تویوتا در نمایشگاه پاریس از راو ۴ بازار اروپا پردهبرداری کرد. جدیدترین نسل این شاسیبلند جمعوجور پس از دلبری در نمایشگاه خودروی نیویورک روانهی این رویداد خودرویی معتبر اروپایی شده است.
نسل جدید راو ۴ از پلتفرم TNGA-K استفاده میکند و اولین شاسیبلند تویوتا میباشد که این معماری را پذیرفته است.
به لطف معماری یاد شده مرکز ثقل راو ۴ بسیار پایینتر آمده و استحکام بدنه نیز ۵۷ درصد افزایش یافته است. از طرف دیگر نیز شاهد توزیع وزن ۵۱/۴۹ در جلو و عقب هستیم. سیستم تعلیق عقب راو ۴ جدید طراحی دوبل جناغی داشته و کیفیت سواری بهتر، هندلینگ چابک و دقت بیشتری را به ارمغان میآورد.
نیروبخش تویوتا راو ۴ هیبریدی جدید قوای محرکهی الکتریکی شدهای است که ترکیبی از پیشرانه ۲.۵ لیتری دینامیک فورس بنزینی و دو واحد الکتریکی میباشد. خروجی ترکیبی این مجموعه برابر با ۲۱۹ اسب بخار میباشد که بیشتر از قدرت ۱۹۴ اسبی مدل قبلی است.
تویوتا انتظار دارد راو ۴ هیبریدی جدید موفقیت نسل پیشین را ادامه دهد. نسل پیشین ۸۵ درصد کل فروش این خودرو در اروپای غربی را تشکیل داده بود. مشتریان این بازار همچنین نسخهی مجهز به پیشرانهی ۲ لیتری بنزینی را نیز میتوانند با گیربکس دستی یا اتوماتیک خریداری بکنند.
بهنام
۱۲ مهر ۱۳۹۷راو 4 جدید در همه ی زمینه ها بهبودهای زیادی داشته و به نظر میرسه موفقیت های بیشتری نسبت به مدل قبلی کسب کنه. تویوتا واسه این مدل سنگ تموم گذاشته.
Reza.M
۱۳ مهر ۱۳۹۷خوبه…ولی با ابهت و با پرستیژ نیست…
Sajjad
۱۲ مهر ۱۳۹۷ظاهرش واقعا بهتره شده
Bilbo
۱۲ مهر ۱۳۹۷درود به شرف طراح های جدید تویوتا که اینقدر خوب کار کردن تو همه این نسل های جدید 😍😍😍
Farhad
۱۲ مهر ۱۳۹۷ماشین های تویوتا تو این 10-15 سال به 2 گروه قبل از پلتفرم TNGA و بعدش تقسیم میشه
قبل از این پلتفرم عملکرد خوب با ظاهر ساده داشتن
بعد از این پلتفرم عملکرد عالی با ظاهر جذاب دارن
" swedish arrogant tiger"
۱۲ مهر ۱۳۹۷طراحیش واقعا بهتر شده مخصوصا تو قسمت عقب
الهی
۱۲ مهر ۱۳۹۷کم کم داره خوشگل میشه…..
NAVID۰۰۹۸
۱۲ مهر ۱۳۹۷همه چیزش عالیه ، به جُزء گیریبکسش ، که ای کاش تیپ ترونیک ۶ سرعته یا بیشتر بود ، تا لذت رانندگی نسل قبلش تکرار میشد ، اما تویوتا همیشه بهتر از دیروزه و این نسل هم حتماً یه فکری روی گیریبکسش کرده .
كامران
۱۵ مهر ۱۳۹۷هیچ وقت نمیشه از روی عکس در مورد استایل یک ماشین نظر تخصصی داد مگه بسنده کنیم به نظر الکی.
منم نظر الکیمو میگم: اینکه یه تحول ایجاد شده بسیار جسورانه و عالیه. اینکه بسیار خشن و عضلانی و اصطلاحا استایل افرود داره ،خیلی خوبه .ولی کمی نا هماهنگ و عجولانه کار شده .
در مقایسه با استایل ماشینهای لکسوس هنوز خیلی جای کار داره.