگه آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس دیگه هیچوقت تو زندگیت بدون قضاوت صحبت نکن چون اینطوری یه وقت یکی مثل من یه چی میگه که زیاد خوبیت نداره…
در ضمن هر اعضای خانواده سلایق جداگانه دارند و دلیل نمیشه که کسی تویوتا داشت و الان خانوادش هیوندا داره بگی پس هیوندا خوبه تویوتا بده…اگه بد بود این دوستمون GS نمیخرید…پس سلایق متفاوته…
شمایی که میگی فرق هیوندارو با تویوتا رو نفهمیدی پس خیلی ببخشید این حرف رو میزنم شما از ماشین چیزی سر در نمیارین و واستون فرقی نداره که هیوندا سوار شین یه بنز سوار شین یا ماشین چینی…
باز هم پیش داوری کردی!!!!!!! طرف نشسته که میگه…لااقل اون دوسمون که اون حرف رو زده فرق اون ماشین هارو متوجه شده شما که کلا۴ تا ماشین عوض کردی چیزی متوجه نشدی…شما یه ماشین میخوای فقط ۴ چرخ داشته باشه…
من قرار نبود کامنت بزارم ولی بعضی حرف ها آدم رو به حرف میاره دیگه…ببخشید امین جان ناچار شدم این حرف هارو بزنم….شما منو ببخش.
نوید
۲۶ بهمن ۱۳۹۳فرید جان اول تبریک به خاطر اومدنت
دوما ول کن ای …. هارو
از قدیم گفتن
کافر همه را به کیش خود پندارد
یارو چون خودش هیچی نداره و الکی میگه
فک میکنه بقیه هم الکی میگن
.
.
.
آخه عرفان چرا وقتی از. چیزی اطلاع نداری در موردش حرف میزنی
این کسی که شما اینجوری در جوابش گفتی لکسوس جی اس داره
ولی نیومد مثل بعضیا انقدر تو سایت درموردش بگه
در کل
اصلا مشکلی نیست
شما برو سراغ کره ای ها
ایشالا بهت خوش بگذره
ما هم میریم سراغ ژاپنی ها
erfan
۲۶ بهمن ۱۳۹۳WTF?
آقای (فرید و نوید)نسبتا محترم
اولا اینکه ایشون بنز اس 500 ام میداشت من این حرفو میزدم.دوما آره از پشت اینترنت همه ماشیناشون بالای 200 میلیونه این همه پرایدم که تو خیابونه مال خارجیاس.خورشیدم از غرب طلوع میکنه……
سوما منم دقیقا اینجام که جواب امثال شمارو بدم.
نمیدونستم شما دوتا یکی از بزرگترین منتقدین خودروی خاورمیانه اید.
من دلیلی نداره بیام از یه شرکتی تعریف کنم چون تعصبی روشون ندارم.ولی شمادوتا کاملا مشخصه که چقد متعصبین انقد که چشماتونو بسته.
بعدشم نوید (ول کن ای …. هارو)
شمام نمیخواد از مال ایشون بری بالا
اصلا من نباید جوابتونو میدادم ولی نشد دیگه
amin
۲۷ بهمن ۱۳۹۳تو خوبی :-)
Archi khan
۲۵ بهمن ۱۳۹۳شاهین جان مثلا جلو پنجره مازراتی دهن وا نکرده آسفالت را بخوره به نظرت ؟!!
یا مثلا جلو پنجره جگوار f type یا مثلا فراری ff !!!
( بابا ول کنین این ژاپنی های بدبخت را !!)
همه باهاشون چپ شدین ، اونا که دارن کارشونو به نحو احسنت برای آحاد مردم انجام میدن…
شاهین
۲۵ بهمن ۱۳۹۳Archi khan سلام
داداش عزیزم باور کن من تویوتارو خیلی دوست دارم! نمیدونم چرا این همه واکنش منفی نشون داده میشه! من فقط نظر خودمو راجع به طراحی سپر جلوش گفتم،همین فقط! اگه توجه کنی از نظر کیفیت و فنی حرفی نزدن چون با اینکه سوارش نشدم ولی انقدر تعریفاشو از دوستان پرسیدم که میدونم کیفیت تویوتا حرف نداره.
ارادت
M5
۲۸ بهمن ۱۳۹۳از دهنش پیداس تویوتا اونجا ذهن طراحیش تموم میشه اینجوری ماس مالیش میکنه ! D-:
حیف تویوتا که طراحان زیاد خوبی نداره !
البته خودم طرفدارشم
ab12
۲۵ بهمن ۱۳۹۳اصلا هم دیلایتاشو از مرسدس e-class تقلید نکرده !!!!
ولی انصافا طراحی داخلیش منحصر بفرد هست وجا برای هیچ حرفی نذاشته.
ولی ای کاش یه مدت از تویوتا خرید نمیکردن تا بفهمه بیمرامی هم حدی داره .یعنی چی که طراحی های ضایع بیرونیشو به اسم تویوتا ارزونتر و طراحی های عالیشو به اسم لکسوس به قیمت چندین برابر میفروشه
البته این موضوع رو برای بازار خارج از کشور گفتم که رقابتیه نه ایران که…….
REZA
۲۵ بهمن ۱۳۹۳لکسس فقط قیافه بهتری نسبت به تویوتا نداره
تکنولوژی.امکانات.راحتی.موتور بهتر.و…….
amin
۲۵ بهمن ۱۳۹۳دوست عزیز اینکه گفتی دی لایتشو از کلاس e تقلید کرده دلیل هم بیار مرسی :) جون دی لایت از وسط چراغ های اصلیش رد شده این حرف میزنی ؟؟!!! این دی لایت ها کجاش شبیه همه ؟؟
http://www.netcarshow.com/toyota/2016-avalon/800×600/wallpaper_07.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e-class_l/800×600/wallpaper_05.htm
مال بنز مثل دوتا مثلث تو هم این شبیه دو تا حرف L بنز وسط هرکدوم از دیلایتاش چراغ داره این وسط دی لایت دومیش کلا خالیه :/ اگه منظورتم فقط از وسط کاسه چراغ رد شدن که خب جنسیس قبلترش دی لایتش از وسط کاسه چراغ ها رد میشد پس حتما بنزم از رو اون تقلید کرده :/
عادت کردیم الکی بدون هیچ مقایسه ای بکوبیم یک چیزی رو :|
سعید
۲۵ بهمن ۱۳۹۳چراغای جلوش دقیقا کپی ای کلاس نیست ولی کاملا به سبک چراغای مرسدس بنز های جدیده،یه نوار افقی در بالا و دوتا نوار منحنی هم زیرش و مهمتر از همه دوتا چراغ لوزی شکل،ترکیبی از چراغای ای کلاس،سی کلاس جدید و اس کلاس کوپه،یعنی اگه اون دوتا چراغ که کنار همه رو یکیشو میذاشتن بعد از نوار دوم دقیقا میشد یه مرسدس بنز
سعید
۲۵ بهمن ۱۳۹۳http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Mercedes-LED-Headlights-02.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-mercedes-benz-s65-amg-coupe-headlight.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-mercedes-benz-c400-4matic-02.jpg
وحید
۲۴ شهریور ۱۳۹۵فرق لکسوس و تویوتا بیشتر تو آپشناست وگرنه قیمت قطعاتشون نزدیکه.
REZA
۲۵ بهمن ۱۳۹۳چراغ های عقبش مثل is و کورولا هست
REZA
۲۵ بهمن ۱۳۹۳Lexus is
علیرضا 21
۲۵ بهمن ۱۳۹۳واقعا معکرکس…!
جایی برای حرف زدن باقی نمی ذاره
جاش تو ایران خالیه… خیلیم خالیه حتی می تونه رقیب محکمی برای سری 5 یا ای کلاس باشه(قیمت کمک زیادی می کنه)اگرچه باید قیمتشم حدود 350 باشه چراکه اوریون صفر 260 م قیمت داره…
مهدی
۲۵ بهمن ۱۳۹۳عقبش خیلی زیباست
محمد
۲۵ بهمن ۱۳۹۳من آوالون رو در عربستان دیدم واقعا زیبا بود . شاید تو عکس خیلی جذاب نباشه ولی از نزدیک خیلی قشنگه
مهدی
۲۵ بهمن ۱۳۹۳من عربستان ندیدم چون نرفتم ولی تو تبریز دیدم میشه گفت خوبه نه بیشتر
پرهام
۲۵ بهمن ۱۳۹۳خیلی زود فیس لیفت شد!
به نظر تویوتا بدجور در طراحی هاش سردرگمه، کمری رو هم مثلا فیس لیفت کرد ولی در واقع تغییر نسل داد!!!
مهدی
۲۵ بهمن ۱۳۹۳با تمام احترامی که به کیفیت ساخت،دوام و قدرت تویوتا دارم،اما طراحی تویوتا تازه داره میشه هیوندا… در ضمن درون خوردوهای تویوتا راحتن خوبن نمیگم بدن.ولی اون حس عجیب و فوق العاده ای که آدم از یه ماشین ۲۰۰ ۳۰۰ ملیون داره،نداره!قصد توهین ندارم ها خوش حال میشم سخنان دوستان رو هم بشنوم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ بهمن ۱۳۹۳درود .
شاهین جان به تفاوت ها دقت کن .
نمای جلو کمری 2207
http://www.netcarshow.com/toyota/2007-camry_se/1024×768/wallpaper_0d.htm
نمای جلو کمری فیس لیفت در سال 2010
http://www.netcarshow.com/toyota/2010-camry/1024×768/wallpaper_02.htm
نسل جدید کمری در سال 2012
http://www.netcarshow.com/toyota/2012-camry/1024×768/wallpaper_02.htm
فیس لیفت کمری سال 2012
http://www.netcarshow.com/toyota/2015-camry/1024×768/wallpaper_15.htm
خود تویوتا فهمید که چه اشتباهی رخ داده .
شاهین
۲۵ بهمن ۱۳۹۳اتفاقا نسل جدیدش تو سال 2012 به نظر من خوشگل تر از فیس لیفتش هست!
مجید
۲۵ بهمن ۱۳۹۳یادم میاد کمری 2007 رو یه کانال عرب تبلیغ میکرد فقط تا چند دقیفه ا و اوو میکردیم. تویوتا طراحیهای جدیدش خوب نیست. تویوتا فقط کمری 2005 تا 2010 و پرادو 2005 تا 2009 زاپاس زیر
Ahmad..F12
۲۵ بهمن ۱۳۹۳یکی از مدلهاییه که واقعاً دوسش دارم
از نظر کیفیت که مسلماً خوبه
از نظر عملکرد فنی هم قدرت خوبی رو ارائه میده
طراحی بسیار زیابب نسبت به بقیۀ محصولات تویوتا داره ولی جلوپنجرش واقعاً برای یه فول سایز تقریباً
لوکس مناسب نیست، بهش نمیاد انگار که یه جوون ناشی اونو دستکاری و اسپرت کرده
بقیه جاهاش از نظر طراحی واقعاً زیباست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ بهمن ۱۳۹۳درود .
احمد جان نه تنها این مدل ، بلکه مدل تویوتا کروان هم طراحیه جلوپنجرش زیا نیست .
یا حداقل میشه گفت در حد لوکس ترین محصول تویوتا نیست .
تویوتا کروان قبل از فیس لیفت :
http://2.bp.blogspot.com/-JVkriMkKEik/UNs9FzgOn2I/AAAAAAAAIQY/4NEN4Y6tpqA/s1600/2013+Crown+Royal+1.jpg
نمای عقب قبل از فیس لیفت :
http://image.motortrend.com/f/wot/rear-drive-toyota-crown-launched-in-japan-with-hybrid-v-6-engine-options-309511/59320846/toyota-crown-athlete-modellista-rear-three-quarter-view.jpg
نمای جلو بعد از فیس لیفت :
http://lh6.ggpht.com/-sp_FtgohPnY/UNs1JioI1YI/AAAAAAAK2iU/HdNkgnSI-Ik/s1600-h/2013-Toyota-Crown-Athlete-9%25255B6%25255D.jpg
نمای عقب بعد از فیس لیفت :
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/af/Toyota_CROWN_MAJESTA_%E2%80%9CF_Version%E2%80%9D_%28S214%29_rear.JPG
نمای داخل :
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/12/122013toyotacrown.jpg
نمای عقب واقعا در حد خودش عالیه . اما جلو …..
نمای جلو هم بعد از فیس لیفت بهتر شده .
بهزاد
۲۵ بهمن ۱۳۹۳طراحی و ظاهر خودرو یک امر سلیقه ای هست و برداشت ها شخصی و بحث در این موارد تقریبا هیچ نتیجه ای نداشته و فقط سمت و سوی بحث هارو میتونه عوض کنه.
اگر دوستان یادشون باشه چند وقت پیش تویوتا از طرح مفهومی به نام furia پرده برداشت که نشان دهنده ی آینده محصولاتش بر اون مبنا بود که اگر نیک بنگریم میبینیم بسیاری از المانها از همون مفهوم برداشت شده که چاشنی تهاجمی یا سادگی برای مدلهای مختلف متفاوته.
سیاست یک شرکت تا ابد به یک شکل نخواهد بود و بسته به بازار و شرایط و رقبا قابل تغییر هست و تویوتا هم اگر روزی از طراحی رقبا آسیب ببینه با کمترین هزینه و وقت خودشو در این جریان شناور خواهد کرد.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ بهمن ۱۳۹۳درود .
طراحیه خودرو درسته که یک امر سلیقه ایی است ، اما هنر اینه که بتونی کسی که از
تویوتا خوشش نمیاد و یا طراحیشو نمیپسنده جذب کنی .
چرا کسی از طراحیه مزدا و هوندا و نیسان در مدل های سرشناسش ایراد نمیگیره ؟؟؟
پس با این حساب هر وقت فروشش افت بکنه و مشتری نپسنده باید دست به کار شد ،
نه برای جلب مشتری به طور مداوم .
یک برداشت دیگه میشه کرد که تویوتا زبان طراحی برای محصولاتش نمیذاره تا هر وقت
احساس خطر کرد ، سریعا و بدون فوت وقت طراحی رو دگرگون بکنه .
کاشکی به جای اینکارا یک طراحیه عمه پسند همچون محصولات امریکایی و فولکس و دیگر
رقیبان ژاپنی خودش انجام میداد .
در هر حال همیشه گفتم که یک عاشق نمیتونه عیب های عشقشو ببینه . همینطور که
من نمیتونم عیب های مرسدس بنز رو ببینم و اگر هم ببینم ، دوست ندارم طرف مقابل
من بازگو کنه .
بهزاد
۲۵ بهمن ۱۳۹۳میلاد جان از قبل هم عنوان کردم و تایید که ایرادات طراحی یا ریزه کاری هایی که شما و سایرین به تویوتا کاملا وارد هست و با استانداردهای این زمان سازگار نیست و کمی ناپختگی دیده میشه اما با دیدن آمار و تقاضا
و عملکرد سایرین جای بحثی رو باقی نمیزاره.
منظور همرده ها هست نه لوکس سازان.
از این ور گود اگر پی گیر این تحلیلها باشیم میبینیم برخی دوستان در خودروهای چند ده هزار یا صد هزار دلاری موندن و خودروهای زیر 30 هزار دلار رو نمیتونند هضم کنند!
البته حق هم دارند چون موتور چند صد اسبی دارند با گیربکس گترگ و فنر و کمک بیل اشتاین و دلفی و صندلی ریکارو و چرم الکانترا یا الکا نتارا با رینگ ووسن و تایر پایلوت میشلن یا پی زرو پیرلی و اگزوز تیتانیومی و سیستم صوتی برامستر و…
براشون رفرنس شده و این خودروهای درپیتی به چشماشون نمیاد.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ بهمن ۱۳۹۳درود بهزاد جان .
یک چند وقتی شیطون رفته بود تو جلدت .
حرف شما کاملا صحیحه . خداشاهده من روی شما حساب ویژه ای داشتم . اما
بعضی مواقع کم لطفی میکنید . اگر بابت لحنم در این مدت ناراحت شدی و یا
ناراحتت کردم ، عذر میخوام . اما بیشتر به خاطر توقع نداشتن از شما بود .
بگذریم .
خداییش من تویوتا رو دوست دارم ، اما خب با توجه به سرمایش و سیاست های
خوبی که در کیفیت پیش میگیره ، انتظار بیشتری در مورد طراحی هم دارم .
اما بعضی ها هم با قصد و غرض حرف میزنند و مطالب میگذارند که مقابلشون می
ایستم .
باز هم من بابت لحن بدم عذرخواهی میکنم .
بهزاد
۲۶ بهمن ۱۳۹۳میلاد جان مخلصیم و همینطور سایر دوستان از جمله شاهین عزیز.
باور بفرمایید اگر بحث علاقه و آرزو باشه و توان مالی بنده هم در فکر پورشه و فراری و لکسوس و بنز و… هستم چون از هر لحاظ خودروهای کامل و کم عیبی میباشند و تمامی نیازهارو پاسخگو هستند.
ولی واقعا اگر بیطرف باشیم در این سطح که ما با خودروهای ارزانتری سر و کار داریم احتمال کمی هست خودرو کامل و بی نقصی پیدا کنیم و اگر وارد ریزه کاریها بشیم میتونیم لیستی از کمبودها چه از لحاظ ظاهری چه فنی تهیه کرده و به جنگمون بپردازیم.
خارج از بحث مورد نظر عنوان کنم که موفقیت آرزوی هر شرکتی هست و برای رسیدن به اوج قله تنها یک راه وجود نداره و مسیرها بی نهایت هستند و هر شرکتی برای خودش فرمولی داره و اینطور نیست که اگر مثلا هیوندای از فرمول تویوتا استفاده موفق میشه یا بلعکس و چه بسا تبعیت از از این فرمولها نتیجه ناخوشایندی داشته باشه.
به عنوان مثال از سال 2011 به بعد تویوتا به دنبال تغییرات عمده در تولید برای کاهش فراخوان ها بوده و بدون شک با توجه به سوابق سیستم جدیدی ایجاد خواهد شد که الگویی در این صنعت خواهد بود و خوبی این تفکرات این هست که این روشهای ابداعی بدون هیچ چشمداشتی یا بزرگنمایی در اختیار سایر شرکتها قرار خواهد گرفت.
godfather
۲۵ بهمن ۱۳۹۳چرا این لعنتی وارد ایران نمیشه
سعید
۲۵ بهمن ۱۳۹۳منو باش که میخواستم از جلوپنجرش تعریف کنم و بگم چقدر شیک و قشنگه،اما انگار همه از همین جلوپنجره ایراد گرفتن !!!
اصلا جلوپنجره رو بیخیال،چراغاش خیلی قشنگه مخصوصا چراغ عقبش،کاملا با بدنه ماشین هماهنگه و خیلی بهش میاد
walid
۲۵ بهمن ۱۳۹۳خیلی هم زیبا
صادق
۲۵ بهمن ۱۳۹۳واقعا یکی از زیبا ترین تویوتا هایی بود که با زبان طراحی جدید این شرکت، ازش خوشم اومد، مخصوصا عقبش
اگه این جلو پنجره و سپر جلو هم یه فکری به حالش میکرد دیگه واقعا حرف نداشت (البت از نظر من)
ارادت
محمدرضا ♥BMW♥
۲۵ بهمن ۱۳۹۳وای خدا…عاشق شدم…عجببببب چیزیه واااای داخلشو ببین…ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا…
kamran
۲۵ بهمن ۱۳۹۳خدایش از طراحی تویوتا خوشم اومد خیلی شیکه…ای خداااااااااااااا یه روزی میاد ما با این ماشین رانندگی کنیم…
Mclaren
۲۵ بهمن ۱۳۹۳از همه نظر عالیه طراحیش فقط جلو پنجره و سپرش این همه زیبایی رو کمی زیر سوال برده
علی
۲۶ بهمن ۱۳۹۳واقعا معکرکس…!
جایی برای حرف زدن باقی نمی ذاره
بنده خدا
۲۶ بهمن ۱۳۹۳داشبوردش چنگی به دل نمیزنه…انگار تو کابین جنگنده نشستی…فقط یه کلاه خلبانی کمه….ولی بازم هر چی باشه تویوتاست………..فقط تویوتا
yashar
۲۶ بهمن ۱۳۹۳من که خیلی خوشم اومد آفرین تویوتا
در عین سادگی بسیار شیک و با وقار هستش…
nader
۲۹ بهمن ۱۳۹۳به نظر من باید این طراح های تویوتا رو دار زد. گروه طراحیش دارن این شرکت رو از بین می برن. شرکت تویوتا دچار پارادایم غرور تولید شد مثل شرکت ای بی ام امریکا که دچار این غرور شد و از بین رفت. این شرکت اگه زودتر از این چالش خودشو بیرون نکشه بیشتر از 10 سال عمر نمی کنه . الان تو ایران ماشینهای کره ای رقیب تویوتا بیشتر خریدار دارن. یه مقایسه بین اپتیمای 2016 و این ماشین بندازین. .اقعا طراحی اپتیما شگفت آوره . آخه تو سال 2016 این چیه دیگه طراحی کردی بابا.
وحید
۲۴ شهریور ۱۳۹۵فعلا تو ایران ظاهر حرف اولو میزنه،ولی اکثر اونایی که تویوتا ندارند هم با احترام ازش حرف میزنند،
وحید
۲۴ شهریور ۱۳۹۵واقعا تو گرمای جنوب تویوتا مرگ نداره،
محسن
۲۲ مرداد ۱۳۹۴مدل هیبریدی که 2500 سی سی هست، که باید بشه وارد ایران بشه، ای کاش واردکننده ها مدل هیبریدی ایم ماشین عالی رو وارد کنند، واقعا محشره …
امير
۱۳ مرداد ۱۳۹۵عاقا اونی که ماشین اروپایی یا امریکایی داری بیا جنوب وقتی که هوا ۵۰ درجه میشه امپر ماشینا رو نگاه کن ببین غیر از تویوتا چی جواب میده؟ بی ام دبلیو که تو گرما امپرش از نصفم رد میکنه امریکایی که بدتر